První jízda s Kiou XCeed: Má skvělý podvozek! Chybovat si nemůže dovolit

Znalec  |  07. 09. 2019 07:52

Vnútorný priestor vpredu je teda rovnaký ako pri hatchback ?
Kedze predné dvere su rovnake?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 09. 2019 08:10

O 4cm vyšší a o 4cm vyšší světlá výška=stejně prostorný interiér.Tohle bych bral místo kamiqu aspoň vzhledem.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  07. 09. 2019 08:51

a ty máš kamiq?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 09. 2019 09:37

Přece si nebudu kupovat o 100koní slabší auto jenom kvůli lepšímu nastupování.Moje octars tsi najeto 65tkm/stará skoro 5let takže ještě min 5let mám čas než budu měnit za něco jiného.Kamig by vyhovoval a Xceed taky a ještě se mi víc líbí.Je to novinka takže ceny spadnou jako normálně.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  07. 09. 2019 09:48

A využiješ ty koně jako majitel? Jenom jsem se ptal, znám jednoho co si koupil scalu a bude ji měnit za c-hr v hybridu.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 09. 2019 20:23

petrumr koně nevyužiji "mimo předjíždění" ale zase většinou nechybí a o půl- max litr vyšší spotřeba než mít třeba 1.4 je prd.Ale když někoho předjíždíš a on to voroštuje tak mu ujedeš.Měnit scalu za c-hr no když na to má..

Odpovědět  |   | 
Miko  |  08. 09. 2019 08:11

no asi dostal rozum

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  08. 09. 2019 13:59

XCeed sa robí aj 200 koňovím motorom to je rozdiel oproti Tvojmu autu tak 20 koní.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  07. 09. 2019 20:31

Skoda, ze všetok rozdiel vo výške isiel len do podvozka.

Cena je vysoká za +4cm

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 09. 2019 09:22

Je to hezké, a nejspíš i hezky pojede. Ale se základní cenou o stopadesát tisíc výše, než klasický Ceed, to u nás prodejní trhák nebude. A to i s přihlédnutím k výbavě a rozdílům ve výkonech...

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  08. 09. 2019 14:00

Rozdiel v cene nie je ani 3000 EUR a to je tam vyššia výbava, to som ani nevedel, že koruna už tak klesla, že je 150 tisíc KČ.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 09. 2019 19:56

Ceed v základní ceně 359 tisíc. XCeed 484 tisíc. OK, není to stopadesát, je to skoro stotřicet I tak je to dost velký rozdíl, který bude dost na překážku většímu rozšíření.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  09. 09. 2019 12:19

Lenže základ Ceed nie je to isté ako Základ XCeed, ani výbavou ani motorom. Ak to nahádžeš rovnako, tak rozdiel bude pod 3000 EUR. Ten kto kupuje Ceed v holobyt edition nie je cielovka pre XCeed.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  09. 09. 2019 12:26

A ešte doplním, že ceny sa do pol roka isto znížia ani Ceed sa nezačal predávať za tieto ceny.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 09. 2019 14:17

Čtení s pochopením textu máš za pět. Ale chápu, mluvíš cizí řečí, to se dá omluvit. Tak to zkus znovu.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  07. 09. 2019 14:30

4x4 ako kona? bude? kia je krajsa ako hyundai ale potrebujeme 4x4

Odpovědět  |   | 
Milan  |  07. 09. 2019 15:13

Kia definuje XCeed ako mestský crossover a ten 4x4 nepotrebuje. A to je aj odpoveď na tvoju požiadavku - 4x4 nebude.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  07. 09. 2019 19:18

poviem ti pravdu, je to drahsie aby to spravili aj 4x4 aj ked to je len lacny 4x4 s priecneulozenym motorom bez medzinapravoveho diff.. ale ajtak je to skoda, vyvysene auto s prednym pohonom je maximalne pre ludi, ktory nevedia parkovat a nepriatelia su obrubniky a bolave chrbty ... inak v tom nevidim ziadny iny zmysel

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  08. 09. 2019 14:27

Vyššie auto nie je len o obrubníkoch. Jazdím na chatu kde sa cesta každý rok viac mení na šotolinu a neverím že ju opravia. Posledne už som škrkol spodok, ale nie je to taký terén, aby som potreboval 4x4. A nemyslím, že som jediný na svete, čo má z nejakého dôvodu požiadavky na vyšší podvozok. Autá sa priblížili k zemi kvôli spotrebe, ale svetlé výšky ktoré boli pred 15 rokmi bežne u kombíkov sú dnes u crossoverom alebo aj niektorých SUV.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  08. 09. 2019 19:58

Měl jsem auto z roku 1999, což je dvacet let oproti dnešku, a nemělo světlou výšku dnešních crossoverů, tak tu neplácej nesmysly. To, co popisuješ, platilo možná v osmdesátých letech.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  09. 09. 2019 12:29

To, že zrovna tvoje auto bola už vtedy placka ma nezaujíma. Svetle výšky okolo 150-160mm boli neboli okolo roku 2000 nič výnimočné. CX-3 ako Crossover ma 165.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 09. 2019 14:18

Jo jo, Peugeot 206 je strašná placka a ty jsi vůl.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  07. 09. 2019 14:34

Dnes som ju videl u nás v OC vystavenu Live.Je pekná ale podla obrázkov som si myslel že bude vačšia. Naživo sa mi zdala dosť malá.Je podla mna veľkostne približne ako Stonic takže nechápem načo sú im prakticky rozmerovo dve rovnaké autá.Akurat XCeed je modernejší vyrába sa v Europe a hlavne je cca o 3000 Eur drahší.XCeed Silver 1.4 T-GDI s manuálnou klímou a 16"zliatinách stojí 19 500 Eur a to je momentálne o 2500 Eur viac ako Ceed s tým istým motorom vo výbave Gold.Takž je velmi pekná ale drahá /na to že je to len Kia/

Odpovědět  |   | 
Milan  |  07. 09. 2019 15:17

To sa ti ozaj iba zdalo. Stonic má na dĺžku 4143 mm a XCeed meria 4395 mm, čím prekonáva o 85 mm aj klasického Ceeda hatch. Takže Stonic je o triedu menšie auto (logické, keďže stojí na podvozku Ria).

Odpovědět  |   | 
Peter  |  07. 09. 2019 16:31

Mne išlo hlavne o výšku.Kia Stonic 1485,Kia XCeed 1495 a napr Golf 1492.Takže aké už len to je SUV alebo Crossover ? Takže opať je to len taký nafuknutý hatch za velké peniaze.Ale pekný.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  07. 09. 2019 18:25

Podľa Kie je to crossover, pretože má aj zvýšený podvozok, s ktorým môžeš prejsť aj nejaký ten ľahší terén a sedí sa o vyše 4 cm vyššie oproti Ceedu a od neho sa líši aj väčším batožinovým priestorom objemu 426 l (+31 l). Na to, aby to bolo SUV tomu chýba akurát 4x4.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  07. 09. 2019 16:46

Aj Octavia má malý rázvor ale veľlé previsy takže vyzerá ako auto o triedu vačšie. Rázvor nie je všetko.Napr Honda HRV má výšku 1605 mm takže tam bude asi viac miesta ako v XCeed.Podla mna už takto rozmerovo mal vyzerať klasický Ceed pretože s výškou 1447 je podla mna nízky a tým pádom je tam nad hlavou málo miesta tak isto ako napr v i30 Fastback,Mazda 3 alebo Toyota Corolla.Dnes som sedel v novej Toyote Corolla ktorá je tiež velmi pekná ale bohužial strašne málo miesta.Celkovo tieto azijské autá su vo všeobecnosti aspon vo vnutri dosť malé.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 09. 2019 10:53

Malý, velký, úzký, široký, vysoký, nízký,... vnitřní prostor auta... Zapomněl jsi, Peter, uvést, kolik měříš a jakou máš hmotnost. Jinak prostornost auta vnímá 2 metrový 150 kg vážící "Otesánek" a jinak 160 cm vysoká 55 kg vážící "křehká děva"...
Proto opakovaně doporučuji auto si sobně vyzkoušet a ověřit podle vlastních osobních představ a priorit a potřeb a potom zhodnoti, rozhodnout a koupit.
Když už někdo chce napsat větu, cituji tě: "Dnes som sedel v novej Toyote Corolla ktorá je tiež velmi pekná ale bohužial strašne málo miesta.Celkovo tieto azijské autá su vo všeobecnosti aspon vo vnutri dosť malé.", tak by měl mapsat své tělesné proporce.
A poslední tvoje věta: "Celkovo tieto azijské autá su vo všeobecnosti aspon vo vnutri dosť malé." je naprostý žvást, protože třeba Toyota LandCruiser je určitě dost prostorná snad i pro tebe. A je to "asijské" auto, nebo snad ne? A tebou zmíněná Corolla je prostorově na tom minimálně stejně jako srovnatelná evropská (a asijská) konkurence takže poněkud nerozumím tvému "hodnocení". Jestli jsi náhodou ten dvoumetrový 150 kg "obr", jak jsem uvedl, tak proč si si vůbec zkoušíš Corollu?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  08. 09. 2019 11:02

187 cm 93 kg

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 09. 2019 11:19

Jo, tak potom jedině auta Toyota LandCruiser, Škoda KodiaQ, Audi Q7, VW Touareg apod. tě určitě uspokojí. Nebo velká MPV - VW Van, MB Vito, nebo od Fordu S-Max či spíše Galaxy nebo Tourneo apod. A do nižší střední třídy vůbec nelez, je to ztráta času, už sis to vyzkoušel s Corollou, která je prostorově solidním průměrem třídy...
Jo ještě snad kategorie MB S v prodloužené verzi a obdobné limuzíny 3D tě vnitřním prostorem také snad uspokojí.
(Já se se svými 173 cm v pohodě nasoukám do čehokoliv, ale přesto mi nejvíce vyhovuje prostorem a ostatními vlastnostmi kategorie střední a vyšší střední třídy).

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 09. 2019 14:30

Má ode mě o 9 cm na výšku více a asi 3 kg hmotnosti navíc a píše hlouposti. Můj bratr má jeho výšku a hmotnost minimálně o 10 kg větší a nemá prostorový problém ve většině aut nižší střední třídy. Jezdil i v mém trojkovém Focusu a žádný problém neměl.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 09. 2019 14:53

Vidím to stejně , Mirku. Hlavně, že nakonec Peter sdělil, že si zvolil a koupil Golfa, se kterým je náramně spokojen. A potom leze ze "zvědavosti" do Corolly a napiše, cituji: "Dnes som sedel v novej Toyote Corolla ktorá je tiež velmi pekná ale bohužial strašne málo miesta."
Je to buď o vyložené subjektivitě hodnocení Petera na základě jeho pocitů. A ty mohou být samozřejmě různé. Jsou i takoví jedinci, pro které není žádné auto dobré, pokud nemá na chladiči trojcípou hvězdu.... Nebo je Peter jen "katalogový" "řidič" a porovnává auta podle toho, co kde "zaslechne" nebo co si někde vyhledá v "katalozích" a tabulkách na webu...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  08. 09. 2019 11:14

Ale dávať sem Toyotu LandCruiser je mimo tejto kategorie aút o ktorých sa bavíme.Presne to robím že ked predstavia nové auto idem sa nan pozrieť lebo ma to dosť baví.Pre mna je životný priestor v aute dosť podstatný a aj preto som si po prieskume minulý rok kúpil nové auto ktoré mi max vyhovuje čo sa týka priestoru,dynamiky,designu a aj technologii/samozrejme v rámci rozpočtu/.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 09. 2019 11:31

V pohodě Peter, příště do svého hodnocení prostoru auta napiš tvoje tělesné parametry a je to. Potom má obsah sdělení nějaký význam. Samozřejně je vhodné případně doplnit poznámku, že dáváš přednost ještě něčenu většímu ("rezervě") a tím případné negativní hodnocení má úplně jiný význam. Priority jsou o něčem jiném, než o splnění minimálního požadavku. Pokud někdo například jezdí s autem jen na výlety po kulturních památkách a na sportovní vyžití mu stačí plavky do bazénu, tak zavazadlový prostor bude postačovat za objektivně dostačující v hodnotě 300 litrů, ten kdo jezdí s rodinou na kola, v zimě na lyže do Alp, tak asi potřebuje logicky něco většího a považuje za dostačující třeba až 600 litrů. A někomu stačí jen 470 litrů, které víjimečně může doplnit "rakví" na střeše....
Hlavní je, že sis koupil auto, které ti max vyhovuje. Možná je dobré ostatním sdělit postup, jakým jsi ke svému výběru a následné max. spokojenosti došel.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 09. 2019 11:45

Jo a když jsou určujícím limitem peníze, tak je to těžké, protože potom vždy musí být velké kompromisy. Jedním z nich je asi Dacia, která má také něco velkého v nabídce za cenu úměrnou tomu, co nabízí. Nebo se uskrovnit a hold se "tlačit" v něčem menším "luxusnějším". Je to o tom výběru a prioritách a auto by se nemělo vyhledávat jen v katalozích, ale vyzkoušet. Nejen usednutím v autosalonu, ale i na silnici za volantem. Když si zkoušíš nové boty, tak si je také jen nenazuješ ale chvíli ponecháš na noze a projdeš se alespoň pár metrů. Myslím to obrazně z důvodu připomenutí subjektivního vnímání a psychologických účinků známého řčení: "Zvyk je železná košile." Když přesedneš z auta, na které jsi zvyklý roky užívání, tak musíš nechat čas na přizpůsobení objektivního vnímání něčeno hového - neobvyklého. Je potom zajímavé poznat, že to, co je napsanáno v katalozích, v realitě vypadá jinak...
Ještě drobnost, znám kolegu v práci, který má strašně krátké nohy a trup normální, když si sedne do auta, tak přes normální celkovou výšku postavy má problémy s prostorem nad hlavou - má mimořádnou výšku sedu vzhledem k tělesné výšce. Čili asi tak nějak.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  08. 09. 2019 12:04

Mne vyhovuje segment C a aj v tomto segmente sú autá podla mna ktoré sú priestorovo aj vpredu aj vzadu použitelné.Je tam dosť pekných áut ale použitelných sa mi zdali iba Corolla/staršia generácia/,Golf,Octavia,Leon,Pulsar,i30,Ceed/staršia generácia/ a Focus/staršia generácia/.Otázka.Čo myslíš čo som vybral ?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 09. 2019 12:15

Octavii.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  08. 09. 2019 13:59

Golf.Ale každy nech si kúpi čo sa mu páči hlavne aby bol spokojný.Hawk

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 09. 2019 14:39

Zkoušel jsem, jestli se chytneš Peter... Tedy podle tvé argumentace. Golf je jednoznačně ve své třídě jedničkou a sázkou na jistotu. Akorát většinou ne nejlevnější. Za všechno se platí. S Golfem, pokud jsi zvolil správnou motorizaci a slušnou výbavu musíš být určitě spokojen.
Proč ale lezeš do Corollly, tomu poněkud nerozumím. Není to nic zajímavého, co by by majitele nového (zánovního) Golfu mohlo zajímat. Zejména, jestli ti jde o prostornost. Nebo ti snad prostornost Golfu nevyhovuje a poohlížíš se po něčem větším v kategorii nižší střední třídy, dokonce i mezi "asijci", kteří jsou podle tebe "obecně prostorově menší"?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  08. 09. 2019 16:48

a mezi octávií a golfem je rozdíl jaký?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 09. 2019 19:01

Ve značce? V materiálech? Octavia nemá HB a Golf nemá liftback?.... Ty to nevíš, že se tak ptáš? To, že základ je v podstatě stejný neznamená, že jsou to stejná auta. Rozvor Octavia 2686 mm , Golf 2620 mm.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  08. 09. 2019 20:43

chtěl jsem se jenom ujistit.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 09. 2019 20:40

Doplním ještě Mirka, že třeba v často diskutované víceprvkové nápravě, kterou v Golfu dávají i do slabších motorizací na rozdíl od Octavie. Pokud máš zájem znát detailní odpověď, tak si všechny rozdíly vyhledej, ale zejména si oba modely vyzkoušej a povoz se s nimi. Pokud rozdíl potom nepoznáš, máš výhodu - můžeš si "svobodně" vybírat, pokud ano, potom už vybírat nemusíš... Rozdíly ale většina lidí pozná, což je logické. Nebo si snad myslíš, že by VW dopustil, aby Škoda předstihla VW? Já třeba rozdíly poznám i mezi Superbem a Passatem. Exterier se mi ale líbí více u toho Superba a interiér zase u toho Passata. Suma sumarum je ale u mne vítěz ten Passat. A ještě je v záloze Arteon... (Že se za všechno platí, to je jasné a komu jde o cenu, často volí to levnější, což bývá poměrně často Škoda, ale ne vždy a ve všech modelech a konfiguracích...).

Odpovědět  |   | 
Peter  |  08. 09. 2019 19:08

Ako som už písal vyššie aj napriek tomu že mám ročné auto ma to jednoducho baví isť sa pozrieť na novšie autá a potom ked vídem od predajcu tak som spokojný že som nečakal a vybral som si dobre.Jednoducho ma to baví aspon staticky porovnať tie autá.Preto som bol vždy ked mám čas pozrieť novinky a dnes ked by som vyberal opat by som skončil pri Golfe lebo momentálne má u nás konkurencie schopné ceny.Pár rokov dozadu bol Golf oproti konkurencii min o 20-25% drahší ako ostatný.Teraz sa oplatí lebo za pár mesiacov príde G VIII a tam si myslím že bude cena úplne inde.Dnes sme si dobre pokecali tak hádam sa stretneme pri dalších diskusiach.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 09. 2019 20:28

V pohodě.

Odpovědět  |   | 
 |  08. 09. 2019 08:44

Lenže treba ísť trochu hlbšie, porovnať výbavu silver s XCeed s výbavou gold u Ceed. Full LED a 8''obrazovka s cuvaciu kamerou je tam navyše.... 😉

Odpovědět  |   | 
Ben  |  07. 09. 2019 18:11

Bude to dobré auto, ale prostě jen auto, další auto bez vůně a zápachu, design je povedený, vkusný čistý ... dodá to určitě virtuální svaly zdejším milovníkům korejských vozů do diskusních for, aby konečně mohli té Škodovce ukázat prostředníček ačkoliv ta na to reaguje asi tak nějak jako Pražák, kterému nadává Brňák do socek. S klidem ... kdy opět přijde s lepším vozem.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  07. 09. 2019 19:58

jestli ti něco uniklo, tak to, že korejci vyrábí auta pro lidi co se chcou odlišit a nenosit červený šátek v celé třídě. podívej se na stránky hyundai a kia versus škoda a porovnej to kolik kdo vyrábí modelů, škoda nemá ani tolik barev na octávku kolik modelů má huyndai a kia. Až dojede škodovka z prahy do ostravy na elektriku bez nabíjená, tak uznám tvůj názor za nedětinský.

Odpovědět  |   | 
KLD  |  07. 09. 2019 22:49

Kdybys alespoň sprostě nelhal. Kdokoliv se může podívat na stránky KIA a Škoda a během pěti minut zjistí, že Octavia nabízí celkem 61 laků karosérie (btw Ceed nabízí vedle toho 12 odstínů laků). Takže tady chytrolíne zkus vyjmenovat těch 62 modelů, když jich podle tebe vyrábí víc než má Octa laků.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  08. 09. 2019 08:44

nováčku, octávia má 7 barev na výběr. Podívej se na ty stránky, ale nedívej se na škodu co vyrábí 380, tam tych barev najdeš více a možná jsi barvoslepý a nějaký odstín se ti jeví jiný. A ještě nakonec, tady chodí lidi, co to myslí vážně, podívej se třeba kolik vw nabízí hybridů, hybridů plug in, elektro a porovnej to s hyundai-kia. Jestli s maminkou navštívil ráj hraček a viděl octávku v 61 barvách, tak maminky se drž co to nejdéle půjde.

Odpovědět  |   | 
michal  |  08. 09. 2019 10:14

Octa 53 zvlastni lakovani,7 metla a 3uni barvy.Ty koncerovy motory zerou min tak netřeba mit hybrid.Lepsi je počkat az to ostatní vyvinou pak jen okopírovat a vyrábět.Neboj nova octa,golf,leon uz mit budou.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  08. 09. 2019 11:24

a na kolik tá octávka s tím zvláštním lakováním přijde? Každý si to může zkusit-Volba dalších možností bude vyžadovat změnu výbavy nebo motoru a to už jsme v segmentu aut někde uplně jinde.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  08. 09. 2019 19:24

petrumr přijdou na dost ale je možnost výběru.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  08. 09. 2019 20:58

jistě, ale tady se vůbec octavie neměla vzpomenout, nebot škodovka je o třista dražší jak kia xceed a ještě budeme si tu škodovku lakovat za příplatek.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 09. 2019 21:50

Do vaší diskuze se nechci zapojovat, ale mám jen drobnou připomínku. Ty možnosti zvláštních příplatkových barev mnoha odstínů u Škody mají ale drobnou podmínku - musí se odebrat minimálně 3 vozy, případně násobky 3 vozů, čili je to spíše pro flletové zákazníky. Samozřejmě pokud se člověk vejde náhodou do počtu a.strefí se - doplní nějakou fleetovou objednávku, tak je to možné bez problému. Potom ještě existuje možnost objednat a čekat a čekat, jestli se objeví další zákazník (zákazníci) s pořadavkem daného odstínu. Takže asi tak, pánové...
Dnes ale, když existuje možnost nechat si polepit auto folií podle valstního výběru, tak je to možná lepší volba, navíc po pár letech se folie strhne a lak je jako nový. TAXI bývají v základu ve stříbrné metalíze a na ní se lepí ta známá žlutá folie. A potom po letech lidé v bazaru koupí nádherné zachovalé auto s netknutým lakem a stočeným tachometrem + drobnými "úpravami" povrchu pedálů, volantu řadící páky (po dědovi důchodci, který s ním vůbec skoro nejezdil....atd. jsou známé případy lidí, kteří si naběhli, ale to je už úplně jiný příběh...)...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  09. 09. 2019 10:57

Neboj xceed je dražší než k...g

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  09. 09. 2019 15:06

než co?

Odpovědět  |   | 
Ben  |  08. 09. 2019 08:38

A už to jede .... :)))))))

Odpovědět  |   | 
lolon  |  07. 09. 2019 20:26

Tak moment, cit: "U obou motorů jsme jako mladí staromilci sáhli po manuální šestistupňové skříni, Více na: https://www.autorevue.cz/prvni-test-kia-xceed-ma-s... ... ..." t.j. existuje verzia 1.6 T-GDi s manualom? Bude aj v SR/CR? Alebo to zase nejaky market manazer pohnoji?

Odpovědět  |   | 
Milan  |  07. 09. 2019 21:29

Vyzerá to tak, že v ČR bude 1.6 T-GDI dostať aj s manuálom aj s DCT7. Na Slovensku bude k dostaniu iba s automatom (podľa slovenskej oficiálnej Kia stránky).

Odpovědět  |   | 
lolon  |  07. 09. 2019 21:41

Ak to tak bude, tak asi dam zarobit niektoremu ceskemu predajcovi.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  08. 09. 2019 08:59

automat k 150kW verzi je za příplatek 40tkč, ale jenom u exclusive, takže manuál za 614980 s dph.

Odpovědět  |   | 
hui ce  |  09. 09. 2019 10:00

hui ce

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 27 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 58 N/A
První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes má 20 let a zvolna se stává klasikou

První Škoda Fabia byla příšerně drahá. Dnes…

Za první generací Fabie se dnes na ulici jen stěží někdo otočí, tedy pokud se náhodou nejedná o výjimečně zachovalý kousek s přídomkem RS. Přesto si tohle auto zaslouží mnohem více pozornosti, než by se po dvou dekádách od jeho představení mohlo zdát.

14.  9.  2019 | | 67 N/A