PSA Peugeot Citroën buduje v Číně výrobní závod s roční kapacitou 300.000 vozů

6. ledna 2004: Jean-Martin FOLZ, předseda představenstva skupiny PSA Peugeot Citroën a MIAO Wei, předseda představenstva společnosti Dong Feng Motors, oznámili, že výrobní kapacita závodu Dong Feng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA) bude zvýšena na 300 000 vozů ročně.

Byly oznámeny také další detaily výrobního plánu. V prvním pololetí r.2004 je plánováno uvedení jedinečného Peugeotu na platformě 307, a dále bude v roce 2005 do výroby zaveden Peugeot 206.
Celková investice (rozšíření závodu na dvojnásobek a zavedení nových modelů) představuje cca 600 milionů Euro. Toto bude financováno z vlastních zdrojů DPCA.

M. FOLZ a M. MIAO Wei položí 7.ledna základní kámen rozšíření závodu DPCA ve Wuhanu, jehož roční kapacita 150.000 vozů se od druhého pololetí roku 2006 zvýší na 300.000 vozů.

Bude pokračovat výrobní politika, která každý rok předpokládá zavedení nových modelů značek Citroën a Peugeot.

Po úspěšném uvedení Citroënu Xsara Picasso (2001), Citroënu Elyssé (2002), Citroënu Xsara (2003), se první vůz značky Peugeot zkonstruovaný na platformě 307 ve Wuhanu začne vyrábět letos.
Nabídka vozů vyráběných ve Wuhanu v roce 2004 bude sestávat ze 6-ti modelů, což odpovídá cílům stanoveným smlouvou z 25.října 2002.

Od roku 2005, bude do výroby zaveden také model Peugeot 206, což je nejprodávanější model v Evropě v letech 2001 a 2002.

Tyto investice umožní DPCA pokračovat v růstu prodejů v Číně. Prodeje se v letech 2001 až 2003 téměř zdvojnásobily. Prodejní cíl společnosti na rok 2004 byl stanoven na 140.000 vozů. Koncem roku 2004, dosáhne rytmus výroby závodu ve Wuhanu své nominální kapacity, tj. 150.000 vozů ročně (při dvousměnném provozu).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků