První varianta nového Golfu se bude jmenovat Touran

Na začátku příštího roku se začne prodávat první karosářská varianta nového Golvu páté generace. Půjde o MPV s názvem Touran; zdá se mi, že se až příliš podobá názvu SUV Touareg. Rozvor by měl být o deset centimetrů delší než u Golfu, tedy 2,7 m (Golf bude mít 2,6 m). MPV bude nabízeno s motory FSI (přímé vstřikování) a TDI od 100 do 136 koní (74 až 100 kW). Délka Golfiku bude činit 4,39 m, šížka 1,79 m a výška 1,63 m. Do standardní výbavy bude podle všeho patřit nejen ABS, ale také ESP a šestice airbagů - přední, boční a hlavové.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 6 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků