Půjde Volkswagen E-Bugster do výroby?

Volkswagen představil na autosalonu v Detroitu koncept s názvem E-Bugster. Elektromobil odvozený od nového Brouka dostal přepracovaný vzhled a nižší střechu. Designér Mark Lichter, který má E-Bugster na svědomí, přiznává, že se inspiroval u Porsche 964 Speedster a samozřejmě se ke slovu dostal také koncept VW Ragster z roku 2005.

Reakce veřejnosti na nový E-Bugster byla velmi příznivá, takže se nabízí otázka, zda jde pouze o další exponát do továrního muzea, nebo zda vůz potkáme v běžném provozu. Magazín Autocar se na toto zeptal přímo hlavního designéra. „Koncept E-Bugster je seriózní návrh a já jsem si jist, že půjde do výroby. Potřebujeme pouze najít zajímavý podnikatelský plán“, říká Mark Lichter. Podle něj je E-Bugster také ideální model pro americký trh.

Zatím jde o jediné vyjádření na toto téma, takže ještě vůbec není jisté, že se E-Bugster bude opravdu vyrábět. Pokud by se ovšem tak stalo, šlo by o třetí variantu modelu Beetle. Po klasickém hatchbacku přijde ještě letos v létě také provedení kabriolet.   

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků