Půjde Maybach ke dnu stejně jako Titanic?

Přesto, že je Maybach chápán jako luxusní auto pro opravdu bohaté, své zákázníky si stále nemůže získat. Smělé plány, které počítaly s prodejem okolo tisíce kusů ročně, jsou pryč. Realita hovoří jasně: poslední dva roky se prodalo pouze 600, resp. 500 vozů a ten letošní bude pro společnost ještě horší. Za první pololetí bylo prodáno pouze 118 vozů a do konce roku automobilka počítá s prodejem maximálně 360 aut. Na tomto neúspěchu se podepisuje hlavně to, že Maybach je chápán jako luxusní vůz hlavně mezi lidmi, kteří na něj auto nikdy nebudou mít, pravá smetánka sází stále na tradiční značky jako je Rolls Royce, Bentley a další. Zda to Maybach ustojí a zákazníci začnou konečně kupovat jeho vozy ukáže až čas. Toho už ale moc nezbývá, ani velký koncern si nedovolí držet žádnou svou součást záporných číslech po delší dobu. A pokud by se u Maybachu projevily ekonomické problémy, zdiskredituje to jméno společnosti i před zbytekem zákazníků, která o koupi uvažuje.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků