PSA nestíhá vyrábět přeplňovaný tříválec. K nám jej proto dováží i z Číny

Jim  |  30. 03. 2018 13:02

Jaro je tady. Travní sekačky a zahradní traktůrky je potřeba něčím pohánět, tak není divu, že se nestíhá vyrábět.

Odpovědět  |   | 
R  |  30. 03. 2018 13:51

Tak nějak nevím.... Elektroauta baterie z číny, benzínová auta motory z číny, co se to v té Evropě děje?

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  30. 03. 2018 14:04

Nic se neděje, sám to píšete, nevíte.

Odpovědět  |   | 
R  |  30. 03. 2018 15:03

Ale vím, kupředu levá a zpátky ni krok....😞

Odpovědět  |   | 
Petr  |  30. 03. 2018 14:07

Francouz a Afričan dělat nikdy nebudou, tak se čekalo na dokončení Hedvábné stezky a teď už bude všechno made in China.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  30. 03. 2018 14:18

Pokud si ty čínské tříválce někdo v Peugeotu nebo Oplu proč ne. Naštěstí jsou tady pro ostatní ještě auta s normálním čtyřválcem vyrobeným v Evropě.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  30. 03. 2018 14:31

treba Volvo.....z Ciny

Odpovědět  |   | 
Josef  |  30. 03. 2018 14:33

kluc, jsi si tím jistý? To jsi ani nepostřehl, že Škoda produkuje tříválce, které dává i do Otavie a do Fabie a CityGo asi jenom ty tříválce...?
Mne by spíše zajímalo, jestli díky globalizaci a s tím související pestrou celosvětovou sítí subdodavatelů nejrůznějších komponent se dá říci, kde všude se dané auto vyrábí a jestli se najde vůbec auto, ve kterém není alepoň jedna součástka vyrobená v Číně.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  30. 03. 2018 14:40

A k čemu je potřebná taková informace ? Má to nějaký vliv na funkci, nebo co na to řekne Franta v hospodě ?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  30. 03. 2018 15:00

Má to jen nepřímý vliv na to, aby si někteří jedinci uvědomili, že když "kritizují" a "odborně" posuzují "kvalitu" a "vlastnosti" aut srovnatelných modelů značek a cen, tak si neuvědomují, že jsou často poskládány z dílů stejných dodavatelů...
A tudíž je lepší, než diskutovat o rozdílech mezi auty, zaměřit se v hospodě na diskusi o ženských, kde jsou rozdíly neodiskutovatelné, protože jsou "vyrobeny" jako "originál". Výjimkou jsou jednovaječná dvojčata, ale i rozdíl mezi nimy může být předmětem zajímavé hospodské diskuse. Stejně tak i diskuse o výsledku třeba fotbalového zápasu vesnické ligy mezi Horní a Dolní...

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  30. 03. 2018 15:10

Že je spousta výrobců - dodavatelů je snad normální a výhoda, když nedodá jeden, třeba už nemá vyšší výrobní kapacity a nestíhá, dodá druhý. Je v zájmu výrobce, jednoho i druhého, i třetího - automobilky, aby si pohlídali kvalitu. Takže řešit v dnešní době, kde to bylo vyrobeno, má to smysl ?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  30. 03. 2018 15:29

Nemá, a proto jsem v mém uvodním příspěvku/reakci použil "šklebíka" (...součástka vyrobená v Číně.. Už několikrát jsem uvedl, že auta srovnatelných značek a modelů jsou si natolik podobná vlastnostmi i kvalitou, že v podstatě záleží jen na osobním vkusu a potřebách (v čem se mu lépe "sedí" a co mu více "vyhovuje"). A potom také na tom, jak s autem kdo zachází a jak o ně pečuje (servis, náplně,...). Diskuse, co je "lepší" jsou potom úsměvné, ať si každý koupí co se mu líbí a pohoda.
Ten vliv globalizace má vliv i na to "hlídání kvality", neznám automobilku, která by to nehlídala a která by nepoužívala standardní mezinárodní osvědčené postupy. To, že i ta kontrola kvality souvisí náklady/cenou, to je jasné, a proto jsem uváděl "srovnatelných modelů a značek. Když to přeženu, tak třeba systém řízení a kontroly kvality RR je něco jiného, než systém u "spotřebních" automobilek. Za všechno se platí.

Odpovědět  |   | 
kluc  |  30. 03. 2018 15:18

U motorů to podstatné je. Jde totiž o jednu z posledních věcí, které si automobilky dělají sami. Také mně v dnešní době nedává smysl vozit motory přes půl planety. V době, kdy jsou právě ty motory tlačeny nesmyslnými normami emisí CO tlačeny právě do těch tříválců. na co nám je ušetřených gramů, když sem pak taháme motory přes půl planety? Stejné je to s ekologickým zkapalněným zemním plynem, který se taky chystáme tankery tahat kolem celého světa.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  30. 03. 2018 15:33

Systém odkud, od koho a kam vozit a jak kontrolovat a řídit kvalitu (a udržovat ji) souvisí s náklady (penězi) a to je nekonečný kolotoč, který si každá firma podstupuje, přehodnocuje a ovlivňuje sv rámci svých trategických rozhodnutí (normální všední "život" formy).

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  30. 03. 2018 22:01

...ano mas pravdu! Ta lod na ceste z ciny do eu vyprodukuje tolik skodlivin, co nevytvorej vsechny ty prevazeny motory za svou zivotnost dohromady!

Odpovědět  |   | 
kluc  |  30. 03. 2018 15:21

Kdy se auto vyrábí není pro kupujícího problém zjistit. Stejně není problém si zjistit, kde se dělá srdce auta-motor. A zatím to sem nikdo z Číny netahal. Ale u PSA se to dalo čekat. Číňan věděl proč před lety Peugeot zachránil před krachem.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  30. 03. 2018 15:36

A co jednotlivé komponenty/díly? (ozubená kola, ventily, písty, těsnění, nebo třeba i normovaný materiál-šrouby, matice, podložky, gufera?)

Odpovědět  |   | 
Leslie  |  06. 04. 2018 13:52

Pán Búh stvoril svet a vše navíc je made in China...

Odpovědět  |   | 
883ccm  |  30. 03. 2018 18:11

Raději francouzský motor vyrobený v Číně než poctivě potkaný tsi z Reichu

Odpovědět  |   | 
Petr  |  30. 03. 2018 20:18

Jsi blb.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  30. 03. 2018 22:02

Myslite peugeotacky 1.6THP, který se potkával několkanásobně častějí než TSI EA111?

Odpovědět  |   | 
enx  |  13. 04. 2018 10:51

1,6 THP je spackaný vývoj a koncepcia BMW ale kludne žerte seno ďalej

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  31. 03. 2018 16:12

Tak to se ti nepovedlo, chytráku. 1.6 THP se potkávaly úplně stejně jako TSI.

Odpovědět  |   | 
kari  |  31. 03. 2018 10:45

Problém je, že u Peugeotu, ač se mi jejich současná auta hodně líbí, je s motory trochu problém. A s pohony celkem. Pomalu všechny modely předělali na "SUV" , ano píši v uvozovkách, protože nemají ani u jednoho auta pohon 4x4. To vidím jako první problém. Stačí se podívat, kolik % tvoří prodeje 4x4 u konkurence. Rozhodně to není zanedbatelné číslo a věřím, že i u Peugeotu by to pomohlo k lepším prodejům. Další věc jsou právě motory, tedy benzínové motory. HDI pokrývají svou část v dostačujícím spektru. A zde je dle mého názoru zakopaný pes. Kdo se svezl s jejich foukanou 1,2 tak ví, že to nejede vůbec špatně, myšleno v kontextu, že to je jen tříválec 1,2, aby to někdo nezaměňoval "nejede to vůbec špatně" za " jede to jak formule" . Takže většině lidí to bude stačit. Ano je zde 1,6 , která by měla jet určitě lépe a také samozřejmě jede, jenže díky delším převodům se ten motor nezdá tak živý, jak by parametry naznačovaly. Takže si hodně lidí řekne, proč připlácet za větší motor, když ten malý nejede o tolik hůř a ještě budu mít nižší spotřebu. A jiný benzín na výběr není. Už dlouho říkám, že by měl Peugeot nasadit ještě silnější benzín, nějaký dvoulitr, který by větším modelům a obzvláště nové 508 hodně slušel a to klidně "podladěný" na nějakých 120-150 KW. No ale asi máme smůlu a člověk co chce 4x4 v SUV a silnější benzín musí kouknout jinde.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  31. 03. 2018 15:37

Jasně, a proto ty motory nestíhají vyrábět, kde je problém ? Reálná prodejní čísla nepotvrzují, to co tu dlouze popisujete.

Odpovědět  |   | 
Nyte  |  31. 03. 2018 16:20

To je otázka, v poslední době např. začal 1.2 THP ve velkém používat Opel.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  31. 03. 2018 22:23

Jednoduchá odpověď, prostě se jednouprovždy prodávají, víc není co řešit.

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí  |  01. 04. 2018 22:08

To je nepříjemný fakt ze dvou důvodů.
Naděje, že PSA přijde s motorem s větším obsahem nebo více válci se tím pádem zmenšuje, protože od spotřebitelů mají jasnou odezvu, něco jako ve smyslu, tohle přesně chceme a co jde na dračku, to se nemění, dokud se prachy sypou.
Výroba v Číně bude mít jistě svá negativa.
Nad PSA jsem dávno zlámal hůl, nemají mě co nabídnout, diesel v následujícícm autě už něchci, třívalcocou maloobjemovou zdechlinu ve větším autě taky ne a notoricky poruchový 1,6 řady prince už vůbec ne. Navíc jsem vyzkoušel sezení v nových Peugotech , všude cpou ten kravský středový tunel s tlačítkama jak vypůjčenýma od piána, člověk tam je obestavěný interiérem jako by seděl v tanku, nedej bůh se v tom vybourat, tak Vás hasiči budou muset nejen vystříhat z plechů, ale i sekerou rozmlátit celý interiér, aby Vás vůbec dostali ven, tak přesně takový auto nechci.
A Citroen zase všude cpe debilní kašpárkovský design s přístrojovou kapličkou na středovém panelu, tak to je přesně to, co za svých, bratru 600-700 tisíc, taky nehci.
Ale proč by mě to mělo vlastně vadit, když jsou tu lepší motory i auta od domácích nebo německých výrobců.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  02. 04. 2018 09:24

Apríl !

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 23 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 192 N/A