Starý kmet Puch G láká spoustu úpravců. Toto s ním dělá věhlasná společnost Lorinser.
Německá tuningová firma rozjela v rámci své klasické divize ambiciózní projekt, který zahrnoval odkup Mercedesů-Benz třídy G od švýcarské armády a jejich následnou renovaci či prodej. Pár kousků v původním stavu tedy našlo své majitele, ale některé z nich se zavřely do dílny a poté vyjely jako restomody.
Klasická géčka se vyrábí v rakouském Magna Steyr (původně Steyr-Daimler-Puch). Odtud tedy pramení i název Puch G, pod kterým je vůz na některých trzích známý. Značka nyní dokončila práce na verzi pick-up z roku 1995 a dělí se s námi o výsledek. Vedle kompletní renovace se hledělo i na motor.
U těchto aut není možné nahnat výkon motoru softwarově, takže se muselo jít do hloubky. Ve voze byla základní zážehová čtyřválcová motorizace M 102 o objemu 2,3 litru. Lorinser ji zvětšil na 2,9 litru, tedy zhruba na objem jako u naftového pětiválce ze stejného modelu. Výsledkem je výkon 125 kW (170 koní) a točivý moment 280 N.m.
Nově získaná síla se na kola přenáší pomocí čtyřstupňové automatické převodovky. Lorinser dal vozu také nové čalounění a dřevěný věnec volantu. Vůz dostal nové LED světlomety a uvnitř najdete přenosný reproduktor od výrobce Marshall. Ceny za upravené vozy od Lorinseru se pohybují od 30 do 50 tisíc eur.