Prvním modelem Jaguar divize Special Operations je civilnější Project 7

Před pár dny Jaguar představil novou divizi Special Operations, která se bude starat o stavbu speciálních modelů. První dílo této divize bude k vidění v Goodwoodu. Přestože oficiální stránky ještě nic na toto téma nenabízejí, na světě už jsou první fotky. A nejde o nic menšího než o dvousedadlový a trochu civilnější Project 7 z minulého roku.

Právě testujeme: Jaguar F-Type S Coupé

Právě testujeme: Jaguar F-Type S Coupé

Kromě viditelných změn se máme zatím podle neoficiálních informací připravit na sportovnější podvozek, upravený výfuk a přepracovanou aerodynamiku. Na rozdíl od loňského konceptu, který byl jednomístný, odveze tento vyladěný F-Type dvě osoby, auto také dostalo jiná kola a jinou barvu karoserie. Pod kapotou bude samozřejmě pětilitrový osmiválec.

Test Jaguar XFR-S: Světle modré nebe řidičské

Test Jaguar XFR-S: Světle modré nebe řidičské

Na podrobnosti zaručeně nebudeme čekat příliš dlouho, stejně jako na oficiální představení, které proběhne koncem tohoto týdne. 
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků