Za volantem Škody Superb iV PHEV: Jasná revoluce, ovšem hlavně pro Škodu

95 komentářů

Tomáš
4. prosince • 22:26

V půlce jsem to vzdal. Co za prase tohle psalo proboha? To je takový problém si po sobě ten text jednou přečíst? Hnus!

Xixao
2. prosince • 22:03

jiz brzy i u nas :-D
https://www.mojevideo.sk/video/30ee0/ked_mas_teslu... ... (kalifornia).html

Koubek
2. prosince • 21:32

První recenze z UK vyznívají hodně dobře. Jednička ve třídě.
https://www.autoexpress.co.uk/skoda/superb/108575/new-s... ...

Sophia Grey
2. prosince • 14:25

Skoda superb HiV, dekuji nechci

Jan Vejr
2. prosince • 10:57

Honzik ridil Skodu Superb,PAANI! To muselo byt MAGICKE. Verim,zese s nami o tom podeli v dalsich aspon 10 clancich!

stealth01
2. prosince • 16:56

Jsi mimo...

Sophia Gray
2. prosince • 8:41

SpinKiss.︆co︆︆m - skvělé sеznamka prо dоspělé, kteří chtějí nаjít sехuálního partnеrа

R
1. prosince • 14:53

Byt to 4x4 tak bych velmi vážně uvažoval B-]

petr r. (petrumr)
30. listopadu • 10:53

sice je to Ravka, ale tak bych si představoval video superba- https://www.youtube.com/watch...

Thomas
30. listopadu • 10:31

pro mě je auto sluha, auto musí primárně sloužit mě, né já jemu a nedokážu si představit auto denně připojovat na nabíjení baterek, když v podstatě nemusím a stačí jen natankovat :-)

stealth01
30. listopadu • 14:18

Záležitost 17 vteřin nepovažuji za problem.

potírač elektromenševiků
30. listopadu • 20:40

No jistě. Historie lidstva jo totiž doslova prošpikována úspěšnými vynálezy, které přidávají uživatelům práci, že?

Pavel F.
30. listopadu • 15:13

Asi tak. Nabíjecí konektor mi visí na zdi metr od auta. Strávit 10 vteřin 2-3x do týdne připojením nabíječky je UKRUTNÝ problém. :-D
Vzhledem k výhodám, co mi elektroauta denně přináší, je to ten nejmenší ústupek.

stealth01
30. listopadu • 16:46

Neuděláme spolu nějaký reálný a realistický test Vašeho vozu? Moc rad budu spolupracovat. Kanál se jmenuje Akcelerace Videoblogy (Instagram a facebook mám taky).

Pavel F.
30. listopadu • 17:23

Děkuji za nabídku, ale odmítnu. Nepotřebuji dělat reálný a realistický test mého vozu, neboť si ho reálně testuji při každodenních jízdách. :-D Recenzí a testů í trojek už je za ty léta na netu dost, aby si zájemce mohl najít hromadu informací a rozhodnout se.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
30. listopadu • 18:11

já bych mohl asistovat, že bychom to rozebrali do šroubku a vyndal bych motor, který je i generátor. Řidič by měl vidět co je i v utrobách vozu. Některý mají i ROTAX ten jsem měl v motorce.

Pavel F.
1. prosince • 10:10

Kvůli motoru to nemusíme rozebírat.
Tady máš fotku a můžeš si ho i koupit za cca $2800. :-))
http://j.mp/2OEyjNY...

petr r. (petrumr)
1. prosince • 11:41

ty žiješ v americe? U nás se platí v kč a snad každý majitel brambory má k dispozici ceník ND v korunách -
skup. díl cena bez DPH cena s DPH Název
1235 8629034 82028.90 Kč 99255.00 Kč ND elektr. stroj

Pavel F.
1. prosince • 11:49

Nežiju. Ale na té stránce je odkaz na prodejce a ten je zřejmě v USA, když to nabízí v USD. S tou cenou to byla jen poznámka pod čarou, netušil jsem, že to chceš kupovat, že tě zajímá cena na korunu přesně. :-D

Joe Doe
30. listopadu • 14:11

Vodic, ktory sposob jazdy neprisposobi charakteru auta, nie je vodic, ale tocvolant/jelito.

petr r. (petrumr)
30. listopadu • 10:59

ty neměníš ani olej, neumíváš to, nečistíš vnitřek, neleštíš atd. ani na pneu se nepodíváš, tuším, že to dělá asi fotr a ty jsi nějaký leštič nechtů. Hrabeš třeba listí, čistíš bazén nebo sekls někdy trávu? Šak to nemusíš připojovat každý den, copak elektrokolo připojuješ každý den?

Thomas
30. listopadu • 14:39

pánové tochu slušnosti, na vaše hloupé dotazy neodpovídám... nevidím jediný důvod proč to připojovat do sítě, když můžu jen tankovat a jezdit :-D

Pavel
30. listopadu • 15:50

Ten problém je jinde než jen v pouhém rutinním zastrkování zástrčky. Jakmile Vás odvezou do špitálu a Vy budete mít zrovna prázdnou baterku můžete ji po uzdravení vyhodit. Zatím co já, který jezdím za 4,5 l s tříhrnkem (pravda, není to vládní vozidlo) mohu v nejhorším vylít Babišův líh a napustit novou nádrž nebo si koupit maxxmotion což dělám u sekačky, kde mě pětka vydrží celou sezonu.

Pavel F.
1. prosince • 10:27

Hlavně vymyslet hypotetické scénáře, které prakticky nikdy nenastanou a pak s nima argumentovat... :-D
Pokud nemáte Teslu či podobné auto, kde při stání běží hromada systémů kvůli online připojení, atd. (a i to lze vypnout), tak ten úbytek je minimální. Když jsem byl 2 týdny na dovolené, tak mi v i3 neklesla kapacita ani o 1%, jak malý úbytek to byl, protože 12V baterka zvládla bez problému uživit alarm a nějaké ty drobné systémy, co běží trvale.
A pokud budu v nemocnici třeba rok, tak se někdo z příbuzných už postará o to, aby mi to auto dal na nabíječku.

petr r. (petrumr)
30. listopadu • 18:24

jo a kdybys měl priuse plug-in a na střeše solární panely, tak po uzdravení odjedeš na elektřinu.

Tommy
30. listopadu • 17:42

Ježiš, co vy všechno nevymyslíte :-D

Pavel F.
30. listopadu • 15:04

Takže místo smartphonu, který musíš nabíjet každý 1-2 den, tak používáš stařičkou Nokii, kterou nabíjíš jen jednou za 2 týdny?

pirate
30. listopadu • 15:39

Ano.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
30. listopadu • 16:57

pirate: nečekal jsem jinou odpověď. :-D a teď chci vidět: “ čekal “ ;-)

Pavel F.
30. listopadu • 16:03

Pak tedy zůstaňte u nějakého nafťáka, pokud je pro vás dojezd na jedno nastartování vysokou prioritou.

Thomas
30. listopadu • 16:49

bezdrátové dobíjení B-] já proti elektroautům nic nemám... jen mě přijde jako naprostá blbost řešit dvě "paliva" hybrid může být fajn, třeba jsem zvědavý na V12 s hybridem, nebo nový Golf R by mohl být také hybrid :-)

Pavel F.
30. listopadu • 17:20

Hybridy jsou dobrá věc. Vyzkoušeno v RX450h a i8. Tam je elektromotor primárně pro zvýšení výkonu (a dodání okamžitého krouťáku), nějaké to šetření už je jen příjemný vedlejší efekt.

petr r. (petrumr)
30. listopadu • 14:52

jsme jiní, my taky někdy děláme věci co se ti příčí a to jsou hloupé dotazy jestli někdy nabijíš baterku nabíječkou? Asi jiný ročník.:-(

bzzz
30. listopadu • 11:12

Tak hlavne ma nejspise samonabijeci mobil a nadobi doma do mycky dava robot... otazka je, kdo mu umyva zadek ;-)

feikl triaj
30. listopadu • 22:07

Bidet? :-P

Marek
30. listopadu • 9:57

Mám Škodu O3 1.4.tsi 110kw kombi dlouhodobá spotřeba dálnice, okresky a město ukazuje 5.2l nevím jestli kecá neměřil jsem, ale jsem překvapen.

Pavel F.
30. listopadu • 9:53

Tohle bych poyřeboval vysvětlit: "Vůz totiž elektronickyhydraulicky reguluje brzdný účinek a při plné kapacitě akumulátoru simuluje rekuperační brzdění konvenčními brzdami, což je například v porovnání Audi e-tron velký rozdíl. To rekuperuje neustále, ale energii, kterou vyrobí a nemůže uložit do akumulátoru, okamžitě spotřebovává. Čistě proto, aby se za všech okolností choval stále stejně."
JAK okamžitě spotřebovává? To tam jako má někde schované odporové dráty?

.
30. listopadu • 12:29

Ano, ta věta je totální blábol.

petr r. (petrumr)
30. listopadu • 10:30

asi tím, že baterie při nabití si tam nechává volné% a předvídá do budoucna přes navigaci.

Pavel F.
30. listopadu • 15:05

Nerozumím řeči tvého kmene. :-D
Moje otázka zněla: Jak etron OKAMŽITĚ spotřebovává rekuperovanou energii při jízdě z kopce s plnou baterkou?

feikl triaj
30. listopadu • 22:06

Asi tam ma odporu a topi do atmosfery a nebo ridici pod zadnici. :-D

petr r. (petrumr)
30. listopadu • 15:39

přivádí se napětí na druhý vinutí který působí proti tomu který se získává. Tím páden to brzdí ještě více.

Pavel F.
30. listopadu • 16:01

Jel jste někdy s e-tronem? Podle odpovědi určitě ne. Protože e-tron se chová jako moje i3. S plnou baterkou to "brzdí" mnohem méně.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
30. listopadu • 16:43

tak ještě jednou-plná baterka tak se do generátoru přivádí proud, prázdná proud je z generátoru odváděn. Nevím jak bych to vysvětlil, ale polopatě motor se točí a vy ho přepnete na zpětný chod.

Pavel F.
30. listopadu • 17:18

Takhle to tedy rozhodně nefunguje. :-D O jakém generátoru, do kterého se přivádí proud, se konkrétně bavíte? B-]

petr r. (petrumr)
30. listopadu • 17:53

a ještě jsem si vzpomněl, že kolega má elektrokolo, kde motor je i generátor, mmě to nejde, nebot mám středový.

Mirek
30. listopadu • 20:54

Na kola se již nějaký delší čas v podstatě rekuperace nedodává. Jediný systém, který to dá se říci uměl ještě cca před pěti léty je systém BionX od KTM a to jen při "brzdění", tedy musela se minimálně namáčknout páčka brdy, aby se rekuperace zapnula. Jestli se ještě dnes vůbec dodává nevím. U kola rekuperace nemá moc smysl, neboť při rekuperaci výrazně brzdí jízdu kola.

petr r. (petrumr)
30. listopadu • 17:49

třeba na trolejbusu, na vlaku v autě je elektromotor, který po změně připojení vinutí je generátor.

Pavel F.
1. prosince • 10:04

Já jsem teda napovídal, ale teď už si kopnu. ;-) Ano, motor při rekuperaci slouží jako generátor. Ale pokud byste znal elektrické obvody, tak byste věděl, že aby obvodem protékal proud (a dodaný výkon je napětí krát proud), musíte mít spotřebič. Jinak jen generujete napětí na výstupu.
Pokud etron (obecně i jiné EV) má plné baterky, tak rozhodně auto nebrzdí více, ale naopak méně. Pokud se el. energie neukládá do baterek, tak obvodem neteče proud a rozhodně auto se nesnaží nějaký motor "brzdit" tím, že by z jednoho motoru posílal proud do druhého s nějakou obrácenou fází na "zpátečku". Jednak ty motory nejsou úplně malé, takže to by byly rázy na části rotoru, že by dlouho nevydržel a jednak je problém to elektronicky uřídit.
Takže místo teoretizování si půjčte nějakou elektriku, nabijte ji na 100% a pak pusťte plyn při jízdě z kopce, abyste zjistil, že auto brzdí mnohem méně, než když budete mít třeb 80%.

petr r. (petrumr)
1. prosince • 11:34

kdyby auto nebrzdilo nebo brzdilo by méně, tak by neprošlo homologací. Elektro auto musí brzdit stejně při všech podmínkách. Přepni si plynový pedál jen na plyn a budeš brzdit a rekuperovat jen brzdou. To přepínání vynutí je v rámvi mikrosekund.

Pavel F.
1. prosince • 11:47

Ach jo. Nebavíme se o brzdění přes kotouče, ale o brzdění přes rekuperaci (tj. při přeměně kinetické energie na elektrickou energii, která se následně uloží do baterky). Když pustím plyn, tak auto začne rekuperovat a tímpádem zpomalovat (důsledek přeměny kinetické energie na elektrickou). Ale pokud mám plnou baterku, tak se nemá elektrická energie kam ukládat a proto se nerekuperuje a auto mi při 100% baterky brzdí (přes rekuperaci, ne přes brzdy) mnohem méně než když mám <90% baterky.
Už rozumíte?
Jednoduše řečeno, obvykle jezdím pouze jednopedálově, tzn. ovládám jen plyn a brzdím rekuperací, při plné baterce musím používat brzdový pedál na zastavení na tu samou vzdálenost.

petr r. (petrumr)
1. prosince • 15:44

Píšete o bmw i3,, audi to má jinak je o 7 rokú mladší. V článku není uveden i3, ale e-tron.

Mirek
1. prosince • 17:12

Člověče, to si snad myslíš, že v elektromobilech různých značek "teče" jiná elektřina a princip výroby elektřiny je jiný a auta se při tom chovají jinak? Připomínáš mi jednoho trotla, když jsem jen tak pro zábavu chodil, před vánočními svátky, prodávat elektroniku do kamarádova obchodu. Ten si přišel koupit kabely k reproduktorům, chtěl něco kvalitního, a když jsem se ho zeptal, jestli mu stačí průřez mědi 2,5 mm2, tak mi začal sáhodlouze vysvětlovat, že to je špatně, neboť to je moc, protože čím menší průřez tím menší odpor a tím lepší vlastnosti. Asi se nebudeš divit, že jsem ho nepřesvědčil o opaku. A samozřejmě má Pavel F. plnou pravdu.

petr r. (petrumr)
1. prosince • 17:44

no a cos mu nabídl, kolik měl ten tvůj kamarád typů tych káblů, není měd co měd a ty koncovky materiálově se taky liší. To jako ve vetešnictví nakupoval u prodavače bez minulosti káble pro skupinu evropskýho formátu nebo ty jsi to měřil aji z izolací a děláš tady chytrýho? Jaký je rozdíl mezi lokotkama traxx a vectron? Mají stejný motory a elektroniku? Ty si myslíš, že bmw má stejný motor a elektroniku jak audi? Odkud si, u vás bych nekoupil ani žárovku. A co má pavel pravdu? Přečti si to podrobně, on zezačátku nevěděl ani co je generátor a motor, že ten rozdíl dělá elektronika.

Pavel F.
2. prosince • 14:51

Já věděl, co je generátor. Jen jsem si ověřoval, co tím myslíš ty.
Jinak průřez je průřez, s koncovkama to nijak nesouvisí. Můžeš mít koncovku jakou chceš, ale když budeš mít zvonkový drát, tak moc velké proudy to nepřenese.
V etronu jsi ani neseděl, ale chytrý jsi jak rádio.

Pavel F.
1. prosince • 15:51

Viz výše.

.
1. prosince • 13:55

Popisuješ to přesně, ale tomu nepravému, ten to nepochopí i když mu to sepíšeš na fošnu a tou fošnou ho vezmeš po hlavě.

petr r. (petrumr)
1. prosince • 15:46

on popisuje bmw i3, v článku je audi e-tron:-D

Pavel F.
1. prosince • 15:51

To je jedno. Funguje to stejně. Ověřeno.

petr r. (petrumr)
1. prosince • 17:31

NE.

Pavel F.
2. prosince • 14:52

A jak tedy tobě fungoval e-tron, když jsi ho měl nabitý na 100% a začal jsi brzdit rekuperací?

Střízlivé zhodnocení
30. listopadu • 9:50

Popelnice šikanující svého řidiče.Strčte si to do prd....

Tommy
30. listopadu • 17:40

No to už platí od dob nuceného dochlazování turbínek a žhavení dieselu...:-P

stealth01
30. listopadu • 14:17

Ja to nemá elektromotor není to pro mě pořádné auto.

potírač elektromenševiků
30. listopadu • 20:43

Tvůj problém. Stejně jako kozomrdův vztah s jeho láskou. Většině lidí to fakt nic neříká.

stealth01
30. listopadu • 21:02

Můj problem to není příteli. Mám v garáži dva osmiválce, ale mimo je miluji i elektromobily. :)

potírač elektromenševiků
2. prosince • 15:14

Máš dvě manželky, ale mimo to miluješ kozy? Jak to není koza, není to pořádný sex?
Dává ti to logiku?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
2. prosince • 16:55

To víš, že mi to dává logiku. Pokud jsi fanoušek do aut, tak je přece úplně jedno, jaký má auto pohon. Moc si v rychlých elektromobilech asi nejezdil, že?
Je to dost návykové. I názory se mění, uvidíš...
A s těmi kozami a manželkami přestaň. Nejsem moc zvědavý na trapnost a blbost v jedné osobě... Přijď s něčím originálním a normálním a můžeme diskutovat, takto je to jen ubohost.

Aladin
30. listopadu • 9:41

Je toho nového tolik, že bude nutné si vůz řádně vyzkoušet. Ne jen při 10min okruhu kolem showroomu. Již předem tuším, že by mě po měsíci přestalo bavit stále připojovat vůz do zásuvky. To je velké mínus uživatelskému komfortu a velké plus pro zmiňovaný Lexus. Dále je otázka, zda se razantně nesníží životnost motoru, díky neustálým"otřesům" při startování. Přeci jenom, u vw s tím ještě nemají praktické zkušenosti.Účel pořízení vozu může být kultura chodu po městě a umělé zvýhodnění radnicí v rámci parkování. Nic více. Úspora paliva nebude kompenzovaná vyšší pc. Jsem zvěvavý, jak se v ČR dlouhodobě chytne.

Hanyz
20. března • 17:31

Zřejmě i otázku životnosti motoru řeší, a to se záměrem snížení tření ve válcích. Nové motory 1.4 TSI 115 kW mají opět několik vylepšení, mezi která patří také preciznější frézování -> hladší povrch válců. Tak aspoň něco :-)

.
30. listopadu • 12:27

Proč by měla být nemožnost dobíjet ze zásuvky plus pro Lexus? Když PHEV ze zásuvky nedobíjíš (nikdo tě nenutí) tak je to normální full hybrid a umí to samé co Lexus. Naopak ten kdo chce jezdit kratší trasy za 1-2 litry/100 tak to využije, což u Lexe není možné. Takže já to vidím přesně naopak, za méně peněz dostane u PHEV více funkcí a ten kdo to využije výrazně nižší spotřebu/provozní náklady a navrch ještě daleko dynamičtější káru.
http://www.zeperfs.com/en/duel5984-8020.htm...

Joe Doe
30. listopadu • 14:09

Vyhoda spociva v tom, ze v reale bude jazdit Lexus/Camry za menej nez Superb, ktory clovek pravidelne nenabija. Inymi slovami, ak rano nevyrazis s plnou bateriou Superbu, budes mat spotrebu vyssiu ako Lexus. Takze ti odpada starost o to, ako z daneho pohonu vytazit maximum.

Hanyz
20. března • 17:19

Podle mě takto mícháte jablka a hrušky. Zákazník si přece volí auto podle toho, jak nebo na co jej používá. Takže podle toho si zvolí, zda chce Full hybrid nebo Plug-in hybrid.
Je to podobné, jako když si vybíráte, jestli ve městě využijete kombi nebo jestli jednou za čas sklopíte sedadla v hatchbacku (abyste převezli něco většího), ale raději neměli problém s parkováním (např. podélné stání). Takto to zní, že bude lepší kvůli okolnostem ten hatchback, ale pak přijde někdo, kdo má 3 děti a často jezdí jako rodina někam na víkendy a prostě si řekne, že bude raději hledat déle parkovací místo než aby měly děti zavazadla na klíně.
Vždycky bude mít všechno nějaké výhody a nevýhody a každému bude vyhovovat něco jiného. Proto se nedá ani jednoznačně říct, že je HEV lepší než PHEV... nikdy s vámi nebudou souhlasit všichni a nikam to nepovede.
Je třeba srovnávat srovnatelné... Takže třeba PHEV jedné značky s PHEV jiné značky. To už vyhodnotit půjde.

.
30. listopadu • 15:42

A na to jsi přišel jak? Není jediný důvod aby Superb měl vyšší spotřebu než Lexus když pojede v hybridním režimu a nebude dobíjet ze zásuvky. Při některých profilech trasy má dokonce PHEV výhodu v tom, že při delší rekuperaci má kam ukládat energii vzhledem k daleko větší kapacitě baterky než normální hybrid. Takže když si představíš třeba cestu do Itálie přes Brenner, tak cestou dolů normální hybrid skončí s ukládáním velmi brzy a další energii z rekuperace nemá kam ukládat, protože baterka je malá a tedy rychle plná, kdežto PHEV se dobije na celou kapacitu díky čemuž naakumuluje daleko větší porci energie, o kterou pak bude o to více šetřit při další cestě.

MV.
30. listopadu • 19:07

To je dobry postreh, ale prave ze drtiva vetsina useku vhodnych pro rekuperaci energie je vyrazne kratsich nez brener - proto ve meste hybridu od toyoty ta baterka staci pochytat 90% situaci. Ja si nabijim do plna napr pri klesani Strakonice okolo zbraslavi a na to jedu az k barrandovskemu mostu 'zadarmo' s hybridni RAV4.Cestu do italie asi vyhraje naftovy motor, protoze na dalnici pracuje velmi efektivne, lepe nez hybridni reseni. Nezapominejme ze primarne jsou tyhle nove PHEV urceny pro bezne dojizdeni do prace tech cca. 30km tam a 30km zpet.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
30. listopadu • 20:56

To nerozporuji, ale PHEV bude bez dobíjení pracovat úplně stejně plus v 10% procentech případů bude mít výhodu většího úložiště. I u nás jsou relativně dlouhá klesání, kde malá baterka s kapacitou kolem 1 kWh, kterou má třeba Camry je zatraceně málo a energie vydaná při jízdě do kopce vyjde při sjezdu vniveč, kdežto PHEV si jí nastřádá skoro celou a pak využije. Nemyslím, že PHEV je určený jenom na dojíždění 30 km, na takový charakter je lepší čisté EV, PHEV má naopak universální použití, krátké vzdálenosti jezdí za nula, nemusí se bát delšího výletu do 200 km pořád s velmi příjemnou spotřebou a z míry jej nevyvede ani 1500km třeba do Neapole stále s velmi dobrou spotřebou.

MV.
1. prosince • 18:15

Ano, ale jak tvrdila Toyota lepe vyrobit 10 hybridu nez 1 elektro (co se tyka surovin na baterie) tak jestli nazrala doba pro PHEV a EV tak je to jedine dobre. Uvidime jak se bude na trhu temto autum 'darit'.

Assire var Anahid
30. listopadu • 18:42

Zatím se ale právě tohle při testech moc neprokázalo.

stealth01
30. listopadu • 16:45

Panebože, konečně... moc díky za tento pohled na věc.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
30. listopadu • 17:26

Děláš perfektní videorecenze, tohle by mohl být dobrý námět na srovnávací test. Superb iV nebo tvoje 330e vs Toyota Camry.

stealth01
30. listopadu • 14:16

Ja už to fakt musím zkusit. Domluvil jsem se už pred časem s majitelem GS450h (testoval jsem na mem kanále ovšem s pramalym počtem zhlednutí) ze uděláme stejnou trasu. Ja s PHEV a on s tím zázračný pohonem z jiného vesmíru.
Myslím ze výsledky budou stejné, ale uznám případně vítězství nadpozemskych mistrů z Japonska

Aladin
30. listopadu • 14:25

No, kdyby jsi to udělal na počátku s vybitou baterií, aby jsi byl závislý jen na rekuperaci, pak by to bylo zajímavé srovnání. GS bude asi samo o sobě o dost těžší než 3er.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
30. listopadu • 16:44

No jasně. Jinak to nebylo myšleno. Vybita baterie a maximální schopnost rekuperace jen při jízdě.

jogurt
30. listopadu • 20:00

bude tam podstatný rozdíl, Lexus má akumulátor z elektrokola......:-D

Assire var Anahid
30. listopadu • 9:31

Dvoulitr TDI Evo v Superbu určitě nepojede za čtyři litry. Možná při ustálené devadesátce na rovné silnici, ale v provozu půjde spíš k šesti. Tak tu zase nevykládejte moc velké báchorky.

Aladin
30. listopadu • 9:42

A při tomto počasí prvních pár kilometrů i za 8.

petr r. (petrumr)
30. listopadu • 9:23

dobře napsaný a brblajícím kravatákům dát citigo a jízdenku na vlak, ostatní asi půjdou co si kupují auto pro sebe asi do té toyoty. Ještě by škodovka mohla po vzoru hyundai vyrábět jen hybrid, plug-in a elektro.

Adraj
30. listopadu • 11:28

Ostatní asi půjdou, co si kupují auto pro sebe, hlavně do Hyundaie, který v současnosti vyrábí nejúčinnější elektromobily, mild-hybridy, plu-in hybridy a auta s vodíkovými palivovými články včetně nákladních se stejným pohonem.

petr r. (petrumr)
30. listopadu • 12:55

možná ano, ale ten co chce převodovku jednoduchou, bez zpátečky půjde do toyoty, hybridní hyundai a škoda jsou dobrý mimo město i když v tom testu byla zmíněná camry, že je trochu lepší než superb mimo město. Kdo chce elektro, tak hyundai, ten vyhrává i v německých testech.

Paul
30. listopadu • 14:41

Hyundai má výhodu oproti jiným, kteří používají články Li-ion, že používá ve bateriích svých elektromobilů Li-pol články. Sice jsou dražší, ale hlavně jsou lepší.

Vincent
30. listopadu • 17:03

Li-Po jsou lepší jak pro co. Pro auto moc ne. Jednak mají nižší hodnotu hustoty uložené energie (na stejnou energii je potřeba větší hmotnost baterie) a druhak vydrží méně nabití a vybití. Obojí pro auta moc šťastné vlastnosti nejsou, spíše se hodí do mobilů.
https://blog.ravpower.com/2017/06/lithium-ion-vs-li... ...

czert elektricky
30. listopadu • 14:47

Skoda dychavicne dotahuje konkurenci, ale v autorevue uz vedi, ze je to revoluce. ;-) Vazne nechapu v cem ta revoluce spociva, vzdyt Skoda dohani pokazde. Takze se nejedna o skutecne nic noveho. Revoluce to neni ano v tom, ze autorevue jakoukoliv zmenu u Skody nazyva revoluci.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
30. listopadu • 15:50

Revoluce HLAVNE pro Skodu. Problem s chapanim psaneho textu?Navic v uvodu clanku 'Nemá smysl zastírat, že Škoda co do elektrifikace modelů trochu zaspala dobu.'

feikl triaj
30. listopadu • 22:02

Logika prohlaseni 'revoluce hlavne pro Skodu' je stejna logika prohlaseni 'porno je sex, ale hlavne mezi herci'.Az na to, ze porno ve skutecnosti neni sex, ale filmovy zanr o sexu. A s tim Superbem je analogicke: Jedna se jen o pohled na revoluci ve Skode.Otazkou je, proc si autor clanku mysli, ze citatele zajima, ze ve Skode probiha porno ... eee pardon revoluce.

Paul
30. listopadu • 15:11

Naprosto přesné.

Doporučujeme

Články odjinud