První jízda s novou Škodou Superb Scout: Dejte jí 2.0 TDI Evo a bude skvělá!

79 komentářů

davidos
28. února • 19:59

Musím říct, že oktávka nevypadá vůbec špatně, ale dovolit si můžu spíše druhou generaci než nynější. Už jsem se díval na https://kralmotoru.cz/media/skoda-superb-techni... ... i na její motorizace a myslím že klasická 1.9 prostě nemůže zklamat.

Jirka.
8. července • 14:30

Panu redaktorovi se zdá 200 kW málo. Já Zapoměl on má doma minimálně 400 kW.

Petr
7. července • 20:03

Ach jo ta barva ala Lada Vesta Cross... To si nemohli vymyslet vlastni?

jan
5. července • 16:40

auto nenabízí vubec nic,poměr cena,výkon je úplně mimo mé tabulky,raději budu dál jezdit ve svém fiatu cinqvecento..

petr r. (petrumr)
5. července • 19:14

tak snad fiátek je konkurencí citiga.

Jan chudák
5. července • 17:16

Cinquecento nenabízí vůbec nic, poměr cena, výkon je úplně mimo mé tabulky, raději budu dál jezdit na svém kole.

abc
5. července • 21:12

Cinquecento nebízí rychlou a levnou smrt při nehodě.

petr r. (petrumr)
5. července • 21:23

jakože do tebe napálí na přechodě?

abc
5. července • 23:14
Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel
7. července • 8:56

Helejd, cinquecento je docela zajimavej veteran. Patri to do mesta a navic ani ncap nema v databazi (verejny). Davas tam seicento, coz je jiny auto i konstrukcne. Ale kdyz uz teda chces srovnani, tak co treba tohle (ono je to vzdycky o tom, co si clovek zaplati): https://www.euroncap.com/en/results/fiat/500l/10919... https://www.euroncap.com/en/results/skoda/kodiaq/2... ...

...
5. července • 13:10

A kde je ten nový Superb, vidím opět faceliftovaný kousek.

ZF
5. července • 14:48

Který je zase zprasený. Škoda neumí facelifty.. Zabití O3 a teď Supu.

Kevlarius
5. července • 11:42

"...Dejte jí 2.0 TDI Evo a bude skvělá!..."???
V dnešní době, kdy jsou diesely plné podivností typu EGR ventil, DPF, apod.... kdy díky těmto kurvítkům dochází k nařeďování oleje naftou, kdy se do toho musí lít močovina, atd.... bych do dieselu už nešel.
Zkusili jste nové hybridy od Toyoty nebo Hondy? Pochopitelně netuším jaký pocit byste měli konkrétně vy, ale na mě tahle auta zapůsobila doslova jako droga - "Kdo to jednou zkusí, podruhý už musí!":-P
Podle mého názoru diesel měl největší atraktivitu v devadesátých letech minulého stol., kdy nafta stála polovovinu toho co stál benzín a navíc měl tehdejší dýzlák podstatně menší spotřebu než měl tehdejší stejně výkonný benzíňák. Ale dneska diesel? Proč? K čemu?
Tohle říkám jako zatím stále ještě majitel dýzláku - plného kurvítek. :-P A už se těším na svého prvního hybrida.

qwertz
5. července • 20:25

Zkuste nekdy jet za starsim dieselem bez techto podivnosti. Takovy srackomet by snad mel prijit rovnou o homologaci.

Kevlarius
12. července • 6:49

Však já souhlasím. Bez těch podivností je diesel pojízdným generátorem karcinogenních sloučenin a s těmi všemi podivnostmi je vhodný zase pouze na dlouhé cestování během kterého se DPF dokáže regenerovat - tedy pouze pro úzkou specificky vymezenou skupinu zákazníků.

Michal
5. července • 21:56

Je fakt, ze dym z vyfuku byl, narozdil od mikrocastic, viditelny. Na druhou stranu to nebyl neviditelny zabijak...

qwertz
6. července • 17:55

Tak si si nenamlouvate, 6e diesel bez DPF a SCR byl vlastne mene skodlivy.:-D

Pavel
6. července • 19:08

No tak to asi ne, ale jeste o 2 generace zpatky ano - poslední komůrkáče a první přímovstřiky. Velikost a mastnota castice v kombinaci s vyfukem smerovanym do zeme zpusobila pri rychlostech do 50km/h přilnutí vyrazne nadpolovicniho mnozstvi pevnych castic k vozovce a ty co dojde do xichtu autum "za", se zachytili v pylovem filtru. Ale to co leze z CR je tak maly, ze pylakem projde.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
qwertz
6. července • 19:35

Tech castic bylo asi tak 10.000x vic, a to ze stredni velikost castice byla vetsi neznamena, ze ty nejmensi se tam nevysktovaly. Ale i kdyby jste mel pravdu, vysoka produkce NOx to jisti.

pavel
7. července • 8:11

Jo a tech castic samozrejme bylo ne asi tak, ale +/- 10.000-100.000x min. Prave z duvodu velikosti kapky. Ale to je ta vami nenavidena fyzika :-P

pavel
7. července • 8:04

Nejmensi se tam nevyskytovali z principu veci. Velikost castice je primo umerna velikosti spalovane castice (kapky). Co se tyka NOx, tak byste mel vedet, ze vznika z dusiku vazaneho ve fosilnich palivech (prakticky ve vsech krome cisteho plynu). Jeho vznikajici mnozstvi je tedy stejne. Lisi se pouze zpusob (a kvalita) jeho redukce. Bavime se ale o pevnych casticich, nikoli o redukci NOxu (at jiz katalitycke, tepelne nebo plynne). ................... A navic i stary zpusob vstriku muze byt totiz doplnen o tyto "vymozenosti" snizujici vznikajici oxidy dusiku, prikladem budiz Peugeot 1.9 nebo VW 1.9 s E4, kde NOxy sli hluboce pod polovinu predchozi generace se zachovanim stavajiciho typu spalovani. V podstate z pohledu zdravotniho s vyjimkou SCR je E4 nejcistsi a defakto i z pohledu zbytkove CO2 stopy i nejekologictejsi (a to rikam jako konstatovani zjevneho faktu s plnym vedomim toho, ze to je mi fuk).

qwertz
7. července • 15:10

Taková snůška nesmyslů, to se jen tak nevidí. Takže to rovnou smeteme ze stolu:
https://agronomy.emu.ee/wp-content/uploads/2017/0... ... Jestli neumíte odečítat z grafu, je to váš problém. Počet částic, dieselu bez filtru je skutečně řádově 1x10^4 vyšší. Liší se jen distribuce velikosti částic. V intervalu těch nejmenších částic ( +/- do 32nm) produkuje diesel bez filtru stále minimálně o řád více částic.Drtivá většina NOx vzniká z nasávaného vzduchu, protože diesel nemá škrticí klapku a nereguluje jeho přísun do motoru, naopak výkon motoru reguluje množstvím vstřikované nafty. A co se stane molekulou dusíku za vysoké teploty? Vazba se roztrhne, a když je někde poblíž kyslík, vznikne NOx. Tady si vazne clovek pokecaB-]

ASDF
7. července • 16:55

32nm je ale vysokotlak (CR, PD) a o tom nebyla řeč. On srovnával klasický diesel a vysokotlaký, tam to množství částic vychází opravdu úplně opačně než říkáte. A navíc jsou zachytitelný pylovým filtrem.

qwertz
7. července • 20:01

No já nevím. kolik vědeckých článků je třeba odkázat?
https://www.itf-oecd.org/sites/default/files/docs/... ... https://www.researchgate.net/publication/223253046_Die... ... Skutečný počet částic při jízdě na silnici se od normy EURO1 nijak výrazně nezměnil. Počet částic zredukoval až DPF.B-]

ASDF
8. července • 5:58

O diskusi se vůbec bavit nebudu a oecd je myslím ten hnojomet na jehož popud se zavedli v Reichu ty bezdieslový zóny aby pak zjistili, že emise zůstali stejný a vlivem ostatního okolí spíše vzrostly. Navíc je ten pamflet je značně zavádějící pokud uvažují pouze PM1 a navíc neřeší co se s PMx stane po opuštění výfuku a jenom je hloupě sečtou na konci roury.

qwertz
8. července • 6:11

Už se prosím neztrapňujte. Je to tu jak v zakladni skole. OECD je organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj. S německými ekoteroristy nema nic spolecneho :-D

pavel
7. července • 20:32

Stejne studie jako kdysy kdyz slo o cukr, margarin, cyklamat, aspartam, fenyl-acetaty a dalsi veci co je treba prodat. Takze jeste jednou a naposledy na sedlaka: pokud velikost castice u staryho klasickyho naftaku je 100x vetsi nez u commonrailu, tak na vytvoreni stejneho poctu castic potrebuju 100x vice paliva. Nemyslim ze by starej komurkac zral 100x vic.

qwertz
8. července • 6:16

vy jste fakt vtipny.1) maji odlisny tvar, hustotu i slozeni2) proste se vam cast paliva nespalila na uroven oxidu. misto CO2 vam zustala castice

Pavel
8. července • 10:54

1/ i velikost
2/ aha, a co2 je co, kdyz ne oxid ?

Pavel
7. července • 16:45

Hezky, ale za to ze neumite poradne cist ja nemuzu. Moje srovnani se tykalo nizkotlakeho vstriku nafty a CR (popripade PD) vstriku nafty. Nikoli vysokotlakeho striku s a bez dpf, kde je vysledek dopredu jasny. A co se tyka NOxu: Skolni teorie a praxe nebývá totez. Z atmosferickeho dusiku vznikaji NOx vlastne pouze v oblasti nejvyssich teplot a da se relativne snadno redukovat hned nekolika technikami. Ale to je rozhodne na delsi povidani nez nejakou skolni praci :-) ... Jo a jestli mate trosku casu, tak si tu klapku vyndejte (pokud nevite kde hledat, zkuste pro zacatek treba i ten blbej google (napr. hned prni dotaz na skrtici klapku: https://www.google.cz/search... ), verim ze si skvele pojezdite :D Regulace mnozstvim nafty byla fajn, to byly opravdu skvele casy komurkacu, ale tyto casy jsou uz daaaaaaavno pryc (bohuzel). V dobe trvale konstatne natlakovaneho railu se vstrikuje podle objemu (presne receno hmotnosti) nabraneho vzduchu. Mozna uz jsem neco o vaze vzduchu slysel, nebo ani to ne ? :-P

Pavel
7. července • 16:59

Jo a abych predesel dalsim kecum - tlak v railu se samozrejme meni podle zateze motoru, jeho konstantnost byla myslena pouze s ohledem na regulacni soustavu v danem casovem useku.

Kolbaba
5. července • 12:18

Hybridy klidně, ale nějaké alespoň trochu slušně dynamické a s dojezdem čistě na elektřinu který stačí na běžné denní popojíždění v řádu desítek km. To hybridy od Toyoty ani Hondy neumí, pomalé, s vytočenými a řvoucími slabými atmosférami, dojezd na elektřinu maximálně stovky metrů, nic lákavého. Navíc Honda v této třídě nenabízí vůbec nic. A tato třída se často používá pro dlouhé dálniční přesuny a tam slušný diesel nebude mít ještě dlouho konkurenci.

spiderwolf
30. září • 22:08

Ja myslim, ze korporatnim smudlum to brzy skonci to presunovani po dalnicich s diesely, zeleny komousove uz si na vas ostri noze. :-) Najdete si holt jinou, smysluplnejsi praci mimo v miste bydliste. A tyto debaty o H si muzete zalozit pro dalsi generace. :-D

Joe Doe
5. července • 22:20

Chlapce zlaty, vies ako funguje full hybrid a aky je rozdiel medzi full hybridom a plug-in hybridom? A soferoval si niekedy, co ja viem, hybridny Auris? Vzhladom na obsah tvojho prispevku pochybujem o oboch.Takze:
a) S full-h Aurisom jazdim po dialnici so spotrebou maximalne na urovni spotreby porovnatelnych dieselov s automatom. Vsade inde mam nizsiu spotrebu.
b) Pri beznom dochadzani na chalupu (cca 65 km) prejdem na elektrinu 5-10 km. Ja si tu elektrinu priebezne vyrabam. V smere na vychod sa da na elektrinu prejst prakticky cely tunel Blanka - je to mierne z kopca, rekuperujem a zaroven jazdim na elektrinu.

Kolbaba
5. července • 22:53

Ano jezdil, hybridní Auris je dokonalá antireklama na jakýkoliv řidičský zážitek. Dynamika silně podprůměrná, zvukový projev úděsný, jízdní vlastnosti těžkopádné, zpracování kabiny v nižší střední podprůměrné. To, že jezdíš na elektřinu tehdy, kdy chce auto je ti platné jako mrtvému zimník, protože vjezdy do center měst se dnes řídí jedině možností přepnout natvrdo na EV což Auris hybrid neumí. Právě plug-in hybrid s dojezdem 30-50 km dává dnes nějaký smysl, krátké jízdy po městě jsou za cenu elektřiny ze zásuvky a na dlouhé štreky po dálnicích jsou to celkem výkonná auta se slušnou dynamikou na rozdíl od toho Aurisu, který dynamikou nestíhá ani základním motorizacím konkurence v nižší střední. Nemluvě o různých omezeních typu minimální schopnost tažení přívěsů, omezená Vmax a další absurdity.

Joe Doe
8. července • 9:06

"To, že jezdíš na elektřinu tehdy, kdy chce auto je ti platné jako mrtvému zimník, protože vjezdy do center měst se dnes řídí jedině možností přepnout natvrdo na EV což Auris hybrid neumí."V Aurise si nejazdil. Pretoze inak by si si, ty trubiroh, vsimol tlacidlo EV, ktore hybridnemu Aurisu umoznuje prepnut sa do cisto elektrickeho rezimu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kolbaba
8. července • 9:20

Že má tlačítko vůbec nic neznamená. To tlačítko jednak nefunguje vždy a druhak když funguje, tak ta EV jízda vydrží pár stovek metrů, to není jízda EV po městě, ale kraťoučké připrdnutí na pár vteřin na které žádné město neprojedeš, protože kapacita baterky je zoufale malá, v podstatě jeden razantnější rozjezd a máš po ptákách.

petr r. (petrumr)
5. července • 19:10

myslíš plugíny, ta třeba hyundai 63km čistě na elektřinuje, toyota 50km Tuším, že jsi odkojený škodovkama, jestli škodovka neprodává elektromobil nebo hybrid tak si myslíš, že druzí to nenabízí? Vždyt každý hybrid ti ujede jen na elektřinu ten 1-2km. Máš tam to tlačítko EV :-D .Už jsem to psal VW nedojede z prahy ani do brna, kdežto hyundai ujede nošovice pražský hrad a ještě tam má dojezd co má vw nabitéj na plno.

Kevlarius
5. července • 12:41

"...dlouhé dálniční přesuny..." - uznávám, že v tomhle specifickém případě diesel nejspíš bude mít stále ještě opodstatnění.
Avšak pro jízdy ve městě, příp. po okrskách, prostě všude kde se často střídá plyn a brždění, tam podle mého názoru diesel oproti hybridu dneska už nemá co nabídnout.
Jinak, co se týče dynamiky hybridu. Na základě toho, co jsem mohl vyzkoušet, pro rychlosti pod 100km/hod je díky elektromotoru dynamika víc než dostatečná. Případné opadnutí pro vyšší rychlosti nevnímám jako problém pro uvedený městsko/okrskový provoz.

Kolbaba
5. července • 12:57

Dlouhé dálniční přesuny nejsou žádný specifický případ, ale hlavní náplň aut střední třídy. Auto typu Passat, Superb, Insignia, Mondeo nebo Talisman se primárně nekupuje na vožení dětí do školky a nebo na nákupy do Lidlu, na to jsou dnes různé krabičky typu crossoverů, malých MPV etc.

Kevlarius
5. července • 13:16

Uznávám, že můj pohled na věc může být zkreslený tím, že bydlím v Brně, ale je fakt, že neznám nikoho, kdo by do práce jezdil z takové dálky, že by k tomu používal dálnici. Většina kolegů buď bydlí přímo v Brně, nebo dojíždějí z přilehlých vesnic/městeček a v případě těchto lidí by v dnešní době diesel vhodný nebyl (jen by rychle oddělali DPF). Pro všechny tyhle lidi je hybrid bez debat daleko vhodnější. Moje dosavadní zkušenost je prostě taková, že neznám prakticky nikoho, kdo by provozoval pravidelné dlouhodobé dálniční přesuny, proto jsem to nazval "specifickým použitím".

petr r. (petrumr)
5. července • 11:12

už aby to šlo do toho turecka, škodovka neumí nabídnout ani tu cenu, bmw když má 420i xDRIVE za 899000Kč včetně DPH a škodovka na to vůbec nereaguje, šak v ulicích je to poznat.

Joe
5. července • 12:58

BMW už Turci vyrábí.

petr r. (petrumr)
5. července • 18:57

ano, ale né pro český trh, superb se tam bude vyrábět pro český trh.

petr
5. července • 11:21

Ano, v ulicích se to hned pozná, asi tak 10 nových supů na jednu novou trojku nebo čtyřku.

petr r. (petrumr)
5. července • 11:37

ted nevím jak to myslíš, ale třeba v naší ulici škodovky nevedou.

Troll hunter v rozpacích
5. července • 11:57

Ty jsi velká hádanka. Jsi důmyslý troll nebo totální **** až se tomu nechce věřit?

petr r. (petrumr)
5. července • 11:03

při otevření dveří každý auto jde odbrzdit, ale já myslel dotazem, jestli když jsou otevřený nebo nedovřený, tak jestli se odbrzdí plynem, tym začátkem jízdy.
Světla jestli jsou oddělena od stěračů, tak to je na kriminál a na žalobu EU.... a zase jsem se ptal, jestli při použití stěračů se automaticky přepne denní na tlumená, nééé z dálkových nebo vy novináři jezdíte ve dne na dálkový?

Ginter
5. července • 10:50

Cituji "vždyť 200 kW není nic, z čeho byste si sedli na zadek". Tvl redaktorskej, 80% národa nemá ani polovičku. Motor 2.0 TSI jede i na takovou hmotnost dost dobře.

petr r. (petrumr)
5. července • 11:08

taky jsem si myslel svoje, ale jak jsem dočetl ty odpovědi na ty dotazy, asi jiná generace, ale když si vezmeš tady tych co ti napíší stejný bludy, že do města 150koní je málo-asi tych 20%.

Tony
7. července • 11:18

Kam se poděla gramatika?

.
5. července • 11:06

Jj, dnes v mainstreamu 200kW mimo supa a pašíka nikdo nenabízí, všichni končí na podměrečných motorech a s podměrečnými výkony, pan redaktor asi žije v nějakém alternativním vesmíru.

Sup
5. července • 10:14

V podstatě samé neradostné zprávy pro konkurenci, která měla problémy vyrovnat se předface.
https://www.autoexpress.co.uk/peugeot/508/107308/peugeo... ...

pacho
5. července • 15:10

Tak ja neviem, tento čláko určite nevyznieha neako pozitívne pre SB. V podstate napísane, nudná škatula, s veľkým kufrom, ťažká, s podpriemernou prevodovkou, a motorom tak akorát. Jasne napísali, že v žiadnom prípade nepatrí k preémii. P508, elgantné pohodlné prémiové auto s kvalitnou prevodovkou, podstatne tichšie ako SB. Menší kufor, a menej miesta na zadných sedačkách. Vhodné hlavne na presun na daleké trasy.

Sup
5. července • 15:50

Těžký? Sup je ve srovnatelné motorizaci lehčí než Insignia, než Mondeo, než Ma6 i než Talisman. Chtěl bych vidět u konkurence ten motor "tak akorát" s 200kW, třeba ta 508 zaostává objemem i výkonem. A že nepatří k prémii, tak to je objev století, samozřejmě, že nepatří k prémii, když patří do mainstreamu. A 508 prémiové auto? Sranduješ? Předohrab s podměrečnými čtyřválci napříč, výkonů mizerných a dokonce i bez možnosti 4x4. To je "prémie" leda tak ve vlhkých snech francouzských soudruhů, skutečné prémii to nesahá ani po ventilky. Btw. v odkazu nahoře máš naměřený hluk v kabině při 30 a 70 mph, u Supa i u 508 je absolutně stejný.

Sud
5. července • 22:32

Superb je lehci ne Mazda 6. Od kdy?

Krabat
8. července • 9:06

Mazda 6 výrazně přibrala na váze od modelu IPM 2018. Do modelového roku 2017 byla výrazně lehčí. Po FL se změnily sedačky, které jsou ventilované a současně dostalo auto více tlumících materiálů. Díky tomu je ale jeho akustický komfort na úplně jiné úrovni.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
K+K
8. července • 9:12

Nicméně i tak akustickým komfortem za konkurencí zaostává. Taková Insignie je úplně jiný level a i Mondeo, Passat nebo zde diskutovaná škodlivka jsou na tom lépe.

...
5. července • 19:28

Supe, Sup je auto pro dělníky managementu a i to ho velmi rádi vymění za Passata, když je možnost. Superb z nouze ctnost. Hlučná, nekomfortní hrající si na konkurenci E-Klasse, A6 či BMW 5.

Sup
5. července • 20:04

Nevím v jaké firmě pracuješ, ale třeba u nás je pro danou pozici jenom cenový limit na pořízení a záleží jenom na lidech co si vyberou, kdo chce Supa bere Supa, kdo chce Passata bere Passata a kdo chce Insignii nebo třeba Mondeo bere Insignii nebo Mondeo. Jediná podmínka je, že se vybraný model včetně požadovaných příplatků bez dph vejde do limitu definovaného v car policy pro jeho pozici.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fri
6. července • 9:13

Mame to ve firme stejne a superba si nevybral zatím nikdo
Jinak je tam 3xRav4, 508, mondeo, 5008, passat, avensis..

...
5. července • 21:21

Někde je to volnější, někde dané. Kamarád dělá ve firmě kde je striktně dán model auta, ale zase bez cenového stropu.

...
5. července • 19:28

Supe, Sup je auto pro dělníky managementu a i to ho velmi rádi vymění za Passata, když je možnost. Superb z nouze ctnost. Hlučná, nekomfortní hrající si na konkurenci E-Klasse, A6 či BMW 5.

pacho
5. července • 16:46

Pozri sa , citoval som konkrétny článok, kde píšu : "Peugeot sa rozprestiera medzi líniou hlavného prúdu a prémiou" , kdežto SB sa o prémii môže tak akorát snívať. Prémia, sa určite neposudzuje podľa toho či je to predohrab, alebo či má 200kW, alebo " 198". Ľudia, čo kupujú takéto auta, určite si ich nekupujú, pre vozenie dati do škôlky. Oceňujú úplne iné vlastnosti. Určite SB je z tohto hľadiska praktickejšie, má veľký kufor, veľa miesta vzad.... ale tá dvojspojka, no neviem neviem, asi nie a k tomu ešte pruser s G13, tak ďakujem. Ináč, po pravde povedané, táto trieda auta, nie je moja cieľova skupina.

Sup
5. července • 17:10

Jo na webu Peugeotu se to "prémiovostí" jenom hemží, ale to z 508 prémii nedělá, stejně jako ze Supu nedělá prémii, když jej někteří méně soudní novináři porovnávají s E-klasse a cpou jej jak do prémie, tak do vyšší střední. prostě 508 i SUP jsou mainstream jak vyšitý a nic na tom nemění skutečnost, že 508 je stísněná a Sup prostorný.

Jumbo
5. července • 15:47

Co prosím? P508 prémiové auto?

Fri
6. července • 9:10

Oproti Superbu skutecne ano, vybíral jsem si pred nasi cen nove auto, projel kde co a v 508 jsem měl pocit hodnotného auta.
Superb konkuroval jen prostorem, jinak ztrácel ve všem.

Jumbo
5. července • 10:46

Nic proti kvalitnímu, leč zoufale nudnému Superbu. Za hranicemi je všem u řitě.

Sup
5. července • 10:50

Za hranicemi je to hned druhé nejprodávanější auto ve střední třídě, u řitě jsou Evropanům, Talismany, Ma6, Mondea a další nestíhající zástupci střední třídy.

serpentina wostra
5. července • 15:44

Tak, tak a nikdy jinak! :-D :-D :-DJen co se Superb dotahne na vyse jmenovane, uz vime, ze je uplne ten nej. On byl vslatne lepsi i kdyz nenabizel to, co jeho rivalove. Proste Superb uz byl vytvoren jako nejlepsi. A nic lepsiho byt nemuze, i presto ze je to lepsi 10 X.

...
5. července • 13:07

Všechny tři jmenované bych upřednostnil i před faceliftovaným superbem.

Sup
5. července • 14:10

Myslím, že Škodovku zajímají reální kupci, co upřednostňují bychaři má asi na háku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Joe Doe
5. července • 21:53

Realni kupci - fleety, britski taxikari atd atp.Poznam jedineho cloveka, co si Superb kupil (akoze ho nevyfasoval) - bol to rocny ex-fleet s par 1000 km a kupoval to na svoju s.r.o. Ako je, auto to nie je zle, hoci sedenie vzadu... moj ty boze, jak na rebrinaku... ale keby nebol firma a nekupoval ex-fleet, tak ako sukromna osoba si Superb nekupi.

Ota
9. července • 8:50

ty jo a ta jeho firma si jako nemuze koupit neco jinyho nez skodovku?

...
5. července • 19:23

No budiž, takže jinak mám dva roky starý, koupený jako nový Peugeot 508. Za Supa nevyměním, máme ho v práci (kde taky jinde tohle auto najít) hlučněj kostitřas, jako každá Škodovka. Je to utrpení když s ním musím jet.

Puk
5. července • 22:27

Ja jsem byl kupodivu taky prekvapeny hlucnosti Superba vzadu. Vpredu to bylo OK.

serpentina wostra
5. července • 15:46

Skodu nekoupi. Nikdy. A pozor, bez "bych". :-P

Joe
5. července • 10:11

Už to není ono, design působí dost nemoderně, chce to urychleně novou generaci.

Doporučujeme

Články odjinud