Za volantem nové Škody Octavia: O krok blíže Superbu! RS bude opravdu hybrid

vóša  |  29. 10. 2019 09:27

tak vizuálně jsou Śkodovky hybridy už dávno....

to říkám já Vóša řezník z Nošovic pokračovatel odkazu řezníka z Prahy

Odpovědět  |   | 
aladar maslovka  |  29. 10. 2019 09:41

Zeme se zachvela! Nova Octavia 2020 je opet tak unikatni, ze vlastne znamena vznik sve vlastni tridy a v te je uplne, ale uplne bezkonkurencni.

Az jednou prileti ufoni, budte pripraveni na to, ze prileti Octavii.

... Ach jo. To bude zase v diskusich nablito.

Odpovědět  |   | 
Puk  |  29. 10. 2019 10:34

Tak auto vypada velmi pekne. Ale uvidite ty ceny, ty vyrazi dech.

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  29. 10. 2019 11:11

Bude to bomba uspech a ja preju drahym haterum at at uz si pripravuji padne argumenty

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  29. 10. 2019 11:15

Tak je fakt, že pokud dokázali prodávat tu současnou lowcostovou krizovou verzi, pak prodeje nové nebudou o nic horší, ba právě naopak.

Odpovědět  |   | 
flasa nasa  |  29. 10. 2019 12:38

Dovolil bych se take prihlasit do skupiny drahych hateru. Rozhodne si nepreji byt nejakym levnym suntem. Na druhou stranu, i ten levny hater je snad lepsi nez predrazeny kejvac.

A ted se mne kejvaci pokusi uminusovat k smrti.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 10. 2019 11:22

Obrazek z konfiguratoru vypada(l) divne/nevabne. Jinak pokud opravdu nedojde k citelnemu zdrazeni, tak ty technicke parametry (motorizace, zadni naprava, stupne vybav atd) vypadaji dobre (chtelo by se napsat rozumne/lakave) a je fajn, ze Skoda proti SUV/Crossoverum vyrukovala se - zda se - dost povedenou klasikou..

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  29. 10. 2019 15:56

To sis nevšiml, že v konfigurátorech vypadá hnusně každý auto?

Odpovědět  |   | 
Bob-an  |  31. 10. 2019 09:26

Ke zdrazeni moc prostoru neni - uz dneska je o3 jen cca 80 - 100 tisic pod superbem pri srovnatelne motorizaci a vybave.....

Odpovědět  |   | 
šofér  |  29. 10. 2019 11:33

Bude to poslední dobrá Octavia před transformací Škodovky na low cost kategorii v režii VW. Takže doufám, že ji stihnu ještě nafasovat, za dva roky mám tu současnou vracet....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 10. 2019 11:39

Doba se meni a lowcost uz nemusi nutne znamenat citelny kompromis nebo neco spatneho/negativniho.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  29. 10. 2019 12:21

Tak jasně, že to není něco negativního, je to prostě jen levnější a vyrobené s nižšími náklady jako např. Dacia - sice má motor sdílený s Mercedesem, ale stačí se podívat na crash testy a je zřejmé, kde se (kromě komfortu a vnímané kvality) hlavně šetří. Sice to není něco apriori negativního (pořád je ta Dacia co do bezpečnosti lepší než 15 let stará ojetina), jako spíše podřadného...

Odpovědět  |   | 
flasa nasa  |  29. 10. 2019 12:40

Crash testy? Prosimte, kdo si dnes kupuje auto, aby v nem boural? Ty doby jsou uz davno pryc!

Odpovědět  |   | 
Miko  |  29. 10. 2019 12:45


tak tento bol dobry

Odpovědět  |   | 
franta kvanta  |  29. 10. 2019 12:58

No, ale vazne! Vzdyt dnes jiz ani lide slusne bourat neumeji. Driv, to si napriklad zacinajici ridic spletl pedal plynu s brzdovym pedalem a nova paradni brana ve zdi byla na svete driv, nez by jsi rekl svec. Dneska jako by se lidi bali to do neceho solidne napresovat. Dokonce se mi nekteri snazi tvrdit, ze jim v tom ta auta brani! No chapete to?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  29. 10. 2019 16:21

Jo tak tak to projde craschtestem takže je jasný kde ty lehké dacie šetří kilogramy.Navíc vyrábějí v Rumunsku takže levnější prac síla než u nás.

Odpovědět  |   | 
Puk  |  29. 10. 2019 16:31

Vy jste videl NCAP crash testy noveho Dusteru? Tak sem s nima....

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  29. 10. 2019 23:11

Nemáš google?

Odpovědět  |   | 
MV.  |  29. 10. 2019 13:53

Zajimavy nazor, ja mam za to ze poslednich 5 let se hlavne setri na materialech a snizuje se hmotnost kde to jen jde na uplne minimum kvuli emisim a spotrebe - tak sami si reknete zda to je ci neni na ukor kvality, to necham na Vas

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  29. 10. 2019 20:24

Takový starý chlap a zase takové hlouposti. To bylo slaboduché, šofére Zvracet můžeš u svého bývalého zaměstnavatele Vzdálený přístup ze Žiliny, jó to byla věc když znáš osobní čísilka. Tak moc krásnej den přeji ty transformace

Odpovědět  |   | 
šofér  |  31. 10. 2019 22:01

My se známe, proboha to snad ne!

Odpovědět  |   | 
onda tratila  |  29. 10. 2019 12:48

Pri nastupu octavie 3. gen. jsem vam zde slibil, ze se pokusim vybojovat pro vas lepsi ceny tim, ze budu Octavii bojkotovat a tim vyvijet ekonomicky tlak na Skodu a.s..

Po letech mohu hrde prohlasti, ze cile bylo dosazeno: Octavii jsem vazne doposud nekoupil. Toto embargo bylo pro Skodu natolik bolestive, ze ji nakonec nezbylo nez se snizit ceny na domacim trhu tak, aby alespon tam se neco prodalo.

V!

Odpovědět  |   | 
.  |  29. 10. 2019 14:08

Na domácím trhu se prodalo velké kulové, protože domácí trh je piditrh.

Odpovědět  |   | 
Mzp  |  29. 10. 2019 13:54

Jsem rád, že jsem O III Combi ještě stihl v L&K. Kdybych chtěl stejnou výbavu teď, musel bych ke style dokoupit skoro vše, co jde, a stálo by to v ceníkové ceně min. o 70k víc. Takže i kdyby nová O IV už nezdražovala, tak to stejně bude velký cenový skok oproti současnosti. Líbí se mi dva nové asistenty, ale jinak mi III FL přijde lepší i designově zajímavější (nechápu ty, kterým se ta světla nelíbí).

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  29. 10. 2019 14:30

Tak u OIV bys měl větší kola, lepší podvozek, lépe odhlučněné podběhy i celé auto. V kontextu toho už těch 70tis ušetřených na nákupu pikačovin nezní tak dobře

Odpovědět  |   | 
Mzp  |  29. 10. 2019 14:58

U O III mám standardně 18”, na zimu jsem dal 17”, na D1 preferuju spíš ty 17”. Takže 19” mi přijdou jako nesmysl. Podvozek mi jinak přijde ok i u III.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  29. 10. 2019 15:44

Psal jsem o větších kolech, ne o větších ráfcích do malých kol

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 10. 2019 20:17

Dovolím si trochu rýpnout, psal jsi obecně o kolech, ne o discích a ne o pneumatikách, tedy se vůbec nevylučuje nízký profil pneumatik.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  29. 10. 2019 23:14

Větší kola jsou větší kola, načež majitel OIII odvětil cosi o velikosti ráfků v rámci stávajících malých kol... Tak já nevím, jak to ještě polopatičtěji opsat...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 10. 2019 06:03

Asi neumím číst tak dobře jako ty. Já vidím jen uvádění velikosti kol, nic o discích ani nízkém profilu pneumatik, tedy jak uvádíš velký disk v malé pneumatice. Pokud mě chceš o opaku přesvědčit, ocituj text, kde je psáno to, co uvádíš. Rád se ti za tu polopatičnost omluvím.

Odpovědět  |   | 
qwerty  |  30. 10. 2019 07:15

aniz bych se chtel zapojovat do vasi detinske diskuze, kolo se sklada z rafku (disku) a pneumatiky. To ze vy neumite cesky, a slangove mozna nazyvate kolo = rafek, jeste neznamena, ze chapete vyznam slov, ktere pouzivate, a vypadate jako sasek, pokud o tom presvedcujete ostatni.

Pro uplne idioty, velikost kola e dana vnejsim obvodem pouzite pneumatiky. tecka.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  30. 10. 2019 10:59

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 10. 2019 11:41

Už ses vyřehtal? Tak mi tady napiš, jaké bude mít OIV pneumatiky na discích 17", 18", 19". Jistě již nyní znáš obvod kol, když je to tak jednoznačné, tak čekám.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  30. 10. 2019 11:55

V článku je zřetelně napsáno, že kola budou mít o 20 mm větší průměr. Takže pro 16" předpokládám 205/60 (místo stávajících 205/55) atd i pro další rozměry...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 10. 2019 20:48

Jestli myslíš ten 1", tak na úvod, není to 20 mm, ale 25,4 mm. V článku je také napsáno, že současná Octavia má povolené rozměry 15 – 18“ a nová bude mít 16 – 19“. A co na to říká originální příslušenství Octavia III? Říká na to, že i pro současnou Octavii jsou povoleny 19" kola o rozměru pneumatik 225/35 R19 (pro verzi RS), katalog strana 22. https://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/2cc14159-c... ...

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  31. 10. 2019 00:36

Jaký palec zase? Víš vůbec, co znamená 205/55 a 205/60? Tam nejsou žádné palce! To jsou milimetry a procenta

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  31. 10. 2019 05:54

Nejsi tak trochu trapný?

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  31. 10. 2019 10:39

Kola OIV jsou o 20mm větší než kola OIII (jinak tato info je uvedena v článku na auto.cz, tady to není, tak sorry jako ), což odpovídá zvětšení profilu pneu pro 16tky ráfky a 205 mm široké pneu z 55% na 60%. Nechápu, proč mě poučuješ o tom, že palec není 20mm, to vím taky.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 10. 2019 11:13

Aniž bych chtěl tímto cokoliv říci, ale já napsal, že se "mluví" jen o kolech a ne o discích (rafku) ani pneumatikách. Česky neumíš evidentně ty, když napíšu, že mám kola 18", jak víš, jakou mám na tom kole pneumatiku, s jakým profilem, ty slangový odborníku?

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  30. 10. 2019 12:00

Když napíšeš, že máš kola 18", tak tím říkáš akorát to, že máš kola s 18ti palcovými ráfky a o velikosti kol jako takových to neříká vůbec nic (protože na nich mohou být nějaké slupky pro VW Polo, stejně jako balony pro nějaké SUV). Já psal o větších kolech (nic o velikosti ráfků nebo profilu penumatik). Myslí, že se z toho nevykecáš . Ale jak psal kolega výše, je to hooodně dětinská debata

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  30. 10. 2019 21:32

Když napíšete, že máte kola 18", průměrně inteligentní jedinec pochopí, že myslíte ráfky (a pletete si pojmy). Jak už vám naznačil předřečník, z této informace o skutečné velikosti kol nevyplývá vůbec nic.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 10. 2019 21:53

To, že jsi konvertoval k islámu (chvíli qwerty, potom zase qwertz), je celkem blbost, ale tvé druhé já jasně napsalo "Tak u OIV bys měl větší kola.." a potom se vzrušoval, že "Psal jsem o větších kolech, ne o větších ráfcích do malých kol". Můžeš mi laskavě dovodit, jak poznáš z textu "větší kola", jak velké disky a jaké pneumatiky jsou použity? K tomu jsem se vyjadřoval jako původně a ty evidentně neumíš číst a nechápeš a snažíš se mi nejprve podsunout něco, co jsem vůbec neřešil, a teď také to, co jsem napsal, že z toho nejde nic poznat, tedy nejde vyloučit ani nízký profil pneumatiky. Tak co tady najednou papouškuješ to, co jsem napsal dávno před tebou? Klasicky qwertz.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  31. 10. 2019 00:39

Mimochodem hodil by ses do politiky

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  31. 10. 2019 05:56

Copak, došly argumenty a tvůj podporovatel mi najednou začal tvrdit to, co jsem napsal jako první příspěvek?

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  31. 10. 2019 13:49

Sorry jako, ale podle mě máš elementární problém s chápáním psaného textu. Přečti si ještě jednou ty první tři příspěvky nahoře:
Já napsal: Větší kola
On napsal: Mám 17tky a 18tky, 17tky mám radši, v 19tkách nevidím smysl
Já napsal: Nemyslel jsem větší ráfky, nýbrž kola
A pak ses do toho vložil ty a rozpoutal tohle absurdní hašteření

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  01. 11. 2019 06:02

Ano, větší kola a on reagoval naprosto správně, neboť ty jsi nespecifikoval jaké disky v těch větších kolech máš. Až po jeho příspěvku jsi napsal "Psal jsem o větších kolech, ne o větších ráfcích do malých kol", ale to jsi tedy nepsal. Když napíšeš jen "větší kola", tak to nic bližšího než to že jsou větší neříká a dokonce na to přišel i "vševědoucí" tvůj zastánce qwertz a začal mi to podsouvat jako svůj objev. Ale já nic jiného, než to , že to tak je nenapsal a z toho odvodil, že do větších kol, takto specifikovaných, můžu klidně dát nízkoprofilovou pneumatiku. Tu hloupou diskuzi jsi vyvolal ty s qwertz. No nic, jde tady celkem o prd.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 10. 2019 11:28

A ještě drobnost, například Focus, podívej se, jaké různé kola na něm jsou. Teddy pokud někdo uvede OIV a nebude přesně specifikovat provedení, nelze šašku ani předjímat, jaký profil ta pneumatika bude mít.
https://www.ford.cz/content/dam/guxeu/cz/cs_c... ...

Odpovědět  |   | 
Bob-an  |  30. 10. 2019 13:24

Ale ta kola jsou vsechna plus minu stejne velka, jen se lisi pomer mezi rafkem a pneumatikou.....
Na jeden model auta zpravdila nemuzes dat jinou velikost kol, nez jaka tam je erarne (muzes si jedine dat vetsi rafe a mensi profil pneu).

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 10. 2019 20:34

I pro OTTO, předpokládat průměr je velice ošidné, na tom se nedá stavět vůbec nic. Jako příklad jsem uvedl Focus, vezmu ze specifikací kola 18" a jsou tam tyto možnosti:
235/40 R18 výška bočnice pneumatiky je 94 mm
215/50 R18 výška bočnice pneumatiky je 107.5 mm
Opravdu se ti to zdá na skoro stejný průměr, a tedy i tvrdost kol, komfort jízdy?
Pokud budu znát konkrétní model, nestačí jen Focus, ale musí mít tu druhou část názvu (např. Titanium) tak je potom jasné, jaké kola můžu použít, tady budu muset držet ten průměr a tedy i obvod, jak napsal qwerty, který jinak neumí slušně komunikovat, ale tohle stále nikdo tady v diskuzi u OIV nezná.
Octavia III má například pro R18" tyto pneumatiky:
225/40 R18 výška bočnice pneumatiky je 90 mm
225/45 R18 výška bočnice pneumatiky je 101 mm

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  30. 10. 2019 21:43

Podle TP je povoleny rozměr kol pro O3 (mimo verze Scout) 225/40 R18, 225/45 R17 atd... Těžko říct, kde jste přišel k tomu nesmyslu 225/45 R18, protože takový rozměr pneumatik povolen prostě není. V lepším případě jste si to spletl se Superbem

Focus nebudu komentovat, ale všem kromě vás je asi jasné, že rozměr 215/50 patří k disku R17 a nikoliv R18.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  30. 10. 2019 22:01

Klasika, když nevím, tak druhého napadnu. Poradím ti, hledej, třeba není jen jedna verze Octavii, tak jako u Focusu a ostatních. Ale protože vidím tvou neschopnost, tak strana 24, třetí zleva.
Braga 5E0 071 498P HA7
Kolo z lehké slitiny 7,5J×18“ ET43
pro pneumatiky s rozměry 225/45 R18,
v antracitové metalické barvě, broušené
(pouze OCTAVIA SCOUT)
ŠKODA Originální příslušenstv

https://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/2cc14159-c... ...

Odpovědět  |   | 
qwerty  |  31. 10. 2019 07:45

Marne premyslim co kultivovaneho vam napsat. Vy se totiz urazite svym idiotskz vystupovanim sam. Kdyz uz nejste ani schopen radne precist prispevek, na ktery reagujete, prectete si alespon text, ktery tady vkladate.

Jediny povoleny rozmer pneumatik pro O3 s 18" disky je 225/40 R18. Pneumatiky 225/45 R18 jsou urceny pouze pro variantu Scout, ktera ma o 1 palec celkove vetsi kola a tomu odpovidajici vetsi podbehy, tj. pouziva stejna kola jako Superb!!! Kola ze scoutu nemuzete dat na standardni O3 a naopak, protoze jsou bud moc mala nebo se tam nevejdou. Uz se tu dal neztrapnujte.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  31. 10. 2019 11:24

I am sorry, já zapomněl, že Scout není Octavia. Já číst umím, na rozdíl od tebe, nebo chceš říci, že když ti odpovím na větu "Těžko říct, kde jste přišel k tomu nesmyslu 225/45 R18, protože takový rozměr pneumatik povolen prostě není. V lepším případě jste si to spletl se Superbem", tak je to špatně? Co tedy je Scout, traktor?
Opakuj si svou větu "Jak už vám naznačil předřečník, z této informace o skutečné velikosti kol nevyplývá vůbec nic." kterou jen potvrzuješ moje první příspěvky, pro které jsi mě začal hloupě napadat. Dále už s tebou nemíním ztrácet čas, včetně tvého předřečníka. Tuhle hloupou diskuzi jsi tady vyvolal ty a já se do ni bohužel nechal zavléct.

Odpovědět  |   | 
Q  |  29. 10. 2019 15:38

Honbu za neustále většími koly moc nechápu. Trochu to připomíná honbu za megapixely u foťáků. Co se týče dalších vylepšení, to zatím víme jen představení předsériových aut pro novináře, počkejme na plnohodnotný test.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  29. 10. 2019 15:45

Tak spousta lidí si pod pojem větší kola představuje větší ráfky do stejně velkých kol a to souhlasím, že je nesmysl...

Odpovědět  |   | 
velka cola  |  29. 10. 2019 16:25

Tomu neverim. Jsem nazoru, ze vetsina lidi ani nevi, ze auto ma kola. Takze pod pojmem 'vetsi kola' si mohou predstavit leda tak vetsi volant.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  29. 10. 2019 21:05

Říká se tomu dynamický poloměr kola. Zde mi větší velikost u většiny běžných aut trochu chybí. Ale honba za obrovskými ráfky s tenkou pneumatikou mne snad kromě ultra sportovních aut spolehlivě odradí. Bohužel dneska je trend mít kola abnormálně široká a aby se ušetřilo na podvozkových komponentech a mohlo se vykazovat velké zrychlení, tak dynamické poloměry jsou často zbytečně malé.

Odpovědět  |   | 
Q  |  29. 10. 2019 18:42

Ale ti ostatní lidé ví, že větší kolo s větším ráfkem je těžší a hmota rotujícího kola je dále od osy otáčení. A to taky přináší negativní důsledky.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  29. 10. 2019 20:38

Bych chtěl vidět kdyby na Porsche 911 místo pneu šíře 295 vzadu a vpředu mají menší dali 205/50r17 pokud by se tam vmackli brzdy jak by se změnila dynamika a spotřeba.O stabilitu mi dejde.

Odpovědět  |   | 
Q  |  30. 10. 2019 12:52

Porsche 911 nelze s Octavií srovnávat. Výkon, celková hmotnost, způsob využívání auta, vše je naprosto odlišné.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  31. 10. 2019 13:37

Ale takové větší kolo má zase jiné výhody - větší komfort a nižší valivý odpor (proto taky nemáme na autech kola jako z motokáry

Odpovědět  |   | 
Bob-an  |  31. 10. 2019 09:31

Auto na vetsich kolech je pohodlnejsi a ma lepsi jizdni vlastnosti - to byla treba velka slabina rapidu, ze pouzival mala kola jako fabia, a pritom to bylo auto velikosti jako nizsi stredni....

Odpovědět  |   | 
Tony  |  30. 10. 2019 07:33

Dobrá recenze. Chybí jen informace, jestli a jak dlouho jste měl během testovací jízdy erekci.

Odpovědět  |   | 
Jiri  |  04. 11. 2019 17:58

Předpokládám, že zase testovali Top verzi. Já ale v práci nafasoval základ a musim říct, že v ničem horším jsem ještě neseděl, záda z té židle bez bederní podpěry bolely během 10 minut. Jak tohle auto může někdo považovat za vlajkovou loď firmy? Argument, že je to základ neberu, to totiž neni důvod ničit zákazníkovi záda.
ŠA dosáhli jediného - s touto zkušeností o nákupu auta od nich nebudu vubec uvažovat.
Co to půjde zůstanu u svých aut, kde není nutné hrbit záda.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Yaris GR-Sport Hybrid: Hvězdné války bez zvláštních efektů

Toyota Yaris GR Sport Hybrid

Naprosto skvělá Toyota Yaris GRMN vypadá jako helma bojovníka z Hvězdných válek a jízda je jako mezigalaktická bitva. Co když ale slavné sérii filmů vezmete speciální efekty?

21.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 97 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 54 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A