Tak sem si o vikendu sedl u prodejce do superbuII a trosku sem si ho prolez.Zarazilo mne ze pri mejch 187cm vejsky sem musel na zadnim sedadle hoodne sklonit hlavu dopredu, kdyz semn se chtel pohodlne oprit :-( Coz mne bylo nejak divne tak sem si vlezl do OctavkyII ktera stala hned vedle a ouha tam sem sice hlavu musel taky sklonit ale ne tolik. Trochu na mne prodejce nechapave ziral kdyz sem nekolikrat prelejzal z jednoho auta do druheho a zpet a zkousel zadni sedadlo. Mno vysel nam z toho zaver ze SuperbII ma vzadu mene mista pro hlavu nez OctavieII.
Zdravim vsechny,myslim, ze autor by se mohl alespon trochu zamyslet nad svymi primery. Pochopim nadsazku, i kdyz je v clanku velice casto na pubertalni urovni, ale srovnavat emise CO2 s druhou svetovou valkou je myslim vzhledem k jejim obetem ponekud nemoralni, primlouval bych se k trose duchapritomnosti i v takto subjektivnim clanku.Asi budu oznacen moralistou, ale at si...
Zadna cast auta je naozaj otrasna...Zaujimave, u ceskej odnoze koncernu VW sa problem hladania designu aut nadalej drzi...Zacala to koktavka s jej otrasnymi C-svetlami, Fabka vyzera uplne tragicky, no a teraz sa este pridava aj Superb, ktoreho prva generacia ostala poslednym designovo stravitelnym autom od 'zelenej' znacky. V pripade Superba je to ale naozaj skoda - problem nie su detaily, ale jednoducho to, ze to cele posobi uplne chaoticky.Snaha je pekna vec, ale ono je to ako s varenim - nie vsetko ide dokopy, ze... No a samozrejme ako je vo VW dobrym zvykom, chyby sa budu zrejme odstranovat priamo vo vyrobe, prvy rok vyroby tym padom rulezzzz :-)
To že se ti to nelíbí ještě neznamená že je to hnusné!B-]
Nevím jak vy, ale jak jsem se víc a víc začítal do recenze, tak mi začala spíše připadat jak dobře udělané piárko. na konci jsem už jen hledal větu, jak pan Janda předjel Aceho sedmičku v technických částech dálnice D1.... :-D
Já pochopím hodnocení tohoto modelu 3.6 4x4 až tehdy ,kdy bude v prodeji a nikoliv dělat test vozu,který není vůbec dostupný a bude možná až ve 44 týdnu podle informací za cenu 1.200.ooo,proč tedy uvádí někdo test co neexistuje ?Myslím si,že nyní teprve od 22 týdne bude model jen 2.OTDI a 1.8 FSI proč není test těchto modelů,co to je za chválení co není !! Motoristy zajímá snad ten model co bude dostupný od června a tam není ,proč redakce takto to dělá to nedovedu pochopit.
Inak ta hmotnost 1513 kg je neuveritelna!!! Auto dlhe cez 4,8 metra s dvojspojkovym automatom, 4x4 a 3.6 V6, to asi Superb tajne ukryva pod povrchom karbonove sasi, alebo je niekde chyba.
autor tvrdo zdrbal ten 77kw 1.9tdi. Podla mna to je uplne fajn motor :P za 5 l a dynamika slusna, jazdi sa s tym prijemne, na dialnici pri takej pohodovej 160 ked stupis na plyn tak veselo zrychluje tak do 200, tam uz moc nevladze
Autor ho pochválil za to, za co si pochvalu zasloužil, tedy za spotřebu. Jinak chápu, že ten motor asi vlastníš, a proto ho obhajuješ, ale o dynamice běž vykládat někam jinam B-]
jj mas pravdu, no porsche to neni ale nikdy som nemal problem s nejakou dynamikou (aj ked nevlastnim prave greenline ale O2 1.9TDI PD 77kw). Troska ostra kritika sa mi to zdala,no
Jenže ten GreenLine má delší převody, než běžná verze převodovky pro 77 kW 1,9 TDI. Ona i běžná dynamika te 77 kW je vcelku tragická, ale u GreenLine je to ještě o třídu horší.
ah takto...no mne sa to tragicke nezda (sice mozno v porovnani s fabkou htp), v porovnani s tym 3.6 4x4 je to trocha inde :))
Vezměme to reálně. Stovka za nějakých 12 s, dvoustovku to ani nedá. Nad 140 se to doslova plazí. Prostě je to jednou 105 koní a nic víc, takže tomu odpovída i dynamika v daných vozech, která je velmi slabá.
Radku siel si niekedy v 105 konovej klasickej 1.9ne?tacho 200 to ide no problem, a od 140 do 180 par sekund s plnym plynom. a to na nase dialnice celkom postacuje ;)
Tak ja ten motor mam a 200 tacho je problem a 140 -> 180tacho neni par sekud, ale par desitek sekud. Souhlasim s jedinym. Na dalnici to postacuje...
No v tech 140 to asi nezahrabe ;-), ale pokud potrebujes nekolik desitek sekund na zrychleni ze 140 na 180 tak s tim zajed do servisu, mas neco s motorem.Btw, 200 jsem jel dle GPS s motorem 1.9TDi se 74kW (po rovine) s Borou, tak nevidim duvod pro by si na to O2 nesahla taky.
Je to stejnej motor jako v Oktávce? Tak u něj se vyjadřovat o dynamice je úsměvné, to je třeba tlačit i z kopce. Někde jsem napsal, že je to motor pro dnešní provoz nebezpečný a za tím si stojím.
V tom pripade je nebezpecnych 90% vsech aut co jezdi po cestach, ne jen O2, ale vsechny ty 1.6hdi a spol. a vsechny motory co nemaji aspon 150koni.
"Škoda nový Superb formálně řadí o třídu níže než jeho předchozí generaci. Realita ale svědčí spíše o opačném posunu." chudinky no to uz mohli rovno dat o tiedu nizsie nez je fabia ne? ze sa ty MB tak ponizuju? si myslia ze teraz ta ich najskaredsia "motyka" len tak vystreli. jaaj dizajneri si zas dali "zalezat" na new skoda dizajn, vidno ze u skody sa nepostupuje nijak generacne ako je to inde beznee. skoda ze vobec ta krabica vw/seat/ford/bmw/mercedes/renault superb nema tie vsetky loga na kapote. no nic simply clever by sa dalo zmenit na changing abnormal ideas... by Skoda
Není ošklivé ale za to tuctové ano.Zádnej nápad ale spíše kopírka
s motorom 1,8tsi ste to neskusal? to by ma celkom zaujimalo, ako to islo, aka bola spotreba, ako je citit pohon kolies vo volante.
Skoda...Mehr Als Auto. No nevim jak to poberou u VW. Kdyz porovnam Supa a Pastu, tak nejak nevidim moc prostoru pro Pastu.Jinak mi to prijde spis jak takovy nepsany nastupce T613ky. Myslim, ze u Skody odvedli velkej kus prace. Asi proto jsou u nas Skody tak predrazeny. Hold z neceho se vyvoj zaplatit musi.
to auto je fakt hnusne ...
Proč tam naplácali tolik chromu ? :-/
Ja myslim, ze vsechny Skody po Felicii (a ta za to samo nemohla), jsou designove velmi povedene. I s odstupem casu nemam pocit pri pohledu na O1, ze by to bylo 10 let stare auto. To se treba o Fordu, Toyote apod. rict neda. O francouzskem sarmu radeji pomlcim...
Nevím jak Vám, ale mě by se u nevyššího modelu líbil na kapotě okřídlený šíp jak je měly první škodovky a ne jen nějaká placka s logem (která nezasvěcenému nic neříká).
To logo je dobry napad, na tak skvelem aute by se vozilo samo B-] Drzim palce novemu Superbu!!
O driftovani citam rad, aj ked v pripade Superbu mi trochu v teste chybalo, ako sa sprava na rozbitom povrchu. Ten ste ale zrejme nemali k dispozicii, to chapem.Viem ze rozoberat drifty v Superbe je dost pritiahnute za vlasy, ale ked uz ste to napisali... Rozhodne nezpochybnujem Vase soferske umenie, ale zaujimalo by ma, ako ste dostali Superb do pretacaveho smyku v 180-st. vracacke. Rozhupanim volantom, pripadne sucasnym tuknutim na brzdy to ide len vo vyssich rychlostiach, ale vracacka sa v takych rychlostiach neda prejst, iba ak by mala velmi velky polomer. (potom je otazka, ci je to stale vracacka) Skor sa mi zda realnejsia rucna brzda, len potom neviem, ako dokaze zablokovat zadne kolesa, ked ste jazdili v stvorkolke s DSG, teda ste nemohli sucasne vysliapnut spojku. Staci minimalny kroutak, ktory posiela Haldex dozadu, a rucna brzda to predsa neprekona nie? A este jednu vec, ktoru si neviem predstavit, ako je Superb s Haldexom pod plynom pretacava na suchom asfalte!? Ale ak ste jazdili vracacky na sotoline, potom to vsetko vysvetluje... :-)
Taky existuje taková věc jako ruční brzda, stačí auto trochu rozhoupnout, trhnout volantem a zatáhnout jí a jakmile se urve, tak jí pustit a výkonem (u 4x4 samozřejmě hezčeji a mnohem lépe než u předokolky, kde to moc nejde bez dalšího zatáhnutí ručky) se nechat krásně vytáhnout celou zatáčkou ;-)Podle vás třeba WRCčka do zatáček nedriftují, když nemají zadní náhon? Samozřejmě že ano a ve 180tkových zatáčkách se do něj dostávají samozřejmě přes ručku...
to sice existuje, ale u některých kár jen vnožní podobě coby parkovací a u některých ej bohatě dimenzovaná. Když vidim ty pakničky uvnitř zadních kotoučů :o))))
WRC provadeji drift velmi dobre protoze maji jak pokrocile AWD tak i nezavysly okruh na h. rucku na zadni kola.Se Superbem poweslide by teoreticky sel kdyby v zatacce nedpojily spojky Haldexu, vhledem k tomu ze posleni generace FWD Haldexu 4gen je porad pripojena a ma i zadni samosvor s poradnym kuroutakem by snad sel i poweslide jako full 4x4.Ale Superb nema vic jak 300PS(power trochu chyby ;) a je tezky, tak poweslide na suchem asfaltu tezko, u nej pude leda Braking drift a ruzne modifikace Scandinavian flicku poste hrani si s vahou a brzdama a rovnani plynem to cele kouzlo.
Takze aby som to zhrnul, zhodneme sa zrejme na tom, ze musel tahat za rucnu, aby to utrhol pred vracackou. Stale je vsak otazka, ci rucna zablokuje kolesa v kombinacii s DSG, ked vraj najnovsi Haldex posiela dozadu stale nejaky kroutak.Co ste ma ale nepresvedcili, stale si neviem predstavit, ze 260 koni + Haldex + DSG + velke auto + 225/40R18 + suchy asfalt = pretacavy smyk pod plynom, teda nejaky preklz zadnych kolies.
tak WRC mají (ale ruku do ohně za to nedám) omezený výkon na 300koní. To je něco jiného než bývala skupina B. Ale je jasný, že je "drift" a drift. Ono i takové "jednoduché" zatáhnutí ručky kdy to auto uletí hodně slušně a dupnutí na plyn nechá v člověku určité emoce. Nepochybuji o tom, že tady z redakce neudělali drift jako WRC, ale rozhodně bych nebyl proti, protože si myslím, že to určitě půjde. Navíc nevíš jak ta zatáčka vypadala, jak byla klopená, jestli byla úplně čistá nebo trochu písku, atd atd ..... však proč jim nevěřit ;-)
Asi tak, spicka vykonu v kW neni az tak podstatna je to trochu zavadejici. Tak to opravim WRC sice maji restrictor a nesmi mit vice jak 300PS(proto ten restrictor na privodu paliva) ale kroutici moment omezen nemaji, tak ze srovnavat s nimi bezne auto moc nejde, krotici moment maji diky vyspele lektronice skoro plochy a velky jako tehdejsi skupina B, diky elekronice pri razeni v postate jde porad 90-100% krutak proto pro ne je power slide stejne lehky jako pro normalni pernamentni 4kolku s 500PS bez restriktoru na suchem asfaltu!!!.Bezna 4kolka bez techniky WRC, treba EVO, Escort, STi potrebuje 350 a vice koni pro full ekceleracni slide na sfaltu idelni je 400/500 k tomu odpovidajici krutak. Pri suchem asfaltu a asfaltovem nastaveni to zduranuji protoze za mokra nebo snehu nebo sotoline staci daleko mene ale to sme zase jinde duleyite je taky nastaveni diferencialu a typ pneu atd, treba na sotlinove 15" jde na asfaltu slide az nebezpecne rychle.
Ale jinak máš pravdu. A výkon v koních se řešil na jednom rallyovém fóru a prý se pohybuje i přes 350koní.
asi taky podle benzinu, kazdopadne maj limit na 300k, ...nikdo ale nic netvrdi o kroutaku takze mivaj klido 500nm :))
Pokud vím tak na ms se používá shell.
To není restriktor paliva ale restriktor vzduchu do do turba...;-)B-]:-D
:-D dik za opravu a vzduch neni soucast paliva?, ano je to pred turbem, :-Drestriktorem o průměru 34 mm. Výkon deklarovaný automobilkami je maximálně povolených 300 koní, jejich reálný výkon ale může být až 350 - tomu moce neverim.FIA hlida i tlousku oken v aute, tak ze smerit 300 koni neni dnes problem, kdyby meli vice jak 300 dostanou pokutu, homologace je svina.
:-D:-D............. Já jsem tomu výkonu taky nevěřil, ale Octavia WRC EVO3 měla prý na brzdě 310koní. Takže nejnovější WRC musí mít o pár desítek koní víc. Přečti si http://forum.ewrc.cz/showthread.php?t=621 .
:-D dik za opravu a vyduch neni soucast paliva?, ano je to pred turbem, :-Drestriktorem o průměru 34 mm. Výkon deklarovaný automobilkami je maximálně povolených 300 koní, jejich reálný výkon ale může být až 350 - tomu moce neverim.FIA hlida i tlouzku oken v aute, tak ze smerit 300 koni neni dnes problem, kdyby meli vice jak 300 dostanou pokutu, homologace je svina.
Ano mají, ale realný výkon je někde jinde...
Ver ze to jde .... odzkouseno B-] S vypnutou stabilizaci ho roztocis na snehu, na mokru to uz chce kuraz a na suchu i umeni (ale tam uz je znat ze chybi vykon). Jen upozornim ze jde o power slide, nikoli jen zablokovany zadni kola.
Drift se Superbem? Odkdy má Superb zadní náhon????Protože drift s předokolkou je ale naprosto nebetyčná pitomost!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Na drifty si musíte pořídit jinou káru - nejlépe takový Camaro 5,7 V8. Přidjte se někdy podívat na drifty amerik na sraz, tam uvidíte drifty :o))
Drifty se pořádají jak s RWD, tak AWD tak FWD. Nic s tím nenaděláte ani v tom vašem klubu. Prostě není to výsada RWD vozů, jak si většina zaslepenců myslí.A jinak na pravé drifty se používají trochu jiná auta, než to co zmiňujete, to je tak maximálně pozerská kraksna, kde i ten největší hlupák umí zmáčknout plyn na podlahu a ono se něco stane.
Jistě - driftovat jde s lečíms, ale taky to tak vypadá. Drift s předokolkou na sněhu je ubohost - sám se to zkoušel a asi po 5 minutách mě to přestalo bavit. Navíc se to dá leda za použití ruční brzdy, jinak je to naprosto o ničem a pokud nejde vypnout ABS a TCS tak to nemá ani smysl zkoušet.A to ještě musí mít ta FWD alepson 200 HP, jinak to nemá smysl zkoušet, leda tak na štěrku. Na tom umí hrábnout ale i Trabant :o)))))))))))Jo a můžete mi prozdradit, co driftuje líp než lehký kupé s RWD a 300 a více HP???
Pan Ondrasik, myslim ze odpoved na prispevok, na ktory odpovedate, bola trochu zbytocna. Ale chapem, ze reagujete na to, na co viete odpovedat. Ale to, co ste dotycnemu vysvetlili, ze myslim kazdemu jasne. Driftovat sa da z hocicim ale powerslide len RWD a vynimocne AWD.Skor ma zaujima reakcia Vas alebo pana Jandu na tie VASE Superbove drifty.
Nebudu odpovídat na něco, k čemu nemám co říci. Jízdu absolvoval kolega, takže odpověď je na něm. Každpádně nemám důvod mu nevěřit, jelikož vím, co s volantem a autem umí a je jedno v čem sedí.
Maximálně pozerská kraksna :-D ze by new sluzebnak AR Ondro? :-DNekdo si tu plete pojmy s dojmy.Pojem drift neni to seme co drifting. Se Superbem jde delat jiste Braking drift, Feint drift, Scandinavian flick, Hand-brake.Ale mne by spise zajimalo jak se pritom chova Haldex4? No nic :-D
Hlasuj - toto je hodnotný příspěvek.
Haldex se pri zatazene rucce vypne, tedy alespon u OII
A nie je to tak, ze on ten Haldex sa nevypne pri rucnej, ale nie je vtedy ani zapnuty, kedze sa zapina pri preklze? Lebo sa mi zda, ze O2 nema ten Haldex, ktory je zapnuty stale.
To uz se tady nekolikrat resilo. Haldex II je zapnuty stale, jen pri jizde napr. po dalnici posila na zadek cca. 5% vykonu. Pomer mezi predkem a zadkem reguluje ridici jednotka na zaklade informaci z cidel ESP.
Ještě doplním, že OII i SII ma HaldexII
Oprava: SII má prý Haldex IV
A nema SII nahodou Haldex XWD?
Co to je Haldex XWD?
Tipujem ze tym myslel ten novy dokonalejsi Haldex, ktory sa montuje do Saabu 9-3 2.8 Turbo. Tam sa to oznacuje XWD, a ma to nejaky chytry diferencial na zadnej naprave, bud samosvor alebo dokonca aktivne rozdelovanie kroutaku. NIekde som to videl ale sa mi nechce hladat.
tak a ted panove z autorevue vymysleji jak to vlastne delali. Ono to bylo spis tak, ze se to hrnulo popredu ven
Kde je skajlajn? Není nemocnej? :-/
Typická reakce Daciadrožkaře.:-D Chybí ti to co??B-]
Mozna ten hondivkar z panelaku nekde v koute tise place :-)
A už se zase autor v klidu přizná že jezdil po silnicích 120! :-O Pak to má na silnicích nějak vypadat když si každý dělá co chce a ještě se s tím chlubí! Vždyť to už je na půl cesty k těm frajerům co dávají na net videa jak jedou třístovkou na motorce.Pane autore - doporučuji vám v rámci spravedlnosti jít se udat na policii a zaplatit pokutu. Pak si to třeba nechte proplatit z honoráře. 3-[
další názor člověka ktery ještě asi nesedl do pořádneho auta,souhlasím že ne každy řidič co jezdi rychleji je pírát silnic a z vlastní zkušenosti vím že ty nehody většinou způsobují ti co se couraji a koukaji po krajine!!bohužel krajina rozptyluje!!dalši věc je že každy si určitě koupi superb ve trošku slušnejši vybavě,dejme tomu 1.8 v druhem stupni vibavi a bude s nim jezdi 90!!no uznejte sami,nebylo by trochu škoda tomudle motoru trochu nedat napít a neslišet ve 180km/h pískat turbo??
Ty vypadáš jako klasický zastánce bodovýho systému a nesmyslného striktního dodržování předpisů i na místech, kde je to očividná buzerace. Bože, kdy si lidi konečně uvědomí, že rychlost není takové zlo a kdy si to hlavně uvědomí vláda. Opravdu se mi chce brečet, když vidímv televizi, jak policie má nějakou svoji "promo" akci a pokutují řidiče, kteří ve městě jezdí bestiálních 56 km/h ...Jezdit po okreskách 120 není žádný problém, ani prohřešek.. pokud jedete plynule a předvítalně.. horší rozhodně je řidič, který ač dodržuje předpisy, tak se nevěnuje řízení a jede nepředvídatelně ...
Hele já to taky švihám po okreskách...teda, který znám a když tam není žádný auto, tak to rozpálím (mám-li chuť) taky na 120...když vidím v dálce auto radši hned na 90sát, bo nevím, zda to nejsou benga...jako někdy se lověk neudrží. Ale v obci 50km/h držím poctivě...někdy i míň pokud si nejsem jistej. Superb tenhle se mi skutečně líbí. Myslím, že je po designu povedenej...nic extra, ale je to líbivá kastle. Taky bych stímhle asi 50 90 130 nedodržoval...ale asi tak 50 120 170 :-D.....průser těhle aut a vůbec aut dnes je ten, že mají v průměru perfektní odhlučnění,výbornej podvozek...prostě vysoká rychlost člověk tak nevnímá jako v starý šáde, kdy člověka od 120km/h odrazuje samotný zvuk vozidla, který jakoby naznačoval že se rozpadne :-) A ke všemu silné motory okamžitě reagující na dodek nohy...to jsou všechno lákadla, kterým myslím odolá 1% řidiček (řidiči vůbec ne :-) ) Pokud nás skutečně tak štve vysoká rychlost...zamontujme omezovač na 130km/h a máme jistotu, že alespoň víc jak 130km/h pookreskách nikdo nepojede...
LOL, cekal sem esy se najde nejakej dusin co bude analyzovat vztah recenzentu k silnicnim predpisum, a je to tady :-) je mi putna jak recenzenti jezdej, staci mi kdyz napisou nezaujatej clanek o necem co me zajima
s tou nezaujatostí v případě článků o vozidlech koncernu VW to bývá obecně až na vyjimky velmi slabé...
Leitner nemá rád když se někdo chová ve stylu :To je nečestné a nesportovní....škoda že nenapíše raději něco k věci, ale raději řeší Jandu.Klasika...
No za to vy zcela jistě jezdíte vždy předpisově -- a ve městě NIKDY nepřekročíte 50 .... o dálnici ani nemluvě .. že ? Jděte k šípkům - zloděj nejčastěji křičí : "Chyťte zloděje" !
Jo s tím zlodějem to sedí.. Příště tu bude recenze ve stylu: "Ukradli jsme super nový model auta značky XX a týden jsme s ním jezdili po okreskách 150km/h.. Jezdilo se nám v něm dobře.. "On je rozdíl když někdo občas překročí rychlost, když někdo jezdí pravidtelně 130 kde je 90 a 100 kde je 50 a vrchol je podle mě když se někdo ještě chlubí veřejně že porušuje zákon.. 3-[
Se vzpamatuj...
Neni nahodou na usecich nemeckych dalnic neomezena rychlost?
Na okreskach je NEKDE povolenych 120+ ???
já bych řekl, že všude. Rychlostní limit není zeď.
jako provokace dobreee
Jaká provokace? To myslím vážně. Prostě speed limit, čára apod. není zeď.
Doufám, že jste tak nekompromísní i na německých okreskách, nebo tam jezdíte jak připosraný?
Proč? V Německu jsou daleko mírnější tresty, než v ČR. Navíc potkat za hranicemi hlídku je větší umění, než u nás. To pouze média dělají z okolních zemí nějaké policejní státy, kde se každý bojí.
A co je na tom špatného?
Je to porušení zákonu. Jinak nic.
Zvratek Ondrášík aby nechyběl s rádoby vtipnou poznámkou...
Pane Ondrasik, a blbejsi otazku uz tam nemate?Samozrejme ze ne kazdy kdo jede po okresce okolo 120 tacho musi hned byt zrovna pirat silnic, ale vyjadreni typu "víceméně předpisovou jízdu po běžnějších okreskách kolem tachometrových 120 km/h" opet, jako uz potolikate, svedci o jedinem:pjanda je prerostly pubertak ktery si mysli ze protoze je vyborny ridic tak pro nej predpisy neplati (budiz, kdyby o tom aspon mlcel), a vytrvale to dava ve svych recenzich "na odiv".U pubertaka v diskuzi pod clankem budiz, ale u redaktora auto-magazinu by to melo (ve slusne spolecnosti) byt spolecenksy neprijatelne.MN
na okreskach ked je dobra cesta kludne okolo 130. v obci tak max. +20 nad limit po peknej sirokej ceste, inak 60 (teda v CR 50)
Naprostý souhlas, přesně to vystihuje myšlenku mého původního příspěvku. B-]Jen tak mimochodem.. Ono se to tady v diskusi asi docela hemží puběrťáky co jezdí ve "vytuněném" golfu s křídlem a blesky na dveřích.. A samozřejmě 120 po okreskách.. 3-[
120?? a na okresce??? az se mi srdce zastavilo :-D
A co, ja si klidne pojedu po okresce 200 ..... klidne se z toho muzes zjancit
Tak jen prosím cestou nahoru nevezmi s sebou někoho, kdo se tam zrovna omylem připletl ;-)
Cit."...uložený vpředu napříč před přední nápravou...". Ufff, to jsem si oddechl, ještě že to není ještě horší a není to podél, i když účel Superbu je jinde než drift ve vracečce. Jinak musím říct, že jsem viděl o víkendu v Loučeni nějakou promo akci se záplavou Superbů a trochu jsem litoval že ho nemůžu vyzkoušet, hlavně by mě zajímalo jak jede s velkým benzínem a ve srovnání s 1,8T. A - i když design je věc subjektivního vkusu a já ho až na praktičnost interiéru nikdy neřešil a neřeším - zpředu to vypadá naživo fakt velice dobře, zezadu hrozně, a interiér je pro mě naprosto nepřijatelný ( typicky audinovsky, tak nějak zvláštně přeplácanej, preferuju jednoduchost ala BMW). Celkově bych řekl že Škůdka udělala dobrou práci a posunula se zas o kus dál.
v Loučeni byla a je už asi 14 dní training akce pro prodejce ŠKODA, sám jsem měl tu čest vyzkoušet různé druhy motorů Superb až na 3.6, která nebyla k mání. Překvapila mě 1.4 TSI. Velice svižný motůrek. Uvidíme jak se bude prodávat.
Prostor na zadnich sedadlech je opravdu super vychytavka zejmena v kategorii vozu, kde je obsazeni do dvou osob nekde pres devadesat procent uziti. Ve ctyrech se vozi tak maximalne delnici na stavbu a ty potesi spise Logan. Bylo by dobre napsat, ze zazraky se nedeji, takze opravdu spickove misto vzadu je vyvazeno opravdu minimem mista vpredu, kde auto pripomina spise Octavii nez vuz stredni tridy a v ramci ni je asi vubec nejmensi. Stejne tak auto nema uvnitr moc velkou sirku ani v ramci stredni tridy.Dotykovy display navigace bohuzel je az prilis obvykly, protoze to je zdaleka nejblbejsi metoda ovladani palubniho systemu, ktera byla vymyslena. Vetsinou pouzivana zaostalymi automobilkami pouzivajicimi genericke navigace od tretich stran, ktere tudiz nelze zakomponovat do nejakeho rozumneho jednotneho zpusobu ovladani (iDrive a podobni). Krome toho, ze je ovladani extremne nepohodlne, protoze mackate neco co je mimo vasi linii pohledu i doteku, tak to samozrejme je nejnebezpecnejsi metoda (proto take v USA bezne dotykove navigace nesmi byt pouzivany za jizdy a tudiz se ovladani vypne pri rychlosti nad par kilaku v hodine stejne jako TV u ridice), navic to vypada opravdu hnusne, protoze ty otisky prstu z ni nedostanete. Opravdu extremne neprakticke.
naprosto presne a trefne!!! vzdycky se bavim, kdyz se resi misto na zadnich sedadlech. kolikrat jedete ve ctyrech? a jak daleko? a kdyz uz tam nekdo sedi, tak deti a ty maj mista az dost. rek bych ze kufr je preci jen dulezitejsi, ne ze bych tahal traverzi ale slusnej nakup nebo kolo celkem vozim casto
No, ale kolo do sedanu stejne nenalozis, na to je kombi. MMi jsem mel v pujcenem aute a nevim, proc se ucit neco, na co mi staci 5 tlacitek, ostatni jsem nevyuzil. Jinak jsem sedel v novem superbu a pri mych 195 cm jsem pocitove nemel mene mista nez ve starem, ve kterem jsem najel asi 100t km. Ale je pravda, ze v novem jsem mel moznost jet jen asi 20km. Vy uz s nim jiste mate najeto desitkz tisic, takze to misto muzete objektivne hodnotit.
Blbost, s přítelkyní jezdíme v sedanu běžně na dovolenou a vozíme si s sebou 2 kola uvnitř vozu.
Problem je v tom, ze dnesni auta maji tolik ficurek, ze pet tlacitek uz davno nestaci. Posledni auta, ktera nemely nejake sdruzene ovladani vypadaly jako BMW E38 nebo E39 a sice na palubce asi deset funkcnich tlacitek ovladanych pres tri shifty a pokud byla navigace tak dalsi tlacitka kolem ni. Pak si nastesti nekdo uvedomil, ze stredni panel by u auta nemel vypadat jak klaviatura od varhan a tak se zacaly vymyslet lepsi varianty.
Zapomněl dodat, že se to bohužel nepovedlo B-]
Tak vymysli lepsi a vydelas miliony. :-D Ono neni jednoduche udelat ovladaci system, ktery bude co nejmene rozptylovat ridice a zaroven ovladat desitky voleb, ktere maji dnesni auta.
Mno, pokud povazujes IDrivve nebo MMI za inteligentni a jednoduche ovladani, pak chapu i tvuj prispevek ohledne mista a vse ostatni...
Nahodou iDrive chce sice chvilku na nauceni, ale jakmile si na to clovek zvykne, tak se s tim da rozumne pracovat. Samozrejme ve vsech testech, kde to ma recenzent pujcene na dva dny, to pochopitelne strhaji. Oproti tomu na dotykovy display se zvyknout neda, protoze pro ovladani je proste potreba vizualni kontrola a to je v aute spatne.
hehe... já jsem v A6 ani nečetl navod na MMI a za pul hodiny jsem tomu rozuměl i po slepu... je to jen o IT gramotnosti dotyčneho... pokud umíš s kompem nevím proč bys neuměl s vychytavkama stylu iDrive nebo MMI...
k iDrive som sa dostal ked bolo nase BMW nove uz je to 4 a pol roka tzn mal som 15 alebo 16 rokov? Za par minut som mal to dost obmedzene uzivatelske prostredie cele prebrowsovane. Kazdy, kto chce, pochopi to. A kto je zaujaty a ma potrebu pisat ze to je komplikovane tak si to nenecha vyhovorit. Navod k palubovke a stredovemu panelu je proste zbytocnost. Ako spomenul kolega s Audi, je to o IT schopnostiach. Jedine co sa mi zda nestastne je submenu "Climate".
Opravdu to má hmotnost jen 2015 kg? Moje O2 váží 2025 kg.
O2 TI VAZI CEZ 2 TONY? CO V NEJ PREVAZAS ?
Normálně:-D Jedeš do Chorvatska k moři nebo do Rakouska na lyže Octou II TDI PD 4x4 nebo Superbem 3,6 FSI a vezeš s sebou konzervy, brambory, těstoviny, sklenice se zavařeným gulášem a pytlíkový polívky a 2 tuny máš natotata.;-)
Cement, konzervy... to sa nazbiera ;-)
Opravte si objem motoru v tech parametrech, fakt to má 3,6 litru a ne jen 3. ;-) Jinak autor píše o spotřebě GreenLinu, ale nikde se nezmiňuje, za kolik jezdil s tou 3,6...;-)
3.6 V DLOUHODEBEM PRUMĚRU NĚCO KOLEM 9 LITRU,ALE KRATKODOBEJ KDYŽ TO TROCHU PŘIŠLAPNEŠ TAK I 22:-D
Diky za upozorneni, uz jsem to opravil. Byl na me vyvijen velky tlak na dokonceni ;)Jinak chtel jsem se zminit i o spotrebe 3,6, ale pak jsem to radeji nerozebiral :) Nicmene je to myslim videt i na fotografiich, spotreba se pohybovala kolem 18 litru. Coz nezni nejak zvlast krasne, ale vzhledem k objemu motoru a jeho vykonu, tride auta a zatezi, ktere to v danou chvili bylo vystaveno, povazuji za velmi dobrou, prekvapive nizkou hodnotu. Zda se, ze to bude uspornejsi motor nez 3,2 FSI 195, ktery by v tomto rezimu bral kolem 25 litru. Ale na nejake zasadni zavery to chce najet trochu vice kilometru v trochu rozlicnejsich rezimech :)
18 lirů u V6??? Kolik ste měli průměrnou rychlost za celý úsek měření? 200??? Protože jinak je to drsný - tolik žere Chrysler 300C 5,7 V8 HEMI a ještě při ostřejší jízdě. Rozdíl je jen 2 válce anvíc a 80 HP:-D:-D:-D:-DImho zajímala by mě cena tohohle V6 - ta bude jistě zajímavá. Myslím že na 300C teda moc ztrácet nebude :o)))25 litrů druhý motor? Ehm, já jezdí s V6 2,7 v průměru za 9 litrů.... Hihihi......za 25 - to bych musel jezdit ucpanou prahou a výhradně s hrabajícíma kolama od semaforů - jinak vyloučeno. Skutečně úsporný motor:-D:-D:-D
Myslím že prvním řádkem jste si sám odpověděl a zbytek jsou klasické psychopatické výlevy. Ano Vaše auto s motorem 2,7V6 je určitě lepší, než Superb II. A můžete s eklidně odebrat do háje.B-]
Tak spotřebou jednoznačně. Zbytek nejde moc provnávat, neb je tam rozdíl 7 let.....A do háje si můžete jít sám milý pane.....bohužel stálo hodně čecháčků nemumí uznat fakt, že může existovat něco jiného než škoda a taky lepšího v některých paramtrech. Zvláště když je to zpoza ocenánu.To mají rudo před očima a vytahují polopravdy a nesmysly co říkal soused, neb v tom 85% nikdy nesedělo.Imho - nové Audi A6 2,8 FSI má 210 HP. Prosím rok 2008. Muj chrysler 2001 má z 2,7 V6 203 HP. Co říkáte na litrový výkon? Taky dobrý argument některých "odborníků" co znaj jen 25 let staré Camaro.... A starý Superb měl 2,8 V6 193 HP....
Marty: Litrový výkon opravdu není jediný parametr, na základě kterého se dají motory porovnat. Co takhle emise, kultivovanost, tocivy moment, jeho rozsah, spotreba. Splnuje ten motor EURO IV?Tocivy moment ma to Audi 280Nm v rozsahu 3000 az 5000ot. Jake je to u tveho motoru? Lepsi? :-)Kdyz uz jsi tady nadhodil skvely Chrysler motor 5.7l, ma spotrebu mix 12 litru (a to nevim jestli mel zapnute pri mereni vsechny valce), takze kdyz se mu slapne na krk si vezme 25l s prehledem. Btw, vykon 335k z objemu 5.7 litru, to se teda nema cim chvalit. Audi ma z 4.2l vykon 352k. V roce 2008. Co ty na to? ;-)
"stálo hodně čecháčků nemumí uznat fakt, že může existovat něco jiného než škoda a taky lepšího v některých paramtrech. Zvláště když je to zpoza ocenánu."Já bych spíš řekl, že je tady problém jednoho Martyho a nikoliv "hodně čecháčků". Máte auto co se Vám líbí a vyhovuje - asi jako každej. Je ale nutné tady takhle zamindrákovaným způsobem navážet do někoho, komu se líbí něco jinýho ?Ad Imho - mně je naprosto agál, zda má benzínové auto 193, 203 a nebo 210 koní, ono je to totiž v praxi téměř neznatelné a z pocitů uživatele rozhoduje spíš odezva na pedál plynu a průběh krotícího momentu - málokdo totiž točí motor někde v 6500 tisících. Krom toho je pitomost srovnávat auta s euro 3 a euro 5.
Mno tak mě to točí při poklidné jízdě mezi 1800-3500 otáček. A 6500 otáček je už červený pole :o)))Tohle není Honda co točí 10 tis....No já to uváděl jen pro oblíbenou frázi odporců amerik že maj šptanej litrovej výkon :o)))Jak který.... Ty novjěší určitě ne když pomineme starou školu jako Mercury Grand Marquis, kde jde o něco jinýho....
Asi nejste pjanda. Přečtete si víc jeho příspěvků a recenzí. Pak možná zjistíte, že na jeho poměry a jízdní styl tyto spotřeby jsou dost nízké. Viz třeba test Mercedesu C s dieselem.
OMG, zajímalo by mě, zda lidé jako Marty chodili do školy, nebo jde o hnědočecha, kteří školu jen "navštěvoval"...Obsah příspěvku by naznačoval druhou možnost.
Vantage? S čím máš jako problém? Mě by spíš zajímalo jestli chodil autor článku do autoškoly nebo jestli musí být za každou cenu v centru pozornosti a přehánět...
Myslím, že prvním řádkem jsi to vystihl, zbytek tam být nemusel :)
Vůči některým kolegům z Autorevue, máte opravdu pěkné fotografie - díky za ně. Rád bych se jen zeptal jak je to s pružným zrychlením - někteří novináři si stěžovali, že pružné zrychlení z 160-180 na cca 220-230 je v motorizaci 3,6 poněkud "utahané" - můžete potvrdit, nebo vyvrátit ? Děkuji.
Si to měli změřit, tyhle pocity jsou k smíchu....jako většina novinářů co se snaží psát o testovaných autech.Auta by měli testovat odborníci a ne pisálci co tomu nerozumí.:-/
Tomu nerozumím: co bychom měli z odborníka, který by své odborné dojmy nesdělil světu? Navíc také nechápu, proč nevěřit (samozřejmě ne bezmezně) závěrům novinářů, kterým projed pod rukama víc aut než řidiči?
Kde je dané že odborník nezdělí své poznatky světu.Psal jsem o tom, že když někdo napíše že od 180 do 230 je to PREJ liný a ptá se jaký pocit měl ten druhý, tak je to o ničem.To jsou pocity.Tady mají nastupovat fakta.Realita.Ne dojmy a pocity.Ty jsou nic neříkající...a zavádějíci.Jinak někteří novináři opravdu testy dělat neumějí...někdy mám pocit že test napsali z fotky auta či opsali z konkurenčního webu, či časopisu.:-/
Dojmy a pocity sou hodne dulezity, nekdy i vic nez specifikace. Koukni nekdy na Top Gear tam zabiraj dojmy a pocity vetsinu testu a sou to skvely testy. Nekdy i kdyz je podle specifikaci lepsi jedno auto stejne si vyberou jiny.
Jak to vypada s parametry greenline, predevsim dynamika?Jinak musim rict, ze recenze byla pekna ;-)
..sorry, i must say, it looks like made in china car... brilliance or something...
Vsak cinsky auta pry maji budoucnost... :-DJinak... Pekny fotky... A pasaz o GreenLine :-D
si ale peknej magor,delam vc kVasinach kde se superb vyraby a rikam toi ze dodnes je to takova piplacka s kazdym dilem ze ani trochu nevis co to je!!takovydle borce miluju,co v tom nejeli ale už maji vlastni nazor,podle me to AUTO UMI PŘEKVAPIT A TY SI JEN PEPA Z HORNI DOLNI CO JEZDI V ODRBANY 406CE
pekny fotky...yes, nice sky, trees, grass and car for old man with no style... this is car for bosses who raped your workers...interior looks quite nice, nice engine with good performance, but its nothing special... i like first superb, i was owner first superb... sure, i wouldt buy this new one..
Ju iz speaking very najs!:-D
sorry for my vulgar...im little bit surpriced this styling... GL
Proč píšeš anglicky, když to ani pořádně neumíš? "Surpriced" lol :-)
píše proto,že je blbej jak troky a honí machra - známka angl.jaz. -4
mozna pise proto, ze neumi cesky,treba,hm?! Kdyz se podivas na jeho mail
Podle IP adresy je z Polska ...
to je jedno, kazdy si domyslel co pise, a u mna ma 100bodov! Desing ala China. Skodovka bude rada, ak ludi presvedci kupit si nieco skarede, no spickove po technickej stranke. Mne sa Superb velmi nepaci, no technicky a kvalitativne je to vrchol v skodovkarskej produkcii......
vzhlad palubovky to ma o 3 triedy lepsi ako korejec z minuleho storocia nove mondeo
oh u r so cool, u can speak english. amazing:-P
No myslím že anglicky neumí, na každém řádku má tak 3 chyby
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.