Půjde Maybach ke dnu stejně jako Titanic?

Přesto, že je Maybach chápán jako luxusní auto pro opravdu bohaté, své zákázníky si stále nemůže získat. Smělé plány, které počítaly s prodejem okolo tisíce kusů ročně, jsou pryč. Realita hovoří jasně: poslední dva roky se prodalo pouze 600, resp. 500 vozů a ten letošní bude pro společnost ještě horší. Za první pololetí bylo prodáno pouze 118 vozů a do konce roku automobilka počítá s prodejem maximálně 360 aut. Na tomto neúspěchu se podepisuje hlavně to, že Maybach je chápán jako luxusní vůz hlavně mezi lidmi, kteří na něj auto nikdy nebudou mít, pravá smetánka sází stále na tradiční značky jako je Rolls Royce, Bentley a další. Zda to Maybach ustojí a zákazníci začnou konečně kupovat jeho vozy ukáže až čas. Toho už ale moc nezbývá, ani velký koncern si nedovolí držet žádnou svou součást záporných číslech po delší dobu. A pokud by se u Maybachu projevily ekonomické problémy, zdiskredituje to jméno společnosti i před zbytekem zákazníků, která o koupi uvažuje.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků