PSA zatápí konkurence, restrukturalizace pokračuje

Francouzský koncern PSA Peugeot Citroen představil další fázi svých restrukturalizačních plánů. Ty mají za úkol snížit fixní náklady až o třicet procent. Tím by se měl zvýšit zisk automobilky a tedy i zvětšit prostor pro další vývoj a podporu prodejů.

Vedení koncernu navíc uvedlo, že již nebude propouštět, ale využije pouze předem plánovaného a dobrovolného odchodu necelých pěti tisíc zaměstnanců.

Automobilka tak reaguje jak na snížení prodejů, tak i na pokles tržních podílů na důležitých trzích. Navíc reaguje na stále silnější konkurenci amerických, japonských a korejských automobilek, které často vyrábí své vozy v zemích s levnou pracovní silou a když se k tomu připočte silné euro, vzniká zde pro čistě evropskou automobilku potenciální problém, který je dobré řešit hned v zárodku.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků