První závod Formule E skončil nehodou v poslední zatáčce

zdenal  |  15. 09. 2014 09:10

Já být Heidfeld, tak mu dám rovnou na cílové rovince pěstí

Odpovědět  |   | 

Na svém Twitteru také mladý Prost psal, že Heidfelda vůbec neviděl, takže pěstní souboj by byl zbytečný.

Odpovědět  |   | 

Na svém Twitteru také mladý Prost psal, že Heidfelda vůbec neviděl, takže pěstní souboj by byl zbytečný.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  15. 09. 2014 10:36

Až bych si tipnul, že ta bouračka byla nařízená, aby vyrobili aspoň nějakou show pro diváky a nalákali je na další "závod".

Komentátor akčním způsobem komentuje, formule s rychlým kosmickým vzhledem se pomalinku a rozvážně přesouvají husím pochodem po závodní dráze. No, to je teda něco

Odpovědět  |   | 
Ondřej  |  15. 09. 2014 11:10

Podle mě to bylo mnohem lepší než F1. Kratší, napínavější, dramatičtější. Tato série je podle mě budoucnost. Je vidět, že to nijak neprzni dědek Bernie. Stejný motor, žádné DRS a bla bla a v cíli dojelo prvních deset s minimálním časovým odstupem.

Odpovědět  |   | 

Mě to taky docela bavilo, byť jsem si pustil až večer záznam. Na zvuk pojízdných vysavačů jsem zvyklý ze Zero TT. Všichni mají stejnou techniku, jedou tam dvě holky, což atraktivitě taky prospěje. A žádná závodnická béčka, všichni včetně těch dvou bab toho mají za sebou už hodně. Je to vyrovnané, předjíždí se (viz Montagny). To vyměňování aut po půlce závodu je úchylné Ale není zbytí. Možná jsou trochu zbytečné ty městské okruhy, ale na klasických by baterky asi vydržely ještě kratší dobu (převýšení atd.)

Odpovědět  |   | 
Jig  |  15. 09. 2014 13:33

Lidi chtěj vidět krev (myšleno v nadsázce, neberte to doslova), podobný seriál by získal mnohem víc na atraktivitě kdyby to trošku "obrnili" vůči kontaktu a byli dovoleny různé šťouchance a ne ve stylu F1 - nedovolil mu předjet a tak ho tratový komisaři potrestali apod. Žádný extrém ve stylu destruction derby, ale prostě takový ostřejší závody.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, pro je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 16 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 47 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A