PSA Peugeot Citroën: lídr na evropském trhu s elektromobily

PSA Peugeot Citroën: lídr na evropském trhu s elektromobily

Skupina PSA Peugeot Citroën je rok po uvedení svých městských elektromobilů nové generace lídrem na evropském trhu s elektromobily, její podíl na trhu činí téměř 30 %.

Skupina PSA Peugeot Citroën je prvním výrobcem, který na konci roku 2010 uvedl na evropský trh elektromobily – Peugeot i0n a Citroën C-ZERO. Tuto nabídku doplňují dva užitkové elektromobily, jejichž prodej začal také v roce 2010, Peugeot Origin a Citroën Berlingo First. Skupina od té doby dodala téměř 4000 elektromobilů a zaznamenala více než 6000 objednávek.

V první fázi byl prodej určen především pro zákazníky B2B: 90 % našich prodejů představovaly velké firmy, nadnárodní skupiny, národní a místní správa. Skupina realizovala řadu projektů zaměřených na mobilitu s podniky jako je například General Electric, Deutsche Bahn, SNCF, Kone, Airbus, EDF, GDF Suez, Allianz, Europcar, ChoosEV.

Skupina PSA Peugeot Citroën je přesvědčená o potenciálu elektromobility a plánuje proto rozšířit databázi svých zákazníků na malé a střední podniky i na soukromé tzv. rychlé kupce  („early adopters“), které zlákají výhody elektromobilu.

Budoucnost elektromobilu zahrnuje rovněž rozvoj řešení opírajících se o novou vizi mobility, jako je nabídka služeb na míru Mu by Peugeot nebo služba Call car u Citroënu.

Elektromobily jsou součástí strategie skupiny, jejímž cílem je odpovědět na ekologické výzvy, které stojí před všemi výrobci automobilů na světě, obcemi, podniky i soukromými osobami.

Skupina připravila řadu technologických řešení uzpůsobených nejrůznějším potřebám zákazníků a umožňujících výrazný průlom z hlediska spotřeby a emisí CO2.

Generální ředitel značek a člen představenstva PSA Peugeot Citroën Frédéric Saint-Geours prohlásil: „Rozvoj řešení jako je Stop & Start, dieselové hybridy nebo vozy s nulovými emisemi musí skupině PSA Peugeot Citroën umožnit dále upevnit vedoucí postavení v segmentu vozů s nízkými emisemi CO2 v Evropě a rozšířit své know-how na další trhy.“

Zdroj: PSA
 

bazar

Peugeot 3008 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 114 891 km
Cena: 260 000 Kč
Peugeot 307 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 98 876 km
Cena: 85 000 Kč
Peugeot 307 2
Rok výroby: 2003
Stav: 232 827 km
Cena: 36 000 Kč
Peugeot 407 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 158 271 km
Cena: 104 000 Kč
Peugeot 207 1,4
Rok výroby: 2007
Stav: 179 368 km
Cena: 65 000 Kč
Peugeot Partner 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 125 106 km
Cena: 140 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků