Prý nastává konec kožených sedadel. Jakému materiálu patří budoucnost?

Aoyagi  |  09. 08. 2017 10:40

Ať jdou vegani s těmi napodobeninami někam a nesmysly o "udržitelnosti" kůže nebo o zabíjení kraviček kvůli kůži si taky mohou strčit za klobouk. Je to jen banda kultistů.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  09. 08. 2017 10:49

Proč hledají náhražku alcantary, když ta nemá s kůží nic společného ?

Odpovědět  |   | 
Stewee  |  09. 08. 2017 13:02

Mysím si, že autor článku (buď pôvodného, alebo ten, čo písal túto verziu) nemá ani páru, čo Alcantara vlastne je. Dnes nájdete ešte aj predajcov v autosalóne, ktorí vás budú presviedčať, že Alcantara je brúsená koža... a to už nie je na smiech, ale na plač, pretože klame či už vedome alebo nevedome.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 08. 2017 09:49
Petr  |  10. 08. 2017 16:14

protože konečně přišli na to, že se tam potíme stejně jako na kůži - látku nic nenahradí a fandím rangerroveru tedy až na ten připlátek - prodejce říkal něco o 220 000

Odpovědět  |   | 
jirka  |  09. 08. 2017 13:02

mam auto v kuzi i driv jsem měl, a nic jineho už nechci. a náhražky si strčte někam.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  09. 08. 2017 13:37

Souhlas, kůže je optimální. Příště ale zvolím světlou barvu, protože tmavá na slunci pálí do zad.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  09. 08. 2017 13:41

měl jsem driv slonovinovou barvu a ted cerna. cerna pali ale da se pokud se vi jak.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  09. 08. 2017 14:02

Mám auto v kůži a to je to nejlepší v kombinaci s malými dětmi, co já už spotřeboval vlhčených ubrousků na rozlité pitíčka, zablácené fleky, tinky blinky a pod.

Odpovědět  |   | 
aliencz  |  10. 08. 2017 07:06

No dobře, ale jsem přesvědčený, že luxusní kožené interiéry, o kterých je článek, nejsou dělány kvůli malým dětem. Obvykle se v takových autech ani nevozí.

Osobně pak kůži pod zadkem nemám rád, ani v autě, ani na gauči. A když, tak jedině s perforací a ventilací.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 08. 2017 09:51

Rodiče cestují v luxusním koženém interiéru a děti jedou za nimi v autě s látkovými potahy a osobním řidičem...

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  09. 08. 2017 14:18

Asi som divný, ale nikdy som po koženom interiéri v aute netúžil. Jediné čo som kúpil do nového bol kožený poťah na volant Maria Cavallo. Je to moc príjemné do ruky. Ale na sedačkách a čalúnení mi to okrem "vizuálneho luxusu" moc veľký zmysel nedáva.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  09. 08. 2017 14:26

Já byl taky proti kůži, ale v revolution výbavě je to základ a už nechci nic jiného než dírkovanou kůži.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  09. 08. 2017 16:27

Bývaly doby, kdy kožené sedačky byly lacinou variantou k dražším látkovým potahům. A nebyla to zrovna koženka v žigulíku
Na jednu stranu nevidím žádný důvod, proč se kůže vzdávat. Nakonec - prasat a krav se všude na světě sežere víc než dost, kůže z nich zbyde a nevidím důvod proč ji nevyužít.
Na druhou stranu - zrovna kožené sedačky v autě nemusím. Kvalitní látkové potahy, například z mikroplyše, jsou příjemnější a trvanlivější. Nakonec - ve starém Renaultu mám mikroplyšové sedačky v perfektním stavu bez odřenin nebo dokonce děr nebo jiných známek opotřebení i po téměř třiceti letech. Pravou kůži raději na gauč nebo na bundu.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  11. 08. 2017 06:44

Presne tak. Je to tlak od vyrobcu. Mercedes driv nabizel s klasu v latce veluru a kuzi. A dnes uz jen v kuzi. V aute za nekolik mega nemas moznost volby..to je sileny. A tuto politiku uz tlaci i do ecka. Kdyz chces lepsi vybavu tak ti automaticky vnuti kozenku nebo kuzi..

Odpovědět  |   | 
Marex  |  09. 08. 2017 16:36

Kůži jsem měl jednou a to velmi krátce a již to nechci. Jediné pozitivum je kromě vzhledu i to, že pokud vám na sedačku něco ukápne, snadno to setřete a zůstane to bez fleku. Nevýhod je už ale více. V zimě to nepříjemně studí, v létě na slunci zase neskutečně pálí. Pokud se navíc kůže neudržuje, tak začne praskat a vypadá to pak velmi nevzhledně a některé barvy kůže také nejsou kdovíjak pohledné a celkový dojem, pak spíše srážejí. Zůstal jsem proto již u klasické látky a spokojenost. Za nejhorší materiál na sedačky ale považuji materiál, který vypadá povrchově jako semiš, měla ho třeba Honda Civic a po nějaké době začne vypadat velmi opotřebeně.

Odpovědět  |   | 
Q  |  09. 08. 2017 19:39

Proto dnes naprostá většina aut má klasickou látku, případně nějakou "umělinu" imitující kůži nebo semiš. Vydrží to déle v původním neopotřebeném vzhledu.

Odpovědět  |   | 
Q  |  09. 08. 2017 19:23

S kůží v autech to brzo bude jako s dřevem, chromem a hliníkem. Umělá hmota s s více či méně zdařilou povrchovou imitací.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 08. 2017 20:05

hm tak napriklad ja davam prednost kvalitnemu textilu, ale pozor - kvalitnemu.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  10. 08. 2017 00:00

Osobně rovněž nechápu, jak někdo může chtít do auta kůži bez perforace, výhřevu a odvětrávání. Očista jednoduchá, ale tím to končí. V zimě studí, v létě pálí a jako bonus je v tom člověk kvůli neprodyšnosti zpocený jako prase.

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  10. 08. 2017 07:43

Ty důrky jsou trochu problém, leze do nich třeba jogurt.
Jinak látka je určitě příjemnější, jediná výhoda kůže je , že vypadá luxusně a dobře se ošetřuje. Jinak je vše špatně, když se opotřebuje praská (naštěstí tak dlouho nikdy auto nemám), v zimě chladí, v létě hřeje, proto je nutná ventilace a vyhřívání, což ale řeší problém jen částečně, poněvadž to chvíli trvá, že se teplota po nastartování upraví. Když jednu jen kousek je to na pendrek.
Látku jsem do RRS chtěl ale nebyla vůbec v nabídce.

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  10. 08. 2017 07:35

Budoucnost patří aluminiu

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  11. 08. 2017 08:35

Budoucnost patří socialismu.

Odpovědět  |   | 
ckh  |  11. 08. 2017 13:39

Buducnost patri rozumu. Mam kozene potahy site na mieru, cisto sedacia a bedrova cast je z latky. Žúžo labúžo

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 08. 2017 22:12

Budoucnost patří potahům vyrobeným z umělejch hmot, čili z ropy, při jejichž výrobě vznikaj mutageny, který zvířátkám rovnou ničej DNA. A taky lidem. Ale to už vegani radši neřešej.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků

Nejčtenější články

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká? Posuďte tuto lehkou nehodu

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká?…

Na internetu se objevilo video nehody z Kanady. Bouraly do sebe dva vozy BMW, jeden z nich se téměř převrátil.

25.  6.  2018 | | 125 N/A
5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: …

Kompakt s karoserií kombi nemusí být jen Škoda Octavia. Podívali jsme se na pětici aut, která za 150 tisíc pohodlně přepraví rodinu na dovolenou.

7.  7.  2018 | | 36 N/A
Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být r…

Škoda Rapid v příští generaci změní jméno i zaměření. Chce konkurovat běžným hatchbackům nižší střední třídy, zřejmě však opět dostane menší základ, tentokrát v podobě platformy MQB A0.

12.  7.  2018 | | 95 N/A
Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je naftový šestiválec

Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je n…

Kompletní ceník nové generace BMW X5 by měl být k dispozici zhruba v polovině července. Díky českým dealerům už ale máme k dispozici základní ceny v Evropě nabízených agregátů.

2.  7.  2018 | | 35 N/A
Chorvatsko autem 2018: Užitečné rady, tipy, poplatky, krásné destinace

Chorvatsko autem 2018: Užitečné rady, tipy,…

V 70. letech vznikla v ČSSR studie tunelu z okolí Českých Budějovic až na Jadran. Nic z ní nebylo, takže do Chorvatska stále míříme většinou autem. Je za čím.

23.  6.  2018 | | 39 N/A