První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Josef Buřt  |  21. 08. 2019 08:02

Nádherný poctivý kus auta,který udělal velkou radost celé koncernové redakci!

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  21. 08. 2019 08:09

Aby ti z toho nepraskla žilka

Odpovědět  |   | 
seprana pranice  |  21. 08. 2019 11:57

Skodovka po maputaci kufru.

Odpovědět  |   | 
logika  |  21. 08. 2019 08:38

Pokud je tam poctivý kus auta, tak se nabízí logická otázka, které další kusy toho auta budou asi ty nepoctivé?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  21. 08. 2019 13:55

Buď jsi masochista a čteš si, co se ti nelíbí v rámci této úchylky.
Nebo se snažíš naprosto marně někoho přesvědčit, ze by neměli Autorevue číst.
Nebo ti dělá dobře sledovat reakce pod tímto nesmyslem.

V každé ze tří uvedených možností se jedná o vyšinuté chování.
Poznámka pro tebe: Ne, nejezdim olitanou Fabií.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  22. 08. 2019 07:16

To jsou takoví ti frustrovaní jedinci, co mají spoustu volného času, nízké sebevědomí a tak si dopřejí trochu toho chlapáctví pivními řečmi na autorevue

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  21. 08. 2019 14:52

Jmenuje se skoro jak ja V Bordo barve, nebo jak byl Forman Solitaire s 1.5 bych to aj bral.

Odpovědět  |   | 
martin  |  21. 08. 2019 17:47

Fakt poctivy kus auta, s tou jednolitrovou trojvalcovou parodiou pod kapotou.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  25. 08. 2019 14:55

Čemu se divíš? Vždyť už v nadpisu je uvedeno, že se jedná o "kus auta". Bude zajímavé, až se v nadpisu článku objeví, že se jedná o "celé auto" nebo prostě o "AUTO". To ale určitě nebude článek o Kamiq a cena diskutovaného "AUTA" bude též jinde...
Ještě poznamenám, že ten "doplněk" "poctivý" v nadpisu znamená, že zákazník zaplatí "poctivé" peníze i když se jedná o jen "kus auta".

Odpovědět  |   | 
Karcher Tool  |  23. 08. 2019 21:00

Jo udělal radost, opravdu Kamiq působí dobře. Jsem rád, že i v ČR umíme vyrobit slušné auto

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  21. 08. 2019 08:08

To zas bude v diskuzi nablito

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  21. 08. 2019 08:19

Už bliju nad takovým hnusem. Na těch sedačkách v koncernu se nedá sedět a mnoho dalšího. Tuhle jsem viděl coupe vw z roku 60 70 nevím přesně, i vzadu to mělo krásná polstrovaná měka tlustá sedadla a ne jako dneska 2 cm molitanu a dost.

Odpovědět  |   | 
Haunter  |  21. 08. 2019 12:59

Třeba žena si je vychvaluje, v Rapidu lepší než v Octavii 2005. A to má problémy se zády a za poslední 3 měsíce najela 7000km.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  21. 08. 2019 14:41

Vychvaluje se to dobře když se ne vyzkouší lepší. Já jsem ZTP se záda má a jen kůži, neboť ty sedadla jsou tlustý 20 30 cm a ne látka 10 cm a tvrdy

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 08. 2019 17:46

Píšeš hlouposti. Na cestování jsou nejlepší tuhé sedačky, žádný francouzský křesla. To je to nejhorší. Možná tak kolem komína. Momentálně mám v posledním VW sedačky které ani po několika stech km neunaví.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  22. 08. 2019 01:41

Tak já seděl a jezdil kůže Honda accord coupe 3.0 legen Honda jeep wj. A nejlepší byly v jeepu. Za dva roky doma snad přistane dodge ram v kůži. Tím chci říct sedněte si i do jiných aut kůže než je koncern a Němec celkově.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  22. 08. 2019 06:20

Jiříku, seděli jsme. U tebe se jedná o diagnozu.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  22. 08. 2019 07:17

Kůže je totální hnus sám o sobě. Sedět na takovém povrchu je utrpení. (Ano i v prémii)

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  22. 08. 2019 14:30

Je to věc preferencí, ale napsat paušálně, že kůže je hnus, je blbost. Já jsem najezdil stovky tisíc km v látce a teď posledních cca. 150 tisíc v kůži a už bych látku nechtěl, kůže je pro mě lepší. Samozřejmě, ke kůži patří v zimě vyhřívání a v létě ventilace, bez toho je to jenom takové poloviční

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 08. 2019 07:48

Možná pokud jsi rozteklý, sulcovitý metráček.
Z trestných lavic Škodovek a VW lezu po 200 km rozlámaný a unavený. Z křesel francouzských aut odpočatý a v pohodě. A je jedno, zda sedím vpředu, vzadu, za volantem či jako spolujezdec, všude je to stejné. A čím novější Škoda, tím horší mi to připadá.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  22. 08. 2019 08:33

Tak buďte rád, že si to francouzské auto můžete koupit a smiřte se s tím, že někdo jiný preferuje "trestnou lavici" ve škodovce.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 08. 2019 08:50

Mně jsou preference ostatní vcelku u prdele. Ohrazuji se proti kategorickému a všeobecnému tvrzení předřečníka, kdy "na delší cestování jsou vhodné tvrdé sedačky".

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 08. 2019 12:03

To ale nikdo netvrdil, nauč se číst. Tuhé a tvrdé je rozdíl. Mimochodem mám 185/85.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 08. 2019 18:02

Aha, my budeme slovíčkařit. Tak jo, to je skvělá základna pro debatu.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  22. 08. 2019 16:19

Tuhý sedačky možná, ale když je tuhý i odpružení celýho auta, rázem se ocitneme v žebřiňáku, kterej z nás vyklepe duši. Specielně na českejch tankodromech. A každej nechce jezdit v tuhým sporťáku. Kór s litrovým pajdou pod kapotou.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  25. 08. 2019 15:50

To je jako napsat, že nejlépe se spí na tenké karimatce Jasně najde se několik chabrusů na záda, kterým tvrdé sezení / ležení dělá dobře na ty dorasované záda, ale za mě velké díky Francouzům za jejich extra pohodlné sedačky. I Japonci mají pohodlnější sedačky, než ty koncernové pryčny, kterým říkají honosně sedačky

Odpovědět  |   | 
Yearling  |  21. 08. 2019 08:23

...saháme po tříválci 1.0 TSI s převodovkou DSG a vyrážíme z letiště směrem k zelené krajině. Právě tato verze by mohla zákazníky zajímat nejvice, protože má tak akorát výkonu a automat se do města hodí...

- 3 válec bude zákazníky zajímat nejvíce ne proto, že má dostatek výkonu, ale proto, že podstatně lepší TSI 1.5 (4 válec) je o dost dražší. No a co se toho DSG týká. velmi silně pochybuji, že automat bude českého zákazníka zajímat nejvíce.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  21. 08. 2019 08:36

Uvidíme časem, ale škodovka se v chudých částech republiky vytrácí a nepomůže ani ten servis, který je v každým městečku.

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  21. 08. 2019 11:10

Však Škodovka už dávno není auto pro socky. Ti jezdí v Báčii nebo 20 let starém BMW. Pak je z nich teprve ten správný vesnický King

Odpovědět  |   | 
kantuna  |  21. 08. 2019 11:21

Většina jak říkáš socek jezdí v ojeté škodovce za 100.000 Kč nebo 200tis.Myslí si ale, že jsou lepší než ti v Dacii za 100 nebo 200 tis.

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  21. 08. 2019 12:15

Tak to se běž někdy postavit před sociálku v den dávek, ať ze konečně dozvíš, v čem jezdí socky. Rozhodně to nejsou ojetý Ovce...

Odpovědět  |   | 
komik  |  21. 08. 2019 13:15

Bohužel mám zkušenost, že sociálně slabší chtějí hlavně hogo-fogo a tak jezdí v autech na leasing (ať nových nebo ojetých). Průměrně vydělávající, inteligentní lidé si vyberou co se jim líbí a úplně neřeší značku (nebo si vyberou nějakou sympatickou). Lidi, co jezdí v Dacii si auto převážně kupují za své a převážně cash. A proti Kamiqu bych si osobně raději vybral Duster s 1.3 tce - 130hp za 365.ooo se 4 válcem...

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  21. 08. 2019 17:19

Duster se hodí na ježdění do lesa, tam má navrch. Ale na komfortní ježdění po městě a okolí má rozhodně navrch Kamiq.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  22. 08. 2019 09:30

co je dražší není vždy lepší a tak stím dusterem bych byl opatrný- město, les je jeho revírem.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  21. 08. 2019 11:56

možná máš pravdu, socky umějí počítat a raději koupí auto u konkurence, nebot ten servis škoda i když je nablízku není pro každýho. I ti co mají škodovku v práci, si kupují domů jinou značku, proč asi? A ještě k tomu bmw, proč asi nejezdí 20 let starou škodovkou a jezdí bmw?

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  21. 08. 2019 12:17

Přece proto, že KING z Horní Dolní musí mít jedině BMW a čepici kšiltem dozadu, to nevíš???

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 08. 2019 17:48

Hmm, a když to úplně otočím, tak ten KING z Prahy má co?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  22. 08. 2019 09:33

šak burešek píše o praze a o bmw veteránech co neměly opěrky hlavy, nebot s opěrkou nedáš kšilt dozadu. Na vesnicích veteráni nejsou.

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 08. 2019 12:05

Odpovědět  |   | 
Karel  |  22. 08. 2019 16:21

Jestli von se vesnickej king nepovozí v tom 20 let starým BMW podstatně líp a pohodlnějc než v nový Škodovce ...

Odpovědět  |   | 
Ignác Patočka  |  22. 08. 2019 16:53

Jj, celý Balkán a jim podobné kultury se vozí podlnějc než v nový Škodovce. To jen vymaštěnci si kupují zbytečně nové vozy.

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 08. 2019 19:24

Aha, a ony se někde vyrábí ojeté vozy? Pouč nás.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 08. 2019 08:54

85 kW a automat je pri skodovke s hmotnostou 1251-1409 kg 'tak akorat vykon' s prevodovkou do mesta.

Pri konkurencnych modeloch je dany vykon nedostatocny a automat zbytocny luxus, za ktory si cesky zakaznik v tejto kategorii odmieta priplatit.

Odpovědět  |   | 
Hulvát  |  21. 08. 2019 08:59

Těšil jsem se na test, jenže to svěřili Kaderovi.

Odpovědět  |   | 
Haunter  |  21. 08. 2019 13:04

Ano, ten motor max. do Rapia. I tam když do 88kW 1.0TSI sednou 4 lidi, jde to oproti dvěma. Když řidič jede sám je to OK.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 08. 2019 15:21

"Když řidič jede sám je to OK."

Jasne, ved v sluzobakoch malokedy jazdi viac ako jeden clovek. A Skodovka zije z fleetov.

Odpovědět  |   | 
Archer  |  21. 08. 2019 15:36

Služebákem technických služeb s polepem ano, všechno ostatní je k osobnímu užívání. Zkoušel jsi novou corrollu 1.8 hybrid? Je tam nějaká změna proti starší generaci?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  21. 08. 2019 16:18

je, starší verze neměla hybrid a je to nová platforma.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 08. 2019 22:16

Zatial nie, ale mam v plane. Hoci nemam dovod menit, za 4 roky a 75 tisic km som okrem oleja a filtrov nemenil nic, zaruku mam este rok, tak naco :)

Odpovědět  |   | 
Archer  |  21. 08. 2019 22:48

Jasně, to jen jestli nááhodou.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  21. 08. 2019 11:00

Tohle je auto pro duchodce, a prekvapive tam posledni dobou sleduji docela posun k automatickym prevodovkam, zvlast u tech soudnejsich

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  22. 08. 2019 14:34

Tady jedna zkušenost s DSG ve městě. Je to teda 1.5 TSI, ale nemyslím, že v litru se bude chovat nějak zásadně jinak:

"Scala nebyla jen žíznivější, ale popojíždění ve městě s ní bylo i mnohem nepříjemnější. Právě tady se nejvíce projevilo tolik diskutované cukání motoru 1.5 TSI. Ano, po městě a ještě v kombinaci s automatickou převodovkou se dá zejména při parkovacích manévrech psát o cukání. Naopak popojíždění převážně na elektřinu s hybridem je krásně plynulé, vláčné a přesné."

Je to ze srovnání Scala vs. Corola hybrid:
https://www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/skoda-s... ...

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  03. 09. 2019 09:13

Corola ma AFAIK variator. 1.5 vzhledem k cene asi nebude mezi duchodci tak moc rozsirena

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  03. 09. 2019 09:28

Corola hybrid má eCVT, není to variátor. Chování je ale podobné variátoru, je to ale podstatně konstrukčně jednodušší a méně náchylné na poruchu.

Mě šlo jenom o srovnání eCVT a DSG jako automatické převodovky. Jestli na ni nějaký důchodce mít bude nebo ne, není podstatné

Odpovědět  |   | 
kecal  |  21. 08. 2019 08:47

jestli bude tak poctivě vyrobený jako karoq, tak potěš koště ... a to se na to ještě čeká. nerad haním, ale škodovky jsou dobrý jen do fleet, tam kvalita, servis nikoho netrápí, odjezdit a prodat nějaké ovci, která si pak myslí, že má stejnou káru, jako ten menedžr vodvedle

Odpovědět  |   | 
Hulvát  |  21. 08. 2019 09:04

Servis má Škoda v rámci konkurence spíše celkově lepší než horší. Jestli hodnotíš kvalitu podle úrovně vnitřních materiálů a povrzávání, tak je to podprůměr. Ale furt jim (narozdíl od jiných) lícují na plastech a karoserii přesně spáry a celkově je vůz sestrojen kvalitně, trvanlivě. Tlačítla start/stop, line assist mají po ruce pro snadné vypnutí po nastartování.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  21. 08. 2019 13:49

no škodovácké "proslulé" tlačítka start/stop jsou opravdu na hulváta (nutnost po každém startu deaktivovat)... To jestli jsou na dosah, už předpokládám má konkurence vyřešeno, protože neznám jiné auto, které by mělo start/stop/čudl např. v zavazadlovém prostoru.

Odpovědět  |   | 
Hulvát  |  21. 08. 2019 13:55

Některé vozy to mají skryté u volantu, u některých to musíš hledat na tabletu. U VAG nahmatáš i po slepu.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  21. 08. 2019 15:51

Dedikovane Start/stop tlacitko v okoli radici paky je jedna z tech lepsich variant, nektere znacky to mivaji utopene v menu pocitace.
Nemoznost trvale deaktivace je podminka EU, takze to si musi kazdy dobastlit sam - vyrobci to neumoznuji podminky homologace.

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  21. 08. 2019 17:21

Přesto tu bude Lord Owl všechny přesvědčovat, že je to záležitost jen té hnusné Škodovky a nikdo jiný systém Start/Stop nemá

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  22. 08. 2019 11:05

Vím že to mají i jiní, co ovšem není pravda, je že by podle EU musela mít všechna auta deaktivaci start/stopu povinně vypínatelnou (nutnost to znovu deaktivovat).
Viz článeček zde: http://dfens-cz.com/start-stop/...
Jedná se o vrcholnou drzost výrobců a papežské odvolávání se na neexistující vynutitelné předpisy EU.
Takové výrobce proto nepodporovat a nechat je pochcípat na hlubokou orbu !!!!

Odpovědět  |   | 
pacho  |  21. 08. 2019 17:26

keby bol s&s spracovaný solídne, a nie len tak aby sa splnila podmienka EU a výrobca na tom ušetril , netreba riešiť vôbec vypínanie s&s. Aby som bol konkrétny, štartovanie reverzným altelnátorom = okamžité štartovanie, pomocná baterka, ktorá pomáha pri rozbehu (tzv milhybrid) a hlavne dobre odladený SW, čiže, keď beží klimatizácia, alebo je menej ako 6°, nezohriatý motor, proste motor nevypne..... vtedy je fakt zbytocne riešiť s&s.

Odpovědět  |   | 
Hyundai Genesis YES!👍  |  22. 08. 2019 22:04

Menedžr, který jezdí v autě značky pro socky - škodůvce, není skutečný menedžr, ale chudák.

Odpovědět  |   | 
Ignác Patočka  |  22. 08. 2019 22:11

Ano, vymyslel jsi co nejdůmyslnější plivanec a teď se ti bude hezky spát, dobrou noc.

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  22. 08. 2019 22:39

To není žádný plivanec, ale svatá pravda, prostě realita. Škodovka je jen podřadná automobilka, která nevyrábí ani luxusní segment, navíc je vlastněná jinou značkou, zkrátka neoriginální výrobce.

Odpovědět  |   | 
Ignác Patočka  |  22. 08. 2019 22:59

Jsi psychiatricky nemocný. Poruchy tohoto druhu jsou ve společnosti celkem časté, není to nebezpečné, jen tě tvůj vlastní stav může obtěžovat.

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  23. 08. 2019 07:23

Psychiatricky nemocný? To jsi možná ty, když ani nevíš, že to neexistuje.
Jinak je vidět, že jsi fanatický škodovkář, který je přesvědčený, že lepších aut a značek není.
To je diagnóza. Tak si sni ten tvůj naivní sen dál.

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  22. 08. 2019 23:23

RR, Porsche a třeba Lamborghini? Ubožáku, doklepej se zítra na vrakáč, třeba tam za basu piv něco dostaneš, ať se sedneš po dlouhé době za volant...

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  23. 08. 2019 07:22

Luxusní segment nevyrábějí i jiné značky. Mně k maximálnímu pohodlí úplně stačí Genesis G90, zakoupený samozřejmě nový. Takže s tím tvým vrakáčem jsi se jen pěkně ztrapnil.

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  23. 08. 2019 07:24

...vyrábějí...

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  22. 08. 2019 23:31

Já mám spíš ty zkušenosti, že Škody (sám tedy Škodu nemám) vlastní i majitelé fabrik nebo nemovitostí na pronájem v hodnotě desítek milionů. BMW apod. jsou vidět hlavně před byty ve městě, kdy ta chuť machrovat je taková, že ti ubožáci radši platí úvěr na auto a plácají se v králíkárně 2+KK jen aby prostě před mekáčem v sobotu vypadali "dobře"... Ale tvůj sen o autech pro ne-socky Ti brát nebudu, stejně jako pohled na svět. Někomu se to pozlátko prostě musí prodat a zoufálců s emoční inteligencí na bodu mrazu je stále dost, takže no problemo. A když nejsou prachy na nové, tak se koupí nějaký starý bavor se šestiválem za cenu sady lepších pneumatik - to pak teprve roste všem těm Bondům z esóesek sebevědomí. Jen chce pořádně přebrat to co zbyde po cikánech...

Odpovědět  |   | 
Hyundai Genesis YES!👍  |  23. 08. 2019 11:41

S Bondy z esóesek a ubožáky s úvěry na BMW bydlících v králíkárnách souhlasím. I takoví jsou mezi námi a je jich většina. To ale není můj případ. Řadím se do tebou zmíněné první skupiny, ale s tím rozdílem, že by mě ani ve snu nenapadlo pořídit si auto od mainstreamové značky (škodovky, VW,...) ve kterém jezdí běžná populace (myšleno "socky") od studentů, důchodců a zaměstnanců až třeba po vrcholné zaměstnance nadnárodních společností u nás působících, které těmto vrcholným zaměstnancům (ředitelům) nedovolí nakoupit taková auta, ve kterých by si nepřipadali jako ty "socky". A ne, nemusí to být jen BMW, Audi, MB nebo rovnou RR. Je tu spousta jiných luxusních značek, které vyrábí v mnoha ohledech zajímavější auta (Genesis, Infinity, Lexus atd).

Odpovědět  |   | 
Ignác  |  23. 08. 2019 16:15

Slovo cocky používají lidé, kteří se neumějí postarat. A tvrdit o sobě, že jsem inteligentní znamená, že by jsi si přál být inteligentní. Z dlouhodobého vypisování mi připadáš jako prodavač hyundaie ve věku do 25.

Odpovědět  |   | 
Hyundai Genesis YES!👍  |  23. 08. 2019 20:20

Plácáš tu jen nesmysl za druhým. Se značkou Hyundai nemám nic společného. Jen jsem hrdým a nadmíru spokojeným majitelem jeho aut, včetně luxusních. A už vůbec nejsem takový cucák jak si naivně myslíš.
O nějakých tvých cockách jsem nenapsal ani slovo.

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  21. 08. 2019 09:21

Opět ty nesmysly s menším rozvorem oproti Scale v článku. Rozvor je naprosto shodný! A s DSG to chce umět jezdit - hlavně to chce zapnout režim Sport, kdy se ta převodovka začne chovat normálně a drží motor stále nad 2000 otáček. V normálním režimu je to přidušenina naprogramovaná na testy emisí a chová se tragicky.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  21. 08. 2019 14:57

Ono ja treba mam rad automaty a da se rici, ze jsem na ne zvykly (hmd). Ovsem jizda s DSG je opravdu trosku specificka. DSG je prave duvodem, proc se na stara kolena opet preucit na manual. Jsem s tim jednou jel v O2 2TDI, nic nic, skub ho. HDM je proste HDM a mrzi me, ze jej zatvrzele nenabizeji.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  21. 08. 2019 17:28

obzri sa po inej značke, a by si nebol bol prekvapený, koľko aut predávaných v europe má hydromenič, a môžem potvrdiť, že kvalitný.

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  21. 08. 2019 18:26

Hydroměnič nikdy nedá takový zážitek jako dvouspojka. Do města je ale rozhodně lepší. Docela slušné hydro v autech za rozumné ceny teď dělají u Peugeota.

Odpovědět  |   | 
Hulvát  |  21. 08. 2019 20:02

Končí, plánují přejít taky na dvojspojku.

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  21. 08. 2019 23:54

Vždyť teď mají ten nový osmistupeň, který se začal osazovat celkem nedávno...? Tak asi je k tomu tlačí ty nesmysly EU, kdy tyhle různé variace na hydroměniče, CVT apod. budou mít tu spotřebu vždy vyšší než manuál nebo dvojspojka Je škoda, že nebude možnost výběru.

Odpovědět  |   | 
Hulvát  |  22. 08. 2019 09:55

Údajně by měli začít v r. 2022, vyrábět to bude nějaký Punch Powertrain (neznám). Podle mě ustupují z více důvodů. Emise, spotřeba a hlavně výrobní náklady. Cena příplatku za základní dvojspojku je 40tis a půjde ještě níže.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 08. 2019 22:18

Neda? Tak si skus Mazdu 6 s automatom. Ten reaguje rychlejsie ako mnohe dvojspojky.

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  21. 08. 2019 23:06

Hmm, tak to teda asi vážně ne. HDM se na DSG opravdu nechytá.

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 08. 2019 23:08

prdlajs, stačí se podívat do tabulek jaké má Mazda zrychlení s manuálem a jaké s HDM, manuál je u Mazdy vždy o parník rychlejší, u dvojspojek to bývá naopak, dvojspojka je buď stejně rychlá jako manuál nebo nepatrně rychlejší než manuál.
Pro příklad G165 v Ma6 má s manuálem zrychlení 9,4 s HDM 10,6, takže ten HDM je zoufale pomalý.

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

rozvor není shodný. Vycházíme z oficiálních informací ze stránek Škody.

Honza

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  21. 08. 2019 18:23

Hodnoty se bohužel různí i v ofic. materiálech Škody. U obou modelů jsou schopní napsat do různých materiálů 2639, 2649 i 2651mm. Mají v tom chlapci asi trochu binec...

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  21. 08. 2019 19:09

stačí jiné rameno nebo držák silentbloku aje ztoho jiný rozvor, vzpomente si třeba jak se do fábie dávali ty hliníkoví držáky silenbloků ze seata.

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  22. 08. 2019 00:13

Tak ofiko materiály by snad měly vycházet z nějakého auta spočítaného na počítači a je úplně jedno, jestli tam v reálu u každého kusu bude nějaký milimetr rozdíl - to je klidně možné. Spíš si myslím, že to Škoda trochu dodrbala tím, že natáhli malou pratformu MQB A0 víc než je rozvor Golfa na větší platformě MQB A1 - když pominu ten nesmysl něco takového vůbec udělat (ale ono je to prostě tak nějak ve stylu Škody plácat velké krabice na malé podvozky), tak si myslím, že tím VW pěkně nasr.li, takže třeba do ofic materiálů muselo občas to "menší" číslo, které je kupodivu na milimetr shodné s tím rozvorem Golfa... A pak se občas objeví ofic. informace, kde je rozvor o centimetr větší... Celé mi to přijde trochu podivné a docela úsměvné.

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  21. 08. 2019 18:28

A i pokud by tam ten rozdíl cca jednoho centimetru byl, tak komentář redaktora "V něčem bych ale Kamiq trochu poškrábal za ušima víc než Scalu. Díky kratšímu rozvoru se lépe stáči do oblouku..." mi přijde lehce úsměvný. Že by ten centimetr udělal takový rozdíl?

Odpovědět  |   | 
Atomas  |  21. 08. 2019 09:29

Myslím, že u těchto vozů nebude 1.5 TSI do města vhodný. Pokud má ACT, tak při vypínání válců bude docházet ke značné karbonizaci a u těchto aut patrně nelze předpokládat častý dálniční provoz. Tento motor bych tedy nebral. A tak zbývají tříválce, což také není výhra.

Odpovědět  |   | 
Nem  |  21. 08. 2019 10:00

Pokud někdo jezdí výhradně jenom po městě, tak je pro něj cokoliv silnějšího než základní 1.0 TSI nesmysl. A pokud někdo jezdí ve městě i mimo, tak 1.5 je ideální motorizace.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  21. 08. 2019 16:20

Pokud někdo jezdí pouze ve městě, tak pro něj není vhodný žádný motor s turbem.

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  21. 08. 2019 17:14

TCE 0.9 ano

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  21. 08. 2019 18:56

S tím 0.9TCE je to dobrý postřeh, nepřímovstřik by městu měl odolával lépe. Vyloženě do města jsou ale stejně lepší atmosféry, pokud se má člověk pořád rozjížděch s malým turbomotorem, tak je to otrava. Do města ideálně nějakou 1.4 atmo - ta sice dostane hned za městem napráskáno od prvního litrového trojhrnku a na dálnici se taky naprosto nehodí, ale do města je to příjemnější motor.

Odpovědět  |   | 
Hulvát  |  21. 08. 2019 10:08

Karbonizace souvisí s nekvalitními palivy. Benzina před rokem, dvěma upravila aditiva a to i do obyč. efekty 95 tak, aby se motory nezanášely. Kdo tankuje kvalitní palivo, není třeba se bát. To je jako se vším. Když natankuješ, aby jsi ušetřil, budeš mít ušetřeno, ale...

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  21. 08. 2019 10:27

No, aditiva moc nepomohou, protože je v dnešních přímovstřicích bohužel pár míst, kam se vůbec palivo nedostane - takže se tam karbon vesele tvoří. Předcházet karbonizaci lze především stylem jízdy. Lepší palivo pomůže (hlavně se nezanáší vstřiky), ale situaci třeba s karbonem na ventilech moc neřeší. Taky beru lepší benzín a vlastně poslední rok už jen Vervu - ale to hlavně z toho důvodu, že nemá klasickou bio složku, ale bio nové generace, které na sebe neváže vodu a "nelepí". Motor držím v otáčkách, pokud někdo jezdí podle počítače, kdy mu to radí řadit při km/h na šestku a courat se na 1300 otáčkách a při potřebě akcelerace ani nepodřaďovat, tak si motor odrovná daleko dříve. Nejmutnější je, že k takové jízdě mě nabádali přímo dva prodejci u Škody, kdy jsem podle nich auto při 1800 otáčkách už zbytečně týral (1.0TSI 85kW) a měl jsem tam mít už dávno zařazeno na vyšší stupeň. Pokud takovým stylem předvádí ten tříhrnek zákazníkům, tak se nedivím, že ten motor nenávidí polovina republiky - pod 2000 otáček je ten motor totiž celkem tragédie.

Odpovědět  |   | 
Atomas  |  21. 08. 2019 10:47

Naprostý souhlas. A neprospívá tomu rovněž recirkulace výfukových plynů... Lze tak konstatovat, že ve své podstatě je motor 1.5 TSI značně nevhodný pro jakákoliv vozidla...

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  21. 08. 2019 11:26

Tak ty dnes už neprodávané 1.2 a 1.4 TSI klasický EGR neměly. 1.4 uměla pouštět trochu spalin zpět do sání přes ventily, takové vnitřní EGR, které ale nedělá tolik paseky jako to klasické. A chovalo se to takhle hlavně při "ekonomické" jízdě. 1.2 to myslím neuměla, ta spaliny nikam nepouštěla, ale nevím to jistě. Ty výkonější 1.4 měly ještě variabílní časování i na výfukové straně a tipnul bych si, že 1.5TSI bude vycházet právě z nich - takže opět tam není klasické EGR, ale řeší se to různých časováním ventilů, kdy sací mohou být otevřeny ve fázi výfuku. Ono to takhle mají ale snad všechny dnešní motory, takže si člověk moc nevybere. U té 1.5 bych se bál hlavně toho vypínání válců - je to řešeno takovýma elektronicky ovládanýma válečkama, které se zakousávají do posuvníků na klikovce. Asi bych to nechtěl v autě, které si budu nechávat i po záruce. Jedné známé se to pokazilu už u 1.4 (měly to silnější verze 110kW v posledních letech výroby), oprava kolem stovky - což moc nepotěší. Za ušetřených třech deci paliva na sto ten strašák asi nestojí. Navíc má ta 1.5 i spoustu dalších vychytávek, které jsou tak nějak nevyzkoušené - třeba nemá klasickou ocelovou vložku válců, ale má válec řešený jako součást bloku, zpevnění válce je řešeno nanešením pevné vrstvičky kovu plasmou. Z toho důvodu je pro mě momentálně jediný +- spolehlivý benzín od koncernu 1.0TSI a jelikož to není zrovna motorizace, z které bych měl ohromnou radost (zvukový projev, použitelné pásmo otáček) a bral bych to spíš jako celkem funkční, ale nezábavnou záležitost, tak jsem srašně rád za to, že jsem loni jako srab bojící se "nového" vzal 1.4TSI 92kW, se kterou jsem naprosto spokojený - vyzkoušený motor, žádné vypínání válců, ocelová vložka válců, která se "neloupe". Hlavně při srovnání s tím 1.5 ta 1.4 tak nějak jede líp i v nižších (2000-2500) otáčkách, u 1.5 je tam taky pocit takového gumového plynového pedálu, reakce je nějaká pomalejší, celkově mě ten motor bavil při zkušební jízdě daleko méně než 1.4. V příštím autě pro manželku přistane asi ten litr, u toho se spolehlivosti nebojím a svoji službu odvede a manželka za volantem zábavu nepotřebuje :)

Odpovědět  |   | 
Q  |  21. 08. 2019 12:56

Já jsem byl ještě větší srab, bál jsem se, že by i do 1.4 TSI 92 kW mohli montovat filtr pevných částic, tak jsem ji raději koupil už dva roky zpátky.
Uvidíme do budoucna, jak na tom budou se spolehlivostí ty 1.5 TSI. Zatím se u nich mluví o cukání při rozjezdu.

Odpovědět  |   | 
R  |  21. 08. 2019 17:18

Ja jsem taky srab a proto mam 2.0tfsi 140kw 2018 bez filtru

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  21. 08. 2019 18:44

No, kvůli absenci filtru jsem s tím taky spěchal. Sice ze začátku převažovaly obavy ze spolehlivosti / dražší údržby, což teď po čase a naštudování té problematiky už neřeším, ale spíš jde o to, že po zkušenosti s motory 1.0TSI bez filtru a 1.0TSI s filtrem (obě papírově 85kW) se mi prostě zdá, že ten motor bez filtru líp jel - lepší odezva. U vyzkoušené 1.5TSI mi taky přišlo, že je to nějaké gumové ten motor.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 08. 2019 07:51

Samozřejmě, že jede líp. Filtr je jen další ucpávka v systému, u tak malého motoru to celkový projev zase utlumí.

Odpovědět  |   | 
Q  |  21. 08. 2019 13:01

Mluvilo se o tom, že ty novější motory TSI budou mít recirkulaci pomocí výfukových ventilů a nikoliv pomocí sacích, a to by mělo zanášení sání zamezit.

Odpovědět  |   | 
kantuna  |  21. 08. 2019 10:55

To bylo řečí, jak jsou odporný přední světla u Jeep Cherokee. Nyní má toto vozítko světla stejná a zdá se všechno v pořádku.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  21. 08. 2019 10:59

Crossovery jsou idealni auta pro starsi lidi, snadne nastupovani, slusny vyhled, nijak zvlast sportovni jizda. To prvni pochopil Ford s Fusionem, a v tom vsem bude Kamiq vyborny.
Mam v okoli par lidi, co si na duchod poridili nove auto, a pro ne by mohl byt tenhle model idealni volbou. Prekvapive i cena vypada rozumne.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 08. 2019 11:06

Jak to ti starší lidé dělali ty dlouhé roky, kdy crossovery neexistovaly? Že by snad nejezdili auty?
Ne, jsou to jen kecy, jak si odůvodnit "užitečnost" nesmyslné kategorie vozidel.

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  21. 08. 2019 11:17

To jsi nikdy neviděl starého člověka, jak se pracně souká z nízko položené sedačky u běžného auto? Pro ně je tento typ auta s vyšším posedem výrazně komfortnějšíí. Jediný, co je tady neužitečný, jsou ty tvoje "rádoby chytré" myšlenky.

Odpovědět  |   | 
soukana prace  |  21. 08. 2019 12:11

Fakt, ze se nekdo pracne souka do sedacky bezneho auta, jeste nezaklada duvod k tomu, abychom se domnivali, ze do SUV ci crossoveru se bude soukat bezprace. Dokonce jsem na vlastni ocale videl starce i starenyi majice problem vysplhat do SUV. Tohle se ovsem zastancum hypotezy "SUV pro stare" nehodi do kramu a tak se to povazuje za politicky nekorektni tema.

Odpovědět  |   | 
přitakávač  |  21. 08. 2019 12:33

nesouhlasí ti, co nemají vyzkoušeno

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 08. 2019 12:52

Viděl jsem víc, než ty si umíš vůbec představit. A třeba i to, že takhle se soukající člověk se pak stejně souká i do toho SUV, protože má problém s celkovou hybností kloubů. SUV ho nezachrání.

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  21. 08. 2019 13:17

Tak jednak nevidíš rozdíl mezi SUV a Crossoverem. A taky asi nemáš reálné zkušenosti například s někým, kdo je po operaci kyčelních kloubů. Zrovna tam je potřeba zajistit vyšší posed, který se přibližuje sezení na běžné židli.

Odpovědět  |   | 
Mirror  |  21. 08. 2019 14:55

Už jsem to tu psal. Můj devadesátiletý děda není schopen sám vylézt z mého luxusního sedanu. Sedačka je tak nízko a je v ní tak utopený (nikde žádné madlo), že bez pomoci nemůže vylézt. Taky mi o tom autě naposledy řekl, ač je jinak velmi slušný - "to je auto na hovno".
Naproti tomu do mého SUV vleze i vyleze sám.

To je má realná zkušenost. Ne jak ty tvoje kecy o hovně.

Odpovědět  |   | 
R  |  21. 08. 2019 17:21

Souhlas, a kdyz je žena která ma treba 1,60m tak taky lépe vidí...tím nechci říct, ze by tyhle dámy měly jezdit v X7

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  21. 08. 2019 17:28

Pokud jezdí žena v X7, často to není "dáma"

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  21. 08. 2019 17:30

Spíše taková žena, která ví že ji "má" a ráda "dá"

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 08. 2019 07:53

No vidíš. A můj stejně starý děda se bez problémů poskládá do obyčejného malého kombi, a stejně bez problémů z něj vyleze. O věku to opravdu není.
A už vůbec to není důvod obhajovat plošné šíření SUV, protože tolik starých a nemohoucích zase v populaci není.
Tak se zase uklidni, ty hovno.

Odpovědět  |   | 
Mirror  |  22. 08. 2019 08:49

Lhaní ti jde dobře ty zelená gumo.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 08. 2019 08:52

Zdechni, hloupé zvíře.

Odpovědět  |   | 
Mirror  |  22. 08. 2019 09:26

Náznak sebereflexe? To tě musím pochválit.

Odpovědět  |   | 
čert  |  22. 08. 2019 11:50

Když už tady lustrujeme příbuzné, tak dám taky jednoho k dobru. Mému tchánovi byly samonavíjecí pásy krátké.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 08. 2019 11:18

Presne tak, moj nebohy 70 rocny svokor si prakticky do smrti uzival Maximu V6 z roku 1999 - a ta bola velmi nizka.

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  21. 08. 2019 11:29

Píšete nesmysly. Třeba starou bábu musíme vozit ve vyšších autech, vždy poprosíme tetu s SUV, do klasického auta se už nedostane. Vyšší auta jsou pro starší lidi vážně fajn, a to píšu jako člověk, který by si teď ve středním věku SUV určitě nekoupil. Taky pro ženské jsou ty crossovery fajn, jezdí se jim v tom daleko líp, prostě smysl to má. Komu se to nelíbí, tak ať na to neplive a koupí si podle sebe - na trhu je toho dost. Proč nesnášet všechno to, co se člověku nelíbí...

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 08. 2019 12:00

Ber to tak, že svět je plný fobií. Tak jako mají někteří vypatlanci fobii z jiných lidských ras, tak jako mají jiní vypatlaci fobii ze vzdělanějších lidí, tak mají někteří vypatlanci fobii z SUV. A často to není ani fobie, ale jenom prostá lidská závist.

Odpovědět  |   | 
fobie z fabie  |  21. 08. 2019 12:26

Mam sedan. Silny, velky a stary. Uz ma najeto temer jako pri ceste na Mesic.

Mimo to jsem s Opelem Mokka a s Jeepem Compass najel par tisic km. A i pres ten neustale oslavovany vyssi posez tuhle kategorii aut skutecne nechapu. Neni mi jasne, v cem jinem jsou SUV a crossovery lepsi nez sedany.

Podle poctu prodanych SUV a crossoveru versus sedanu by si jeden mohl myslet, ze vetsina populace musi mit nejaky ortopedicky problem.

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  21. 08. 2019 12:58

Já jsem za posledních 20 let zkusil snad všechno, hodně dlouho jsem jezdil i v offroadu přes 2 tuny, který sloužil i jako pracovní auto do lesa a na tahání přívěsů. Byly i dlouhé kombíky 4,7 metru, krátká malá auta pod 4 metry, prostě všehochuť. Posledních 10 let jezdím už jen v poměrně nízkém kombi, občas si ale nějako to vyšší auto půjčím - a prostě pro mě je z toho lepší výhled. Líp se orientuju ve městě, líp se mi orientuje v parkovacích garážích na patra atd. Když to zkoušela manželka, tak si poprvé připadala ve vyšším autě tak nějak bezpečněji - lepší přehled o všem kolem, v nízkém autě se tak nějak automaticky bojí, protože špatně vidí. Já zůstanu u nízkých aut, protože vyšší auta obecně (jsou i výjimky - třeba Audi Q mají zajímavý podvozek) nesedi tak dobře do zatáček a houpou se, což mě osobně nevyhovuje. Taky se přiznám, že se mi prostě nelíbí vizuál, mám prostě rád auta řešená jinak. Další auto do rodiny a hlavně pro manželku bude ale přesto určitě něco vyššího. Tady ty crossovery jsou prostě pry ty, kteří nepotřebují řádit v zatáčkách. Při délce kolem 430cm se s tím dobře parkuje, jelikož tomu přední nárazník začíná obvykle výš, tak to člověk neodrbe o obrubníky, je z toho dobře vidět, ženské, které rády sedí v autě jako na židli si přijdou na své, důchodci do toho snadno nastoupí a hlavně pak vystoupí. Fakt chápu, že je to velmi oblíbená kategorie vozů a spíš mi nejde do hlavy, že s tím nepřišly automobilky už dřív.

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  21. 08. 2019 17:21

Ale přišly. Říkalo se tomu MPV...

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  21. 08. 2019 18:59

To je fakt. Ale většina MPV byla tak hnusná, že to nikdo moc nekupoval když nemusel :D

Odpovědět  |   | 
Setr  |  22. 08. 2019 09:50

Všechno je to o ceně a kupní síle. Přesněji o schopnosti a ochotě zaplatit dražší auto, na kterým výrobce víc vydělá. Ta doba nastala. Kategorie crossoverů přináší negativní pokrok v jízdních vlastnostech, ve spotřebě, v obestavěným prostoru, v bezpečnosti, prostě ve všem. Nejdůležitější je ale ten zisk, marketing spolehlivě funguje, takže máme dobu crossoverovou. O SUV nemluvme. Většina jich není schopnější projet terénem, než běžný auto nízký stavby. Pokud jde o pravé SUV, jde o zcela jinou kategorii (hlavně cenovou) vozů.

Odpovědět  |   | 
Mirror  |  21. 08. 2019 15:02

Hele, stačí bydlet na horách/kopci, kde na tvé pozemky vede tvá soukromá cesta. Buď si ji necháš odklízet za peníze, což ti ale nezaručí, že pokaždé když napadne sněhu, budeš mít v sedm uklizenou cestu, nebo si koupíš SUV co má vyšší světlost a 4x4 a v 95% nic řešit nemusíš.
SUV nepochybně smysl má. Stačí mít trochu větší "obzory".

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  21. 08. 2019 19:07

Přesně tak, pokud člověk něco potřebuje zdolat, tak světlost pomůže. Ono se ve sněhu neztratí ani SUV/Crossover už jen díky té větší světlosti a tím sněhem se slušně proderou. Pomáhají i ty různé přibržďovače předních kol v případě protočení - emulace diferáku, mají to teď skoro všechna auto od VW, nazývají do XDS a fakt to funguje. Takže mě dávají tahle auta smysl i s náhonem na předek - a to píšu jako člověk, který posledních 20 let najezdil 90% km v autech s 4x4 (Torsen i offroadové záležitosti s uzávěrkami diferáku).

Odpovědět  |   | 
Mirror  |  21. 08. 2019 20:44

Byly doby, kdy jsem s napětím sledoval předpověď počasí na následující den, abych si pak nařídil budík aspoň o půl hodiny dříve, protože bylo nutno vzít hrabadlo "do teplejch" a prostě si proházet "cestu na cestu".
No a od té doby co mám i SUV nic neřeším a klidně spím. Naposledy mě pobavil kamarád, když jsem ho ze sedadla spolujezdce navigoval "tady odboč a támhle do kopce" se zděšením se na mě podíval a říká "ty vole, tam zapadnem" zvyklý na vlastnosti svého normálního auta. Nemusím dodávat, že se mé SUV ani nezapotilo. Já se na sníh každý rok v podstatě těším.

Odpovědět  |   | 
M  |  21. 08. 2019 19:24

Nebo si koupíte sedan se vzduchovým podvozkem a zvednete si ho stejně..

Odpovědět  |   | 
Mirror  |  21. 08. 2019 20:35

Hmm, hmm, sedan a vzduchový podvozek... Kdo to nabízí a kolik to stojí?

Přeloženo do řeči běžného člověka. Raději SUV za pár set tisíc, než sedan na vzduchu za "pár milionů". Tohle fakt není řešení pro běžné lidi.

Odpovědět  |   | 
M  |  22. 08. 2019 20:55

S tou cenou souhlasím, ale každý řeší průchodnost a výšku podvkozku, když v ČR vede všude asfaltka ( hrůzné kvality ), nebo rovná šotolina. Mám sedan se sníženým podvozkem a nikdy nebyl problém. A to se toulám krajinou docela dost.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 08. 2019 12:56

Nesmysly? Poukázání na zjevně špatnou argumentaci je nesmysl? Aha... no tak jo.
V čem se, prosím, u žen projevuje to "jezdí daleko líp"? Ve skutečnosti se v tom jen líp cítí, pocitově bezpečněji. Ale hůře ta auta ovládají, protože mají horší přehled, SUV jsou obecně větší a mohutnější, což jim už tak horší orientaci v prostoru ještě ztěžuje.
A že by člověk do normálního auta nenastoupil? Ano, z Octavie se blbě soukám i já, protože je hloupě postavená - nízko ukotvená sedadla, příliš široké prahy. Čím to, že Francouzi tohle umí i u normálních hatchbacků eliminovat?
Máte v jednom pravdu, SUV se mi nelíbí. V době, kdy se tak tlačí na emise, bezpečnost a já nevím co ještě, je naprosto zvrhlé tlačit módu aut, která jdou celým svým pojetím úplně opačným směrem.

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  21. 08. 2019 13:05

Ano, napsala jste to správně - poukázání na zjevně špatnou argumentaci = píšete nesmysly.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 08. 2019 13:20

Chápu, zjevně máte problém i se čtením, natož se psaním. Teď už mi je vše jasné.

Odpovědět  |   | 
Hulvát  |  21. 08. 2019 11:37

Jedná se o přirozený vývoj. Fiat 500 měl po válce plátěnou střechu, protože nebyla ocel. Dnes je ocel, silné motory, prašule na palivo, proč si nedopřát více, když někdo chce. Žijeme jen jednou, alespoň je nějaká změna. Hlavní je, že je stále na výběr.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  21. 08. 2019 12:03

byli asi mladší a dříve za komunistů důchodci neměli ani na jídlo natož aby měli auto. Probud se i ty budeš stár a nikde není psaný kdy to bude a nemusí to být stářím, ale třeba urazem, nemocí nebo nehodou.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 08. 2019 12:50

No, to ty musíš nejlíp vědět, nemoc a úraz jsou u tebe zjevné.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  21. 08. 2019 14:59

chodím pracovně mezi vozíčkáře a musím ti říct, že ani nebudeš vědět jestli za hodinu něco napíšeš. Co ty děláš? Auto nevlastníš, kolo nemáš, nesportuješ.....

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 08. 2019 07:54

A nevíš náhodou i čísla na sportku, když tak přesně víš, co mám a nemám, co dělám a nedělám?
Hele, komunisto, přestaň už s tím kádrováním lidí, jo? Já vím, že staré zvyky se špatně odbourávají, ale už je toho trošku moc.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  22. 08. 2019 09:46

auto nevlastníš, kolo nemáš, nesportuješ, máš vůbec sekačku a křovinák? Kdybys napsal typ elektrokola, ale jenom hnupoviny.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 08. 2019 10:34

Jo jo, ty budeš jasnovidec přímo... Nebo prostě jen obyčejná komunistická píča.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  22. 08. 2019 12:18

ááá soudruhu ruply nervy, jen tak dále........

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 08. 2019 08:17

Ano, jen kovaný komunista dnes označuje lidi za soudruhy. Děkuji, více důkazů už netřeba.

Odpovědět  |   | 
setr  |  22. 08. 2019 20:23

Jak tak koukám, pán je monetarista-gourmet. Tak povězte, co všechno máte, co za krámy tvoří Vaši osobnost?

Odpovědět  |   | 
béda  |  21. 08. 2019 12:53

a někteří neměli ani mobil

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  21. 08. 2019 14:09

já ho měl

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  21. 08. 2019 14:55

od jakýho roku, třeba na přípojku telefonu se čekalo i deset let.

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  21. 08. 2019 17:46

Mobil nepotřebuje přípojku

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  21. 08. 2019 19:03

potřeboval, mlíčnáku.

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  21. 08. 2019 19:23

Tak nazývat někoho, kdo patří do generace Husákových dětí mlíčňákem, to potěší

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  22. 08. 2019 09:48

komunisti vždy byli opoždění od dětí Baťi.

Odpovědět  |   | 
.-.  |  22. 08. 2019 22:01

Tebe ve škole týrají?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 08. 2019 22:12

No a dneska nemají ani na jídlo na bydlení o lécích ani nemluvně ale můžou letět do USA to je opravdu super názor.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  22. 08. 2019 09:52

kdo nemá peníze, na léky? pochop, že jsou důchodci komunisté- kteří v životě nepracovali a důchodci co pracovali- nekomunisté- ti jezdí třikrát na dovolenou.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 08. 2019 19:26

Jestli ti je práce v těžkém průmyslu pro tebe málo tak je mi tě líto. Doufám že až si doděláš učnák to taky vydržíš více jak 40 let dělat rukama. Podle všeho ale budeš dítko nějakého pracháčka co si poctivě natuneloval.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  22. 08. 2019 20:03

Jsi debil a kdybys mě poznal, tak se omluvíš jestli nejsi komunista....

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 08. 2019 06:13

Myslím, že nechceš, aby tě kdokoli z místních poznal. Omluva by skutečně nebyla to, co by udělali.

Odpovědět  |   | 
.--  |  24. 08. 2019 15:13

Ten který ukradl zavedený nick se těžko omluví.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  21. 08. 2019 13:39

Rozdil v pohodli nastupovani ocenis, az budes mit ve stari problem s hybnosti.
Zazrak to neni, ale pri tehle cene je to jeden ze silnych argumenty pro.
Ve srovnani treba s SUV pro blondyny mi tahle kategorie az tak nesmyslna nepripada, prestoze taky nejsem jeji fanda.

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  21. 08. 2019 17:18

Kupovali Vengu nebo iX20... 😉

Odpovědět  |   | 
seprana pranice  |  21. 08. 2019 12:04

Hele Jardo, ted nam rekni tu o tom, jak 'starsi lide' poslouchaji dechovku.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  21. 08. 2019 13:59

Je mi lito, nikoho takoveho neznam

Odpovědět  |   | 
Q  |  21. 08. 2019 13:08

Začalo to SUV, pak přišly crossovery a když se dívám na Kamiqa, tak to už není ani crossover, ale spíše kříženec crossoveru a běžného pětidvéřového hatchbacku. Ale zákazníky si to určitě najde. Ceny nejsou tak vysoko, jak by člověk u Škodovky očekával.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  21. 08. 2019 18:05

Pekné. Ale chcelo by to Kamiq kombi, resp. Kamiq Plus či XL.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  21. 08. 2019 19:45

Nemůžu si pomoct ale mně to vychvalování litrovejch motůrků připadá takový... jako...no...jako kdyby si ženská pochvalovala jak si dobře zaš.kala s asiatem... s těma jejich 3 cm "kládama" to taky asi nebude znít moc věrohodně.

Odpovědět  |   | 
paradoxy  |  21. 08. 2019 22:20

Nedávno jsem vezl pár známých vypůjčenou Dacií r.v. 2017 ve výbavě Arctica s motorem 0,9 TCe 66kWh (s vypnutým "eco" módem). Nikdy s takovým autem ani motorem nejeli a měli pocitový dojem, že to jede jako nějaký dvoulitr. Přitom průměrná spotřeba kolem 5l/100km. Prý ten motor má pořádný rozvodový řetěz, který není slabý, jako řetízek z jízdního kola, takže vydrží. Zkrátka nezkusíš, nevíš ...?

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  22. 08. 2019 07:25

Tak Vy si zase zkuste pořádný dvojlitr a pak nebudete psát tyhle fantasmagorie. To přece nemůžete myslet vážně? S jakým dvojlitrem srovnáte? Z roku 1985? Chápu sice, že s mizerným odhlučněním může motor s objemem 0,9L působit, jakože má větší objem, ale ve skutečnosti jste úplně vedle.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 08. 2019 07:56

Měl jsem dvoulitr 98 kW v docela lehoučkém autě, a i když jel hezky, v pružnosti a akceleraci by ho dnešní motory strčily do kapsy.
Ale možná mluvíš o dvoulitru s turbem, to pak ale nemá smysl porovnávat s malým TCe.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  22. 08. 2019 08:13

No já právě motor 0,9TCE znám. Měl jsem ho půjčený od Europcaru v Renaultu na 4 dny a nic děsivějšího jsem snad ještě neřídil. Uřvaný, zdechlý, v každém stoupání jsem musel podřadit na třetí stupeň a to jsme jeli jen ve dvou. Paradoxy píše, že vezl známé, byli tedy minimálně ve třech a měli dojem, že to jelo jako dvojlitr? Tak to asi někdo z nich upadl na hlavu nebo srovnává s 20 let starým motorem. Dnešní nepřeplňovaný dvojlitrový motor pojede daleko líp, o motorech s turbem ani nemluvím. Dvojlitry běžně dávají přes 200 koní, ty lepší i přes 300. To jsou motory úplně jiné kategorie. Tvrdit, že někdo nepozná rozdíl mezi 0,9TCE a dvojlitrem, to je záviděníhodně naivní.

Odpovědět  |   | 
paradoxy  |  22. 08. 2019 08:45

No, taky jsem četl někde články, jak je tenhle motor v Renaultu pomalý a uřvaný. Ale tohle byla Dacia Logan MCV, která sloužila ty 2 roky v zásobování a měla najeto přes 80.000 km, tedy od r.2017 přes 40.000 ročně. Jeli jsme ve 4 s plným kufrem a zrychlení i do kopce naprosto bez problémů a bez zbytečného hluku. Podle on-line servisních záznamů tam byly za ty 2 roky provedeny nějké aktualizace software pro řízení motoru, tak možná takové dodatečné vyladění mělo nějaký vliv, který by mohl způsobit značný rozdíl v jídních dojmech?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  22. 08. 2019 08:58

Promiň, ale atmosférický dvoulitr s 200-300 koňmi výkonu fakt není normální motorizace. To opravdu srovnáváš nesrovnatelné věci. Takový motor je vyhoněná závodní nebo sportovní specialita. Standardem dvoulitrů před prudkým nástupem turbinizace bylo kolem 85-100 kW a i když ty motory nebyly příliš dušené emisními normami, v běžném provozu bude to TCe nebo litrové TSI uživatelský příjemnější. A jak jsem psal, tahat do toho dvoulitry s turbem je hloupá manipulace, ke které se snad nemusíš uchylovat.
Já na Neona vzpomínám s láskou, byla to nádherná hračka. Motor pro něj vyvíjelo Mitsubishi a podle toho se i choval. Ale dnes, i když jel hezky, by prostě zapadl do průměru.
Nevím, jaké auto jsi měl půjčené. TCe jsem zkoušel, a jediné, co mi vadilo, bylo poněkud nerovnoměrné podání výkonu. A při ubrání plynu reagoval skokově, ne plynule. Ale jel, táhl hezky, na pouhých 66 kW. Toho Neona bych s ním spráskal jedna radost.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  22. 08. 2019 09:21

I slabší atmosféra od Mazdy 2,0 má 110 kW, tedy 150 koní. A jede rozhodně nesrovnatelně líp než 0,9 TCe. Ten má navíc turbo, takže pokud někdo srovnává s dvojlitrem, tak má současně říct, že maximálně s nepřeplňovaným a starým.

Motor 0,9 TCe jsem měl půjčený v Renaultu Captur a prostě auto nejelo. Dvoulitry přes 200 koní mají samozřejmě turbo, uvedl jsem je jako kontrast k tomu podivnému srovnání.

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  22. 08. 2019 10:45

Tak 0.9 od Rencka se na dvoulitr nechytá, to je vážně na dnešní poměry spíš slabý motůrek - pořád dá ale dynamiku cca 1.5 atmosféry. 1.0TSI 85kW (když byl ještě bez filtru, tak mu naměřili kolem 100kW v reálu) nebo třeba 1.2 turbo od PSA (zkoušel jsem nadávno verzi 140 koní) se ale klasickému dvoulitru vyrovnají - a to i té nové Mazdě. Mám třeba zkušenost i a tmosférou 2.0FSI od VW, ta prostě jede podobně jako tyhle malé turbomotory kolem 1.0 - 1.4 litru (záleží, jak to má kdo vyhnané) a není to až tak starý motor. Je celkem jasné, že ty dnešní motory ty brutální nájezdy starých atmosfér nevydrží, že jsou konstrukčně složité (ikdyž spousta těch atmosfér taky zrovna jednoduchých a bezproblémových není - třeba i to vzpomenuté FSI od VW), prvního majitele to ale moc zajímat nemusí - najede max. 200 tisíc (spousta lidí ani ne třetinu z toho) a auto jde dál na bazar, kde už je výrobci naprosto jedno, jestli na tom nějaký ojetina-hunter prošustruje při údržbě kalhoty. Ten první majitel si užije slušné dynamiky při rozumné spotřebě. Já mám 1.4TSI, okrsky a vesnice mám kolem 5, město a dálnici 6, když se opravdu hodně snažím divočit a užívám si, tak jezdím za 7. S atmosférou jsem byl vždy o 2-3 litry výš, teď mám spotřebu jako s nafťákem, se kterým jsem jezdil předtím 10 let, a to při lepší dynamice, bez hluku a vibrací, s lehkým předkem. Jsem naprosto spokojený. Druhé auto v rodině byla předtím atmosféra 1.4 v malinkém autě a jezdit s tím bylo oproti turbo motoru vyloženě trápení, všude mimo město to prostě nemělo výkon, na dálnici to točilo 4 tisíce a žralo 9 litrů. Oproti nějaké srovnatelně dynamické atmosféře ušetřím za nějakých 200 tisíc najetých kilometrů min. 100 tisíc Kč (spíš ale skoro dvojnásobek), což může pokrýt případné opravy složitějšího motoru. Fakt bych ty nové motory tak nezatracoval jak doba velí... Je celkem jasné, že nějaké šestihnek 3 litry v atmo dá úplně jiný zážitek - zvuk, lineární zátah, okamžité reakce, ale tohle prostě není pro univerzální použití - těžko něco takového bude provozovat člověk, který chce auto hlavně na ježdění do práce, na vození děcek do školky a jednou za měsíc si udělá pro sebe hodinku čas na nějakou "funride"...

Odpovědět  |   | 
Q  |  23. 08. 2019 17:46

1.4 TSI 92 kW vs. 2.0 MPI 85 kW ve zhruba stejně velkých autech se zhruba stejnou hmotností dle TP. Rozdíl ve spotřebě cca 1 litr. 1.4 TSI lepší celková dynamika, jde krásně do otáček až do omezovače, úspornější, tišší, kultivovanější, méně zatěžuje přední nápravu. 2.0 MPI okamžitá reakce na pedál plynu, lepší zátah pod 1600 rpm, snadná a bezproblémová přestavba na LPG.

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  24. 08. 2019 07:29

Mě reaguje 1.4TSI 92k pěkně. Možná je to i tím, že se vždy držím na cca 2000 (občas to nechám sjet tak na 1700 při "plachtění" bez přidávání plynu), pokud jezdím pro radost, tak nikdy nechodím pod 2500, vždy zapnutý režim sport (ne jako mám tam sport jako největší mačo na vesnickém disko, ale prostě to využívám jen z toho důvodu, že není plynový pedál tak gumový). Auto fakt reaguje okamžitě, prodlevu nevnímám. A i při udržování těch otáček nad 2 tisíci při normální jízdě se dostávám na 5-6 litrů na 100, při té dravější s většími otáčkami na 7. X krát jsem na stejných trasách zkoušel jezdit takový ten eko režim na 1500-1600 otáček, auto bralo tak o 1-3dcl míň a netvářilo se trovna spokojeně a hlavně než zabere turbo... - takový styl užívání motoru jsem zavrh, navíc si myslím, že v těch nízkých otáčkách bude dost karbonizovat motor, protože budou pouštět sací ventily zpět spálenou směs (takové vnitřní EGR). Jinak co jsem četl, tak u 1.4TSI 92k naměřili 100-115 kW (různá měření, co jsem našel na natu). Když porovnám svoje auto s konkurenty se stejnou hmotností, tak ty vozy dávají stejné zrychlení na sto a mají stejnou maximálku (převodovka bude tedy řešena podobně) při cca 110kW. Němci se asi s tím udávaným výkonem při zemi kvůli tomu jejich pojištění počítánem dle výkonu motoru, v reálu mají ty motorizace o dost víc (teď si vzpomínám na Vaculíkův test 1.0TSI 81kW, kdy naměřili snad 99kW).

Odpovědět  |   | 
Q  |  24. 08. 2019 10:27

Já cítím prodlevu mezi sešplápnutím plynu a zátahem i ve vyšších otáčkách. Je malinká, ale je tam. Samozřejmě spíše vadí větší prodleva v nízkých otáčkách při manévrování v městské provozu, když člověk předem nepodřadí. Ale jakmile se turbo nadechne, motor má síly dost i v těch nižších otáčkách a pak jde překvapivě krásně do otáček až do omezovače. A věřím, že na těch 100 kW to má.

Odpovědět  |   | 
paradoxy  |  22. 08. 2019 22:42

Ono to asi záleží i od účelu auta a jeho zpřevodování. Třeba atmosférický benzínový dvoulitr v Suzuki Vitara působil opravdu líným dojmem, ale bylo to auto do terénu a tam se preferují trochu jiné vlastnosti ...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 08. 2019 08:28

Základní dvoulitr u Mazdy skutečně nemá 110 kW, ale 90, když už chceme srovnávat. A vůbec se nedivím, že si někdo může dovolit srovnat dvoulitr s TCe 66 kW, když to TCe v Sanderu dovede 0-100 za jedenáct sekund, a pružností tu atmosféru bez problémů překonává.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  23. 08. 2019 12:28

Já fakt nevím, kam Ty na tyhle nesmysly chodíš, ale to přece nemyslíš vážně? I ten úplně nejslabší atmosférický dvoulitr od Mazdy Sandero s motorem TCe úplně rozseká. Přestaň šířit tyhle nesmysly. To je více než rozdíl třídy, se na to podívej sám.

http://www.zeperfs.com/en/duel5841-6278.htm...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 08. 2019 18:04

Kam na to chodím? Kašlu na napsaná čísla a jezdím.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  23. 08. 2019 18:48

Očividně nejezdíš auty, o kterých píšeš. Ta čísla jsou měřené výsledky. Jinak bys nenapsal naprostou ptákovinu, že 0,9 TCe pružností překonává dvoulitrovou atmosféru. Rozdíl 3 sekundy z 0 na 100 km/h mluví sám za sebe. Ten motor prostě nejede, tak vytáhni tu hlavu z písku a nelži sám sobě. V pružném zrychlení je pak rozdíl doslova šílený. Z 90 na 120 km/h potřebuje Sandero na pátý stupeň zoufalých 17,6s. I ten nejslabší 90kW atmosférický dvojlitr to udělá za méně jak polovinu. To jsou propastné rozdíly.

Odpovědět  |   | 
paradoxy  |  23. 08. 2019 22:44

Když tedy ten motor 0,9 TCe znáte z Renaultu Captur, měl tam také 2 režimy, jako to má ta Dacia? Je tam něco jako tlačíko "eco" na palubní desce, kdy se v Dacii ukazuje po zapnutí v tachometru zelený nápis "eco"? Pokud si vzpomínám, pak ten motor reagoval i v Dacii při takovém režimu opravdu hůře a bylo nutné podřazovat třeba do kopce. Jak funguje takový "eco" režim v tom Renaultu (pokud tam je a je uživatelsky snadno vypnutelný jako u Dacie), pokud by ten "normální" (bez zapnutého "eco") byl tak špatný? Mohl by být ten rozdíl v dojmech způsoben třeba tím, že by byl standardně u Renaultů tenhle motor v režimu "eco" a nešlo by to uživatelsky tak jednoduše změnit, jako u Dacie? Anebo že by třeba o možnosti vypnutí "eco" režimu (pokud tam ta možnost je) některý řidič vypůjčeného Renaultu nevěděl anebo by ho dokonce vypnout nechtěl?

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  24. 08. 2019 06:18

Samozřejmě. Tlačítko Eco má každý Renault, co znám. Je to první věc, co vypínám. V Eco režimu ten motor působí úplně letargicky, jakoby měl poruchu. To už nejede vůbec. Ale je snad zřejmé, že Zeperfs.com v režimu Eco neměří. Ta čísla jsou jasně srovnatelné veličiny, která dokazují, že subjektivní pocit neznamená pravdivé tvrzení. Prostě iluze maloobjemového přeplňovaného motoru, nic víc. Atmosféra kvůli chybějícímu turbu působí v nízkých otáčkách ospale, ale ve skutečnosti není zdaleka tak pomalá.

Odpovědět  |   | 
paradoxy  |  25. 08. 2019 20:22

V těch pocitech bude asi ten hlavní problém. Ten pocit, že ta 0,9 TCE v té Dacii jede jako nějaký dvoulitr vyslovil spolujezdec, který má nějaké BMW 1 prý šestiválec snad o výkonu 360 koní. Další z těch cestujících má tuším KIA Magentis, a ten třetí říkal, že má zkušenosti s 1,2 TSi ve Škodovce a tohle podle něj jelo lépe. Zkrátka každý jednotlivec asi nemá osobní zkušenost s příliš mnoha vozy a proto si to sám porovnává s tím, čím už někdy jel. Takže to nemohou pocitově srovnávat s nejnovějšími dvoulitry třeba od Mazdy, když s nimi dosud nejeli. Prostě u takové značky, jako je Dacia, se kterou neměli nikdy předtím příležitost ke svezení, to bylo pro ně nečekaně pozitivní překvapení. Zkrátka při cestování jde vždy jen o subjektivní pocity a žádný cestující asi v běžném provozu neměří přesné zrychlení konkrétního vozu se stopkami v ruce.

Odpovědět  |   | 
Ignác  |  23. 08. 2019 18:46

V běžném provozu ani omylem. To by jsi to musel stále roštovat na 5tis. Přeplňování je mocný elixír.

Odpovědět  |   | 
Q  |  23. 08. 2019 17:50

0.9 TCe jsem nejel. Ale kterýkoliv dvoulitr si ho prostě musí dát k snídani, pokud to budou velikostně a hmotnostně porovnatelná auta.

Odpovědět  |   | 
Turbofan  |  21. 08. 2019 20:12

Kodiaq jeste jakz takz, karoq je osklivy, kamiq je vylozene na bliti. Ten design je fakt upadek.

Ono i ta scala je megaoskliva, ale tohle posouva skodu jeste dal..

Odpovědět  |   | 
Michal  |  21. 08. 2019 20:18

Ty motory nic nezěrou a kdo chce levnější Hyundai s 1l tsi musí počítat i s o litr větší spotřebou a po 10letech a 150tkm vyjde Škoda při prodeji líp.Jp krátký trasy-i 22km ráno a 22km odpo pro tyhle motory nejsou(benzín v oleji).Starý 1.6l motory možná vydržely 500tkm a výš ale neměnil se v nich olej po 30tkm,nepodtacely se ala 1500t ot a hlavně neměly přímý vstřikování.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 08. 2019 22:07

Asi se všichni shodneme že škodovku si koupí maximálně firma a zbytek lidí si kopí auto.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 08. 2019 06:36

JirkaX a to auto se i vyrábí?pověz nám který auto do 400tkč to je.Díky

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  22. 08. 2019 06:55

Hledej šmudlo.

Odpovědět  |   | 
xX  |  22. 08. 2019 06:45

neshodneme

Odpovědět  |   | 
Josef  |  22. 08. 2019 19:11

Mne zaujal akorát počet příspěvků diskutérů, který ukazuje, že tenhle "poctivý kus auta" (jak je uvedeno v názvu příspěvku...) si zákazníky v Česku určtě najde.
Z mého hlediska se jedná o běžnou konfekci za nekonfekční cenu, která bude tak vysoká, jak budou ochotni zákazníci zaplatit. A ochota bude určitě velká. Každému ale podle jeho představ a přání. Když tohle "auto" si někdo bude chtít koupit, proč ne? Já to ale nebudu, mám požadavky na auto, které mi u Škody splňuje akorát hezký Superb, u kterého jsou standardem přijatelné dvoulitrové motory a výrobní kvalita je poměrně též slušná. Akorát ta cena mnou požadované konfigurace a vybavení je taková, že mi napoví poohllédnout se jinde... A Služební Octavia mne přesvědčila, že u Škody už níže opravdu jít nemohu.... "Zážitek" ze zkušební jízdy s Rapidem je pro mne nezapomenutelný, i když od toho zážitku uběhla řada let. A další "zážitky" už neprosím.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  23. 08. 2019 06:13

Nojo rapid/toledo podvozek hrozný ale z A do B tě přepraví i trabant

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 08. 2019 22:22

Oproti Rapidu byl pohodlnější.

Odpovědět  |   | 
honzamotors  |  27. 08. 2019 10:33

Koukněte na http://hezciauta.sweb.cz/kamiqscout.html... , takhle by mohl vypadat Kamiq Scou t

Odpovědět  |   | 
SAP  |  29. 08. 2019 20:37

Hele taky mate na autorevue takovy reklamy jako ze zhubnete za pet dni a mate slevu?
Neni to ostuda ze tohle si da autorevue na sve stranky?

Odpovědět  |   | 
Gagonja  |  12. 09. 2019 15:50

Top cars.Very good performans
https://www.polovni-autodelovi.rs/...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

včera | Vladimír Kadera | 30 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 45 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A