Půlmiliontý Citroen C4 předal Sebastien Loeb

Vozů Citroën C4 se od uvedení na trh v roce 2004 prodalo po celém světě více než 2 500 000 kusů a dál okouzluje svými pozoruhodnými výkony. Továrna v Mulhouse, kde se vyrábí, dnes v přítomnosti Sébastiena Loeba oslavila výrobu 500 000. Citroënu C4 druhé generace, který byl uveden na trh v roce 2010.

Citroen C4 druhé generace, který je ve svém segmentu měřítkem komfortu a na začátku roku prošel faceliftem, kdy získal nový světelný podpis a byl vybaven novými užitečnými technologiemi a motory nejnovější generace, dnes slaví půl milionu vyrobených kusů. Pro kompaktní sedan „Made in France“ vyrobený v továrně v Mulhouse jde o významný den.

Na oslavu této události byl zákazník 500 000. Citroënu C4 pozván do alsaské továrny, kde mu klíče od jeho nového vozu předala ředitelka továrny Corinne Spilios spolu s pilotem týmu Citroën Racing Sébastienem Loebem, devítinásobným mistrem světa ve WRC, který 4 ze svých titulů získal za volantem vozu C4 WRC.

Během dopoledne plného emocí měl zákazník také možnost navštívit výrobní závod v Mulhouse, kde se Citroën C4 vyrábí již od svého uvedení na trh. Tato továrna v srdci Evropy od svého počátku vyrobila více než 11 milionů vozů a je s více než 7500 zaměstnanci největším soukromým zaměstnavatelem v Alsasku. Jde rovněž o jedinečný podnik, který kromě automobilové výroby zahrnuje také strojírenskou a hutní divizi, kterou tvoří nástrojárna, slévárna a kovárna.

Výroba půlmiliontého vozu Citroën C4 svědčí o úspěchu tohoto modelu, který byl vždy ceněn pro své jízdní vlastnosti a komfort.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků