První tři kusy Dodge Challeger budou vydraženy

Fanoušci tohoto novodobého musclecaru, kteří touží mít tenhle vůz jako jedni z prvních, budou moci již zanedlouho využít jedinečnou příležitost. První tři kusy tohoto vozu budou totiž vydraženy a výtěžek bude využit na charitativní účely.

První kusy budou vyrobeny ve verzi SRT8 s charakteristickým oranžovým lakem a pod kapotou jim bude bít osmiválec objemu 6,1 l.

Challenger s výrobním číslem 1 pomůže charitě notMYkid, další pak pomůže organizaci United Way of Southeastern Michigan. Komu pomůže třetí Challenger zatím nevíme, známé je jenom to, že bude vydražen přes eBay. K nám se ovšem tento vůz oficiálně nedostane, to však neznamená, že si ho nemůžete pořídit třeba i takto neobvyklou cestou.

Jen pro připomenutí, po vzoru starých legend bude Challanger klasické americké koncepce, tedy s motorem vpředu, ovšem zadním náhonem. Pod kapotou se objeví osmiválec HEMI o objemu 6,1 litru, který nabídne výkon 313 kW (425 k) a točivý moment 570 Nm. Stovku tak zvládne za 4,5 s a dosáhne maximální rychlosti 280 km/h. Oblíbený americký sprint na 400 metrů „dá” za 13 sekund.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Dodge Challenger Concept

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků