První vodíkové Hondy jsou už v Evropě. Uvidí je v Londýně a Kodani

Automobilka Honda následuje Hyundai a Toyotu a začíná na evropském kontinentu uvádět do provozu svůj model Clarity Fuel Cell
První vodíkové Hondy jsou už v Evropě. Uvidí je v Londýně a Kodani

Zatím prvních šest aut, které jezdí díky elektrické energii získané prostřednictvím vodíkového palivového článku, dovezla do Evropy japonská automobilka Honda.

Zatím jde o šest exemplářů modelu Clarity Fuel Cell, které budou v rámci demonstračního programu EU HyFIVe (Hydrogen for Innovative Vehicles) jezdit v Londýně a Kodani. V tomto programu jsou zapojeni další čtyři výrobci automobilů a celkem má v jeho rámci jezdit 185 aut u zákazníků v Rakousku, Dánsku, Německu, Itálii, Švédsku a Velké Británii. 

V Paříži vyjedou taxíky na vodík

V Paříži vyjedou taxíky na vodík

Honda Clarity Fuel Cell je sedan, který á palivový článek pod přední kapotou. Účinný dojezd vozu je podle testu americké agentury EPA 589 kilometrů.

Tento model Hondy je součástí nové strategie značky. Ta hodlá do roku 2030 prodávat dvě třetiny svých vozů s elektrickým pohonem.   

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

dnes | Milan Lažanský
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků