Co je viac nez dva Nemecke koncerny? To s tymi Francuzi nedopadne dobre... uz to vidim... Tak to si mohli radsej vybrat Daciu...
debilové !!!!!:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O
Uz se ta benzinova 1.6 do neceho montuje?
peugeot 207 - 1.6 Turbo 150k a Mini Cooper S - 172k
Aha, turbo verze, ja myslel tu atmosferickou, neco kolem 85 kW... stejne diky.
Dohoda PSA a BMW je rozhodně rozumná, nakonec protiváha už delší dobu fungující aliance VW+Meredes tu rozhodně chybí.Ještě by bylo krásné, kdyby soudruzi od BMW naučili soudruhy od PSA konstruovat převodovky tak, aby šaltpáka svými pohyby nepřipomínala kvedlačku zapíchnutou do kupky hnoje.
Aliance MB-VW mi nějak unikla, mohl byste trochu přiblížit na jakých motorech spolupracují?
Mercedes už řadu let odebíral od VW například benzínové V6 2,8 pro MB V 280 a VW si řadu let u MB nechává vyrábět nejen motory ale celá auta, konkrétně WV LT, dnes Crafter alias MB Sprinter. V současné době společně pracují na ekodieselech pro USA.Kromě toho i mimo tuto alianci: VW vyráběl pro Ford model Galaxy první a druhé generace, včetně dodávek motorů 1,9TDI. Volvo řadu let odebíralo motory R5 TDI od Audi pro model850 a následně V70.A takových aliancí je ještě víc.
Díky za informaci o Crafteru a 2,8 V6 jsem vůbec netušil. Co se týká projektu Alhambra, Galaxy a Sharan to vím, ale netušil jsem, že současné Galaxy je již třetí generaci, měl jsem za to, že je to druhá.Jinak Ford, Volvo a pod. jsou od GM, ne od Mercedesu, resp. Daimler Chrysleru.Co se týká vvývoje ekodieselu, zde to není společný vývoj, ale jde o to, že automobilky se dohodly, že budou používat stejné označení v USA pro naftové motory a to Bluetec. Ale zde se nesdílí technologie, ale pouze název, aby měli všichni větší šanci prorazit. MB, VW apod. vyvíjí každý svůj vlasní eko systém. Tedy alespoň co jsem pochopil z dostuných informací.
Ten motor 1.4 půjde asi taky do Mini, ne? Jinak nevím, k čemu by BMW byl :)
Jasně:-) Přece jen na 7er je to trochu malej motor:-D
Možná kdyby po vzoru VW slepili dva nebo tři dohromady, tak by se to dalo :)
Doufám, že ty motory jsou včetně spojky a převodovky. PSA mají nejhorší kombinaci na světě motor 1,4, spojka, převodovka. Spolupráce půjde tak daleko, že nová generace P 408 bude na společném podvozku s BMW 3.:-D
A ja jsem s touhle kombinaci tolik spokojenej ... :-)
já v 407 jel a musím říct že na auto s motorem ve předu a s náhonem na přední má výbornej podvozek. je možná měkčí, ale to oceníš na české dalnici, tedy já to ocenil, vibrace a otřesy nikde. a když jsem projížděl dálniční sjezdy a nájezdy (myslím klasického motýlka kdy se otočíte s autem o 270% a jsou to docela utažené) tak jsem zjistil že to auto drži i když je projíždím docela pod plynem. líp sem je projel už jen s S4, ale to je quattro.
jestli chceš vidět nejlepší podovozek třídy, tak si to samé zkus projet s alfou 159
ja neřek že je nejlepší, ale řekjsem že je dostatečně kvalitní takže nepotřebuje nějak extra vyvíjet nové podvozky protože se s konkurencí drží. alfa 159 je navíc právě zaměřená už od začátku na to BMW takže tak i má vyvíjen a laděn podovozek, tedy pro sportovní zážitek, ale jako pohodlný vozítko na delší cestu po kodrcatých dalnicích ČR bych zvolil 407(coupe)
S P407 coupé plně souhlasím, něco tak komfortního za ty peníze se jen tak nevidí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.