Za volantem Škody Superb iV PHEV: Jasná revoluce, ovšem hlavně pro Škodu

dobře napsaný a brblajícím kravatákům dát citigo a jízdenku na vlak, ostatní asi půjdou co si kupují auto pro sebe asi do té toyoty. Ještě by škodovka mohla po vzoru hyundai vyrábět jen hybrid, plug-in a elektro.

Odpovědět  |   | 
Adraj  |  30. 11. 2019 11:28

Ostatní asi půjdou, co si kupují auto pro sebe, hlavně do Hyundaie, který v současnosti vyrábí nejúčinnější elektromobily, mild-hybridy, plu-in hybridy a auta s vodíkovými palivovými články včetně nákladních se stejným pohonem.

Odpovědět  |   | 

možná ano, ale ten co chce převodovku jednoduchou, bez zpátečky půjde do toyoty, hybridní hyundai a škoda jsou dobrý mimo město i když v tom testu byla zmíněná camry, že je trochu lepší než superb mimo město. Kdo chce elektro, tak hyundai, ten vyhrává i v německých testech.

Odpovědět  |   | 
Paul  |  30. 11. 2019 14:41

Hyundai má výhodu oproti jiným, kteří používají články Li-ion, že používá ve bateriích svých elektromobilů Li-pol články. Sice jsou dražší, ale hlavně jsou lepší.

Odpovědět  |   | 
czert elektricky  |  30. 11. 2019 14:47

Skoda dychavicne dotahuje konkurenci, ale v autorevue uz vedi, ze je to revoluce. Vazne nechapu v cem ta revoluce spociva, vzdyt Skoda dohani pokazde. Takze se nejedna o skutecne nic noveho. Revoluce to neni ano v tom, ze autorevue jakoukoliv zmenu u Skody nazyva revoluci.

Odpovědět  |   | 
Paul  |  30. 11. 2019 15:11

Naprosto přesné.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  30. 11. 2019 15:50

Revoluce HLAVNE pro Skodu. Problem s chapanim psaneho textu?

Navic v uvodu clanku 'Nemá smysl zastírat, že Škoda co do elektrifikace modelů trochu zaspala dobu.'

Odpovědět  |   | 
feikl triaj  |  30. 11. 2019 22:02

Logika prohlaseni 'revoluce hlavne pro Skodu' je stejna logika prohlaseni 'porno je sex, ale hlavne mezi herci'.

Az na to, ze porno ve skutecnosti neni sex, ale filmovy zanr o sexu. A s tim Superbem je analogicke: Jedna se jen o pohled na revoluci ve Skode.

Otazkou je, proc si autor clanku mysli, ze citatele zajima, ze ve Skode probiha porno ... eee pardon revoluce.

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  30. 11. 2019 17:03

Li-Po jsou lepší jak pro co. Pro auto moc ne. Jednak mají nižší hodnotu hustoty uložené energie (na stejnou energii je potřeba větší hmotnost baterie) a druhak vydrží méně nabití a vybití. Obojí pro auta moc šťastné vlastnosti nejsou, spíše se hodí do mobilů.
https://blog.ravpower.com/2017/06/lithium-ion-vs-li... ...

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  30. 11. 2019 09:31

Dvoulitr TDI Evo v Superbu určitě nepojede za čtyři litry. Možná při ustálené devadesátce na rovné silnici, ale v provozu půjde spíš k šesti. Tak tu zase nevykládejte moc velké báchorky.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  30. 11. 2019 09:42

A při tomto počasí prvních pár kilometrů i za 8.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  30. 11. 2019 09:41

Je toho nového tolik, že bude nutné si vůz řádně vyzkoušet. Ne jen při 10min okruhu kolem showroomu. Již předem tuším, že by mě po měsíci přestalo bavit stále připojovat vůz do zásuvky. To je velké mínus uživatelskému komfortu a velké plus pro zmiňovaný Lexus. Dále je otázka, zda se razantně nesníží životnost motoru, díky neustálým"otřesům" při startování. Přeci jenom, u vw s tím ještě nemají praktické zkušenosti.

Účel pořízení vozu může být kultura chodu po městě a umělé zvýhodnění radnicí v rámci parkování. Nic více. Úspora paliva nebude kompenzovaná vyšší pc. Jsem zvěvavý, jak se v ČR dlouhodobě chytne.

Odpovědět  |   | 
.  |  30. 11. 2019 12:27

Proč by měla být nemožnost dobíjet ze zásuvky plus pro Lexus? Když PHEV ze zásuvky nedobíjíš (nikdo tě nenutí) tak je to normální full hybrid a umí to samé co Lexus. Naopak ten kdo chce jezdit kratší trasy za 1-2 litry/100 tak to využije, což u Lexe není možné. Takže já to vidím přesně naopak, za méně peněz dostane u PHEV více funkcí a ten kdo to využije výrazně nižší spotřebu/provozní náklady a navrch ještě daleko dynamičtější káru.
http://www.zeperfs.com/en/duel5984-8020.htm...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 11. 2019 14:09

Vyhoda spociva v tom, ze v reale bude jazdit Lexus/Camry za menej nez Superb, ktory clovek pravidelne nenabija. Inymi slovami, ak rano nevyrazis s plnou bateriou Superbu, budes mat spotrebu vyssiu ako Lexus. Takze ti odpada starost o to, ako z daneho pohonu vytazit maximum.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  30. 11. 2019 14:16

Ja už to fakt musím zkusit. Domluvil jsem se už pred časem s majitelem GS450h (testoval jsem na mem kanále ovšem s pramalym počtem zhlednutí) ze uděláme stejnou trasu. Ja s PHEV a on s tím zázračný pohonem z jiného vesmíru.
Myslím ze výsledky budou stejné, ale uznám případně vítězství nadpozemskych mistrů z Japonska

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  30. 11. 2019 14:25

No, kdyby jsi to udělal na počátku s vybitou baterií, aby jsi byl závislý jen na rekuperaci, pak by to bylo zajímavé srovnání. GS bude asi samo o sobě o dost těžší než 3er.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  30. 11. 2019 16:44

No jasně. Jinak to nebylo myšleno. Vybita baterie a maximální schopnost rekuperace jen při jízdě.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  30. 11. 2019 20:00

bude tam podstatný rozdíl, Lexus má akumulátor z elektrokola......

Odpovědět  |   | 
.  |  30. 11. 2019 15:42

A na to jsi přišel jak? Není jediný důvod aby Superb měl vyšší spotřebu než Lexus když pojede v hybridním režimu a nebude dobíjet ze zásuvky. Při některých profilech trasy má dokonce PHEV výhodu v tom, že při delší rekuperaci má kam ukládat energii vzhledem k daleko větší kapacitě baterky než normální hybrid. Takže když si představíš třeba cestu do Itálie přes Brenner, tak cestou dolů normální hybrid skončí s ukládáním velmi brzy a další energii z rekuperace nemá kam ukládat, protože baterka je malá a tedy rychle plná, kdežto PHEV se dobije na celou kapacitu díky čemuž naakumuluje daleko větší porci energie, o kterou pak bude o to více šetřit při další cestě.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  30. 11. 2019 16:45

Panebože, konečně... moc díky za tento pohled na věc.

Odpovědět  |   | 
.  |  30. 11. 2019 17:26

Děláš perfektní videorecenze, tohle by mohl být dobrý námět na srovnávací test. Superb iV nebo tvoje 330e vs Toyota Camry.

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  30. 11. 2019 18:42

Zatím se ale právě tohle při testech moc neprokázalo.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  30. 11. 2019 19:07

To je dobry postreh, ale prave ze drtiva vetsina useku vhodnych pro rekuperaci energie je vyrazne kratsich nez brener - proto ve meste hybridu od toyoty ta baterka staci pochytat 90% situaci. Ja si nabijim do plna napr pri klesani Strakonice okolo zbraslavi a na to jedu az k barrandovskemu mostu 'zadarmo' s hybridni RAV4.

Cestu do italie asi vyhraje naftovy motor, protoze na dalnici pracuje velmi efektivne, lepe nez hybridni reseni. Nezapominejme ze primarne jsou tyhle nove PHEV urceny pro bezne dojizdeni do prace tech cca. 30km tam a 30km zpet.

Odpovědět  |   | 
.  |  30. 11. 2019 20:56

To nerozporuji, ale PHEV bude bez dobíjení pracovat úplně stejně plus v 10% procentech případů bude mít výhodu většího úložiště. I u nás jsou relativně dlouhá klesání, kde malá baterka s kapacitou kolem 1 kWh, kterou má třeba Camry je zatraceně málo a energie vydaná při jízdě do kopce vyjde při sjezdu vniveč, kdežto PHEV si jí nastřádá skoro celou a pak využije. Nemyslím, že PHEV je určený jenom na dojíždění 30 km, na takový charakter je lepší čisté EV, PHEV má naopak universální použití, krátké vzdálenosti jezdí za nula, nemusí se bát delšího výletu do 200 km pořád s velmi příjemnou spotřebou a z míry jej nevyvede ani 1500km třeba do Neapole stále s velmi dobrou spotřebou.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  01. 12. 2019 18:15

Ano, ale jak tvrdila Toyota lepe vyrobit 10 hybridu nez 1 elektro (co se tyka surovin na baterie) tak jestli nazrala doba pro PHEV a EV tak je to jedine dobre. Uvidime jak se bude na trhu temto autum 'darit'.

Odpovědět  |   | 
Střízlivé zhodnocení  |  30. 11. 2019 09:50

Popelnice šikanující svého řidiče.

Strčte si to do prd....

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  30. 11. 2019 14:17

Ja to nemá elektromotor není to pro mě pořádné auto.

Odpovědět  |   | 
potírač elektromenševiků  |  30. 11. 2019 20:43

Tvůj problém. Stejně jako kozomrdův vztah s jeho láskou. Většině lidí to fakt nic neříká.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  30. 11. 2019 21:02

Můj problem to není příteli. Mám v garáži dva osmiválce, ale mimo je miluji i elektromobily. :)

Odpovědět  |   | 
potírač elektromenševiků  |  02. 12. 2019 15:14

Máš dvě manželky, ale mimo to miluješ kozy? Jak to není koza, není to pořádný sex?
Dává ti to logiku?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 12. 2019 16:55

To víš, že mi to dává logiku. Pokud jsi fanoušek do aut, tak je přece úplně jedno, jaký má auto pohon. Moc si v rychlých elektromobilech asi nejezdil, že?
Je to dost návykové. I názory se mění, uvidíš...
A s těmi kozami a manželkami přestaň. Nejsem moc zvědavý na trapnost a blbost v jedné osobě... Přijď s něčím originálním a normálním a můžeme diskutovat, takto je to jen ubohost.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  30. 11. 2019 17:40

No to už platí od dob nuceného dochlazování turbínek a žhavení dieselu...

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  30. 11. 2019 09:53

Tohle bych poyřeboval vysvětlit: "Vůz totiž elektronickyhydraulicky reguluje brzdný účinek a při plné kapacitě akumulátoru simuluje rekuperační brzdění konvenčními brzdami, což je například v porovnání Audi e-tron velký rozdíl. To rekuperuje neustále, ale energii, kterou vyrobí a nemůže uložit do akumulátoru, okamžitě spotřebovává. Čistě proto, aby se za všech okolností choval stále stejně."
JAK okamžitě spotřebovává? To tam jako má někde schované odporové dráty?

Odpovědět  |   | 

asi tím, že baterie při nabití si tam nechává volné% a předvídá do budoucna přes navigaci.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  30. 11. 2019 15:05

Nerozumím řeči tvého kmene.
Moje otázka zněla: Jak etron OKAMŽITĚ spotřebovává rekuperovanou energii při jízdě z kopce s plnou baterkou?

Odpovědět  |   | 

přivádí se napětí na druhý vinutí který působí proti tomu který se získává. Tím páden to brzdí ještě více.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  30. 11. 2019 16:01

Jel jste někdy s e-tronem? Podle odpovědi určitě ne. Protože e-tron se chová jako moje i3. S plnou baterkou to "brzdí" mnohem méně.

Odpovědět  |   | 

tak ještě jednou-plná baterka tak se do generátoru přivádí proud, prázdná proud je z generátoru odváděn. Nevím jak bych to vysvětlil, ale polopatě motor se točí a vy ho přepnete na zpětný chod.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  30. 11. 2019 17:18

Takhle to tedy rozhodně nefunguje. O jakém generátoru, do kterého se přivádí proud, se konkrétně bavíte?

Odpovědět  |   | 

třeba na trolejbusu, na vlaku v autě je elektromotor, který po změně připojení vinutí je generátor.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  01. 12. 2019 10:04

Já jsem teda napovídal, ale teď už si kopnu. Ano, motor při rekuperaci slouží jako generátor. Ale pokud byste znal elektrické obvody, tak byste věděl, že aby obvodem protékal proud (a dodaný výkon je napětí krát proud), musíte mít spotřebič. Jinak jen generujete napětí na výstupu.
Pokud etron (obecně i jiné EV) má plné baterky, tak rozhodně auto nebrzdí více, ale naopak méně. Pokud se el. energie neukládá do baterek, tak obvodem neteče proud a rozhodně auto se nesnaží nějaký motor "brzdit" tím, že by z jednoho motoru posílal proud do druhého s nějakou obrácenou fází na "zpátečku". Jednak ty motory nejsou úplně malé, takže to by byly rázy na části rotoru, že by dlouho nevydržel a jednak je problém to elektronicky uřídit.
Takže místo teoretizování si půjčte nějakou elektriku, nabijte ji na 100% a pak pusťte plyn při jízdě z kopce, abyste zjistil, že auto brzdí mnohem méně, než když budete mít třeb 80%.

Odpovědět  |   | 

kdyby auto nebrzdilo nebo brzdilo by méně, tak by neprošlo homologací. Elektro auto musí brzdit stejně při všech podmínkách. Přepni si plynový pedál jen na plyn a budeš brzdit a rekuperovat jen brzdou. To přepínání vynutí je v rámvi mikrosekund.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  01. 12. 2019 11:47

Ach jo. Nebavíme se o brzdění přes kotouče, ale o brzdění přes rekuperaci (tj. při přeměně kinetické energie na elektrickou energii, která se následně uloží do baterky). Když pustím plyn, tak auto začne rekuperovat a tímpádem zpomalovat (důsledek přeměny kinetické energie na elektrickou). Ale pokud mám plnou baterku, tak se nemá elektrická energie kam ukládat a proto se nerekuperuje a auto mi při 100% baterky brzdí (přes rekuperaci, ne přes brzdy) mnohem méně než když mám <90% baterky.
Už rozumíte?
Jednoduše řečeno, obvykle jezdím pouze jednopedálově, tzn. ovládám jen plyn a brzdím rekuperací, při plné baterce musím používat brzdový pedál na zastavení na tu samou vzdálenost.

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 12. 2019 13:55

Popisuješ to přesně, ale tomu nepravému, ten to nepochopí i když mu to sepíšeš na fošnu a tou fošnou ho vezmeš po hlavě.

Odpovědět  |   | 

on popisuje bmw i3, v článku je audi e-tron

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  01. 12. 2019 15:51

To je jedno. Funguje to stejně. Ověřeno.

Odpovědět  |   | 

NE.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  02. 12. 2019 14:52

A jak tedy tobě fungoval e-tron, když jsi ho měl nabitý na 100% a začal jsi brzdit rekuperací?

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví

Píšete o bmw i3,, audi to má jinak je o 7 rokú mladší. V článku není uveden i3, ale e-tron.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 01. 12. 2019 15:45

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  01. 12. 2019 15:51

Viz výše.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 12. 2019 17:12

Člověče, to si snad myslíš, že v elektromobilech různých značek "teče" jiná elektřina a princip výroby elektřiny je jiný a auta se při tom chovají jinak? Připomínáš mi jednoho trotla, když jsem jen tak pro zábavu chodil, před vánočními svátky, prodávat elektroniku do kamarádova obchodu. Ten si přišel koupit kabely k reproduktorům, chtěl něco kvalitního, a když jsem se ho zeptal, jestli mu stačí průřez mědi 2,5 mm2, tak mi začal sáhodlouze vysvětlovat, že to je špatně, neboť to je moc, protože čím menší průřez tím menší odpor a tím lepší vlastnosti. Asi se nebudeš divit, že jsem ho nepřesvědčil o opaku. A samozřejmě má Pavel F. plnou pravdu.

Odpovědět  |   | 

no a cos mu nabídl, kolik měl ten tvůj kamarád typů tych káblů, není měd co měd a ty koncovky materiálově se taky liší. To jako ve vetešnictví nakupoval u prodavače bez minulosti káble pro skupinu evropskýho formátu nebo ty jsi to měřil aji z izolací a děláš tady chytrýho? Jaký je rozdíl mezi lokotkama traxx a vectron? Mají stejný motory a elektroniku? Ty si myslíš, že bmw má stejný motor a elektroniku jak audi? Odkud si, u vás bych nekoupil ani žárovku. A co má pavel pravdu? Přečti si to podrobně, on zezačátku nevěděl ani co je generátor a motor, že ten rozdíl dělá elektronika.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 01. 12. 2019 17:50

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  02. 12. 2019 14:51

Já věděl, co je generátor. Jen jsem si ověřoval, co tím myslíš ty.
Jinak průřez je průřez, s koncovkama to nijak nesouvisí. Můžeš mít koncovku jakou chceš, ale když budeš mít zvonkový drát, tak moc velké proudy to nepřenese.
V etronu jsi ani neseděl, ale chytrý jsi jak rádio.

Odpovědět  |   | 

a ještě jsem si vzpomněl, že kolega má elektrokolo, kde motor je i generátor, mmě to nejde, nebot mám středový.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 11. 2019 20:54

Na kola se již nějaký delší čas v podstatě rekuperace nedodává. Jediný systém, který to dá se říci uměl ještě cca před pěti léty je systém BionX od KTM a to jen při "brzdění", tedy musela se minimálně namáčknout páčka brdy, aby se rekuperace zapnula. Jestli se ještě dnes vůbec dodává nevím. U kola rekuperace nemá moc smysl, neboť při rekuperaci výrazně brzdí jízdu kola.

Odpovědět  |   | 
feikl triaj  |  30. 11. 2019 22:06

Asi tam ma odporu a topi do atmosfery a nebo ridici pod zadnici.

Odpovědět  |   | 
.  |  30. 11. 2019 12:29

Ano, ta věta je totální blábol.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  30. 11. 2019 09:57

Mám Škodu O3 1.4.tsi 110kw kombi dlouhodobá spotřeba dálnice, okresky a město ukazuje 5.2l nevím jestli kecá neměřil jsem, ale jsem překvapen.

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  30. 11. 2019 10:31

pro mě je auto sluha, auto musí primárně sloužit mě, né já jemu a nedokážu si představit auto denně připojovat na nabíjení baterek, když v podstatě nemusím a stačí jen natankovat

Odpovědět  |   | 

ty neměníš ani olej, neumíváš to, nečistíš vnitřek, neleštíš atd. ani na pneu se nepodíváš, tuším, že to dělá asi fotr a ty jsi nějaký leštič nechtů. Hrabeš třeba listí, čistíš bazén nebo sekls někdy trávu? Šak to nemusíš připojovat každý den, copak elektrokolo připojuješ každý den?

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 30. 11. 2019 11:02

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  30. 11. 2019 11:12

Tak hlavne ma nejspise samonabijeci mobil a nadobi doma do mycky dava robot... otazka je, kdo mu umyva zadek

Odpovědět  |   | 
feikl triaj  |  30. 11. 2019 22:07

Bidet?

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  30. 11. 2019 14:39

pánové tochu slušnosti, na vaše hloupé dotazy neodpovídám... nevidím jediný důvod proč to připojovat do sítě, když můžu jen tankovat a jezdit

Odpovědět  |   | 

jsme jiní, my taky někdy děláme věci co se ti příčí a to jsou hloupé dotazy jestli někdy nabijíš baterku nabíječkou? Asi jiný ročník.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  30. 11. 2019 15:04

Takže místo smartphonu, který musíš nabíjet každý 1-2 den, tak používáš stařičkou Nokii, kterou nabíjíš jen jednou za 2 týdny?

Odpovědět  |   | 
pirate  |  30. 11. 2019 15:39

Ano.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  30. 11. 2019 16:03

Pak tedy zůstaňte u nějakého nafťáka, pokud je pro vás dojezd na jedno nastartování vysokou prioritou.

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  30. 11. 2019 16:49

bezdrátové dobíjení já proti elektroautům nic nemám... jen mě přijde jako naprostá blbost řešit dvě "paliva" hybrid může být fajn, třeba jsem zvědavý na V12 s hybridem, nebo nový Golf R by mohl být také hybrid

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  30. 11. 2019 17:20

Hybridy jsou dobrá věc. Vyzkoušeno v RX450h a i8. Tam je elektromotor primárně pro zvýšení výkonu (a dodání okamžitého krouťáku), nějaké to šetření už je jen příjemný vedlejší efekt.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  30. 11. 2019 16:57

pirate: nečekal jsem jinou odpověď. a teď chci vidět: “ čekal “

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  30. 11. 2019 15:50

Ten problém je jinde než jen v pouhém rutinním zastrkování zástrčky. Jakmile Vás odvezou do špitálu a Vy budete mít zrovna prázdnou baterku můžete ji po uzdravení vyhodit. Zatím co já, který jezdím za 4,5 l s tříhrnkem (pravda, není to vládní vozidlo) mohu v nejhorším vylít Babišův líh a napustit novou nádrž nebo si koupit maxxmotion což dělám u sekačky, kde mě pětka vydrží celou sezonu.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  30. 11. 2019 17:42

Ježiš, co vy všechno nevymyslíte

Odpovědět  |   | 

jo a kdybys měl priuse plug-in a na střeše solární panely, tak po uzdravení odjedeš na elektřinu.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  01. 12. 2019 10:27

Hlavně vymyslet hypotetické scénáře, které prakticky nikdy nenastanou a pak s nima argumentovat...
Pokud nemáte Teslu či podobné auto, kde při stání běží hromada systémů kvůli online připojení, atd. (a i to lze vypnout), tak ten úbytek je minimální. Když jsem byl 2 týdny na dovolené, tak mi v i3 neklesla kapacita ani o 1%, jak malý úbytek to byl, protože 12V baterka zvládla bez problému uživit alarm a nějaké ty drobné systémy, co běží trvale.
A pokud budu v nemocnici třeba rok, tak se někdo z příbuzných už postará o to, aby mi to auto dal na nabíječku.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  30. 11. 2019 14:11

Vodic, ktory sposob jazdy neprisposobi charakteru auta, nie je vodic, ale tocvolant/jelito.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  30. 11. 2019 14:18

Záležitost 17 vteřin nepovažuji za problem.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  30. 11. 2019 15:13

Asi tak. Nabíjecí konektor mi visí na zdi metr od auta. Strávit 10 vteřin 2-3x do týdne připojením nabíječky je UKRUTNÝ problém.
Vzhledem k výhodám, co mi elektroauta denně přináší, je to ten nejmenší ústupek.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  30. 11. 2019 16:46

Neuděláme spolu nějaký reálný a realistický test Vašeho vozu? Moc rad budu spolupracovat. Kanál se jmenuje Akcelerace Videoblogy (Instagram a facebook mám taky).

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  30. 11. 2019 17:23

Děkuji za nabídku, ale odmítnu. Nepotřebuji dělat reálný a realistický test mého vozu, neboť si ho reálně testuji při každodenních jízdách. Recenzí a testů í trojek už je za ty léta na netu dost, aby si zájemce mohl najít hromadu informací a rozhodnout se.

Odpovědět  |   | 

já bych mohl asistovat, že bychom to rozebrali do šroubku a vyndal bych motor, který je i generátor. Řidič by měl vidět co je i v utrobách vozu. Některý mají i ROTAX ten jsem měl v motorce.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  01. 12. 2019 10:10

Kvůli motoru to nemusíme rozebírat.
Tady máš fotku a můžeš si ho i koupit za cca $2800.
http://j.mp/2OEyjNY...

Odpovědět  |   | 

ty žiješ v americe? U nás se platí v kč a snad každý majitel brambory má k dispozici ceník ND v korunách -
skup. díl cena bez DPH cena s DPH Název
1235 8629034 82028.90 Kč 99255.00 Kč ND elektr. stroj

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  01. 12. 2019 11:49

Nežiju. Ale na té stránce je odkaz na prodejce a ten je zřejmě v USA, když to nabízí v USD. S tou cenou to byla jen poznámka pod čarou, netušil jsem, že to chceš kupovat, že tě zajímá cena na korunu přesně.

Odpovědět  |   | 
potírač elektromenševiků  |  30. 11. 2019 20:40

No jistě. Historie lidstva jo totiž doslova prošpikována úspěšnými vynálezy, které přidávají uživatelům práci, že?

Odpovědět  |   | 

sice je to Ravka, ale tak bych si představoval video superba- https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
R  |  01. 12. 2019 14:53

Byt to 4x4 tak bych velmi vážně uvažoval

Odpovědět  |   | 

SpinKiss.︆co︆︆m - skvělé sеznamka prо dоspělé, kteří chtějí nаjít sехuálního partnеrа

Odpovědět  |   | 
Jan Vejr  |  02. 12. 2019 10:57

Honzik ridil Skodu Superb,PAANI! To muselo byt MAGICKE. Verim,zese s nami o tom podeli v dalsich aspon 10 clancich!

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  02. 12. 2019 16:56

Jsi mimo...

Odpovědět  |   | 
Sophia Grey  |  02. 12. 2019 14:25

Skoda superb HiV, dekuji nechci

Odpovědět  |   | 
Koubek  |  02. 12. 2019 21:32

První recenze z UK vyznívají hodně dobře. Jednička ve třídě.
https://www.autoexpress.co.uk/skoda/superb/108575/new-s... ...

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  02. 12. 2019 22:03
Tomáš  |  04. 12. 2019 22:26

V půlce jsem to vzdal. Co za prase tohle psalo proboha? To je takový problém si po sobě ten text jednou přečíst? Hnus!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 28 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků

Nejčtenější články

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dlouhodobé řešení přitom stojí pár korun

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dl…

Zimní sezóna je nadobro tady a nejednoho řidiče štvou neustále zamlžená okna v jeho autě. Podívali jsme se na obecné i babské rády, jak s tímto problémem nejlépe zatočit.

13.  12.  2019 | | 102 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A