Prý nastává konec kožených sedadel. Jakému materiálu patří budoucnost?

Aoyagi  |  09. 08. 2017 10:40  |  [88.208.95.xxx]

Ať jdou vegani s těmi napodobeninami někam a nesmysly o "udržitelnosti" kůže nebo o zabíjení kraviček kvůli kůži si taky mohou strčit za klobouk. Je to jen banda kultistů.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  09. 08. 2017 10:49  |  [86.61.178.xxx]

Proč hledají náhražku alcantary, když ta nemá s kůží nic společného ?

Odpovědět  |   | 
Stewee  |  09. 08. 2017 13:02  |  [88.212.36.xxx]

Mysím si, že autor článku (buď pôvodného, alebo ten, čo písal túto verziu) nemá ani páru, čo Alcantara vlastne je. Dnes nájdete ešte aj predajcov v autosalóne, ktorí vás budú presviedčať, že Alcantara je brúsená koža... a to už nie je na smiech, ale na plač, pretože klame či už vedome alebo nevedome.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 08. 2017 09:49
Petr  |  10. 08. 2017 16:14  |  [78.45.224.xxx]

protože konečně přišli na to, že se tam potíme stejně jako na kůži - látku nic nenahradí a fandím rangerroveru tedy až na ten připlátek - prodejce říkal něco o 220 000

Odpovědět  |   | 
jirka  |  09. 08. 2017 13:02  |  [178.255.168.xxx]

mam auto v kuzi i driv jsem měl, a nic jineho už nechci. a náhražky si strčte někam.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  09. 08. 2017 13:37  |  [83.208.32.xxx]

Souhlas, kůže je optimální. Příště ale zvolím světlou barvu, protože tmavá na slunci pálí do zad.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  09. 08. 2017 13:41  |  [178.255.168.xxx]

měl jsem driv slonovinovou barvu a ted cerna. cerna pali ale da se pokud se vi jak.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  09. 08. 2017 14:02  |  [94.112.247.xxx]

Mám auto v kůži a to je to nejlepší v kombinaci s malými dětmi, co já už spotřeboval vlhčených ubrousků na rozlité pitíčka, zablácené fleky, tinky blinky a pod.

Odpovědět  |   | 
aliencz  |  10. 08. 2017 07:06  |  [81.19.2.xxx]

No dobře, ale jsem přesvědčený, že luxusní kožené interiéry, o kterých je článek, nejsou dělány kvůli malým dětem. Obvykle se v takových autech ani nevozí.

Osobně pak kůži pod zadkem nemám rád, ani v autě, ani na gauči. A když, tak jedině s perforací a ventilací.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 08. 2017 09:51

Rodiče cestují v luxusním koženém interiéru a děti jedou za nimi v autě s látkovými potahy a osobním řidičem...

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  09. 08. 2017 14:18  |  [88.101.88.xxx]

Asi som divný, ale nikdy som po koženom interiéri v aute netúžil. Jediné čo som kúpil do nového bol kožený poťah na volant Maria Cavallo. Je to moc príjemné do ruky. Ale na sedačkách a čalúnení mi to okrem "vizuálneho luxusu" moc veľký zmysel nedáva.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  09. 08. 2017 14:26  |  [46.174.56.xxx]

Já byl taky proti kůži, ale v revolution výbavě je to základ a už nechci nic jiného než dírkovanou kůži.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  09. 08. 2017 16:27  |  [37.221.244.xxx]

Bývaly doby, kdy kožené sedačky byly lacinou variantou k dražším látkovým potahům. A nebyla to zrovna koženka v žigulíku
Na jednu stranu nevidím žádný důvod, proč se kůže vzdávat. Nakonec - prasat a krav se všude na světě sežere víc než dost, kůže z nich zbyde a nevidím důvod proč ji nevyužít.
Na druhou stranu - zrovna kožené sedačky v autě nemusím. Kvalitní látkové potahy, například z mikroplyše, jsou příjemnější a trvanlivější. Nakonec - ve starém Renaultu mám mikroplyšové sedačky v perfektním stavu bez odřenin nebo dokonce děr nebo jiných známek opotřebení i po téměř třiceti letech. Pravou kůži raději na gauč nebo na bundu.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  11. 08. 2017 06:44  |  [37.48.53.xxx]

Presne tak. Je to tlak od vyrobcu. Mercedes driv nabizel s klasu v latce veluru a kuzi. A dnes uz jen v kuzi. V aute za nekolik mega nemas moznost volby..to je sileny. A tuto politiku uz tlaci i do ecka. Kdyz chces lepsi vybavu tak ti automaticky vnuti kozenku nebo kuzi..

Odpovědět  |   | 
Marex  |  09. 08. 2017 16:36  |  [91.103.165.xxx]

Kůži jsem měl jednou a to velmi krátce a již to nechci. Jediné pozitivum je kromě vzhledu i to, že pokud vám na sedačku něco ukápne, snadno to setřete a zůstane to bez fleku. Nevýhod je už ale více. V zimě to nepříjemně studí, v létě na slunci zase neskutečně pálí. Pokud se navíc kůže neudržuje, tak začne praskat a vypadá to pak velmi nevzhledně a některé barvy kůže také nejsou kdovíjak pohledné a celkový dojem, pak spíše srážejí. Zůstal jsem proto již u klasické látky a spokojenost. Za nejhorší materiál na sedačky ale považuji materiál, který vypadá povrchově jako semiš, měla ho třeba Honda Civic a po nějaké době začne vypadat velmi opotřebeně.

Odpovědět  |   | 
Q  |  09. 08. 2017 19:39  |  [212.158.129.xxx]

Proto dnes naprostá většina aut má klasickou látku, případně nějakou "umělinu" imitující kůži nebo semiš. Vydrží to déle v původním neopotřebeném vzhledu.

Odpovědět  |   | 
Q  |  09. 08. 2017 19:23  |  [212.158.129.xxx]

S kůží v autech to brzo bude jako s dřevem, chromem a hliníkem. Umělá hmota s s více či méně zdařilou povrchovou imitací.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 08. 2017 20:05  |  [217.195.168.xxx]

hm tak napriklad ja davam prednost kvalitnemu textilu, ale pozor - kvalitnemu.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  10. 08. 2017 00:00  |  [93.89.107.xxx]

Osobně rovněž nechápu, jak někdo může chtít do auta kůži bez perforace, výhřevu a odvětrávání. Očista jednoduchá, ale tím to končí. V zimě studí, v létě pálí a jako bonus je v tom člověk kvůli neprodyšnosti zpocený jako prase.

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  10. 08. 2017 07:43  |  [89.31.162.xxx]

Ty důrky jsou trochu problém, leze do nich třeba jogurt.
Jinak látka je určitě příjemnější, jediná výhoda kůže je , že vypadá luxusně a dobře se ošetřuje. Jinak je vše špatně, když se opotřebuje praská (naštěstí tak dlouho nikdy auto nemám), v zimě chladí, v létě hřeje, proto je nutná ventilace a vyhřívání, což ale řeší problém jen částečně, poněvadž to chvíli trvá, že se teplota po nastartování upraví. Když jednu jen kousek je to na pendrek.
Látku jsem do RRS chtěl ale nebyla vůbec v nabídce.

Odpovědět  |   | 
Ivo  |  10. 08. 2017 07:35  |  [89.31.162.xxx]

Budoucnost patří aluminiu

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  11. 08. 2017 08:35

Budoucnost patří socialismu.

Odpovědět  |   | 
ckh  |  11. 08. 2017 13:39  |  [88.212.36.xxx]

Buducnost patri rozumu. Mam kozene potahy site na mieru, cisto sedacia a bedrova cast je z latky. Žúžo labúžo

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 08. 2017 22:12

Budoucnost patří potahům vyrobeným z umělejch hmot, čili z ropy, při jejichž výrobě vznikaj mutageny, který zvířátkám rovnou ničej DNA. A taky lidem. Ale to už vegani radši neřešej.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A