PSA Peugeot Citroën zvyšuje výrobu v Evropě o více než 60 000 vozů

PSA Peugeot Citroën zvyšuje výrobu v Evropě o více než 60 000 vozů

Skupina PSA Peugeot Citroën oznámila, že ve svých evropských továrnách zvyšuje výrobu, aby využila růstu evropských trhů a uspokojila poptávku ze strany svých zákazníků. Do konce srpna 2015 tak navýší výrobu o více než 60 000 vozů, což znamená nárůst objemu o 10 % oproti původnímu plánu na toto období.

Objemy zvýší všechny tři značky skupiny – Peugeot, Citroën i DS. Například Citroën C4 Cactus, který se vyrábí v Madridu a od ledna již registruje téměř 30 000 objednávek, což je víc, než se očekávalo, zvýší v tomto období výrobu o 9 000 kusů. Také značka Peugeot bude vyrábět více vozů, týká se to zejména modelů 208, 2008, 308 a 308 SW. Vroste rovněž objem výroby vozu DS 3 ve francouzské továrně v Poissy, stejně jako objem výroby všech užitkových vozidel skupiny, což je segment, v němž si PSA Peugeot Citroën drží prvenství.

Toto navýšení produkce povede i k nárůstu aktivity ve francouzských továrnách na výrobu motorů a převodovek, dále ve slévárnách a v prodejních sítích. Z této slibné konjunktury budou mít prospěch i dodavatelé a celý automobilový průmysl.

V továrnách PSA Peugeot Citroën povede nárůst výroby k úpravám pracovního harmonogramu, v některých případech k dočasnému zřízení dalších pracovních směn a k najímání sezónních pracovníků.

Díky flexibilitě, která je zahrnuta v dohodách, jež skupina PSA Peugeot Citroën podepsala se zástupci zaměstnanců ve Francii (nová společenská smlouva z roku 2013) a v jiných evropských zemích, je výrobní základna schopna reagovat na rychlé změny poptávky. Tyto dohody umožňují sladit nutnost zajištění konkurenceschopnosti průmyslových podniků a ochranu hlavních zájmů zaměstnanců.

Ředitel pro Evropu Denis Martin prohlásil: „Rostoucí evropský trh je velmi dobrá zpráva pro celý automobilový průmysl, průmyslové podniky, distribuční sítě i dodavatele. Má okamžitý vliv na výkon skupiny PSA. Díky pozitivnímu vývoji, který dnes pozorujeme na trhu, můžeme posílit realizaci plánu „Back in the Race“, který byl založen na předpokladu, že trh zůstane na stejné úrovni. S podporou našich dodavatelů a díky pružnosti obsažené v dohodách podepsaných se zástupci zaměstnanců můžeme zmobilizovat všechny naše zdroje a uspokojit poptávku zákazníků.“

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků