Puristické Porsche Boxster Spyder dostalo motor z Caymanu GT4

8 komentářů

seladon
3. dubna • 16:06

Jsem zrovna v okamziku, kdy si splnim sen podobnym autem. A Boxster byl muj velky kandidat, protoze pro mne je alternativkou k druhemu z vyberu. To auto se mi moc libi a kdyz prisla verte GT4 u Caymanu tak jsem si byl jist, ze prijde i do Boxsteru. Ja chapu, ze ve verzi GT4 to ma byt puristicke auto pro ty, kteri hledaji maximum zabavy a jizdnich vykonu, ale dle meho je Boxster porad spise auto na takove to prima klidne jezdeni.Dokazal bych prekousnout kde co, ale manualni strechu proste ne. Navic proste ta papirova dynamika neni zrovna nejlepsi s ohledem na to, co je dnes na trhu. Ja klidne priznam, ze s tim autem nikdy nebudu zavodit a budu si uzivat jizdu, ale je tu pak druha vec a to je pocit z toho auta, byt pocit, ktery nevyuziji. A proste 4,5 s na stovku a pres 13 na 200 je proste cislo, ktere vypada pekne, ale v ramci dane znacky neni adekvatni.Takze i takova blbost, jako je papirova hodnota dynamiky, kterou nevyuziji a manualne skladana strecha umi u zakaznika rozhodnout, ze pujde o dum dal.

Syčák
5. dubna • 10:44

Nejsi evidentně kandidát na takto puristické auto. Tohle je auto pro čistou zábavu jako další auto do garáže na pěkné víkendy. Nikoliv nějaká multifunkční náhražka, která má být trochu pohodlná, trochu sportovní a trochu praktická. To musíš hledat skutečně o dům dál, třeba u BMW nebo MB, kde ti nabídnou lepší komfort (plechová střecha), denní použitelnost, ale připraví tě o puristické pojetí auta (těžké krávy se silným motorem).

Sir CHerokee
5. dubna • 14:06

Těch "puristů" potká člověk více v diskusi než na cestě. I majitelé sportovních Porsche kupují pohodlnější a výškově nastavitelné 911. Co se týká purismu, pochopím ještě u GT4, ale kabriolet je o něčem jiném. Sám jsem měl kdysi SLK 350.

Syčák
5. dubna • 15:26

To na věci nic nemění. Prostě Spyder je jiná cílová skupina a že není ta skupina velká o tom není sporu. Do mainstreamového vkusu pupíků se Porsche trefuje hlavně modely jako je Cayenne nebo Panamera a některými 911, ale třeba GT3 puristická je stejně jako GT4 nebo tento Spyder. A ten kdo uvažuje o puristickém Porsche, tak určitě nezavadí ani klacíkem o nějaké mainstreamové rádoby sporťáky včetně běžné 911.

Sir CHerokee
5. dubna • 17:09

Ti, co si Spydera koupí, určitě nebudou králové okruhu a driftu a ani nebudou pokoušet maximální třístovku. Zvláště u kabrioletu ty hranice nejsou tak ostré mezi modely. Jinak souhlasím...jinak GT3 je docela pohodlné, s automatem, klimou i navigací. Za puristický považuju třeba Lotus nebo Morgan než GT3. Výraz puristický je komplikovaný, spíše je GT3 parádní sporťák.

Sir CHerokee
4. dubna • 0:04

Souhlasím, střecha je anachronismus. Ale jinak parádní auto a pro mě ostrý konkurent, ale asi bych dal přednost SLK 55 AMG. No uvidíme, jak to dopadne. Nicméně k Boxsteru u plátěné střechy stejně nejde moc jezdit rychle....ničí se, dělá to kravál... roadstery jsou hlavně na klidnou radost. A souhlasím s příspěvkem výše... od GT4 mě odradila neschopnost dealerů a malá výška... to skutečně není na naše cesty a město (retardéry).

homer
1. dubna • 19:18

vůbec nechápu proč tyhle klony produkujou - nakonec se za něj majitel stejně stydí že neměl na 911 a dá to pryč

Antiautomat
1. dubna • 13:40

Naaadhera, len skoda toho znizeneho podvozku, precoooooo....
Takze co retarter alebo vyjazdena kolaj, pripadne mensi zabudnuty suter na ceste, to statisicove opravy v servise. Zase na druhej strane, mierne to podvihnut, aby to bolo pouzitelne aj inde ako na letisku, snad problem nebude. Za zvysok velke plus. Pekne a pekne :)

Doporučujeme

Články odjinud