Pukem se střílí nejen góly, ale lze jím zabezpečit i garáž nebo auto

Společnost Mul-T-Lock přichází na český trh s novým visacím zámkem typu „hokejový puk“. Zámek je obzvlášť vhodný pro zabezpečení garážových vrat, dveří u dodávkových vozidel a nákladních automobilů. Je možné ho použít jak na křídlové, tak na posuvné dveře.

Pod pojmem zabezpečení motorového vozidla si téměř každý představí zabezpečení buď v podobě mechanického zamykání řadicí páky, nebo nějakého elektronického systému. Náležitá pozornost by ale měla být věnována také zabezpečení vozu v garáži nebo v případě dodávek a nákladních automobilů také přepravovanému nákladu. Univerzálním prostředkem, který je schopen splnit všechny výše zmíněné požadavky, je nový typ visacího zámku firmy Mul-T-Lock, jenž svým tvarem připomíná hokejový puk. Zámek je totiž vhodný jak pro zabezpečení garážových vrat, tak i na dveře dodávkových vozidel a nákladních automobilů. Je možné ho použít na křídlové i na posuvné dveře. Spektrum jeho použití lze ale ještě rozšířit při použití speciálních ochranných zábran, s jejichž pomocí je možno uzamknout rezervní kolo u terénních automobilů nebo hydraulické válce u stavebních strojů (např. SleevLock).

Hlavní výhodou tohoto typu visacího zámku je to, že zamykací čep je zcela ukryt v robustním těle z tvrzené oceli. Tím je dosažena vysoká odolnost proti násilným metodám překonání (zejména uražení a přeřezání), která může být ještě dále zvýšena při použití speciální petlice. Ta zámek chrání – díky kruhovému rámu – téměř po celém jeho obvodu. Použitím těchto dvou technických řešení se tak zabezpečení posunuje na vyšší úroveň. Srdce zámku tvoří bezpečnostní vložka typu Classic nebo Interactive® s deseti teleskopickými stavítky, jež zaručují vysokou odolnost proti vyhmatání nebo nedestruktivní (tzv. SG) metodě. Zdvojená teleskopická stavítka jsou spolehlivým a praxí prověřeným zamykacím systémem.

Samozřejmostí je možnost začlenění do systému generálního klíče nebo sjednocení na stejný klíč s ostatními vložkami ve stejné modelové řadě. Na přání může být vybaven zámek vložkou v úpravě „3 v 1“, která umožňuje při ztrátě klíče její okamžité překódování, a to pouhým otočením nového (barevně odlišeného) klíče o 360 °.

K zámku jsou dodávány oboustranné klíče z niklové mosazi, a to buď s plastovou hlavou a barevným rozlišovačem, nebo v celokovovém provedení. Duplikáty klíčů (jen u verze Interactive) lze vyrobit pouze v autorizovaném středisku Mul-T-Lock po předložení bezpečnostní karty, která je dodávána spolu s pěti klíči ke každému zámku.

Klepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků