Neměl by ten článek být označen jako reklama?
Mělo. Pro srovnání váží to jako Honda Civic Type R a stojí to taky cca stejně (dle výbav). Akorát je to prcek pro dva do města s malým dojezdem, dynamika neodpovídá ceně a výměna baterek pak po pár zimách přijde na 1/4 milionu, což z ojetiny bude dělat nechtěný vůz.
A proč proboha?
A to z jakého důvodu? Vypadá to prostě jako výborný BEV. Když někdo nešíří dezinformace, tak je to hned reklama? Například i3 je špičková technika. Znám několik majitelů a nedají na to auto dopustit.
i3.....je to sice vošklivý a neskutečnej kostitřas, ale jinak dobrý. Pokud tu samou technologii dají do Mini a ještě k tomu dopředu, nemám připomínky.
Citace: " ...protože se přední kola musejí poprat s výkonem 135 kW a točivým momentem 270 N.m, umí docela tahat za volant...."Pokud by se přední kola prala s pouhými 270 Nm, za volant by nikdy netahala. Vzhledem k faktu že všechna auta - elektromobily nevyjímaje - mají mezi motorem a hnacími koly redukční převod, je skutečný moment na kolech vždy několikanásobně vyšší než ta relativně malá hodnota udávaná pro hřídel motoru. Copak to odborný redaktor neví ?
Dobrý den,děkuji za poznámku. Odborný redaktor to ví, proto v textu není uvedeno, že točivý moment na kolech je 270 N.m. Uznávám, je to špatná formulaceHezký den,Honza
Ok. Hodnota momentu na motoru totiž neříká prakticky nic o momentu na kolech, ani o jejich hnací síle. Je to vidět třeba ve srovnávací tabulce Mini Cooperu SE s jinými elektromobily na sesterském auto.cz. S přehledem nejvyšší točivý moment tam má Honda e (315 Nm), ale její zrychlení 0-100 je přesto nejhorší (samozřejmě vliv má i hmotnost apod)https://www.auto.cz/mini-cooper-se-vstupuje-n... ...
Zase bych tak nebral za slovo. Asi každý to pochopí. Pro přepočet by bylo potřeba zjistit otáčky motoru v dané rychlosti, otáčky kol a máte redukční poměr na převedení momentu. i3 jede max. 154km/h kola má r19 a motor točí max. 12000rpm. Tu to bude asi stejné.
No právě že to každý nepochopí. Potvrzuje to ostatně i ten mínus co jsem dostal
reklama pěkná..
Spíš dobré auto...
Auto dobrý, ale pohon k ničemu.
Vlastne proc ne ... Mini plnilo casto ulohy metsky stylovky. Na delsi cesty, rodinu apod. s tim nikdo moc nepocital
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.