První vodíkové Hondy jsou už v Evropě. Uvidí je v Londýně a Kodani

Automobilka Honda následuje Hyundai a Toyotu a začíná na evropském kontinentu uvádět do provozu svůj model Clarity Fuel Cell
První vodíkové Hondy jsou už v Evropě. Uvidí je v Londýně a Kodani

Zatím prvních šest aut, které jezdí díky elektrické energii získané prostřednictvím vodíkového palivového článku, dovezla do Evropy japonská automobilka Honda.

Zatím jde o šest exemplářů modelu Clarity Fuel Cell, které budou v rámci demonstračního programu EU HyFIVe (Hydrogen for Innovative Vehicles) jezdit v Londýně a Kodani. V tomto programu jsou zapojeni další čtyři výrobci automobilů a celkem má v jeho rámci jezdit 185 aut u zákazníků v Rakousku, Dánsku, Německu, Itálii, Švédsku a Velké Británii. 

V Paříži vyjedou taxíky na vodík

V Paříži vyjedou taxíky na vodík

Honda Clarity Fuel Cell je sedan, který á palivový článek pod přední kapotou. Účinný dojezd vozu je podle testu americké agentury EPA 589 kilometrů.

Tento model Hondy je součástí nové strategie značky. Ta hodlá do roku 2030 prodávat dvě třetiny svých vozů s elektrickým pohonem.   

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

včera | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky