První jízda s Toyotou C-HR 2.0 Hybrid: V levém pruhu už konečně bez obav

Revizor  |  23. 11. 2019 08:22

Chybí mi tu podstatná zmínka, že převodovka má při akceleraci 7 virtuálních stupňů. Tohle je plně funkční pohon pro menší toyoty.

Odpovědět  |   | 

Přidat, ubrat plyn a potom přidat na zvolenou rychlost, jestli nejsi řidič a nejezdils autama bez synchronů a třeba ještě s půlkama, tak si to nekupuj, nemáš cit v noze a nejsi schopen koordinovat tři práce najednou.

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  23. 11. 2019 09:34

Co to zase meleš?

Odpovědět  |   | 

jsi řidič?

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  23. 11. 2019 21:43

Na rozdíl od tebe ano.

Odpovědět  |   | 

tak vlastně jsi jiný než já, soutěžils v couvání vleku nad 3,5tuny kde a jak se umístnil? Máš potvrzení profesionála? Nebo jenom z mateřské na provázek? Mlíčnáku musíš jezdit a když nejezdíš, tak nasedni na motorku, máš vůbec přilbu a oblečení nebo můžeš jenom na automat? Fotky máš kde?

Odpovědět  |   | 
repelent plesina  |  24. 11. 2019 22:23

Chlubit se soutezi v couvani cehokoliv ... to uz snad muze byt jedine diagnoza.

Stejne jako se chluvi zajezdovi soferi, ze se prece kdykoliv a kdekoliv "domluvi rukama a nohama". Tak u piva jasne ...

Odpovědět  |   | 

no a? Já mohu za to, že jseš nešika a vže nemáš ani řidičák na......

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  25. 11. 2019 05:48

Panejo, ty jsi blb, že to není normální. Nebo jsi trvale nalitý. Jinak si ty blitky, které píšeš fakt nedovedu vysvětlit.

Odpovědět  |   | 

brzdu máš na levo nebo na pravo od plynu? Na co je na řadičce B?

Odpovědět  |   | 
JaSo  |  23. 11. 2019 08:44

Trošku si nějak nedovedu představit co od toho očekávat, ale líbí se mi to

Odpovědět  |   | 

Mě se to taky líbí, já počítám, že to budu střídat s kolem a budu jezdit do práce a na nákupy , prostě kolem komína za 3,5L.

Odpovědět  |   | 

Proc konecne v levem pruhu bez obav? Ta predchozi nezvladala jet 110?

Bures a jeho volici jsou zplozenci ze zoofilniho analniho incestu.

Odpovědět  |   | 

Já bych se na tym vůbec nepozastavoval, třeba zkoušející se bojí jezdit po městě a nezná ani to, že se jezdí v pravo a v tu dobu ho nikdo nevytroubil ztoho levýho.

Odpovědět  |   | 
MirecBA  |  23. 11. 2019 13:04

ak je hustejsie, tak 110 je trochu malo na lavy pruh, aj ked nie vzdy

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 11. 2019 13:34

110 aut na 1 km leveho pruhu?

Odpovědět  |   | 
X  |  23. 11. 2019 18:12

Idiote, s 1,8 hsd kombikem, plně naloženým jsem jel úplně v klidu do Itálie, pořád 140-150, úplně v klidu. Meleš sracky.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 11. 2019 21:11

Nesouhlasím (-7)

7 (to je nahodicka) mistnich/lidi s vama nahodu sedelo v aute a mysli si, ze kecate

Odpovědět  |   | 

ne není to náhoda, nejsi sám co má více nicků a dovedeš 7x dát nesouhlas. Kdybys měl učet jak já a chtěl bys dát pod jiným nickem nbod, tak byses musel odhlásit a včichni by to viděli, že ses ztratil a potom zase ses přihlásil.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2019 12:22

Vetsinou davam jen +. Hovadiny a debilove mi za - nestoji Ucet z tebe verohodnou osobu neudela.

Odpovědět  |   | 

Vždyt je to normální auto, akorát tomu nebude asistovat ten elektromotor, ale baterky se nabijí a sjedeš z dálnice a pojedeš na EV.

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 11. 2019 10:48

Bez obav v levém pruhu? No v Německu bych s Vmax 180 rypák do levého pruhu nestrkal, tam se jezdí klidně vysoko nad 200.

Odpovědět  |   | 

joooo , kde a kdo?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  23. 11. 2019 11:09

3pruhy mimo špičku.

Odpovědět  |   | 
Úder pravdy  |  23. 11. 2019 11:20

Machry machry machry. V Německu jsi rád, že vůbec jedeš. A jet rychleji než 120 je požehnání. Doba rychlosti v Německu skončila. Tvá sociální inteligence je na čisté nule. Protože ty jezdíš vysoko přes 200, tak si tu vymýšlíš, že to dělá i většina ostatních, aby jsi nevypadal, jako nevychovanec, ale působil sám před sebou jako osoba, která zvládne dodržovat zvyky společenství, které obdivuješ. Německo běžně přejíždějí Holanďané směrem na Švýcary ve svých mini autíčkách a jsou spokojeni. Je vidět, že německo moc neznáš. Vysoko přes 200 to většinou ženou turci a jiná verbeš. A pak Poláci a Češi. U nich by to šlo pochopit, protože se jinak moc nesvezou.

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 11. 2019 11:33

Sociální inteligente, nejdříve se nauč číst. Kde píší, že já jezdím vysoko přes 200?
Asi jsi v Německu dlouho nebyl, v Bavorsku tam kde jsou 3 pruhy mimo špičku se jezdí v levém přes 200 zcela běžně. A jezdí tak především Němci se silnými auty.

Odpovědět  |   | 
MirecBA  |  23. 11. 2019 13:07

nemecka SPZ neznamena ze tam musi za volantom sediet nemec, kludne tam bude albanec, rumun, slovak , poliak ................

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  23. 11. 2019 13:37

Neco jako v CR auto s ceskou spz muze ridit sluzebak, blondyna, duchodce, prazak, karviňok a tak?

Odpovědět  |   | 
Roman  |  23. 11. 2019 17:35

U nás auta s německou SPZ taky běžně jezděj nad 200. Jenom vždy mířej směrem do Polska, za nima smečka cajtů a řidič - plešatý Lešek - má zvětšený zorničky.

Odpovědět  |   | 
repelent plesina  |  24. 11. 2019 22:27

Lolek a Bolek ...

Odpovědět  |   | 
loupak smetana  |  24. 11. 2019 22:50

Mily pane, mate zcela nepochybne pravdu. Prodavate ji ovsem jen polovinu.

Spicka v Bavorsku - a potazmo kdekoliv jinde v Nemecku - naposledy opadla, kdyz Nemci hrali finale na mistrovstvi sveta ve fotbale. To byly dalnice doslova vymetene a byla radost se na nich vyradit.

Ani v noci ze soboty na nedeli nad ranem, rekneme tak ve 4 hodiny, nejsou nemecke dalnice tak prazdne, aby to clovek palil "co to da" peknych pak kilometru. Tech duvodu je povicero a povetsinou se kombinuji.

V prvni rade takove rychle jizde brani cena pohonnych hmot. Ona ta auta uz pri takovych rychlostech dost zerou a maloktery Nemec ma naturu na to, aby takto Das Geld in den Luft werfen. Nemci jsou v prvni rade Sparsam. I nad ranem, kdy je hustota provozu asi nejnizzsi, vetsina osobnich aut stejne jede kolem 150km/h. Pres 200 km/h jede vazne mizive procento ridicu.

I presto, ze nemecke dalnice jsou v podstatne lepsim stavu, nez ceske, malokde je povrch tak kvalitni, aby tam clovek opravdu bez obav jel tak rychle. Navic, neomezena rychlost je realne na cca 50% dalnic. K tomu v poslednich letech pristupuji omezeni plynouci z masivnich oprav dalnic. Clovek se nestaci divit, ze sem tam je nejaka ta dopravni zacpa pred takovytmo usekem treba uprostred noci.

Nejrychlejsi jezdci jsou v Nemecku stejne jako v Cechach, ridici sluzebnich aut. Asi kazdy vi, ze sluzebak je jak nejlepsi zavodak tak nejlepsi terenak. Tyhle lidi ovsem jezdi v naproste vetsine pripadu pres den a v noci hezky chrapou na hotelu protoze tak jim to narizuji firemni regule.

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  25. 11. 2019 05:51

Nejrychlejší řidiči v Německu jsou Češi.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  25. 11. 2019 10:28

Moje zkušenost je taková, že v noci ze soboty na neděli (ale třeba i z pátku na sobotu) je cesta Mnichov Praha nebo Norimberk Praha nad ránem tak vymetená, že se dá valit 200 i na víceproudých úsecích před velkými městy, které jsou většinou při ranní a večerní odpolední špičce ve všední den totálně zasekané. Jak velké procento řidičů to využívá si nedovolím odhadnout, ale bez ohledu na cenu pohonných hmot je jich dost na to aby když se v této době nějaký běžný jezdec ve 160 přimotá do levého, tak má během pár sekund za zadkem rychle brzdící třeba 911, která si to zrovna rozehnala vysoko přes těch 200. Takže motat se v levém s auty, která v těch 160 pomalu končí je silně nerozumné a navíc zbytečné, protože místa v pravých pruzích je habaděj (ano i němečtí dědci občas hrají sport "jedu si v levém 150 i když vpravo je volno a všichni mi vlezte na záda" a vytváří tak zbytečně rizikové situace).

Odpovědět  |   | 
olejnice kalibra  |  25. 11. 2019 12:40

Usek Norimberk - nemecko-ceska hranice je vazne jeden z nejmene vytizenych, jaky znam. Uz kolem pulnoci tam toho moc nejezdi, takze svistet tachometrovych 160 km/h neni problem. Tezko rict, zda tam pravidelne jezdivaji nejaka Porsche nad ranem tak rychle, protoze tam vazne nejezdim kazdy den. Ja osobne jsem tam tech takto rychlych Porsche zazil tak 1x, 2x. Osobne si ale myslim, ze si maloktery pilot dovoli palit to tam takto rychle hlava nehlava. Spis mi prijde, ze se to tam da obcas rozpumpovat na par kilometru, ale pak je treba trochu ubrat. Zhruba 20 az 30 km za Norimberkem zacina pahorkatina a na dalnici je proto dost zatacek ve stoupani a nebo i na horizontu, o kterych si myslim, ze pri takoveto rychlosti zacinaji byt ponekud neprijemne i pro to Porsche a predevsim pak pro jejich ridice. Za ty zatacky totiz casto neni dobre videt a nektere se mi zdaji jako nevhodne klopene. A ono i tam se nejake to auto obcas objevi i nad ranem.

Ovsem fakt, ze se nekdy a nekde da jet tech 200 km/h, jeste neznamena, ze je to zcela kdekoliv a zcela kdykoliv v Nemecku naprosto obvykly jev.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  24. 11. 2019 08:15

Větší nesmysl už jsem hodně dlouho nečetl. Kluci říkali,že se tam jezdí hóóódně rychle.😂😂
Kdy jsi byl naposledy v Německu, pokud teda vůbec byl?

Odpovědět  |   | 
Moik  |  23. 11. 2019 13:19

Já mám zkušenost s Corollou, kde je 2.0sport projevem horší, jak 1.8...daleko častěji používá motor a mnohem víc ho vytáčí..jede podstatně líp. Na co je 7st. jsem nepochopil..jsou tam jen při manuálním řazení, to ale nejde nijak zapnout, aktivuje se na krátkou dobu po použití pádel...ale o navolení 7ky a 3/4 plynu stejně zase přišel ke slovu variátor a motor se roztočil do otáček. Za mě mimo výkon 2.0 velké zklamání.

Odpovědět  |   | 

to je věcí managementu, s pádlama jsem nejel a myslím, že ty neexistující stupně si vymyslí podle i stavu nabití baterky.

Odpovědět  |   | 
X  |  23. 11. 2019 18:18

Nějak nevěřím, četl jsem recenzí a diskuzi od cloveka (Ozzy tuším), který není nějaký obdivovatel Toyota, testoval ji (jako asi hodně aut) a pěl na ni jenom chválu, zvlast hodnotil výbornou pružnost dvoulitru. Mne teda stačí na normální ježdění i 1,8.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  23. 11. 2019 21:35

Áno, ale tiež niekde v diskusii písal, že s 1,8 sa v meste jazdí príjemnejšie. Proste je tam cítiť iné naladenie auta. Zlom nastáva, keď potrebuješ viac výkonu. Ten 2,0 má aj kratší stály, čo pocit výkonu ešte umocňuje.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  23. 11. 2019 21:45

Vypadlo, tam "stály prevod". 2,0 má kratší stály prevod ako 1,8.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  23. 11. 2019 21:59

Pro mě byl při zkušební jízdě zklamáním i ten výkon, 180 koníků v nižší střední u konkurence předvádí rozhodně lepší dynamiku než 180 koníků v Corolle. Nevím jestli tam ty koně reálně chybí nebo je to velkou nadváhou auta, ale prostě to nejede a jenom to řve.

Odpovědět  |   | 

a kde a u koho dělals zkušební jízdu, jezdils sám? Fotky? Na co jels, měls to zahřáty, studený? Rozpovídej se hlavně kde jsi to zkoušel..
Článek je o hybridu C-HR, ale vidím, že ty i druzí co píší, že je to jen papírově, tak dělají chybu v tom, že mají zlozvyk i když jsou na plynu mají nohu na druhým pedálu(brzda), spojku hybrid nemá a tím pádem vypnou hybrid a jedou jenom na benzín. Prostě blbostí si za to můžete vy a né to auto.

Odpovědět  |   | 
Vybíral  |  24. 11. 2019 11:19

Tak je to hybrid od Toyoty a to říká o dynamice prakticky vše. 150hp konkurence pojede stejně a podobně výkonná konkurence tomu ujede rozdílem dvou tříd.
http://www.zeperfs.com/en/duel7902-7929.htm...
https://www.auto-motor-und-sport.de/test/seat-leon-st-fr-toyo... ...

Odpovědět  |   | 

ten seat měl o 40 koní více . Vždyt toyota vyhrála ve všem a ten závěr a ty změřený decibely a ta spotřeba, fuj seat. A když vezmeš záruku a kolik ten seat vypouští více tych sraček.....

Odpovědět  |   | 
Vybíral  |  24. 11. 2019 14:51

Ten Seat měl 190hp vs Toyota 180 hp
Toyota prohrála úplně ve všem vyjma spotřeby:
- zrychlení 0-180 Leon 25,3 s Corolla 34,3 s, Corolla poražena na hlavu
- brzdy 130-0 Leon 60,4 m Corolla 64,6 m, Corolla poražena o délku auta
- slalom 18m Leon 65,9 km/h Corolla 63,2 km/h, Corolla v oblouku nestíhá
- vyhýbací manévr Leon 137,5 km/h, Corolla 130,3 km/h, Corolla ostuda
- tažné schopnosti Leon 1600 kg, Corolla 750 kg, Corolla trapas, to auto je snad z papundeklu, 750 kg utáhnou i malá chrastítka.
- Vmax Leon 235 km/h, Corolla 180 km/h, Corolla megaostuda
Ano při běžné jízdě je Corolla o 1,1 litru úspornější, ale při sportovní žere více. Ten ušmudlaný litr ve spotřebě je hodně málo vzhledem k dynamickým schopnostem Leonu resp. neschopnostem Corolly. Když už bych byl kolenovrt, tak Leon s dieselem 135 kW pojede za méně a tu Corollu rozseká úplně stejně jako ten benal.

Odpovědět  |   | 

no a? Nás zajímá ekologie a hlučnost a corolla má výkon 152koní kdežto seat 190koní.

Odpovědět  |   | 

závodit ve zrychlení s 40 méně konovým autem může puberták, tys jako na tym testu všechno zbaštil? Netechnický člověk si a kdybys aspon si přečetl něco o hybridech..

Odpovědět  |   | 
Vybíral  |  24. 11. 2019 18:09

Lžeš, Corola má psán výkon 180 koní.

Odpovědět  |   | 

to má i s tím hybridem a jak píšeš zrychlení na 180? Hybrid je o něčem jiným, než závodit a tych 5mega prodaných tomu napovídá dost.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 24. 11. 2019 18:54

Odpovědět  |   | 
E15  |  25. 11. 2019 00:18

výsledek testu dle očekávání: Všechno se podstatně zlepšilo, ale pořád to za moc nestojí...

Odpovědět  |   | 

joo superb je lepší, strčí se do zásuvky a strčí tam celou toyotu, kdy se začne prodávat?

Odpovědět  |   | 
E15  |  25. 11. 2019 16:56

Výroba by měla běžet od září, tak už se třeba některé i prodaly...

Odpovědět  |   | 

u hybridů toyoty je to přes 5 mkusů. Hledám testy hybridních superbu a nic, akorát jedna hybridní octávka na kaši v itálii.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  14. 04. 2020 21:34

Vůbec nechápu o čem se tady dohadujete. Kdo ho má delšího? A ve vašem případě neníto jedno, jestli 3 - nebo 4 cm?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

včera | Michal Dokoupil | 57 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan