PSA a Mitsubishi budou spolupracovat v Rusku

Christian Streiff, předseda správní rady PSA Peugeot Citroën a Osamu Masuko, President Mitsubishi Motors Corporation (MMC) podepsali dohodu o joint venture, na jejímž základě se budou vyrábět v Rusku vozy pro tři značky - Peugeot, Citroën a Mitsubishi.

Továrna se bude nacházet ve městě Kaluga, vzdáleném 180 km na jihozápad od Moskvy. Budou se tam vyrábět kompaktní vozy SUV pro značky Mitsubishi, Peugeot a Citroën, stejně jako vozy střední třídy značek Peugeot a Citroën. Kapacita výrobního závodu bude činit 160 000 vozů. Základní kámen továrny bude položen v Kaluga 10. června 2008. Zahájení produkce je v současné době plánováno na rok 2011.

Rozmanitost výroby na základě joint venture je do budoucna odpovědí na vysoce rostoucí poptávku ruského trhu v těchto dvou uvedených segmentech: vozy střední třídy představují 50% prodejů v Rusku a také vozy SUV skvěle korespondují s tímto živým segmentem na tak dynamickém trhu.

Společnosti MMC a PSA Peugeot Citroën začaly spolupracovat na voze SUV pro evropské trhy v roce 2005. Tento pak uvedly v Evropě v roce 2007. A nyní je jejich společné SUV nesmírně úspěšné.

Smlouva o joint venture je známkou vzájemné provázanosti vztahů těchto dvou výrobců, pro které Rusko představuje významný a silně rostoucí region.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků