Za volantem Lexusu RX po faceliftu: Neviditelný pokrok na všech frontách!

27 komentářů

MM
3. listopadu • 0:02

Palubní displej už vypadá jako že ho ukradli z bmw 5 a ne z roku 2005

3. listopadu • 10:29

Akorát 5er používá 10.25 palečku, zatímco tohle je 12,3 palecku. Ale neboj, i 5er bude mit za 5-10 let 12.3”...

Skodovak
4. listopadu • 8:47

Co Lexus a Apple Car/Android Auto? Nebo se da ta uzasneho na tech 12.3 palcich pustit? Navigace je online? Ukazuje aktualni problemy v doprave? Muzu si z kalendare poslat misto schuzky rovnou do navigace?

.
6. listopadu • 10:15

CarPlay prý plánují na příští tisíciletí, a bezdrátově na to další.

Peter
4. listopadu • 19:09

Ano navigace ukazuje aktuální informace z dopravy.

petr r. (petrumr)
4. listopadu • 16:18

a škodovka má kalendář?, umí to obráceně?, co se ptáš, tak má už yaris v základu.

K+H
4. listopadu • 8:12

No vidíš a jsou obyčejná mainstreamová auta, která mají už dnes 15" displeje. To nebude mít Lexus ani za 20 let.

MM
3. listopadu • 22:16

O úhlopříčku úplně nejde.

Karel.
2. listopadu • 17:44

Ti Japíci to dopracovali, už neumí postavit ani vlastní audio do auta a jsou závislí na tom, co spadne Korejcům ze stolu.

bzzz
2. listopadu • 18:01

Levinson i Harman jsou Americane, ktere casem koupil Samsung. ML rozhodne nejsou drobky/zbytky ze stolu Samsungu. Bezne velke firmy kupuji mensi, ktere byvaji casto v urcitem oboru lepsi.

JohnST
2. listopadu • 19:50

Mark Levinson prisiel o svoju znacku. Kupili ho sprvu chlapici co robia v realitach potom korejci. Mark Levinson je uz len zvukovy tien toho co bol.B-]

Karel.
2. listopadu • 18:10

Je to daleko prostší, úspěšné firmy kupují neúspěšné krachující firmy. ML dělá to co jim korejský majitel nařídí a dovolí, nic víc a nic méně.

bzzz
2. listopadu • 19:10

Proto ted napr. Google/Alphabet kupuje za 2.1 mld USD Fitbit za cenu o 19% vyssi nez jeji (Fitbit) aktualni trzni kapitalizace? Diky za vysvetleni, Karle.

Karel.
2. listopadu • 23:41

To sis vybral zcela mimoňský příklad. ML do dovedl k bankrotu a Harman ho převzal defacto zadarmo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
3. listopadu • 10:42

Bavime se o odpadu z korejskeho stolu ne obchodu. A rekl bych, ze vedle SRN, UK a USA jsou/byli mistry v audio prave Japonci.

Karel.
3. listopadu • 10:46

No právě, Japonci byli, už nejsou a musí kupovat co jim dodá korejská firma.

petr r. (petrumr)
2. listopadu • 16:45

jooo to psala uklizečka ze světa motorů.:-D

petr r. (petrumr)
2. listopadu • 16:41

tady něco smrdí, nebyl ten co měřil tu spotřebu nějak nemocný, z kopce jezdí na neutrál a plyn na podlaze ???? nebo ta spotřeba je jak vypočítaná? Kdyby nám napsal kolik toho najel bez benzínu, ale ani poznámka, asi měl tam něco vypnutýho.

Kankunen
2. listopadu • 15:01

Zajímavé, tam kde se dá rekuperovat jezdí za 11, na dálnici za osm.

Neurotic
2. listopadu • 20:12

Když 5/100 sežere CVT tak je těch 11/100 i reálných, kdyby tam dali převodovku tak by se to možná vešlo i pod těch 7.

Marek71
4. listopadu • 10:42

Hm... tak to je zajímavé. To máš z osobní zkušenosti?
Protože já mám taky tento stejný pohon a dlouhodobou spotřebu mám 7,55/100. Pravda, je to sedan GS 450h a ne RX. A taky mám tam eCVT (ne CVT). Takže když si takový znalec, jakou bych měl spotřebu, kdybych tam měl nějakou jinou převodovku? A jaká by, dle tebe, byla nejvhodnější? Možná by stálo za to, abys tvoje znalosti předal do Toyoty, ať se poučí a někam se pohnou :-D

petr r. (petrumr)
3. listopadu • 10:51

Jen neurotický člověk nepustí plyn z dorazu, tak vlastně je to o řidiči on se bojí něčeho co zdraví člověk zvládne a rozmyslí si dopředu, jak ten plyn stlačí.

Milan
3. listopadu • 9:02

Hybridy od Lexusu nepouzivaju CVT.

Pišta
3. listopadu • 11:57

Používají. e-CVT je pořád jenom převodovka s plynule měnitelným převodem, tedy jen jeden z několika typů CVT převodovek..

petr r. (petrumr)
3. listopadu • 10:41

Elektronicky řízená převodovka s plynule měnitelným převodem (E-CVT):-D

.
2. listopadu • 16:08

:D koncernový redaktor, holt to není tdi, vysněné..

Doporučujeme

Články odjinud