První zákazník na světě převzal stroj Honda RC213V-S

V pondělí 21. prosince společnost Honda oslavila historickou událost – celosvětově první předání stroje RC213V-S jeho majiteli. Předání proběhlo v britské centrále Honda Racing, kde budou všechny stroje prodané ve Velké Británii připravovány a servisovány speciálně vyškolenými techniky.
První zákazník na světě převzal stroj Honda RC213V-S

Prvním hrdým majitelem stroje Honda RC213V-S, který se koncepčně, parametry i pocitem z jízdy blíží soutěžním MotoGP speciálům více, než jakýkoliv jiný motocykl způsobilý k provozu na pozemních komunikacích v historii, je pan John Brown, který vlastní a provozuje dealerství motocyklů Honda v britském Manchesteru a který je nadšeným sběratelem strojů Honda. Motocykl RC213V-S se zařadí do Brownovy rozsáhlé sbírky, která zahrnuje zcela nové stroje RC30, VTR1000 SP1 a SP2, CBR900RR Fireblade a VF1000F.

Pan Brown, coby první majitel RC213V-S na světě, k tomu uvedl: „Když jsem se o tomto projektu poprvé doslechl, pomyslel jsem si, že pokud se opravdu uskuteční, budu si muset jeden z těchto strojů koupit. Je to skutečně skvělá příležitost vlastnit kus ze soutěžní historie HRC. Ihned po zahájení prodeje jsem se na internetových stránkách registroval jako zájemce a den, kdy mi zavolali ze společnosti Honda a potvrdili mi mou objednávku, pro mne byl skutečně výjimečným. Do naší rodinné firmy jsem nastoupil v 17 letech a od té doby se věnuji prodeji motocyklů Honda. Mé dealerství se již mnoho let řadí mezi tři nejlepší ve Velké Británii a tento stroj bude ozdobou mé dosavadní sbírky. Rád bych poděkoval všem pracovníkům společnosti Honda, kteří mi pomohli tento sen uskutečnit.“

Tetsuo Suzuki, provozní ředitel motocyklové divize Honda, k tomu dodal: „Vidět předání prvního stroje RC213V-S zákazníkovi je fantastický zážitek, zejména když je novým majitelem člověk jako John, pro kterého je značka Honda vášní.

V rámci celého procesu vývoje jsme se snažili, aby model RC213V-S byl co nejpodobnější strojům z MotoGP, aby zákazníci při jízdě na RC213V měli co nejvěrnější zážitek. Zájem o tento motocykl je velký, někteří zákazníci jej přitom chtějí do svých sbírek, jiní na něm chtějí jezdit.“

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 230 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 152 759 km
Cena: 202 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2016
Stav: 32 320 km
Cena: 600 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2014
Stav: 18 031 km
Cena: 540 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 37 099 km
Cena: 206 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2015
Stav: 23 635 km
Cena: 320 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků