Puristické Porsche Boxster Spyder dostalo motor z Caymanu GT4

Po uvedení ostrého Caymanu bylo jen otázkou času, kdy Porsche podrobí stejné kondiční kúře také technicky příbuzný otevřený model. Stalo se.
Seznam kapitol
  1. Porsche Boxster Spyder
  2. Fotogalerie: Porsche Boxster Spyder

Porsche na autosalonu v New Yorku představuje nový Boxster Spyder, který označuje za klasický sportovní model pro puristy. Látková střecha Spyderu se skládá výhradně ručně a vůz nebude k dispozici s jinou než manuální převodovkou.

V základu nedostanete ani rádio nebo klimatizaci, protože o osvěžující vzduch se postará skládací střecha a o zvukovou kulisu silnější motor z Caymanu GT4 s exkluzivně laděným výfukovým potrubím.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche Boxster Spyder nemá v základu ani rádio nebo klimatizaci. Převodovka je výhradně manuální. Motor si Spyder půjčil od Caymanu GT4

Přední i zadní část je nějaká povědomá, že? To bude tím, že také pochází z nového ostrého Caymanu GT4. Tvar zadního krytu motoru a kufru má zase připomínat legendární Porsche 718 z šedesátých let.

Interiér se, až na nový 360mm volant, zásadně nezměnil, spíše se zapracovalo na technice. Uprostřed vozu teď trůní plochý šestiválec 3,8 l rovněž z Caymanu GT4 (či Carrery S) laděný na 276 kW (375 k). Manuální šestikvalt má zkrácené odstupňování, umožňuje vozu zrychlit na stovku za 4,5 sekundy a dosáhnout nejvyšší rychlosti 290 km/h.

Nové Porsche Cayman GT4: 385 koní a pořád ještě manuál

Nové Porsche Cayman GT4: 385 koní a pořád ještě manuál

Porsche se chlubí i kombinovanou spotřebou 9,9 litru na 100 km, ale důležitější je informace, že byl podvozek vozu proti standardnímu Boxsteru snížen o 20 mm, řízení je rychlejší a brzdy pocházejí z modelu 911 Carrera.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rychlost skládání střechy závisí hlavně na vaší zručnosti – dělá se totiž ručně

Pokud přeci jen někdo vyměkne, může si rádio a klimatizaci přiobjednat a Porsche si dokonce nebude za tyto položky účtovat nic navíc k základní ceně 79 945 eur (2 150 000 korun). Prodávat se Porsche Boxster Spyder začne v červenci 2015.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Porsche Boxster Spyder
  2. Fotogalerie: Porsche Boxster Spyder

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 430 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 379 km
Cena: 300 000 Kč
Porsche Panamera 3,6
Rok výroby: 2010
Stav: 125 205 km
Cena: 900 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků