Za volantem nového Peugeotu 208: Je krásný, největší zbraň však budí rozpaky

43 komentářů

Psajcho
19. ledna • 20:09

Největší nesmysl je to místo vepředu. Mám ji, už asi 3mesice a na mich cca180cm je tam místa až až... I pro spolujezdce. Jediná nevýhoda je vzadu za řidičem. Ale to nějaká mladá kočka s 50ti kilama přežije :)
A 100k ti tady na ty naše silnice bohaté stačí - neni to hold rs ochcafka že ;) Určitě můžu doporučit.
PS. Kecy typu že to bude 50x vysrane, je od člověka co jezdí v mpicku

Miroslav Cerny
27. srpna • 12:20

MOC KRASNY AUTICKO ,UZ JSEM JICH PAR VIDEL NA SILNICI .SKODA A VW MUZE JEN ZAVIDET A SLINTAT . MOTORY HDI NEJLEPSI . JINAK NEVIM PROC SE CESI NECHALI ZBLBNOUT TEDY OBLBNOUT ,ZE DIESEL MOTORY JE TO NEJHORSI .MAM DIESEL A JINEJ BYCH ANI NECHTEL . UZ JEN KULI DANI A CENE ,TED V NEMECKU ARAL ULTIMATE DAN 16 PROCENT A JAK TO JEZDI A Z NADRZE TO NEUBIVA .RADOST MAM.

peta
29. října • 21:57

nevím, mám současnou generaci P208,před koupí jsem vyzkoušel hodně malých aut a vzhledem k mým 186 cm se vpředu cítím dobře a i s i-cockpitem nemám problém, naopak oceňuji malý volant. Když jsem porovnal výbavu - 2 zonovou klima, automatické parkování, hifi systém, úspornou naftu - tak mnoho jiných značek takovou výbavu do auta této kategorie vůbec nenabízelo a navíc výsledná cena nebyla vůbec špatná. A po skoro pěti letech provozu nemohu zmínit jakoukoli závadu. Takže za mne dobrý a nemám důvod si na 208 stěžovat. A klidně bych do nové 208 šel zase

OTTO
30. října • 19:36

Zákaz vjezdu dieselů by tvé nadšení mohl zmírnit.

Miroslav Cerny
27. srpna • 12:25

MAM DIESEL A JINEJ MOTOR BYCH ANI NECHTEL . CENA NAFTY ,DAN NAFTY JE NISSI TED JEZDIM ARAL ULTIMATE ,DAN V NEMECKU 16 PROCENT A TO JEZDI A NEUBYVA TO Z NADDRZE . ZE ZAKAZOU ,NEZAKAZOU VSUDE JSOU NAFTAKY VE SVETE HODNE PRODEJNE ,JEN TADY HLOUPI CESI S BENZINEM NALITLI .. VYSI CENA ,VYSI DAN , KRATSI ZIVITNOST ,S VOZIKEM TO NEJEDE A ZERE ...A CECH K BENZINCE A TANKUJE BENZIN ....CHACHA

slovensky sofer
29. října • 13:22

Som z Trnavy kde sa auto vyraba a mal som moznost sa odviezt na 100 konovej benzinovej verzii. Tipujem, ze to bola najvyssia vybava hned pod tou GTckovou, lebo to auto malo vsetko. Citanie znaciek, adaptivny tempomat, aj sa vedelo same udrzat v jazdnom pruhu. Vsetky tieto vychytavky fungovali na jednotku. Ta 3D obrazovka za vlantom na miesto budikov vyzera fajn, len to prepinanie medzi rezimami zobrazenia bolo hrozne pomale a zasekane, ale akonahle sa to preplo uz to bolo bez problemov (je mozne ze sa to este do finalnej vyroby vyladi, toto bola este testovacia verzia) Uz ked je rec o volante, to je asi navacsie a asi jedine negativum. V aute sa sice sedi pohodlne a prekvapivo pekne nizko, ale ten volant je divno umiestneny vzhladom na palubnu dosku a je taky malicky. Je mozne ze keby som sa pohral s nastevenim vysky volantu a pod, tak by to bolo lepsie , ale ja som len sadol do auta a isiel tak ako to bolo (nehcel som to prestavovat kamosovi). Inak vzhladom na velkost auta sa pohodlne sedi aj vzadu. Mam 180 a hlavu o strop som si nebuchal (aj ked je v strecha za vasou hlavou taka divna skosena hrana) Miesta na nohy som mal viac ako dost a to clovek predo mnou sedel tiez pohodlne. Motor isiel velmi svizne. Boli sme styria v aute a po dialnici sme zrazu isli 160 anji som nevedel ako. Samozrejme o zavratnej akceleracii tu nemoze byt rec, ale rozbieha sa to velice sebavedomo. Co ma prekvapilo, bola mala nadrz. Neodvazim sa odhadovat, ale jej stav klesal velmi rychlo a pritom spotreba bola okolo 6 litrov. Tak ale je to auto na kratsie trasy, ze.
Nehovorim ze je to dokonale auticko, ale za relativne malo penazi dostanete dost vela. Ak by som hladal auto do mesta a na dochadzanie za pracou niekam do 50 km, tak je to idealna volba.

Michal
29. října • 16:11

Dobře vědět že i se 180cm si jde kam naskládat vzadu nohy.Co středový tunel u řidiče tlačil málo či úplně překážel?Tak mají novou prostornejsi platformu.

slovensky sofer
29. října • 16:37

Nič mi tam neprekážalo. Ale zase ja som veľmi chudý, tak možno niekto o 30 kilov väčší by mal na to iný názor. Skôr som sa stehnami dotýkal volantu co mi dosť vadilo. Potreboval by som si ho dat vyššie, ale potom by mi vrch venca prekážal vo výhľade na prístrojovku.... Tak neviem. Potreboval by som sa s tým pohrať. Inak zvláštny je aj tvar riadiacej páky. Hlavica je veľmi hrubá. Ale hneď som si na to zvykol. Prvý dojem je skrátka taký, že je to niečo iné.

Michal
28. října • 15:48

Dvojče od Rencka vypadá zvenku líp a uvnitř je jak mazda.Už aby dorazila nová fábka a smetla ty francouzské troufalce zas na spodní příčky.V prodejích..

mpolan
29. října • 6:33

Fabia někoho smetla? A kde, prosím?

Michal
29. října • 12:12

V ČR.Mohla by být nová jak ibiza či polo.

mpolan
29. října • 12:28

ČR je z hlediska prodejů pro výrobce velmi málo zajímavá. Za první polovinu roku až devátá s méně než polovinou prodejů vítěze. I ta opovrhovaná 208 je mnohem výše. Takže nějaká Fabia... vůbec nehraje roli.

Zdenál
28. října • 0:34

Měl jsem 208ku první generace, teď mám 2008ku, měřím taky 178 cm a sedl jsem, seřídil výšku sedadla /volant nechávám v horní poloze/ a jezdím a na všechno vidím. Mám pocit, že největší problém mají s i-cocpitem motorističtí novináři.

Peter
28. října • 7:11

Volant nahoře ? Tak to jsi blbec.

MM
27. října • 22:16

Ten rozdíl v ceně mezi klasikou a elektrem člověk snad nemůže po městě nikdy projet.

Znalec
27. října • 19:11

Cena nastavená dost sebavedome.Slusne svetla za príplatok 1000€ aj v najvyššej výbave ? To je fail roka.Slaba záruka to len dopĺňa.Za mna palec dole

neodborník
27. října • 17:12

V článku chybí podstatná zpráva, kolik se vejde dovnitř Fábií. Jinak nic moc, klasická analýza konkurence stylem nejdřív jako pochválit a nakonec pohanět a k tomu pár diskutujících Polo-dýlerů kritizujících-agitujícíh pro tu jedině správnou věc.

Roman
27. října • 16:14

Je to pěkný vůz, ale žádná extra pecka.

Jarda
28. října • 12:44

Pořád hezčí než Scala, Fabia a pod.

.
27. října • 12:14

Tak šeredný zrovna není, ale že by byl krásný? Pro mne ani náhodou.

Abc
27. října • 13:23

Naprostý souhlas.

pacho
27. října • 10:48

veľmi tendenčný článok, dôrazom na vytiahnutie nedostatkov, a potlačenie dobrých stránok. Ale čo už nie je to simply never.

Vóša
27. října • 10:09

Nic pro Škodomilskou chamraď a dobytek..

mpolan
27. října • 9:00

No, pocitově zatím:
vypadá líp bez černých lemů kol
zamrzí zmenšení kufru, ale to je asi baterková daň, už stávající 208 je tak akorát
1,2 se 74 kW bude ideální motor
palubní deska je dost divoká i na několikáté shlédnutí, takže to bude chtít osobní kontakt.
K článku pak asi jen tolik:
kterému autu neklesá dojezd při ostré jízdě?
nejen i-cockpit dělá problémy s nalezením optimální polohy

Chlupatý jelen
27. října • 10:13

Jestli je problém s nalezením optimální polohy, je vůz špatně postaven. 10-20 let zpátky, když ještě frčely evropské autosalony, tak jsem se najezdil a sednul do všeho do čeho šlo. Ergonomie posadu za volantem většinou korelovala s cenou vozů. Doslova mizernou polohu za volantem v té době měla většina (ne všichni) francouzů, korejců a některá bmw. Naopak vždy sedlo Volvo, Mercedes. To jen takový poznatek z minulosti, dnes už to pochopitelně nemusí platit.

mpolan
27. října • 12:03

To je, samozřejmě, hodně velký nesmysl.

Moik
27. října • 20:22

On si jen nesprávně zobecňuje vlastní dojmy. Jemu sedlo Volvo a většina popsaných ne. Stejně jako z článku je potřeba se v tom naučit číst. 6e neuvedl, že jde o jeho osobní názor ještě neznamená, že zobecňuje..

Kosanovič
27. října • 8:56

Takže si to shrneme, podvozek tvrdý a uskákaný, interiér stísněný a neergonomický, elektro verze dojezd 30 ostřejších kilometrů, ceny vysoké. Tedy navoněná bída, která se bude prodávat stejně blbě jako 508.

OTTO
29. října • 21:55

15 km + 120 km je podle tebe 30 km? Tak to potom jo... :-D

Jan Studynka
28. října • 13:25

Skodofile ty ses dutej ještě víc než ten. KOKODAK. V 508 si nejel a hazes na ni svá moudra. Bez si nafackovat strc si toho svyho ichcanyho ptaka do laufu Kokodak a drž hubu.

Asi
28. října • 19:17

Tvoje vyjadřovací schopnosti a slovník jasně dokreslují tvou mozkovou kapacitu . Internet pouští z řetězu ten pravý charakter který je ve skutečném životě jistě méně agresivní . Je smutné že i takoví jedinci mají děti a ti v jejich chování vidí vzor . Bil tě tvůj otec ?

Jarda
28. října • 12:50

Kosanoviči, odkud jsi vypadl, ty debílku!

Asi
28. října • 19:54

Že ty máš Pažouta ? A ty plusy Studýnkovi jsi dal taky zcela jistě ty . Kdo se ztotožnuje s takovým vulgárním textem je na stejné úrovni jako sám pisatel . Vrána k vráně sedá , rovný rovného si hledá .

Kolemjdoucí
27. října • 20:33

No a navíc je to peugeot, takže se v tom po 50k něco vysere.

Jarda
28. října • 12:42

Nejsi trochu debilní?

mpolan
27. října • 9:02

Tedy, umět takhle překroutit to, co je napsáno v článku, to chce opravdu hlavičku... hodně dutou.

Takurcite
27. října • 19:50

Pro hlupaka kazdy hloupy...

Eržika Demeterová
27. října • 8:14

EV - to je jeden velký podvod... a to bude jistě 2x dražší...

petr r. (petrumr)
27. října • 16:57

to je zhoda jmen? nejste náhodou neplatička a máte internet? :-O

Chlupatý jelen
27. října • 8:10

163 fotek, zase nemám na tabletu šanci. Jdu si to prohlédnout jinam, kde je náhled kompletní galerie nebo užší výběr.

petr r. (petrumr)
27. října • 9:15

na škodovácký forum?:-D

?
27. října • 9:43

Fakt jseš tak blbej?

petr r. (petrumr)
27. října • 11:13

no že na škodováckým foru je jedna fotka...

Doporučujeme

Články odjinud