První jízda s novou Škodou Superb Scout: Dejte jí 2.0 TDI Evo a bude skvělá!

Joe  |  05. 07. 2019 10:11

Už to není ono, design působí dost nemoderně, chce to urychleně novou generaci.

Odpovědět  |   | 
Sup  |  05. 07. 2019 10:14

V podstatě samé neradostné zprávy pro konkurenci, která měla problémy vyrovnat se předface.
https://www.autoexpress.co.uk/peugeot/508/107308/peugeo... ...

Odpovědět  |   | 
Jumbo  |  05. 07. 2019 10:46

Nic proti kvalitnímu, leč zoufale nudnému Superbu. Za hranicemi je všem u řitě.

Odpovědět  |   | 
Sup  |  05. 07. 2019 10:50

Za hranicemi je to hned druhé nejprodávanější auto ve střední třídě, u řitě jsou Evropanům, Talismany, Ma6, Mondea a další nestíhající zástupci střední třídy.

Odpovědět  |   | 
...  |  05. 07. 2019 13:07

Všechny tři jmenované bych upřednostnil i před faceliftovaným superbem.

Odpovědět  |   | 
Sup  |  05. 07. 2019 14:10

Myslím, že Škodovku zajímají reální kupci, co upřednostňují bychaři má asi na háku.

Odpovědět  |   | 
serpentina wostra  |  05. 07. 2019 15:46

Skodu nekoupi. Nikdy. A pozor, bez "bych".

Odpovědět  |   | 
...  |  05. 07. 2019 19:23

No budiž, takže jinak mám dva roky starý, koupený jako nový Peugeot 508. Za Supa nevyměním, máme ho v práci (kde taky jinde tohle auto najít) hlučněj kostitřas, jako každá Škodovka. Je to utrpení když s ním musím jet.

Odpovědět  |   | 
Puk  |  05. 07. 2019 22:27

Ja jsem byl kupodivu taky prekvapeny hlucnosti Superba vzadu. Vpredu to bylo OK.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 07. 2019 21:53

Realni kupci - fleety, britski taxikari atd atp.

Poznam jedineho cloveka, co si Superb kupil (akoze ho nevyfasoval) - bol to rocny ex-fleet s par 1000 km a kupoval to na svoju s.r.o. Ako je, auto to nie je zle, hoci sedenie vzadu... moj ty boze, jak na rebrinaku... ale keby nebol firma a nekupoval ex-fleet, tak ako sukromna osoba si Superb nekupi.

Odpovědět  |   | 
Ota  |  09. 07. 2019 08:50

ty jo a ta jeho firma si jako nemuze koupit neco jinyho nez skodovku?

Odpovědět  |   | 
serpentina wostra  |  05. 07. 2019 15:44

Tak, tak a nikdy jinak!

Jen co se Superb dotahne na vyse jmenovane, uz vime, ze je uplne ten nej. On byl vslatne lepsi i kdyz nenabizel to, co jeho rivalove. Proste Superb uz byl vytvoren jako nejlepsi. A nic lepsiho byt nemuze, i presto ze je to lepsi 10 X.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  05. 07. 2019 15:10

Tak ja neviem, tento čláko určite nevyznieha neako pozitívne pre SB. V podstate napísane, nudná škatula, s veľkým kufrom, ťažká, s podpriemernou prevodovkou, a motorom tak akorát. Jasne napísali, že v žiadnom prípade nepatrí k preémii. P508, elgantné pohodlné prémiové auto s kvalitnou prevodovkou, podstatne tichšie ako SB. Menší kufor, a menej miesta na zadných sedačkách. Vhodné hlavne na presun na daleké trasy.

Odpovědět  |   | 
Jumbo  |  05. 07. 2019 15:47

Co prosím? P508 prémiové auto?

Odpovědět  |   | 
Fri  |  06. 07. 2019 09:10

Oproti Superbu skutecne ano, vybíral jsem si pred nasi cen nove auto, projel kde co a v 508 jsem měl pocit hodnotného auta.
Superb konkuroval jen prostorem, jinak ztrácel ve všem.

Odpovědět  |   | 
Sup  |  05. 07. 2019 15:50

Těžký? Sup je ve srovnatelné motorizaci lehčí než Insignia, než Mondeo, než Ma6 i než Talisman. Chtěl bych vidět u konkurence ten motor "tak akorát" s 200kW, třeba ta 508 zaostává objemem i výkonem. A že nepatří k prémii, tak to je objev století, samozřejmě, že nepatří k prémii, když patří do mainstreamu. A 508 prémiové auto? Sranduješ? Předohrab s podměrečnými čtyřválci napříč, výkonů mizerných a dokonce i bez možnosti 4x4. To je "prémie" leda tak ve vlhkých snech francouzských soudruhů, skutečné prémii to nesahá ani po ventilky. Btw. v odkazu nahoře máš naměřený hluk v kabině při 30 a 70 mph, u Supa i u 508 je absolutně stejný.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  05. 07. 2019 16:46

Pozri sa , citoval som konkrétny článok, kde píšu : "Peugeot sa rozprestiera medzi líniou hlavného prúdu a prémiou" , kdežto SB sa o prémii môže tak akorát snívať. Prémia, sa určite neposudzuje podľa toho či je to predohrab, alebo či má 200kW, alebo " 198". Ľudia, čo kupujú takéto auta, určite si ich nekupujú, pre vozenie dati do škôlky. Oceňujú úplne iné vlastnosti. Určite SB je z tohto hľadiska praktickejšie, má veľký kufor, veľa miesta vzad.... ale tá dvojspojka, no neviem neviem, asi nie a k tomu ešte pruser s G13, tak ďakujem. Ináč, po pravde povedané, táto trieda auta, nie je moja cieľova skupina.

Odpovědět  |   | 
Sup  |  05. 07. 2019 17:10

Jo na webu Peugeotu se to "prémiovostí" jenom hemží, ale to z 508 prémii nedělá, stejně jako ze Supu nedělá prémii, když jej někteří méně soudní novináři porovnávají s E-klasse a cpou jej jak do prémie, tak do vyšší střední. prostě 508 i SUP jsou mainstream jak vyšitý a nic na tom nemění skutečnost, že 508 je stísněná a Sup prostorný.

Odpovědět  |   | 
...  |  05. 07. 2019 19:28

Supe, Sup je auto pro dělníky managementu a i to ho velmi rádi vymění za Passata, když je možnost. Superb z nouze ctnost. Hlučná, nekomfortní hrající si na konkurenci E-Klasse, A6 či BMW 5.

Odpovědět  |   | 
...  |  05. 07. 2019 19:28

Supe, Sup je auto pro dělníky managementu a i to ho velmi rádi vymění za Passata, když je možnost. Superb z nouze ctnost. Hlučná, nekomfortní hrající si na konkurenci E-Klasse, A6 či BMW 5.

Odpovědět  |   | 
Sup  |  05. 07. 2019 20:04

Nevím v jaké firmě pracuješ, ale třeba u nás je pro danou pozici jenom cenový limit na pořízení a záleží jenom na lidech co si vyberou, kdo chce Supa bere Supa, kdo chce Passata bere Passata a kdo chce Insignii nebo třeba Mondeo bere Insignii nebo Mondeo. Jediná podmínka je, že se vybraný model včetně požadovaných příplatků bez dph vejde do limitu definovaného v car policy pro jeho pozici.

Odpovědět  |   | 
...  |  05. 07. 2019 21:21

Někde je to volnější, někde dané. Kamarád dělá ve firmě kde je striktně dán model auta, ale zase bez cenového stropu.

Odpovědět  |   | 
Fri  |  06. 07. 2019 09:13

Mame to ve firme stejne a superba si nevybral zatím nikdo
Jinak je tam 3xRav4, 508, mondeo, 5008, passat, avensis..

Odpovědět  |   | 
Sud  |  05. 07. 2019 22:32

Superb je lehci ne Mazda 6. Od kdy?

Odpovědět  |   | 
Sup  |  06. 07. 2019 18:44
Krabat  |  08. 07. 2019 09:06

Mazda 6 výrazně přibrala na váze od modelu IPM 2018. Do modelového roku 2017 byla výrazně lehčí. Po FL se změnily sedačky, které jsou ventilované a současně dostalo auto více tlumících materiálů. Díky tomu je ale jeho akustický komfort na úplně jiné úrovni.

Odpovědět  |   | 
K+K  |  08. 07. 2019 09:12

Nicméně i tak akustickým komfortem za konkurencí zaostává. Taková Insignie je úplně jiný level a i Mondeo, Passat nebo zde diskutovaná škodlivka jsou na tom lépe.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  05. 07. 2019 10:50

Cituji "vždyť 200 kW není nic, z čeho byste si sedli na zadek". Tvl redaktorskej, 80% národa nemá ani polovičku. Motor 2.0 TSI jede i na takovou hmotnost dost dobře.

Odpovědět  |   | 
.  |  05. 07. 2019 11:06

Jj, dnes v mainstreamu 200kW mimo supa a pašíka nikdo nenabízí, všichni končí na podměrečných motorech a s podměrečnými výkony, pan redaktor asi žije v nějakém alternativním vesmíru.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 07. 2019 11:08

taky jsem si myslel svoje, ale jak jsem dočetl ty odpovědi na ty dotazy, asi jiná generace, ale když si vezmeš tady tych co ti napíší stejný bludy, že do města 150koní je málo-asi tych 20%.

Odpovědět  |   | 
Tony  |  07. 07. 2019 11:18

Kam se poděla gramatika?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 07. 2019 11:03

při otevření dveří každý auto jde odbrzdit, ale já myslel dotazem, jestli když jsou otevřený nebo nedovřený, tak jestli se odbrzdí plynem, tym začátkem jízdy.
Světla jestli jsou oddělena od stěračů, tak to je na kriminál a na žalobu EU.... a zase jsem se ptal, jestli při použití stěračů se automaticky přepne denní na tlumená, nééé z dálkových nebo vy novináři jezdíte ve dne na dálkový?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 07. 2019 11:12

už aby to šlo do toho turecka, škodovka neumí nabídnout ani tu cenu, bmw když má 420i xDRIVE za 899000Kč včetně DPH a škodovka na to vůbec nereaguje, šak v ulicích je to poznat.

Odpovědět  |   | 
petr  |  05. 07. 2019 11:21

Ano, v ulicích se to hned pozná, asi tak 10 nových supů na jednu novou trojku nebo čtyřku.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 07. 2019 11:37

ted nevím jak to myslíš, ale třeba v naší ulici škodovky nevedou.

Odpovědět  |   | 
Troll hunter v rozpacích  |  05. 07. 2019 11:57

Ty jsi velká hádanka. Jsi důmyslý troll nebo totální **** až se tomu nechce věřit?

Odpovědět  |   | 
Joe  |  05. 07. 2019 12:58

BMW už Turci vyrábí.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 07. 2019 18:57

ano, ale né pro český trh, superb se tam bude vyrábět pro český trh.

Odpovědět  |   | 
Kevlarius  |  05. 07. 2019 11:42

"...Dejte jí 2.0 TDI Evo a bude skvělá!..."???
V dnešní době, kdy jsou diesely plné podivností typu EGR ventil, DPF, apod.... kdy díky těmto kurvítkům dochází k nařeďování oleje naftou, kdy se do toho musí lít močovina, atd.... bych do dieselu už nešel.
Zkusili jste nové hybridy od Toyoty nebo Hondy? Pochopitelně netuším jaký pocit byste měli konkrétně vy, ale na mě tahle auta zapůsobila doslova jako droga - "Kdo to jednou zkusí, podruhý už musí!"
Podle mého názoru diesel měl největší atraktivitu v devadesátých letech minulého stol., kdy nafta stála polovovinu toho co stál benzín a navíc měl tehdejší dýzlák podstatně menší spotřebu než měl tehdejší stejně výkonný benzíňák. Ale dneska diesel? Proč? K čemu?
Tohle říkám jako zatím stále ještě majitel dýzláku - plného kurvítek. A už se těším na svého prvního hybrida.

Odpovědět  |   | 
Kolbaba  |  05. 07. 2019 12:18

Hybridy klidně, ale nějaké alespoň trochu slušně dynamické a s dojezdem čistě na elektřinu který stačí na běžné denní popojíždění v řádu desítek km. To hybridy od Toyoty ani Hondy neumí, pomalé, s vytočenými a řvoucími slabými atmosférami, dojezd na elektřinu maximálně stovky metrů, nic lákavého. Navíc Honda v této třídě nenabízí vůbec nic. A tato třída se často používá pro dlouhé dálniční přesuny a tam slušný diesel nebude mít ještě dlouho konkurenci.

Odpovědět  |   | 
Kevlarius  |  05. 07. 2019 12:41

"...dlouhé dálniční přesuny..." - uznávám, že v tomhle specifickém případě diesel nejspíš bude mít stále ještě opodstatnění.
Avšak pro jízdy ve městě, příp. po okrskách, prostě všude kde se často střídá plyn a brždění, tam podle mého názoru diesel oproti hybridu dneska už nemá co nabídnout.
Jinak, co se týče dynamiky hybridu. Na základě toho, co jsem mohl vyzkoušet, pro rychlosti pod 100km/hod je díky elektromotoru dynamika víc než dostatečná. Případné opadnutí pro vyšší rychlosti nevnímám jako problém pro uvedený městsko/okrskový provoz.

Odpovědět  |   | 
Kolbaba  |  05. 07. 2019 12:57

Dlouhé dálniční přesuny nejsou žádný specifický případ, ale hlavní náplň aut střední třídy. Auto typu Passat, Superb, Insignia, Mondeo nebo Talisman se primárně nekupuje na vožení dětí do školky a nebo na nákupy do Lidlu, na to jsou dnes různé krabičky typu crossoverů, malých MPV etc.

Odpovědět  |   | 
Kevlarius  |  05. 07. 2019 13:16

Uznávám, že můj pohled na věc může být zkreslený tím, že bydlím v Brně, ale je fakt, že neznám nikoho, kdo by do práce jezdil z takové dálky, že by k tomu používal dálnici. Většina kolegů buď bydlí přímo v Brně, nebo dojíždějí z přilehlých vesnic/městeček a v případě těchto lidí by v dnešní době diesel vhodný nebyl (jen by rychle oddělali DPF). Pro všechny tyhle lidi je hybrid bez debat daleko vhodnější. Moje dosavadní zkušenost je prostě taková, že neznám prakticky nikoho, kdo by provozoval pravidelné dlouhodobé dálniční přesuny, proto jsem to nazval "specifickým použitím".

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 07. 2019 19:10

myslíš plugíny, ta třeba hyundai 63km čistě na elektřinuje, toyota 50km Tuším, že jsi odkojený škodovkama, jestli škodovka neprodává elektromobil nebo hybrid tak si myslíš, že druzí to nenabízí? Vždyt každý hybrid ti ujede jen na elektřinu ten 1-2km. Máš tam to tlačítko EV .Už jsem to psal VW nedojede z prahy ani do brna, kdežto hyundai ujede nošovice pražský hrad a ještě tam má dojezd co má vw nabitéj na plno.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 07. 2019 22:20

Chlapce zlaty, vies ako funguje full hybrid a aky je rozdiel medzi full hybridom a plug-in hybridom? A soferoval si niekedy, co ja viem, hybridny Auris?

Vzhladom na obsah tvojho prispevku pochybujem o oboch.

Takze:
a) S full-h Aurisom jazdim po dialnici so spotrebou maximalne na urovni spotreby porovnatelnych dieselov s automatom. Vsade inde mam nizsiu spotrebu.
b) Pri beznom dochadzani na chalupu (cca 65 km) prejdem na elektrinu 5-10 km. Ja si tu elektrinu priebezne vyrabam. V smere na vychod sa da na elektrinu prejst prakticky cely tunel Blanka - je to mierne z kopca, rekuperujem a zaroven jazdim na elektrinu.

Odpovědět  |   | 
Kolbaba  |  05. 07. 2019 22:53

Ano jezdil, hybridní Auris je dokonalá antireklama na jakýkoliv řidičský zážitek. Dynamika silně podprůměrná, zvukový projev úděsný, jízdní vlastnosti těžkopádné, zpracování kabiny v nižší střední podprůměrné. To, že jezdíš na elektřinu tehdy, kdy chce auto je ti platné jako mrtvému zimník, protože vjezdy do center měst se dnes řídí jedině možností přepnout natvrdo na EV což Auris hybrid neumí. Právě plug-in hybrid s dojezdem 30-50 km dává dnes nějaký smysl, krátké jízdy po městě jsou za cenu elektřiny ze zásuvky a na dlouhé štreky po dálnicích jsou to celkem výkonná auta se slušnou dynamikou na rozdíl od toho Aurisu, který dynamikou nestíhá ani základním motorizacím konkurence v nižší střední. Nemluvě o různých omezeních typu minimální schopnost tažení přívěsů, omezená Vmax a další absurdity.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  08. 07. 2019 09:06

"To, že jezdíš na elektřinu tehdy, kdy chce auto je ti platné jako mrtvému zimník, protože vjezdy do center měst se dnes řídí jedině možností přepnout natvrdo na EV což Auris hybrid neumí."

V Aurise si nejazdil.

Pretoze inak by si si, ty trubiroh, vsimol tlacidlo EV, ktore hybridnemu Aurisu umoznuje prepnut sa do cisto elektrickeho rezimu.

Odpovědět  |   | 
Kolbaba  |  08. 07. 2019 09:20

Že má tlačítko vůbec nic neznamená. To tlačítko jednak nefunguje vždy a druhak když funguje, tak ta EV jízda vydrží pár stovek metrů, to není jízda EV po městě, ale kraťoučké připrdnutí na pár vteřin na které žádné město neprojedeš, protože kapacita baterky je zoufale malá, v podstatě jeden razantnější rozjezd a máš po ptákách.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  05. 07. 2019 20:25

Zkuste nekdy jet za starsim dieselem bez techto podivnosti. Takovy srackomet by snad mel prijit rovnou o homologaci.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 07. 2019 21:56

Je fakt, ze dym z vyfuku byl, narozdil od mikrocastic, viditelny. Na druhou stranu to nebyl neviditelny zabijak...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  06. 07. 2019 17:55

Tak si si nenamlouvate, 6e diesel bez DPF a SCR byl vlastne mene skodlivy.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  06. 07. 2019 19:08

No tak to asi ne, ale jeste o 2 generace zpatky ano - poslední komůrkáče a první přímovstřiky. Velikost a mastnota castice v kombinaci s vyfukem smerovanym do zeme zpusobila pri rychlostech do 50km/h přilnutí vyrazne nadpolovicniho mnozstvi pevnych castic k vozovce a ty co dojde do xichtu autum "za", se zachytili v pylovem filtru. Ale to co leze z CR je tak maly, ze pylakem projde.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  06. 07. 2019 19:35

Tech castic bylo asi tak 10.000x vic, a to ze stredni velikost castice byla vetsi neznamena, ze ty nejmensi se tam nevysktovaly. Ale i kdyby jste mel pravdu, vysoka produkce NOx to jisti.

Odpovědět  |   | 
pavel  |  07. 07. 2019 08:04

Nejmensi se tam nevyskytovali z principu veci. Velikost castice je primo umerna velikosti spalovane castice (kapky). Co se tyka NOx, tak byste mel vedet, ze vznika z dusiku vazaneho ve fosilnich palivech (prakticky ve vsech krome cisteho plynu). Jeho vznikajici mnozstvi je tedy stejne. Lisi se pouze zpusob (a kvalita) jeho redukce. Bavime se ale o pevnych casticich, nikoli o redukci NOxu (at jiz katalitycke, tepelne nebo plynne). ................... A navic i stary zpusob vstriku muze byt totiz doplnen o tyto "vymozenosti" snizujici vznikajici oxidy dusiku, prikladem budiz Peugeot 1.9 nebo VW 1.9 s E4, kde NOxy sli hluboce pod polovinu predchozi generace se zachovanim stavajiciho typu spalovani. V podstate z pohledu zdravotniho s vyjimkou SCR je E4 nejcistsi a defakto i z pohledu zbytkove CO2 stopy i nejekologictejsi (a to rikam jako konstatovani zjevneho faktu s plnym vedomim toho, ze to je mi fuk).

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  07. 07. 2019 15:10

Taková snůška nesmyslů, to se jen tak nevidí. Takže to rovnou smeteme ze stolu:
https://agronomy.emu.ee/wp-content/uploads/2017/0... ...

Jestli neumíte odečítat z grafu, je to váš problém. Počet částic, dieselu bez filtru je skutečně řádově 1x10^4 vyšší. Liší se jen distribuce velikosti částic. V intervalu těch nejmenších částic ( +/- do 32nm) produkuje diesel bez filtru stále minimálně o řád více částic.

Drtivá většina NOx vzniká z nasávaného vzduchu, protože diesel nemá škrticí klapku a nereguluje jeho přísun do motoru, naopak výkon motoru reguluje množstvím vstřikované nafty. A co se stane molekulou dusíku za vysoké teploty? Vazba se roztrhne, a když je někde poblíž kyslík, vznikne NOx. Tady si vazne clovek pokeca

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  07. 07. 2019 16:45

Hezky, ale za to ze neumite poradne cist ja nemuzu. Moje srovnani se tykalo nizkotlakeho vstriku nafty a CR (popripade PD) vstriku nafty. Nikoli vysokotlakeho striku s a bez dpf, kde je vysledek dopredu jasny. A co se tyka NOxu: Skolni teorie a praxe nebývá totez. Z atmosferickeho dusiku vznikaji NOx vlastne pouze v oblasti nejvyssich teplot a da se relativne snadno redukovat hned nekolika technikami. Ale to je rozhodne na delsi povidani nez nejakou skolni praci ... Jo a jestli mate trosku casu, tak si tu klapku vyndejte (pokud nevite kde hledat, zkuste pro zacatek treba i ten blbej google (napr. hned prni dotaz na skrtici klapku: https://www.google.cz/search... ), verim ze si skvele pojezdite :D Regulace mnozstvim nafty byla fajn, to byly opravdu skvele casy komurkacu, ale tyto casy jsou uz daaaaaaavno pryc (bohuzel). V dobe trvale konstatne natlakovaneho railu se vstrikuje podle objemu (presne receno hmotnosti) nabraneho vzduchu. Mozna uz jsem neco o vaze vzduchu slysel, nebo ani to ne ?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  07. 07. 2019 16:59

Jo a abych predesel dalsim kecum - tlak v railu se samozrejme meni podle zateze motoru, jeho konstantnost byla myslena pouze s ohledem na regulacni soustavu v danem casovem useku.

Odpovědět  |   | 
ASDF  |  07. 07. 2019 16:55

32nm je ale vysokotlak (CR, PD) a o tom nebyla řeč. On srovnával klasický diesel a vysokotlaký, tam to množství částic vychází opravdu úplně opačně než říkáte. A navíc jsou zachytitelný pylovým filtrem.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  07. 07. 2019 20:01

No já nevím. kolik vědeckých článků je třeba odkázat?
https://www.itf-oecd.org/sites/default/files/docs/... ...

https://www.researchgate.net/publication/223253046_Die... ...

Skutečný počet částic při jízdě na silnici se od normy EURO1 nijak výrazně nezměnil. Počet částic zredukoval až DPF.

Odpovědět  |   | 
pavel  |  07. 07. 2019 20:32

Stejne studie jako kdysy kdyz slo o cukr, margarin, cyklamat, aspartam, fenyl-acetaty a dalsi veci co je treba prodat. Takze jeste jednou a naposledy na sedlaka: pokud velikost castice u staryho klasickyho naftaku je 100x vetsi nez u commonrailu, tak na vytvoreni stejneho poctu castic potrebuju 100x vice paliva. Nemyslim ze by starej komurkac zral 100x vic.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 07. 2019 06:16

vy jste fakt vtipny.

1) maji odlisny tvar, hustotu i slozeni

2) proste se vam cast paliva nespalila na uroven oxidu. misto CO2 vam zustala castice

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  08. 07. 2019 10:54

1/ i velikost
2/ aha, a co2 je co, kdyz ne oxid ?

Odpovědět  |   | 
ASDF  |  08. 07. 2019 05:58

O diskusi se vůbec bavit nebudu a oecd je myslím ten hnojomet na jehož popud se zavedli v Reichu ty bezdieslový zóny aby pak zjistili, že emise zůstali stejný a vlivem ostatního okolí spíše vzrostly. Navíc je ten pamflet je značně zavádějící pokud uvažují pouze PM1 a navíc neřeší co se s PMx stane po opuštění výfuku a jenom je hloupě sečtou na konci roury.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  08. 07. 2019 06:11

Už se prosím neztrapňujte. Je to tu jak v zakladni skole. OECD je organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj. S německými ekoteroristy nema nic spolecneho

Odpovědět  |   | 
pavel  |  07. 07. 2019 08:11

Jo a tech castic samozrejme bylo ne asi tak, ale +/- 10.000-100.000x min. Prave z duvodu velikosti kapky. Ale to je ta vami nenavidena fyzika

Odpovědět  |   | 
Kevlarius  |  12. 07. 2019 06:49

Však já souhlasím. Bez těch podivností je diesel pojízdným generátorem karcinogenních sloučenin a s těmi všemi podivnostmi je vhodný zase pouze na dlouhé cestování během kterého se DPF dokáže regenerovat - tedy pouze pro úzkou specificky vymezenou skupinu zákazníků.

Odpovědět  |   | 
...  |  05. 07. 2019 13:10

A kde je ten nový Superb, vidím opět faceliftovaný kousek.

Odpovědět  |   | 
ZF  |  05. 07. 2019 14:48

Který je zase zprasený. Škoda neumí facelifty.. Zabití O3 a teď Supu.

Odpovědět  |   | 
jan  |  05. 07. 2019 16:40

auto nenabízí vubec nic,poměr cena,výkon je úplně mimo mé tabulky,raději budu dál jezdit ve svém fiatu cinqvecento..

Odpovědět  |   | 
Jan chudák  |  05. 07. 2019 17:16

Cinquecento nenabízí vůbec nic, poměr cena, výkon je úplně mimo mé tabulky, raději budu dál jezdit na svém kole.

Odpovědět  |   | 
abc  |  05. 07. 2019 21:12

Cinquecento nebízí rychlou a levnou smrt při nehodě.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 07. 2019 21:23

jakože do tebe napálí na přechodě?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  07. 07. 2019 08:56

Helejd, cinquecento je docela zajimavej veteran. Patri to do mesta a navic ani ncap nema v databazi (verejny). Davas tam seicento, coz je jiny auto i konstrukcne. Ale kdyz uz teda chces srovnani, tak co treba tohle (ono je to vzdycky o tom, co si clovek zaplati):

https://www.euroncap.com/en/results/fiat/500l/10919...

https://www.euroncap.com/en/results/skoda/kodiaq/2... ...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  05. 07. 2019 19:14

tak snad fiátek je konkurencí citiga.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 07. 2019 20:03

Ach jo ta barva ala Lada Vesta Cross... To si nemohli vymyslet vlastni?

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  08. 07. 2019 14:30

Panu redaktorovi se zdá 200 kW málo. Já Zapoměl on má doma minimálně 400 kW.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A