PSA: výroba nové řady benzinových tříválců byla zahájena

Představitelé skupiny PSA Pegueot Citroën slavnostně spustili výrobu nové řady benzinových tříválcových motorů. Ta nahradí současné čtyřválcové motory, přičemž maximum se bude pohybovat v rozmezí od 68 do 82 koní. Výrobce slibuje stejný výkon, ale zároveň (co to asi bude…) nižší spotřebu a hlavně nižší produkci emisí. Konkrétně má jít o pokles 25%. Řidič by měl na spotřebě ušetřit až 1,5 l/100 km.

Peugeot 208 pro rok 2012: další snímky a informace

Peugeot 208 pro rok 2012: další snímky a informace

Výroba probíhá v továrně Trémery v departementu Moselle. V první fázi dostane nové jednotky Peugeot 208, který přijde na trh během prvního čtvrtletí 2012. Verze 1.2 VTi 82 k vyprodukuje v kombinovaném cyklu 104 g emisí CO2 na kilometr jízdy, slabší tříválec o objemu jednoho litru s výkonem 68 k je ještě o pět gramů lepší. Továrna je schopná vyrobit ročně až 640 000 motorů. 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků