PSA Peugeot Citroën: lídr na evropském trhu s elektromobily

Skupina PSA Peugeot Citroën je rok po uvedení svých městských elektromobilů nové generace lídrem na evropském trhu s elektromobily, její podíl na trhu činí téměř 30 %.

Skupina PSA Peugeot Citroën je prvním výrobcem, který na konci roku 2010 uvedl na evropský trh elektromobily – Peugeot i0n a Citroën C-ZERO. Tuto nabídku doplňují dva užitkové elektromobily, jejichž prodej začal také v roce 2010, Peugeot Origin a Citroën Berlingo First. Skupina od té doby dodala téměř 4000 elektromobilů a zaznamenala více než 6000 objednávek.

V první fázi byl prodej určen především pro zákazníky B2B: 90 % našich prodejů představovaly velké firmy, nadnárodní skupiny, národní a místní správa. Skupina realizovala řadu projektů zaměřených na mobilitu s podniky jako je například General Electric, Deutsche Bahn, SNCF, Kone, Airbus, EDF, GDF Suez, Allianz, Europcar, ChoosEV.

Skupina PSA Peugeot Citroën je přesvědčená o potenciálu elektromobility a plánuje proto rozšířit databázi svých zákazníků na malé a střední podniky i na soukromé tzv. rychlé kupce  („early adopters“), které zlákají výhody elektromobilu.

Budoucnost elektromobilu zahrnuje rovněž rozvoj řešení opírajících se o novou vizi mobility, jako je nabídka služeb na míru Mu by Peugeot nebo služba Call car u Citroënu.

Elektromobily jsou součástí strategie skupiny, jejímž cílem je odpovědět na ekologické výzvy, které stojí před všemi výrobci automobilů na světě, obcemi, podniky i soukromými osobami.

Skupina připravila řadu technologických řešení uzpůsobených nejrůznějším potřebám zákazníků a umožňujících výrazný průlom z hlediska spotřeby a emisí CO2.

Generální ředitel značek a člen představenstva PSA Peugeot Citroën Frédéric Saint-Geours prohlásil: „Rozvoj řešení jako je Stop & Start, dieselové hybridy nebo vozy s nulovými emisemi musí skupině PSA Peugeot Citroën umožnit dále upevnit vedoucí postavení v segmentu vozů s nízkými emisemi CO2 v Evropě a rozšířit své know-how na další trhy.“

Zdroj: PSA
 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků