Půl milionu Citroenu C3

Citroën C3 je velmi úspěšný, neboť ve světě se ho od jeho uvedení na trh v roce 2012 prodalo již více než 3,5 milionů kusů. Vůz stále přitahuje svou jedinečnou osobností a vynikajícími výkony. Důkazem je i to, že továrna v Poissy, kde se vůz vyrábí od roku 2009, dnes slaví výrobu 500 000. vozu C3, který nese od roku 2013 označení „Origine France Garantie“ (Záruka francouzského původu).
Půl milionu Citroenu C3

Citroën C3 nabízí přitažlivou osobnost a jedinečný tvar: je příjemný svou oblostí a dynamický svými plynulými a protáhlými liniemi. Díky své inteligentní architektuře patří mezi nejkompaktnější vozy svého segmentu. Svými rozměry (délka 394 cm, šířka 171 cm a poloměr otáčení 10,2 m) dokonale vyhovuje potřebám městského provozu. Jeho kompaktní exteriér není nikterak na úkor prostornosti. Má velkorysou kabinu a objem zavazadlového prostoru 300 litrů, což je na úrovni nejlepších vozů segmentu.

Interiér vozu C3 je příjemný a moderní, a to i díky novému dotykovému displeji 7“, který se u vozů objevuje od jara 2015 a zahrnuje:

- novou dotykovou navigaci umožňující perspektivní pohled na mapy, zobrazení omezení rychlosti, zohlednění podmínek provozu a možnost zvolit si co nejúspornější trasu z pohledu spotřeby paliva;

- funkci média (rádio, audio streaming, připojení mobilních přístrojů);

- telefonování (funkce hands-free prostřednictvím Bluetooth, přístup k telefonnímu seznamu a přijetí 2. hovoru);

- nastavení parametrů vozu.

Kabina vozu Citroën C3, která je skutečným zdrojem pohody těla i ducha, je díky čelnímu sklu Zenith zalita světlem. Jde o jedinečné mistrovské technologické dílo, které zvětšuje zorné pole cestujících vpředu o 80° směrem nahoru a dodává jim pocit svobody.

Využívá také to nejlepší z know-how značky z hlediska komfortu a celé posádce nabízí výhody plynulého řízení a akustického komfortu.

C3 se díky vyváženým jízdním vlastnostem a nabídce výkonných motorů cítí dobře ve městě i na silnici.

C3 je totiž k dispozici s širokou škálou motorů, které již dnes splňují budoucí emisní normy Euro 6. U benzínových motorů jde o řadu PureTech (emise CO2 od 97 do 107 g) a u dieselových motorů o řadu BlueHDi (emise CO2 od 79 do 90 g).

Citroën C3 má v nabídce:

- 4 dvojice benzínový motor/převodovka (PureTech 68 s manuální převodovkou, PureTech 82 s manuální převodovkou, PureTech 82 S&S s převodovkou ETG a PureTech 110 S&S s manuální převodovkou) a 2 dieselové motory (BlueHDi 75 s manuální převodovkou, BlueHDi 100 S&S s manuální převodovkou). Na žádnou tuto verzi se ve Francii nevztahuje ekologický poplatek,

- 3 verze výbavy (Attraction, Confort a Exclusive),

- 9 odstínů karoserie (bílá Blanquise, perleťově bílá Nacré, modrá Belle-île, modrá Encre, modrá Virtuel, šedá Aluminium, šedá Shark, Karma, černá Perla Nera, červená Rubi),

- 1 speciální sérii Feel Edition: to nejlepší z technologií a novinek s cenou od 16 700 €.

bazar

Citroen C4 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 117 629 km
Cena: 210 000 Kč
Citroen C3 1,1
Rok výroby: 2008
Stav: 63 918 km
Cena: 90 000 Kč
Citroen Jumper 2,2
Rok výroby: 2008
Stav: 260 661 km
Cena: 130 000 Kč
Citroen C2 1,6
Rok výroby: 2005
Stav: 132 174 km
Cena: 66 000 Kč
Citroen C4 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 221 211 km
Cena: 76 000 Kč
Citroen C3 1,1
Rok výroby: 2004
Stav: 101 121 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků