PSA Peugeot Citroën buduje v Číně výrobní závod s roční kapacitou 300.000 vozů

6. ledna 2004: Jean-Martin FOLZ, předseda představenstva skupiny PSA Peugeot Citroën a MIAO Wei, předseda představenstva společnosti Dong Feng Motors, oznámili, že výrobní kapacita závodu Dong Feng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA) bude zvýšena na 300 000 vozů ročně.

Byly oznámeny také další detaily výrobního plánu. V prvním pololetí r.2004 je plánováno uvedení jedinečného Peugeotu na platformě 307, a dále bude v roce 2005 do výroby zaveden Peugeot 206.
Celková investice (rozšíření závodu na dvojnásobek a zavedení nových modelů) představuje cca 600 milionů Euro. Toto bude financováno z vlastních zdrojů DPCA.

M. FOLZ a M. MIAO Wei položí 7.ledna základní kámen rozšíření závodu DPCA ve Wuhanu, jehož roční kapacita 150.000 vozů se od druhého pololetí roku 2006 zvýší na 300.000 vozů.

Bude pokračovat výrobní politika, která každý rok předpokládá zavedení nových modelů značek Citroën a Peugeot.

Po úspěšném uvedení Citroënu Xsara Picasso (2001), Citroënu Elyssé (2002), Citroënu Xsara (2003), se první vůz značky Peugeot zkonstruovaný na platformě 307 ve Wuhanu začne vyrábět letos.
Nabídka vozů vyráběných ve Wuhanu v roce 2004 bude sestávat ze 6-ti modelů, což odpovídá cílům stanoveným smlouvou z 25.října 2002.

Od roku 2005, bude do výroby zaveden také model Peugeot 206, což je nejprodávanější model v Evropě v letech 2001 a 2002.

Tyto investice umožní DPCA pokračovat v růstu prodejů v Číně. Prodeje se v letech 2001 až 2003 téměř zdvojnásobily. Prodejní cíl společnosti na rok 2004 byl stanoven na 140.000 vozů. Koncem roku 2004, dosáhne rytmus výroby závodu ve Wuhanu své nominální kapacity, tj. 150.000 vozů ročně (při dvousměnném provozu).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků