Půjde Volkswagen E-Bugster do výroby?

Volkswagen představil na autosalonu v Detroitu koncept s názvem E-Bugster. Elektromobil odvozený od nového Brouka dostal přepracovaný vzhled a nižší střechu. Designér Mark Lichter, který má E-Bugster na svědomí, přiznává, že se inspiroval u Porsche 964 Speedster a samozřejmě se ke slovu dostal také koncept VW Ragster z roku 2005.

Reakce veřejnosti na nový E-Bugster byla velmi příznivá, takže se nabízí otázka, zda jde pouze o další exponát do továrního muzea, nebo zda vůz potkáme v běžném provozu. Magazín Autocar se na toto zeptal přímo hlavního designéra. „Koncept E-Bugster je seriózní návrh a já jsem si jist, že půjde do výroby. Potřebujeme pouze najít zajímavý podnikatelský plán“, říká Mark Lichter. Podle něj je E-Bugster také ideální model pro americký trh.

Zatím jde o jediné vyjádření na toto téma, takže ještě vůbec není jisté, že se E-Bugster bude opravdu vyrábět. Pokud by se ovšem tak stalo, šlo by o třetí variantu modelu Beetle. Po klasickém hatchbacku přijde ještě letos v létě také provedení kabriolet.   

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků