Pukem se střílí nejen góly, ale lze jím zabezpečit i garáž nebo auto

Společnost Mul-T-Lock přichází na český trh s novým visacím zámkem typu „hokejový puk“. Zámek je obzvlášť vhodný pro zabezpečení garážových vrat, dveří u dodávkových vozidel a nákladních automobilů. Je možné ho použít jak na křídlové, tak na posuvné dveře.

Pod pojmem zabezpečení motorového vozidla si téměř každý představí zabezpečení buď v podobě mechanického zamykání řadicí páky, nebo nějakého elektronického systému. Náležitá pozornost by ale měla být věnována také zabezpečení vozu v garáži nebo v případě dodávek a nákladních automobilů také přepravovanému nákladu. Univerzálním prostředkem, který je schopen splnit všechny výše zmíněné požadavky, je nový typ visacího zámku firmy Mul-T-Lock, jenž svým tvarem připomíná hokejový puk. Zámek je totiž vhodný jak pro zabezpečení garážových vrat, tak i na dveře dodávkových vozidel a nákladních automobilů. Je možné ho použít na křídlové i na posuvné dveře. Spektrum jeho použití lze ale ještě rozšířit při použití speciálních ochranných zábran, s jejichž pomocí je možno uzamknout rezervní kolo u terénních automobilů nebo hydraulické válce u stavebních strojů (např. SleevLock).

Hlavní výhodou tohoto typu visacího zámku je to, že zamykací čep je zcela ukryt v robustním těle z tvrzené oceli. Tím je dosažena vysoká odolnost proti násilným metodám překonání (zejména uražení a přeřezání), která může být ještě dále zvýšena při použití speciální petlice. Ta zámek chrání – díky kruhovému rámu – téměř po celém jeho obvodu. Použitím těchto dvou technických řešení se tak zabezpečení posunuje na vyšší úroveň. Srdce zámku tvoří bezpečnostní vložka typu Classic nebo Interactive® s deseti teleskopickými stavítky, jež zaručují vysokou odolnost proti vyhmatání nebo nedestruktivní (tzv. SG) metodě. Zdvojená teleskopická stavítka jsou spolehlivým a praxí prověřeným zamykacím systémem.

Samozřejmostí je možnost začlenění do systému generálního klíče nebo sjednocení na stejný klíč s ostatními vložkami ve stejné modelové řadě. Na přání může být vybaven zámek vložkou v úpravě „3 v 1“, která umožňuje při ztrátě klíče její okamžité překódování, a to pouhým otočením nového (barevně odlišeného) klíče o 360 °.

K zámku jsou dodávány oboustranné klíče z niklové mosazi, a to buď s plastovou hlavou a barevným rozlišovačem, nebo v celokovovém provedení. Duplikáty klíčů (jen u verze Interactive) lze vyrobit pouze v autorizovaném středisku Mul-T-Lock po předložení bezpečnostní karty, která je dodávána spolu s pěti klíči ke každému zámku.

Klepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků