V technických údajích je uvedena nádrž na palivou pouze 45L ? :-O :-O :-O To je prosím ověřený udaj? Rozumím tomu, že spotřeba bude u nafty za 5,5- 6,0 a benzín 6,0 - 7,5. Což je slušné, ale i tak. :-O Zase přenášet stres na zákazníka, proč?
5l do kanystru rezervu s sebou.Má být i 50l u 4x4.
To zas budu šaškovat s kanystrem a jsme tam, kde jsme byli. Jistě, že na 500(600) km pumpa bude, i v cizině. Ale je to zbytečně do je b. Myslet na to, hlídat si to. Najít pumpu bez řepky, za rozumnou cenu s wc zdrama. Naplánovat čurací pauzu když bude chtít auto a nikoliv já. 45L je málo :-( :-( :-(
O4 je dražší než golf a teď je dražší než superb.Ta trhu je spousta konkurence.Milión to je asi 300tisíc v příplatkách a přitom výbava style už má vše.Teď prodají stejně houby.
hneď na prvom obrázku je vidno dôsledok snahy výrobcu o čo najväčší kufor. Predná časť kabíny natlačená čo najviac dopredu, aby bolo dostatok miesta vzadu , neskutočné dlhý previs v zadu , aby mala čo najväčší kufor, núti spraviť dlhý previs aj vpredu, takaby bolo trocha proporčne vyvážené, a nemala kratulinku kapotu, čo by vyzeralo veľmi smiešne. To všetko spôsobuje to , že v zákrute (vid foto 1) auto "kľakne" na predné koleso a zadné sa naopak zdvíha do vzduchu a odlepuje sa od zem, čo spôsobu hroznú nestabilitu auta. Samozreme pre bežné jazdenie to nevadí, a ľudia chcú z golfa "veľké" auto napriek zlým jazdným vlastnostiam. Ja radšej oželiem kufor, a budem mať menej miesta na zadných sedačkách, ale budem mať auto s vypočítateľnými jazdnými vlastnosťami v hraničných situáciach.
Nechápu jedno, napsat "Stále je to vůz určený hlavně firemním zákazníkům" a při tom testovat vrcholnou sestavu.Ono totiž realita je taková, že se fasují embéčka v holobytu a člověk pak jen čumí, o jakém, že autě četl recenzi.Takže, co takhle testovat nejprodávanější verzi - holobyt se židlí z které máte za 5 minut křivá záda. To je totiž auto kterym většina lidí pak jezdí. Škodu nebrat, větší hnus jsem ještě neřídil.
Sovieti vedeli z Fiatu 124 spraviť auto na zlé cesty. Češi si tiež machri, spravili z Golfu auto na zlé cesty.
Nejdokonalejší auto světa!!!Alespoň dle názoru největšího koncernového fanatika, který vydal tento svůj letošní 846. článek o škodověnkách. Velká gratulace do PR oddělení Škody Auto, které dlouhodobě vystupuje pod názven "autorevue.cz"!
Hromada keců, jenom aby se nějak omluvilo, že octávka za 930 tisíc nabízí celých 110 kW a jakž takž naladěnou vlečenou nápravu? Za stejný peníze je Ford Focus ST s 206 kW benzínem, na 19" kolech, sportovní podvozek a sedadla v kůži. I taková Mazda 6 se dá se 130 kW pořídit za stejný peníze. Když se člověk trochu uskromní v blbostech jako panoramatická střecha a head-up displej, tak i Passat s tím 110 kW nafta DSG stojí podobně. Škodověnka by se měla vrátit zpátky na zem.
Za mega je i slušný Superb. Navíc jsou teď lepší slevy na něj než na Oktu. Superb za tu cenu má víceprvek a Matrix světla.
:-D:-D:-D musim sa smiat :-D:-D:-D
Očekávám článek s nadpisem:"I Škoda Octavia téměř za milion může mít nejlevnější tříválcový motor. A funguje výborně!":-))
Poněkud provoktivní název článku.:-)Myslím si, že to autor článku pan Mička vyjádřil perfektně, cituji:"Asi vás napadne, že takové auto musí být jeden velký kompromis, protože vyladit jediné nastavení tak, aby fungovalo na všech typech a povrchů, se bez ústupků neobejde. A měli byste pravdu, zároveň je ale třeba si uvědomit, co je vlastně octavia za auto.Není to nejlepší auto na světě, sporťák ani limuzína, jak se dočítám nejen v diskusích pod články u nás na webu. Stále je to vůz určený hlavně firemním zákazníkům, který má v rámci portfolia značky své jasné místo a nemá v plánu migrovat do jiných segmentů. A přestože je vyspělejší než superb, na post vlajkové lodi Škody se prodrat nehodlá."--------------------Jak jsem už opakovaně uvedl, mám služební trojkovou Octavii 2.0TDI s diskutovanou zadní nápravou. Možná bude lépe vyřešena v této nové generaci, nevím, ještě jsem s nejezdil. Dá se s tím jezdit, člověk si zvykne na všecho. Protože vzadu vozím pořád nějakou zátěž, tak to celkem ujde. V poslední generaci Octavie jsem považoval za dobrou volbu Octavie RS, která se také hodně prodávala díky dobře nastvené ceně. Měla samozřejmě víceprvek a podvozek z pohledu konstrukce Octavie hezky nastaven. Jenže já o výběru služebního auta nerozhoduji a jezdím s tím, co dostanu.Fleetová cenová a obchodní politika Škody je dobře nastavena, a proto je Škoda v tomto segmentu trhu úspěšná. Výhodu diskutovaného víceprvku spatřuji v tom, že majitel ojetiny bude mít nižší náklady při opravě. Možná to je právě ta politika Škody, aby zákazníci, kteří kupují olítané fleetové Octavie, měli méně problémů, nemuseli tolik utrácet a v souhrnu aby i oni byli spokojeni.Pokud bych kupoval soukromé auto a byl nucen kupovat u koncernu VW, tak bych Octavii nekupoval. Dal bych přednost Golfu. Raději bych ale připlatil a volil Passat. U Audi bych si také výbral, ale je drahá a za požadované peníze nenabízí to, co bych očekával. Zkrátka zvolil jsem jsem spokojen s jinou značku a v koncernu VW nenakupuji.Všechno je otázka volby na základě požadavků, představ a přání zákazníka. Každému vyhovuje něco jiného a je jen na něm, co si vybere a co si koupí. Dnes už nelze koupit špatné uto, lze si jen špatně vybrat. Člověk by si měl uvědomit, co chce a co potřebuje a pochopit, že peníze jsou také parametrem ovlivňujícím kvlalitu výrobku. Proto není možné u Dacii očekávat to, co může poskytnout třeba Audi. A pokud se vrátim k té diskutované nápravě Octavie, tak místo diskutování doporučuji si to vyzkoušet. Myslím si, že řada lidí, kteří auto používají jen jako přemísťovadlo z míst A do místa B a jezdí defenzivně, tak rozdíly mezi víceprvkem a pevnou ani nepoznají, protože je to jednoduše nezajímá a vůbec nezkoumají, jestli jim to i při pomalé jízdě "drnce" trošku víc než u víceprvku. Pro takové lidi je víceprvek k ničemu a navíc při případné opravě budou muset sáhnout hlouběji do peněženky, což oni naopak určitě budou vnímat jednoznačně.:-)
Politiku víceprvku v Oktávce neurčuje Škodovka a už vůbec ne zájemci o ojeté Oktávky. Politiku určuje VW, který tím segmentuje svoje značky na trhu. Ve Škodovce byli kdysi hodně zklamaní, že jim VW zakázal montovat víceprvek právě u té verze 2.0 TDI 110 kW s předním pohonem. Já v té jednodušší nápravě taky nevidím nějaký problém. Já rozdíl u těch trojkových Oktávek s různými nápravami nepoznám. Co ale poznám je, že Oktávka je taková méně obratnější a více se pohupuje než srovnatelný Golf nebo Leon. A taky je hůře odhlučněná.
Souhlas, proto jsem uvedl můj názor - upřednostnění Golfa a Passata. Úlohou Škody v rámci obchodní politiky je zaměření se na "spotřební" oblast zákazníků. Přece nebude Škoda likvidovat VW. Stejně tak v koncernu nebude nikdo podporovat VW aby likvidoval Audi. Z toho vylývá používání technologie, konstrukčních řešení a s tím související upltňování i té politiky nabídky spektra výrobků koncernu VW širokému spketru zákazníků. To, že Škoda není samostatná nezávislá automobilka, a proto se musí podřídit politice koncernu, to musí být každému jasné. A co se týká rozdílů mezi Golfem a Octavií, tak já je prostě vidím. Nejsou podstatné, ale jsou. Někdo je ale nevidí a ani nepozná a pro takové lidi je určena Octavia, se kterou budou spokojeni.
Za tý prachy....... TOYOTU CAMRY !!!
Octavia ..... byla, je a bude skvělé auto, což potvrdila už 10000x, přesto se stále najdou hlupáci a troubové, kteří tvrdí opak. PERFEKTNÍ PRÁCE ŠkodaAuto!
Podívej, v mainstreamu neexistuje dokonalé auto. Octavia si získala pozornost praktičností, prostornou kabinou (není těsno kolem hlavy), konfigurovatelností, pohonu 4x4, nabídky motorů pro každého, celkem i spolehlivostí, až na pár průserů. To ovšem nezpochybňuje opravdu špatný podvozek, špatné rozměry podvozku vůči kabině a obecně ne komfortní jízdou. Tady platí Josefovská připomínka, každý si vybere dle chuti co mu sedne.
No toto, to jste si, pane Mičko, dovolil moc, napsat takovouto větu: "Není to nejlepší auto na světě, sporťák ani limuzína, jak se dočítám nejen v diskusích pod články u nás na webu." Za to Vás škodafanatici opravdu nebudou mít rádi.
Fake news ... tim, ze to bude hlavne sluzebak, tak to bude nejlpesi sportak, limuzina, terenni auto na svete!
Jsi trapný.
Já to nenapsal, jestli umíš číst. A kdo si není schopen přiznat, že i pohled redaktora na místní diskuzní chvalozpěvy nad normálními auty Škoda, je normální ohodnocení kvality těchto aut, je to jen jeho problém. Jak se tak dívám, že by i tvůj?
A naopak škodabijci budou mít druhé vánoce.
To se dalo čekat, nechápající se připojil. Proč to nenapíšeš panu Mičkovi, autorovi této věty? Já Octaviu považuji za naprosto normální auto, které má své výhody a nevýhody a budu rád, když se bude dobře prodávat.
Co to meleš? Já s tebou o tom, za co Octavii považuješ, vůbec nediskutuji. Proč bych měl mít potřebu psát cokoliv panu Mičkovi?
Když mi napíšeš "A naopak škodabijci budou mít druhé vánoce.", což já opravdu nejsem, tak proč se neobrátíš asi na autora pana Mičku, když ti tato věta leží v žaludku?
Já netvrdím, že jsi škodabijec, to zaprvé. Za druhé mi ta věta v žaludku neleží, je mi úplně volná, tak proč bych se měl na kohokoliv obracet? A za třetí - o čem to sakra diskutuješ? To, že škodabijci z té věty budou mít druhé Vánoce, je stejný fakt jako to, že za tu větu nebudou mít škodafanatici rádi. Tečka.
Proč tomu autu svítí kontrolka funkce motoru (žlutý vrtulník/ponorka)? Viděl jsem test jiné Octavie na konkurenčním webu a ta kontrolka tam taky na fotkách trvale svítila.
To je kontrolka udrncaného podvozku. Trvale aktivovaná a nejde vypnout, vymazat. :-D
to je informace, že pokud nechceš vytřepat z pusy všechny plomby a prokousnout si jazyk, máš zastavit a přesednout na vrtulník ;-) . prostě jsi narazil na hranici možnosti "skvělého " milionového podvozku z Bolky :-D
Velké auto na malém podvozku s podvozkářem panem Hrdličkou ml. nikdy nebude jezdit dokonale. Na směrové nestabilitě O2 a lomozu od děr u O3 to jde krásně vidět. Klidně mě umínusujte.;-)
Tvé přání je nám rozkazem. ;-)
ok :-D
80% prodejů Škody u nás je fleet. Ředitelům je úplně jedno, jestli je tam nějaký svařenec z JAKLu, či sofistikovaná náprava. Už to proboha pochopte. Řekne, tady máš takový budget a objednej si Škodovku. Až se dostane do bazaru tak čecháček, celej rozvrkočenej jde a odhoněnou dealerku stočenou o 200k km koupí s nadšením.B-]
Jasně, ty Octávky se prodávají jenom u nás, že. Zkus také proboha pochopit, jaký zlomek to je.
Když u nás ve firme zjistili, že 110 kW TDI v kombinaci s 4×4 má víceprvek, tak objednávají si především tuhle kombinaci.
Tato motorizace bude od 48KT/20.
proste lhar, no
Vždyť má pravdu, píše, že si objednávají, ale jestli bude až od 48KT, tak jen kecá, ale ... okamžitě nadšeně kvitují jeho příspěvek. Soudnost nikde a kdo na to poukáže, tak je veřejný nepřítel číslo jedna.
Byla myšlena OIII, který to má stejně jako OIV.
Tak na dodatečné pohádky opravdu nejsem stavěný. Tenhle test je o Octavii IV, ty napíšeš nadšený příspěvek o nákupu verze Octavie 110 kW TDI s dovětkem "když zjistili..." To teprve nyní zjistili, když Octavia III vlastně skončila, že se vyráběla i v tebou popsané verzi?
I drahá škodovka má levná řešení - nic nového, že..
Hodnocení podvozků Octavie vycházely v tomto duchu i pro I., II., III. generaci. A realitu může většina lidí posoudit. Mohu jen dodat, že na naše nekvalitní silnice je třeba dobrý podvozek. I Passat s aktivním podvozkem vykazuje ve srovnání s konkurencí slabý komfort. Koncernové podvozky jsou dobré na kvalitním asfaltu, všude jinde se chovají, jak laciný žebřiňák. Pochybuji, že by se u O IV najednou, z ničeho nic vše změnilo a měla opravdu dobrý podvozek. :-)
"Koncernové podvozky jsou dobré na kvalitním asfaltu, všude jinde se chovají, jak laciný žebřiňák."To je jediny sposob, ako dokazes 'donutit' lacny podvozok drzat auto na ceste. Naladis ho na tvrdo na dobry asfalt. Pritom niektora konkurencia dokaze svoje podvozky naladit tak, ze na dobrom asfalte poskytnu minimalne rovnake jazdne vlastnosti a v akykolvek inych situaciach su lepsie. Superb od svagrovcov je neuveritelne uskakane a tvrde auto a to ma byt rodinna masina.
a jak to delaj frantici? Spoji lacinej rozteklej podvozek s mekejma seslema a mpolani tečou.
A ty jsi evidentne zamrzl pred 15 lety.
tak jaky maj ted zazracny reseni aby jejich auto po nasednuti ctyr osob nevypadalo a nejezdilo jak amaterskej tuzing?
Tak podvozek to má průměrný či na dobrém asfaltu chvalitebný. Ovšem na špatné silnici prostě dobrej není. Ostuda koncernu ta jejich platforma.
I Škoda Octavia téměř za milion může mít nejlevnější podvozek. Jasně, a proto má Golf vzadu víceprvek. Prostě Češi chtějí auto za milion s levně vyrobeným podvozkem. Stejně tak Češi chtějí drahé mobilní tarify a malými datovými balíčky. ;-)
A nemá náhodou stejně "levnou" zadní nápravu třeba Civic Type-R nebo Megane RS?!B-]
Tušíte správně, nemá. Stejně jí také nemá "mainstreamový výrobek, který má jasně dané limity" s názvem Ceed/i30
Ta poslední ne ale předchozí dvě generace měli vlečnou, stejně tak ji měl i Megane RS.;-)
Jediny duvod proc se automobilka rozhodne pro vlecnou je uspora nakladu ... nedelaji to kvuli nicemu jinemu. To, ze se da v urcitych pripadach dobre vyladit - Ok. ale pri srovnatelnem casu na vyladeni bude multilink vzdy lepsi. U Megane RS to bylo jednoduche ... defakto kvuli limitce vyvinout novou zadni napravu? Nesmysl ... musi vzit to co ma platforma a venovat cas vyladeni. Ale i presto je jedinym smyslem vlecky cost cutting ... ne to, ze chteji prinest zakaznikum lepsi jizdni zazitek.Stejna pisnicka je treba aretace volantu, plynova zpera na kapotu a dalsi.
Zmojý i30 se običejná škodofka bes mulťilyngu nemúže vůbedz srofnávad!
Ano, chtějí. Lidé, kteří to vůbec nepotřebují, objednávají tarify, které jim sežerou nezanedbatelné % volných úspor. Všimni si, čím chudší člověk, tím více a větších nápisů na oblečení. S tarify je to podobné. Přitom jsou zde virtuální operátoři, kteří jsou schopni nabídnout o něco méně, trošku levněji. Ne, všichni plný tarif. Kdyby to lidé nepoptávali, ceny jdou níže.
Radost u Vas predavat a podnikat,ked ste tak vdacny kupci,ze vam staci tak malo za vela penazi :-D
Vies ako sa hovori. Cech ked ide na dovolenku tak este 5 korun domov donesie.
na školení řidičů cosi padlo do řeči, že by měly mět i profesní auta hlídání času a rychlosti provozu, že by stačila databáze aut stejně jak je to u mhd bez tachografů. A ještě k tomu článku napíši, že když je horizont, tak se ubere nebot pravidlo řidiče je, když tam nevidím nejedu rychle a nedojde k odskoku.
No tak díky tomu, že máme auta přes Leaseplan máme CCS Carnet tam ta "vychytávka" jak rychlost, tak pauze, cesta je dokonale zaznamenáne a překročení rychlosti je hlášeno firemnímu bezpečákovi. A bere se to jako porušení pracovních bezpečnostních předpisů. :-/
No to je dobře. Alespoň budeš pod kontrolou a nebudeš se alespoň za volantem chovat jako blbec :-D :-P
Tag toje zprávně! Ježtě bito mnělo umnět posýlad elektryckou kňihu jísd přýmo na fiňančág jako kontrolňí hlášeňí abise zamezylo daňovejm podvodúm s autama!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.