PSA Peugeot Citroën buduje v Číně výrobní závod s roční kapacitou 300.000 vozů

6. ledna 2004: Jean-Martin FOLZ, předseda představenstva skupiny PSA Peugeot Citroën a MIAO Wei, předseda představenstva společnosti Dong Feng Motors, oznámili, že výrobní kapacita závodu Dong Feng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA) bude zvýšena na 300 000 vozů ročně.

Byly oznámeny také další detaily výrobního plánu. V prvním pololetí r.2004 je plánováno uvedení jedinečného Peugeotu na platformě 307, a dále bude v roce 2005 do výroby zaveden Peugeot 206.
Celková investice (rozšíření závodu na dvojnásobek a zavedení nových modelů) představuje cca 600 milionů Euro. Toto bude financováno z vlastních zdrojů DPCA.

M. FOLZ a M. MIAO Wei položí 7.ledna základní kámen rozšíření závodu DPCA ve Wuhanu, jehož roční kapacita 150.000 vozů se od druhého pololetí roku 2006 zvýší na 300.000 vozů.

Bude pokračovat výrobní politika, která každý rok předpokládá zavedení nových modelů značek Citroën a Peugeot.

Po úspěšném uvedení Citroënu Xsara Picasso (2001), Citroënu Elyssé (2002), Citroënu Xsara (2003), se první vůz značky Peugeot zkonstruovaný na platformě 307 ve Wuhanu začne vyrábět letos.
Nabídka vozů vyráběných ve Wuhanu v roce 2004 bude sestávat ze 6-ti modelů, což odpovídá cílům stanoveným smlouvou z 25.října 2002.

Od roku 2005, bude do výroby zaveden také model Peugeot 206, což je nejprodávanější model v Evropě v letech 2001 a 2002.

Tyto investice umožní DPCA pokračovat v růstu prodejů v Číně. Prodeje se v letech 2001 až 2003 téměř zdvojnásobily. Prodejní cíl společnosti na rok 2004 byl stanoven na 140.000 vozů. Koncem roku 2004, dosáhne rytmus výroby závodu ve Wuhanu své nominální kapacity, tj. 150.000 vozů ročně (při dvousměnném provozu).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

dnes | Miro Mihálik | 16 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků