Za volantem nového Peugeotu 208: Je krásný, největší zbraň však budí rozpaky

Chlupatý jelen  |  27. 10. 2019 08:10

163 fotek, zase nemám na tabletu šanci. Jdu si to prohlédnout jinam, kde je náhled kompletní galerie nebo užší výběr.

Odpovědět  |   | 

na škodovácký forum?

Odpovědět  |   | 
?  |  27. 10. 2019 09:43

Fakt jseš tak blbej?

Odpovědět  |   | 

no že na škodováckým foru je jedna fotka...

Odpovědět  |   | 
Eržika Demeterová  |  27. 10. 2019 08:14

EV - to je jeden velký podvod... a to bude jistě 2x dražší...

Odpovědět  |   | 

to je zhoda jmen? nejste náhodou neplatička a máte internet?

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  27. 10. 2019 08:56

Takže si to shrneme, podvozek tvrdý a uskákaný, interiér stísněný a neergonomický, elektro verze dojezd 30 ostřejších kilometrů, ceny vysoké. Tedy navoněná bída, která se bude prodávat stejně blbě jako 508.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 10. 2019 09:02

Tedy, umět takhle překroutit to, co je napsáno v článku, to chce opravdu hlavičku... hodně dutou.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  27. 10. 2019 19:50

Pro hlupaka kazdy hloupy...

Odpovědět  |   | 
Kolemjdoucí  |  27. 10. 2019 20:33

No a navíc je to peugeot, takže se v tom po 50k něco vysere.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  28. 10. 2019 12:42

Nejsi trochu debilní?

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  28. 10. 2019 12:50

Kosanoviči, odkud jsi vypadl, ty debílku!

Odpovědět  |   | 
Asi  |  28. 10. 2019 19:54

Že ty máš Pažouta ? A ty plusy Studýnkovi jsi dal taky zcela jistě ty . Kdo se ztotožnuje s takovým vulgárním textem je na stejné úrovni jako sám pisatel . Vrána k vráně sedá , rovný rovného si hledá .

Odpovědět  |   | 
Jan Studynka  |  28. 10. 2019 13:25

Skodofile ty ses dutej ještě víc než ten. KOKODAK. V 508 si nejel a hazes na ni svá moudra. Bez si nafackovat strc si toho svyho ichcanyho ptaka do laufu Kokodak a drž hubu.

Odpovědět  |   | 
Asi  |  28. 10. 2019 19:17

Tvoje vyjadřovací schopnosti a slovník jasně dokreslují tvou mozkovou kapacitu . Internet pouští z řetězu ten pravý charakter který je ve skutečném životě jistě méně agresivní . Je smutné že i takoví jedinci mají děti a ti v jejich chování vidí vzor . Bil tě tvůj otec ?

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  29. 10. 2019 21:55

15 km + 120 km je podle tebe 30 km? Tak to potom jo...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 10. 2019 09:00

No, pocitově zatím:
vypadá líp bez černých lemů kol
zamrzí zmenšení kufru, ale to je asi baterková daň, už stávající 208 je tak akorát
1,2 se 74 kW bude ideální motor
palubní deska je dost divoká i na několikáté shlédnutí, takže to bude chtít osobní kontakt.
K článku pak asi jen tolik:
kterému autu neklesá dojezd při ostré jízdě?
nejen i-cockpit dělá problémy s nalezením optimální polohy

Odpovědět  |   | 
Chlupatý jelen  |  27. 10. 2019 10:13

Jestli je problém s nalezením optimální polohy, je vůz špatně postaven. 10-20 let zpátky, když ještě frčely evropské autosalony, tak jsem se najezdil a sednul do všeho do čeho šlo. Ergonomie posadu za volantem většinou korelovala s cenou vozů. Doslova mizernou polohu za volantem v té době měla většina (ne všichni) francouzů, korejců a některá bmw. Naopak vždy sedlo Volvo, Mercedes. To jen takový poznatek z minulosti, dnes už to pochopitelně nemusí platit.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  27. 10. 2019 12:03

To je, samozřejmě, hodně velký nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  27. 10. 2019 20:22

On si jen nesprávně zobecňuje vlastní dojmy. Jemu sedlo Volvo a většina popsaných ne. Stejně jako z článku je potřeba se v tom naučit číst. 6e neuvedl, že jde o jeho osobní názor ještě neznamená, že zobecňuje..

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  27. 10. 2019 10:09

Nic pro Škodomilskou chamraď a dobytek..

Odpovědět  |   | 
pacho  |  27. 10. 2019 10:48

veľmi tendenčný článok, dôrazom na vytiahnutie nedostatkov, a potlačenie dobrých stránok. Ale čo už nie je to simply never.

Odpovědět  |   | 
.  |  27. 10. 2019 12:14

Tak šeredný zrovna není, ale že by byl krásný? Pro mne ani náhodou.

Odpovědět  |   | 
Abc  |  27. 10. 2019 13:23

Naprostý souhlas.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  27. 10. 2019 16:14

Je to pěkný vůz, ale žádná extra pecka.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  28. 10. 2019 12:44

Pořád hezčí než Scala, Fabia a pod.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  27. 10. 2019 17:12

V článku chybí podstatná zpráva, kolik se vejde dovnitř Fábií. Jinak nic moc, klasická analýza konkurence stylem nejdřív jako pochválit a nakonec pohanět a k tomu pár diskutujících Polo-dýlerů kritizujících-agitujícíh pro tu jedině správnou věc.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  27. 10. 2019 19:11

Cena nastavená dost sebavedome.

Slusne svetla za príplatok 1000€ aj v najvyššej výbave ? To je fail roka.

Slaba záruka to len dopĺňa.

Za mna palec dole

Odpovědět  |   | 
MM  |  27. 10. 2019 22:16

Ten rozdíl v ceně mezi klasikou a elektrem člověk snad nemůže po městě nikdy projet.

Odpovědět  |   | 
Zdenál  |  28. 10. 2019 00:34

Měl jsem 208ku první generace, teď mám 2008ku, měřím taky 178 cm a sedl jsem, seřídil výšku sedadla /volant nechávám v horní poloze/ a jezdím a na všechno vidím. Mám pocit, že největší problém mají s i-cocpitem motorističtí novináři.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  28. 10. 2019 07:11

Volant nahoře ? Tak to jsi blbec.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  28. 10. 2019 15:48

Dvojče od Rencka vypadá zvenku líp a uvnitř je jak mazda.Už aby dorazila nová fábka a smetla ty francouzské troufalce zas na spodní příčky.V prodejích..

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 10. 2019 06:33

Fabia někoho smetla? A kde, prosím?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  29. 10. 2019 12:12

V ČR.Mohla by být nová jak ibiza či polo.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 10. 2019 12:28

ČR je z hlediska prodejů pro výrobce velmi málo zajímavá. Za první polovinu roku až devátá s méně než polovinou prodejů vítěze. I ta opovrhovaná 208 je mnohem výše. Takže nějaká Fabia... vůbec nehraje roli.

Odpovědět  |   | 
slovensky sofer  |  29. 10. 2019 13:22

Som z Trnavy kde sa auto vyraba a mal som moznost sa odviezt na 100 konovej benzinovej verzii. Tipujem, ze to bola najvyssia vybava hned pod tou GTckovou, lebo to auto malo vsetko. Citanie znaciek, adaptivny tempomat, aj sa vedelo same udrzat v jazdnom pruhu. Vsetky tieto vychytavky fungovali na jednotku. Ta 3D obrazovka za vlantom na miesto budikov vyzera fajn, len to prepinanie medzi rezimami zobrazenia bolo hrozne pomale a zasekane, ale akonahle sa to preplo uz to bolo bez problemov (je mozne ze sa to este do finalnej vyroby vyladi, toto bola este testovacia verzia) Uz ked je rec o volante, to je asi navacsie a asi jedine negativum. V aute sa sice sedi pohodlne a prekvapivo pekne nizko, ale ten volant je divno umiestneny vzhladom na palubnu dosku a je taky malicky. Je mozne ze keby som sa pohral s nastevenim vysky volantu a pod, tak by to bolo lepsie , ale ja som len sadol do auta a isiel tak ako to bolo (nehcel som to prestavovat kamosovi). Inak vzhladom na velkost auta sa pohodlne sedi aj vzadu. Mam 180 a hlavu o strop som si nebuchal (aj ked je v strecha za vasou hlavou taka divna skosena hrana) Miesta na nohy som mal viac ako dost a to clovek predo mnou sedel tiez pohodlne. Motor isiel velmi svizne. Boli sme styria v aute a po dialnici sme zrazu isli 160 anji som nevedel ako. Samozrejme o zavratnej akceleracii tu nemoze byt rec, ale rozbieha sa to velice sebavedomo. Co ma prekvapilo, bola mala nadrz. Neodvazim sa odhadovat, ale jej stav klesal velmi rychlo a pritom spotreba bola okolo 6 litrov. Tak ale je to auto na kratsie trasy, ze.
Nehovorim ze je to dokonale auticko, ale za relativne malo penazi dostanete dost vela. Ak by som hladal auto do mesta a na dochadzanie za pracou niekam do 50 km, tak je to idealna volba.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  29. 10. 2019 16:11

Dobře vědět že i se 180cm si jde kam naskládat vzadu nohy.Co středový tunel u řidiče tlačil málo či úplně překážel?Tak mají novou prostornejsi platformu.

Odpovědět  |   | 
slovensky sofer  |  29. 10. 2019 16:37

Nič mi tam neprekážalo. Ale zase ja som veľmi chudý, tak možno niekto o 30 kilov väčší by mal na to iný názor. Skôr som sa stehnami dotýkal volantu co mi dosť vadilo. Potreboval by som si ho dat vyššie, ale potom by mi vrch venca prekážal vo výhľade na prístrojovku.... Tak neviem. Potreboval by som sa s tým pohrať. Inak zvláštny je aj tvar riadiacej páky. Hlavica je veľmi hrubá. Ale hneď som si na to zvykol. Prvý dojem je skrátka taký, že je to niečo iné.

Odpovědět  |   | 
peta  |  29. 10. 2019 21:57

nevím, mám současnou generaci P208,před koupí jsem vyzkoušel hodně malých aut a vzhledem k mým 186 cm se vpředu cítím dobře a i s i-cockpitem nemám problém, naopak oceňuji malý volant. Když jsem porovnal výbavu - 2 zonovou klima, automatické parkování, hifi systém, úspornou naftu - tak mnoho jiných značek takovou výbavu do auta této kategorie vůbec nenabízelo a navíc výsledná cena nebyla vůbec špatná. A po skoro pěti letech provozu nemohu zmínit jakoukoli závadu. Takže za mne dobrý a nemám důvod si na 208 stěžovat. A klidně bych do nové 208 šel zase

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  30. 10. 2019 19:36

Zákaz vjezdu dieselů by tvé nadšení mohl zmírnit.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 112 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 32 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A