První závod Formule E skončil nehodou v poslední zatáčce

První závod Formule E skončil nehodou v poslední zatáčce

Pokud jste v sobotu dopoledne nedohledali na internetu on-line přenos historicky prvního závodu elektrických formulí, nebo jste neměli čas, pak věřte, že se v Pekingu děly i zajímavé věci. O největší rozruch se postaral Nico Prost, který v poslední zatáčce sestřelil Nicka Heidfelda, přičemž výsledkem byla nebezpečně vypadající nehoda.

Seriál elektrických formulí je definitivně tady. Začíná se o tomto víkendu

Seriál elektrických formulí je definitivně tady. Začíná se o tomto víkendu

Skoro by se chtělo ale doplnit, že šlo o jediný opravdu dramatický moment závodu. Upřímně jsem byl na elektrické formule z nějakého důvodu zvědavý, ale výsledek byl trochu zklamáním. Jednoduchý městský okruh sestavený z šesti pravoúhlých zatáček a několika rovinek rozdělených šikanami, zvuk jako zubařská vrtačka a hlavně neustálé sledování akumulátorů. Nemohl jsem se zbavit dojmu, že se naplno začalo závodit až poslední dvě kola před koncem, kdy Nick Heidfeld z druhého místa dotahoval celý závod vedoucího Nico Prosta.

BMW i3 a i8 dostanou pro seriál Formula E bezdrátové dobíjení

BMW i3 a i8 dostanou pro seriál Formula E bezdrátové dobíjení

Jejich souboj skončil v poslední zatáčce, takže nakonec první místo „zbylo“ pro Lucase di Grassi a tým Audi Sport ABT. Druhý dojel Franck Montagny a třetí Sam Bird. Nico Prost nakonec ještě v sobotu večer napsal na svůj profil na Twitteru, že se podíval na video, ze kterého jasně poznal, že za nehodu může on, takže se omlouvá. Další závod se jede 22. listopadu v Malaysii.

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků