Řídili jsme novou Toyotu GR Supra: Kašlete na původ! Buďte rádi, že je tady

39 komentářů

J.K.
1. června • 23:33

Divím se, že se Toyota spřáhla zrovna s BMW, výrobcem jedněch z nejméně spolehlivých aut.

Axel Toronto (xax41)
2. června • 8:13

Máš pravdu. Měli se spřáhnout s KdF Gruppensex nebo s PSA a udělat tu Supru s tříválcem a předním náhonem.

J.K.
2. června • 8:50

Ne, měli si to postavit sami. Koncern, který umí postavit takové pecky jako LFA nebo LC se nemusí spolčovat s maňťaky co pořádný sporťák vůbec nemá. A navíc BMW zrovna ten tříválec tlačí jak zběsilý, dokonce i do něčeho, co si na sporťák hraje viz i8.

Pospa
23. ledna • 22:03

J.K. Máš naprostou pravdu!

Pospa
23. ledna • 21:59

Máš naprostou pravdu!

Cuco
3. června • 16:10

Suhlas. BMW si cuclo hybridnu techniku a Toyota dostala zafrckanu naftu (1,6 a 2,0), ktora uz aj tak skoncila a toto "premiove" tamagotschi.

bzzz
2. června • 18:39

Meli si to postavit sami. V CR by si ji asi nikdo nekoupil, ale ubylo by kecu ve forech... nebo... voni by si nasli na ni neco jineho ;-)

Axel Toronto (xax41)
1. června • 17:57

Kolik z vás teoretických odborníků s tou jedinou a opravdovou Suprou jelo? Je to staré auto s jízdními vlastnostmi poplatnými době vzniku - čili dvacet let staré auto s řízením o hovně, podvozkem o 5 procent lepším a motor to nespraví. Naprosto stejné jako v dnešní době mluvit o M3 E30 jako o nejlepším emku. Taky jenom stará vrána dobrá maximálně jako investice, protože si s ní vytře prdel kdejakej diesel. V přímce i na Ringu. A to jsem zapřísahlej odpůrce aut na naftu.

Albrecht
2. června • 15:24

Vcera soused vytahl m3 e30, pujcil me to, ano, je to starej kram, vyprasi to kde jakej diesel, ale byl to pro me zazitek, ten projev, rizeni a i tech ubohej 200 koniku tomu stacilo, moderni auto jsou jinde, ale na starym pekacu se jelo libove.

...
30. května • 19:53

..skarede,neprakticke,rovnako velke ako GT86,prezleceny bavorak,drahe..kladny nazor na tuto Supru moze mat len clovek co nikdy nesedel v MKIV,aby pochopil co je prava Supra.Nazov Supra si tento prezleceny ufo kram z "Japonska" vobec nezasluzi.Rovnako ako na inych forach aj tu je samozrejme plno BYkupcov co si ju kupia :-D

Axel Toronto (xax41)
1. června • 17:58

Zrovna ty jsi v ní určitě neseděl

OnlyTruth
30. května • 19:52

2jz bol motor od yamahy a mercedesu ... a ako kazdy vie tak motor od bmw N54 sa nazyva modernym 2jz .. a v podstate b58, ktory je aj v supre je najmodernejsi 3,0l .. cize toto auto je ovela lepsie ako povodna supra , je mozno trosku viac disproporcne, ale hocikedy by som radsej zobral a90 ako a80 ... a to, ze ludia placu, ze spravili spoloupracu s bmw tak to je len nejaka poserska hateovina , vsak bmw je jedna z naj znaciek co robia sportove zadnokolky a toyota sa len moze tesit, ze suhlasili .. ako nehovorim, ze oni nemali volakedy v 70-80-90rokoch dobre sportove auta ale dnes uz nic nemaju vlastne ... vsak aj gt86 co je motor od subaru vyvijali spolu a vytvorili jedno z najlepsich sportovych aut tochto desatrocia .. takze kto hovori ze je to zle auto sa bud nevyzna v autach alebo je to len nejaky fanboy co nevie co hovori

Neurotic
30. května • 15:44

Má to hnusnou prdel, automat a je to drahý. Mustang je hezčí, má V8 a ještě mi zbyde na spoustu hektolitrů benzínuB-] Někdo si to, ale třeba koupí...

E15
31. května • 15:25

nevím, jak by muselo nějaké auto vypadat, aby byl Mustang hezčí... Snad leda Homer Simpsons car... :-D

WP
30. května • 16:40

Hezčí nehezčí, Supru jsem ještě nejel, ale pochybuji, že bude poskytovat řidičsky to samé co Supra. Není to jeho chybou, je prostě koncipovaný jinak.

Sir_CHerokee
30. května • 15:56

Souhlas. I když Supra je něco jiného prcek vedle Stangu, cenově je hodně vysoko. Myslím, že se jich moc neprodá a ten design, ten má dost chyb. Ale jinak je fajn, že se objevil další sporťák.

//
30. května • 17:42

můj názor, jenomže podívej se kolik stojí třeba f-type s V6 a výbavou která má supra v základu (HUD nemá vůbec), připlácíš jen za barvu, a je v tom jeden z nejlepších r6 do sportovního auta i s pdf filtrem :) což neschvaluji..jinak souhlas že se objevil další sporťák..cayman, Mustang, Supra, Z4 -, F-Type..co auto to originál :)

Sir_CHerokee
30. května • 18:21

To je taky pravda. Čím víc takových aut, tím lépe. Co se výbavy týká, jiná strategie. I u Bullittu dostaneš plnou. U F-Typa ne, ale zase i běžný smrtelník u nich vyjedná 500k slevu. Já se jen obávám, že v Evropě po zavedení nových norem - 2021 (ještě přísnějších než ty současné - na světě nejpřísnější) bude s těmito auty AMEN.

Assasin
30. května • 13:08

Absolutní chyba. Chyba, chyba. Dvě nesourodé DNA. Krtek v podobě Z4 je prznitel legendy Supra. Spousty zákazníků, kteří se těšili s pohoršením novou Supru nekoupí. Velká škoda. Když Toyota tvrdí, že je to pouze image maker a na počtech prodaných kusů nezáleží, mohla si dovolit vývoj zcela ve své režii. Totálně promarněná šance !!

..
30. května • 14:00

postav lepší auto..ty odborníku

Lukáš
30. května • 14:29

Myslíš, že je to tak velký problém? Cayman tohle čudo spráská jak malého psa.

WP
30. května • 16:38

Kdo chce Caymana s B4 a motorem uprostřed asi nebude koukat po R6 Supře či Z4. To je jen způsob komunikace plakátů tato prohlášení.

Zubr
30. května • 19:16

Jsou to zcela evidentní konkurenti, všichni recenzenti řadí Supru do třídy Camana, A110 etc.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WP
31. května • 4:29

Proč píšeš o recenzentech? Píšu o tom, co považuji/nepovažuji za relevantní konkurenci, když chci kupé s výkonem 300-400HP a zvukem (který ten B4 prostě nedá, bručí jak nenažraný medvěd...to mi opravdu nic neříká).

Zubr
31. května • 19:58

Tak příště nepiš v zastoupení všech "Kdo chce Caymana s B4 a motorem uprostřed …..", ale piš o sobě "Když chci Caymana s B4 a motorem uprostřed...."

Sir_CHerokee
30. května • 17:09

Kdo chce Caymana asi ano. Nikoho takového neznám. Neznám statistiky, ale ani kolem dealerství zrovna 718 nepotkávám.
Na druhé straně, kdo uvažuje v této ceně o sportovním voze, bude zkoušet a užívat si to. Od F-Typa, přes M2, přes Supru (což bude asi problém vyzkoušet) po toho Caymana (stejný problém). A může vybírat od 4 po 8 válec.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zubr
30. května • 19:11

Jj, nikdo nechce Caymana, asi jenom 8000 lidí ročně jenom v Evropě. Vsadím se, že Supra tady tohle číslo neprodá ani za 5 let.

K.Nový
30. května • 20:17

Caymana se prodá v Evropě 8 tisíc? A to jsi vzal odkud?

Zubr
30. května • 20:49

carsalesbase

K.Nový
30. května • 23:56

To máš Caymana i s Boxsterem, troubo.

Zubr
31. května • 19:56

Dnes je jenom 718, kreténe.

Sir_CHerokee
30. května • 15:54

Cayman nepatří do této ligy se 4 válcem.

Zubr
30. května • 19:05

Ano, Cayman patří do vyšší ligy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Sir_CHerokee
30. května • 20:12

718 patří mezi 4 válce. Nic více, nic méně.

Zubr
31. května • 19:59

718 především patří mezi špičkové sporťáky.

bzzz
30. května • 14:37

Uz jsem se bal, ze si nikdo nebude chtit pomerovat pindiky ;-)

Zubr
30. května • 19:04

.. chtěl lepší auto, tak ho dostal.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACE
2. června • 5:35

Neříkám že ne, ale už to někdo vyzkoušel a nebo zůstalo jen u keců?

bzzz
30. května • 13:40

Puvod strev bude zajimat jen puristy a lizace plakatu ;-)

Doporučujeme

Články odjinud