Palubní displej už vypadá jako že ho ukradli z bmw 5 a ne z roku 2005
Akorát 5er používá 10.25 palečku, zatímco tohle je 12,3 palecku. Ale neboj, i 5er bude mit za 5-10 let 12.3”...
Co Lexus a Apple Car/Android Auto? Nebo se da ta uzasneho na tech 12.3 palcich pustit? Navigace je online? Ukazuje aktualni problemy v doprave? Muzu si z kalendare poslat misto schuzky rovnou do navigace?
CarPlay prý plánují na příští tisíciletí, a bezdrátově na to další.
Ano navigace ukazuje aktuální informace z dopravy.
a škodovka má kalendář?, umí to obráceně?, co se ptáš, tak má už yaris v základu.
No vidíš a jsou obyčejná mainstreamová auta, která mají už dnes 15" displeje. To nebude mít Lexus ani za 20 let.
O úhlopříčku úplně nejde.
Ti Japíci to dopracovali, už neumí postavit ani vlastní audio do auta a jsou závislí na tom, co spadne Korejcům ze stolu.
Levinson i Harman jsou Americane, ktere casem koupil Samsung. ML rozhodne nejsou drobky/zbytky ze stolu Samsungu. Bezne velke firmy kupuji mensi, ktere byvaji casto v urcitem oboru lepsi.
Mark Levinson prisiel o svoju znacku. Kupili ho sprvu chlapici co robia v realitach potom korejci. Mark Levinson je uz len zvukovy tien toho co bol.B-]
Je to daleko prostší, úspěšné firmy kupují neúspěšné krachující firmy. ML dělá to co jim korejský majitel nařídí a dovolí, nic víc a nic méně.
Proto ted napr. Google/Alphabet kupuje za 2.1 mld USD Fitbit za cenu o 19% vyssi nez jeji (Fitbit) aktualni trzni kapitalizace? Diky za vysvetleni, Karle.
To sis vybral zcela mimoňský příklad. ML do dovedl k bankrotu a Harman ho převzal defacto zadarmo.
Bavime se o odpadu z korejskeho stolu ne obchodu. A rekl bych, ze vedle SRN, UK a USA jsou/byli mistry v audio prave Japonci.
No právě, Japonci byli, už nejsou a musí kupovat co jim dodá korejská firma.
ty jsi česká piča..https://en.wikipedia.org/wiki/Mark_Levinson_Audio_... ...
jooo to psala uklizečka ze světa motorů.:-D
tady něco smrdí, nebyl ten co měřil tu spotřebu nějak nemocný, z kopce jezdí na neutrál a plyn na podlaze ???? nebo ta spotřeba je jak vypočítaná? Kdyby nám napsal kolik toho najel bez benzínu, ale ani poznámka, asi měl tam něco vypnutýho.
Zajímavé, tam kde se dá rekuperovat jezdí za 11, na dálnici za osm.
Když 5/100 sežere CVT tak je těch 11/100 i reálných, kdyby tam dali převodovku tak by se to možná vešlo i pod těch 7.
Hm... tak to je zajímavé. To máš z osobní zkušenosti?Protože já mám taky tento stejný pohon a dlouhodobou spotřebu mám 7,55/100. Pravda, je to sedan GS 450h a ne RX. A taky mám tam eCVT (ne CVT). Takže když si takový znalec, jakou bych měl spotřebu, kdybych tam měl nějakou jinou převodovku? A jaká by, dle tebe, byla nejvhodnější? Možná by stálo za to, abys tvoje znalosti předal do Toyoty, ať se poučí a někam se pohnou :-D
Jen neurotický člověk nepustí plyn z dorazu, tak vlastně je to o řidiči on se bojí něčeho co zdraví člověk zvládne a rozmyslí si dopředu, jak ten plyn stlačí.
Hybridy od Lexusu nepouzivaju CVT.
Používají. e-CVT je pořád jenom převodovka s plynule měnitelným převodem, tedy jen jeden z několika typů CVT převodovek..
Elektronicky řízená převodovka s plynule měnitelným převodem (E-CVT):-D
:D koncernový redaktor, holt to není tdi, vysněné..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.