PSA a BMW výrazně rozšiřují spolupráci při výrobě motorů

18 komentářů

Mirec
25. ledna • 19:37

Co je viac nez dva Nemecke koncerny? To s tymi Francuzi nedopadne dobre... uz to vidim... Tak to si mohli radsej vybrat Daciu...

Fantomas
19. října • 11:09

debilové !!!!!:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O

kruch
24. ledna • 18:42

Uz se ta benzinova 1.6 do neceho montuje?

kebek
24. ledna • 18:59

peugeot 207 - 1.6 Turbo 150k a Mini Cooper S - 172k

kruch
25. ledna • 2:04

Aha, turbo verze, ja myslel tu atmosferickou, neco kolem 85 kW... stejne diky.

MT
24. ledna • 17:40

Dohoda PSA a BMW je rozhodně rozumná, nakonec protiváha už delší dobu fungující aliance VW+Meredes tu rozhodně chybí.
Ještě by bylo krásné, kdyby soudruzi od BMW naučili soudruhy od PSA konstruovat převodovky tak, aby šaltpáka svými pohyby nepřipomínala kvedlačku zapíchnutou do kupky hnoje.

Radek Ondrášík
24. ledna • 17:53

Aliance MB-VW mi nějak unikla, mohl byste trochu přiblížit na jakých motorech spolupracují?

MT
24. ledna • 22:43

Mercedes už řadu let odebíral od VW například benzínové V6 2,8 pro MB V 280 a VW si řadu let u MB nechává vyrábět nejen motory ale celá auta, konkrétně WV LT, dnes Crafter alias MB Sprinter. V současné době společně pracují na ekodieselech pro USA.Kromě toho i mimo tuto alianci: VW vyráběl pro Ford model Galaxy první a druhé generace, včetně dodávek motorů 1,9TDI. Volvo řadu let odebíralo motory R5 TDI od Audi pro model850 a následně V70.A takových aliancí je ještě víc.

Radek Ondrášík
24. ledna • 22:48

Díky za informaci o Crafteru a 2,8 V6 jsem vůbec netušil. Co se týká projektu Alhambra, Galaxy a Sharan to vím, ale netušil jsem, že současné Galaxy je již třetí generaci, měl jsem za to, že je to druhá.Jinak Ford, Volvo a pod. jsou od GM, ne od Mercedesu, resp. Daimler Chrysleru.
Co se týká vvývoje ekodieselu, zde to není společný vývoj, ale jde o to, že automobilky se dohodly, že budou používat stejné označení v USA pro naftové motory a to Bluetec. Ale zde se nesdílí technologie, ale pouze název, aby měli všichni větší šanci prorazit. MB, VW apod. vyvíjí každý svůj vlasní eko systém. Tedy alespoň co jsem pochopil z dostuných informací.

doubt
24. ledna • 10:57

Ten motor 1.4 půjde asi taky do Mini, ne? Jinak nevím, k čemu by BMW byl :)

Deli
24. ledna • 11:48

Jasně:-) Přece jen na 7er je to trochu malej motor:-D

doubt
24. ledna • 12:29

Možná kdyby po vzoru VW slepili dva nebo tři dohromady, tak by se to dalo :)

Juha
24. ledna • 6:54

Doufám, že ty motory jsou včetně spojky a převodovky. PSA mají nejhorší kombinaci na světě motor 1,4, spojka, převodovka. Spolupráce půjde tak daleko, že nová generace P 408 bude na společném podvozku s BMW 3.:-D

kruch
24. ledna • 18:44

A ja jsem s touhle kombinaci tolik spokojenej ... :-)

delph
24. ledna • 10:44

já v 407 jel a musím říct že na auto s motorem ve předu a s náhonem na přední má výbornej podvozek. je možná měkčí, ale to oceníš na české dalnici, tedy já to ocenil, vibrace a otřesy nikde. a když jsem projížděl dálniční sjezdy a nájezdy (myslím klasického motýlka kdy se otočíte s autem o 270% a jsou to docela utažené) tak jsem zjistil že to auto drži i když je projíždím docela pod plynem. líp sem je projel už jen s S4, ale to je quattro.

Jig
24. ledna • 11:50

jestli chceš vidět nejlepší podovozek třídy, tak si to samé zkus projet s alfou 159

delph
25. ledna • 10:48

ja neřek že je nejlepší, ale řekjsem že je dostatečně kvalitní takže nepotřebuje nějak extra vyvíjet nové podvozky protože se s konkurencí drží. alfa 159 je navíc právě zaměřená už od začátku na to BMW takže tak i má vyvíjen a laděn podovozek, tedy pro sportovní zážitek, ale jako pohodlný vozítko na delší cestu po kodrcatých dalnicích ČR bych zvolil 407(coupe)

Radek Ondrášík
25. ledna • 10:52

S P407 coupé plně souhlasím, něco tak komfortního za ty peníze se jen tak nevidí.

Doporučujeme

Články odjinud