První vodíkové Hondy jsou už v Evropě. Uvidí je v Londýně a Kodani

Automobilka Honda následuje Hyundai a Toyotu a začíná na evropském kontinentu uvádět do provozu svůj model Clarity Fuel Cell
První vodíkové Hondy jsou už v Evropě. Uvidí je v Londýně a Kodani

Zatím prvních šest aut, které jezdí díky elektrické energii získané prostřednictvím vodíkového palivového článku, dovezla do Evropy japonská automobilka Honda.

Zatím jde o šest exemplářů modelu Clarity Fuel Cell, které budou v rámci demonstračního programu EU HyFIVe (Hydrogen for Innovative Vehicles) jezdit v Londýně a Kodani. V tomto programu jsou zapojeni další čtyři výrobci automobilů a celkem má v jeho rámci jezdit 185 aut u zákazníků v Rakousku, Dánsku, Německu, Itálii, Švédsku a Velké Británii. 

V Paříži vyjedou taxíky na vodík

V Paříži vyjedou taxíky na vodík

Honda Clarity Fuel Cell je sedan, který á palivový článek pod přední kapotou. Účinný dojezd vozu je podle testu americké agentury EPA 589 kilometrů.

Tento model Hondy je součástí nové strategie značky. Ta hodlá do roku 2030 prodávat dvě třetiny svých vozů s elektrickým pohonem.   

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků