První varianta nového Golfu se bude jmenovat Touran

Na začátku příštího roku se začne prodávat první karosářská varianta nového Golvu páté generace. Půjde o MPV s názvem Touran; zdá se mi, že se až příliš podobá názvu SUV Touareg. Rozvor by měl být o deset centimetrů delší než u Golfu, tedy 2,7 m (Golf bude mít 2,6 m). MPV bude nabízeno s motory FSI (přímé vstřikování) a TDI od 100 do 136 koní (74 až 100 kW). Délka Golfiku bude činit 4,39 m, šížka 1,79 m a výška 1,63 m. Do standardní výbavy bude podle všeho patřit nejen ABS, ale také ESP a šestice airbagů - přední, boční a hlavové.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků