První zákazník na světě převzal stroj Honda RC213V-S

V pondělí 21. prosince společnost Honda oslavila historickou událost – celosvětově první předání stroje RC213V-S jeho majiteli. Předání proběhlo v britské centrále Honda Racing, kde budou všechny stroje prodané ve Velké Británii připravovány a servisovány speciálně vyškolenými techniky.
První zákazník na světě převzal stroj Honda RC213V-S

Prvním hrdým majitelem stroje Honda RC213V-S, který se koncepčně, parametry i pocitem z jízdy blíží soutěžním MotoGP speciálům více, než jakýkoliv jiný motocykl způsobilý k provozu na pozemních komunikacích v historii, je pan John Brown, který vlastní a provozuje dealerství motocyklů Honda v britském Manchesteru a který je nadšeným sběratelem strojů Honda. Motocykl RC213V-S se zařadí do Brownovy rozsáhlé sbírky, která zahrnuje zcela nové stroje RC30, VTR1000 SP1 a SP2, CBR900RR Fireblade a VF1000F.

Pan Brown, coby první majitel RC213V-S na světě, k tomu uvedl: „Když jsem se o tomto projektu poprvé doslechl, pomyslel jsem si, že pokud se opravdu uskuteční, budu si muset jeden z těchto strojů koupit. Je to skutečně skvělá příležitost vlastnit kus ze soutěžní historie HRC. Ihned po zahájení prodeje jsem se na internetových stránkách registroval jako zájemce a den, kdy mi zavolali ze společnosti Honda a potvrdili mi mou objednávku, pro mne byl skutečně výjimečným. Do naší rodinné firmy jsem nastoupil v 17 letech a od té doby se věnuji prodeji motocyklů Honda. Mé dealerství se již mnoho let řadí mezi tři nejlepší ve Velké Británii a tento stroj bude ozdobou mé dosavadní sbírky. Rád bych poděkoval všem pracovníkům společnosti Honda, kteří mi pomohli tento sen uskutečnit.“

Tetsuo Suzuki, provozní ředitel motocyklové divize Honda, k tomu dodal: „Vidět předání prvního stroje RC213V-S zákazníkovi je fantastický zážitek, zejména když je novým majitelem člověk jako John, pro kterého je značka Honda vášní.

V rámci celého procesu vývoje jsme se snažili, aby model RC213V-S byl co nejpodobnější strojům z MotoGP, aby zákazníci při jízdě na RC213V měli co nejvěrnější zážitek. Zájem o tento motocykl je velký, někteří zákazníci jej přitom chtějí do svých sbírek, jiní na něm chtějí jezdit.“

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků