Největší nesmysl je to místo vepředu. Mám ji, už asi 3mesice a na mich cca180cm je tam místa až až... I pro spolujezdce. Jediná nevýhoda je vzadu za řidičem. Ale to nějaká mladá kočka s 50ti kilama přežije :) A 100k ti tady na ty naše silnice bohaté stačí - neni to hold rs ochcafka že ;) Určitě můžu doporučit. PS. Kecy typu že to bude 50x vysrane, je od člověka co jezdí v mpicku
MOC KRASNY AUTICKO ,UZ JSEM JICH PAR VIDEL NA SILNICI .SKODA A VW MUZE JEN ZAVIDET A SLINTAT . MOTORY HDI NEJLEPSI . JINAK NEVIM PROC SE CESI NECHALI ZBLBNOUT TEDY OBLBNOUT ,ZE DIESEL MOTORY JE TO NEJHORSI .MAM DIESEL A JINEJ BYCH ANI NECHTEL . UZ JEN KULI DANI A CENE ,TED V NEMECKU ARAL ULTIMATE DAN 16 PROCENT A JAK TO JEZDI A Z NADRZE TO NEUBIVA .RADOST MAM.
nevím, mám současnou generaci P208,před koupí jsem vyzkoušel hodně malých aut a vzhledem k mým 186 cm se vpředu cítím dobře a i s i-cockpitem nemám problém, naopak oceňuji malý volant. Když jsem porovnal výbavu - 2 zonovou klima, automatické parkování, hifi systém, úspornou naftu - tak mnoho jiných značek takovou výbavu do auta této kategorie vůbec nenabízelo a navíc výsledná cena nebyla vůbec špatná. A po skoro pěti letech provozu nemohu zmínit jakoukoli závadu. Takže za mne dobrý a nemám důvod si na 208 stěžovat. A klidně bych do nové 208 šel zase
Zákaz vjezdu dieselů by tvé nadšení mohl zmírnit.
MAM DIESEL A JINEJ MOTOR BYCH ANI NECHTEL . CENA NAFTY ,DAN NAFTY JE NISSI TED JEZDIM ARAL ULTIMATE ,DAN V NEMECKU 16 PROCENT A TO JEZDI A NEUBYVA TO Z NADDRZE . ZE ZAKAZOU ,NEZAKAZOU VSUDE JSOU NAFTAKY VE SVETE HODNE PRODEJNE ,JEN TADY HLOUPI CESI S BENZINEM NALITLI .. VYSI CENA ,VYSI DAN , KRATSI ZIVITNOST ,S VOZIKEM TO NEJEDE A ZERE ...A CECH K BENZINCE A TANKUJE BENZIN ....CHACHA
Som z Trnavy kde sa auto vyraba a mal som moznost sa odviezt na 100 konovej benzinovej verzii. Tipujem, ze to bola najvyssia vybava hned pod tou GTckovou, lebo to auto malo vsetko. Citanie znaciek, adaptivny tempomat, aj sa vedelo same udrzat v jazdnom pruhu. Vsetky tieto vychytavky fungovali na jednotku. Ta 3D obrazovka za vlantom na miesto budikov vyzera fajn, len to prepinanie medzi rezimami zobrazenia bolo hrozne pomale a zasekane, ale akonahle sa to preplo uz to bolo bez problemov (je mozne ze sa to este do finalnej vyroby vyladi, toto bola este testovacia verzia) Uz ked je rec o volante, to je asi navacsie a asi jedine negativum. V aute sa sice sedi pohodlne a prekvapivo pekne nizko, ale ten volant je divno umiestneny vzhladom na palubnu dosku a je taky malicky. Je mozne ze keby som sa pohral s nastevenim vysky volantu a pod, tak by to bolo lepsie , ale ja som len sadol do auta a isiel tak ako to bolo (nehcel som to prestavovat kamosovi). Inak vzhladom na velkost auta sa pohodlne sedi aj vzadu. Mam 180 a hlavu o strop som si nebuchal (aj ked je v strecha za vasou hlavou taka divna skosena hrana) Miesta na nohy som mal viac ako dost a to clovek predo mnou sedel tiez pohodlne. Motor isiel velmi svizne. Boli sme styria v aute a po dialnici sme zrazu isli 160 anji som nevedel ako. Samozrejme o zavratnej akceleracii tu nemoze byt rec, ale rozbieha sa to velice sebavedomo. Co ma prekvapilo, bola mala nadrz. Neodvazim sa odhadovat, ale jej stav klesal velmi rychlo a pritom spotreba bola okolo 6 litrov. Tak ale je to auto na kratsie trasy, ze.Nehovorim ze je to dokonale auticko, ale za relativne malo penazi dostanete dost vela. Ak by som hladal auto do mesta a na dochadzanie za pracou niekam do 50 km, tak je to idealna volba.
Dobře vědět že i se 180cm si jde kam naskládat vzadu nohy.Co středový tunel u řidiče tlačil málo či úplně překážel?Tak mají novou prostornejsi platformu.
Nič mi tam neprekážalo. Ale zase ja som veľmi chudý, tak možno niekto o 30 kilov väčší by mal na to iný názor. Skôr som sa stehnami dotýkal volantu co mi dosť vadilo. Potreboval by som si ho dat vyššie, ale potom by mi vrch venca prekážal vo výhľade na prístrojovku.... Tak neviem. Potreboval by som sa s tým pohrať. Inak zvláštny je aj tvar riadiacej páky. Hlavica je veľmi hrubá. Ale hneď som si na to zvykol. Prvý dojem je skrátka taký, že je to niečo iné.
Dvojče od Rencka vypadá zvenku líp a uvnitř je jak mazda.Už aby dorazila nová fábka a smetla ty francouzské troufalce zas na spodní příčky.V prodejích..
Fabia někoho smetla? A kde, prosím?
V ČR.Mohla by být nová jak ibiza či polo.
ČR je z hlediska prodejů pro výrobce velmi málo zajímavá. Za první polovinu roku až devátá s méně než polovinou prodejů vítěze. I ta opovrhovaná 208 je mnohem výše. Takže nějaká Fabia... vůbec nehraje roli.
Měl jsem 208ku první generace, teď mám 2008ku, měřím taky 178 cm a sedl jsem, seřídil výšku sedadla /volant nechávám v horní poloze/ a jezdím a na všechno vidím. Mám pocit, že největší problém mají s i-cocpitem motorističtí novináři.
Volant nahoře ? Tak to jsi blbec.
Ten rozdíl v ceně mezi klasikou a elektrem člověk snad nemůže po městě nikdy projet.
Cena nastavená dost sebavedome.Slusne svetla za príplatok 1000€ aj v najvyššej výbave ? To je fail roka.Slaba záruka to len dopĺňa.Za mna palec dole
V článku chybí podstatná zpráva, kolik se vejde dovnitř Fábií. Jinak nic moc, klasická analýza konkurence stylem nejdřív jako pochválit a nakonec pohanět a k tomu pár diskutujících Polo-dýlerů kritizujících-agitujícíh pro tu jedině správnou věc.
Je to pěkný vůz, ale žádná extra pecka.
Pořád hezčí než Scala, Fabia a pod.
Tak šeredný zrovna není, ale že by byl krásný? Pro mne ani náhodou.
Naprostý souhlas.
veľmi tendenčný článok, dôrazom na vytiahnutie nedostatkov, a potlačenie dobrých stránok. Ale čo už nie je to simply never.
Nic pro Škodomilskou chamraď a dobytek..
No, pocitově zatím:vypadá líp bez černých lemů kolzamrzí zmenšení kufru, ale to je asi baterková daň, už stávající 208 je tak akorát1,2 se 74 kW bude ideální motorpalubní deska je dost divoká i na několikáté shlédnutí, takže to bude chtít osobní kontakt.K článku pak asi jen tolik:kterému autu neklesá dojezd při ostré jízdě?nejen i-cockpit dělá problémy s nalezením optimální polohy
Jestli je problém s nalezením optimální polohy, je vůz špatně postaven. 10-20 let zpátky, když ještě frčely evropské autosalony, tak jsem se najezdil a sednul do všeho do čeho šlo. Ergonomie posadu za volantem většinou korelovala s cenou vozů. Doslova mizernou polohu za volantem v té době měla většina (ne všichni) francouzů, korejců a některá bmw. Naopak vždy sedlo Volvo, Mercedes. To jen takový poznatek z minulosti, dnes už to pochopitelně nemusí platit.
To je, samozřejmě, hodně velký nesmysl.
On si jen nesprávně zobecňuje vlastní dojmy. Jemu sedlo Volvo a většina popsaných ne. Stejně jako z článku je potřeba se v tom naučit číst. 6e neuvedl, že jde o jeho osobní názor ještě neznamená, že zobecňuje..
Takže si to shrneme, podvozek tvrdý a uskákaný, interiér stísněný a neergonomický, elektro verze dojezd 30 ostřejších kilometrů, ceny vysoké. Tedy navoněná bída, která se bude prodávat stejně blbě jako 508.
15 km + 120 km je podle tebe 30 km? Tak to potom jo... :-D
Skodofile ty ses dutej ještě víc než ten. KOKODAK. V 508 si nejel a hazes na ni svá moudra. Bez si nafackovat strc si toho svyho ichcanyho ptaka do laufu Kokodak a drž hubu.
Tvoje vyjadřovací schopnosti a slovník jasně dokreslují tvou mozkovou kapacitu . Internet pouští z řetězu ten pravý charakter který je ve skutečném životě jistě méně agresivní . Je smutné že i takoví jedinci mají děti a ti v jejich chování vidí vzor . Bil tě tvůj otec ?
Kosanoviči, odkud jsi vypadl, ty debílku!
Že ty máš Pažouta ? A ty plusy Studýnkovi jsi dal taky zcela jistě ty . Kdo se ztotožnuje s takovým vulgárním textem je na stejné úrovni jako sám pisatel . Vrána k vráně sedá , rovný rovného si hledá .
No a navíc je to peugeot, takže se v tom po 50k něco vysere.
Nejsi trochu debilní?
Tedy, umět takhle překroutit to, co je napsáno v článku, to chce opravdu hlavičku... hodně dutou.
Pro hlupaka kazdy hloupy...
EV - to je jeden velký podvod... a to bude jistě 2x dražší...
to je zhoda jmen? nejste náhodou neplatička a máte internet? :-O
163 fotek, zase nemám na tabletu šanci. Jdu si to prohlédnout jinam, kde je náhled kompletní galerie nebo užší výběr.
na škodovácký forum?:-D
Fakt jseš tak blbej?
no že na škodováckým foru je jedna fotka...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.