Jak jezdí nový Hyundai Ioniq Electric? Ukázal nám to v ráji elektroaut a konopí

velice povedený auto, doufám, že si to přečtou i ti, co jim cuká ten tsi a nemůžou do servisu podle jejich hlavy a ti co napsali u ALPINE proti mě, že nebudou se zaobírat nějakýma měničama kmitočtu. Ale koupil bych konu, liftback mě neláká, v žádným případě nic od vw, možná až se naučí vyrábět ty měniče kmitočtu a nebudou mět spotřebu 20kW na sto.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 08. 2019 09:45

To pujde rychle a i VW to bude sekat jak Bata cvicky a budou dobri.

Odpovědět  |   | 
_Karel_  |  31. 08. 2019 10:34

Prd povedené Za léta taky zlidovělo: "Kdo si koupí Hjúndaje, na dosmrti ku.n.da je". Děkuji

Odpovědět  |   | 

piš si co chceš, ale neznám nikoho co znáš ty a tuším a ptát se jaký auto vlastníš je asi zbytečný. Najdi si konečně ženskou nebo aspon zajdi do sexshopu a něco si kup, tlačí ti to do mozku.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  31. 08. 2019 12:39

Pozor Karle, křivácké "H" nebrat. Buďte rád, že ani nevíte co se tam děje. Kdo má tu možnost a ještě může, tak se vyhne obloukem.

Odpovědět  |   | 
King  |  01. 09. 2019 11:31

Stačí si ho koupit. Krást se nemá.

Odpovědět  |   | 
Net  |  31. 08. 2019 14:31

Já si ze školky zase pamatuji:
Kdo to říká ten to je, tomu se to rýmuje

Odpovědět  |   | 
.  |  31. 08. 2019 20:37

Tak to máš určitě minimálně dva.

Odpovědět  |   | 
King  |  01. 09. 2019 11:29

Až na to, že je to od začátku přesně obráceně: Kdo NEkoupí Hyundaie, nadosmrti ku*da je.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  31. 08. 2019 11:19

Bohužiaľ dojazd je veľmi maly takze čisto prímestské-mestské auto a nato je zase zbytočne veľké.

Odpovědět  |   | 

ten dojezd je v pořádku, Jenom otroci jezdí více jak 300km za den. Dojezd do práce nad 150km za den je už za hranou normálně zdravě myslejícího člověka.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  31. 08. 2019 12:27

Tu nikto nepíše nič o cestách do prace.
300km je len teoreticky dojazd. Normalne to bude min. o 10% menej. Čiže 270km.
S tým, že nebudeš dobíjať na hranu a necháš si tam rezervu 10% prejdes okolo 240km.

Čiže jedným smerom 120km a to iba v lete. Cez zimu optimisticky okolo 100km.
To je jednoducho na všestranne využitie aj pre súkromníka malo.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 08. 2019 12:53

A nenapadlo te, ze dost zalezi na tom, kde bydlis a jak zijes? Ze treba z Prahy to mas 'vsude' v dojezdu? Ze na chalupe (vlastni/pratele) muzes nabijet, ze v mistech co mas rad a pravidelne navstevujes muzes nabijet? Ze to auto si poridi nekdo, koho neomezuje?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  31. 08. 2019 13:19

Pozri sa. Ja tiež žijem vo veľkom meste. Dokonca vo väčšom ako je Praha a jednoducho 100-120 km jedným smerom je malo.

Cez víkend chodím s rodinou na výlety. Vždy je to tak max. 1.5h pretože ďalej sa to už na otočku neoplatí. Predpokladam že to ma tak väčšina ľudí. Čiže okolo 150km jedným smerom. A naozaj nemienim chodiť na výlety podľa nabijaciek alebo tŕpnuť či prídeme domov.

Okrem toho nič take čo ty tvrdíš som nepísal. Samozrejme, že si ho kúpia ľudia, ktorých neobmedzuje. Kto iný by ho mal kupovať? Masochista?

Odpovědět  |   | 
R  |  31. 08. 2019 15:14

to Rembaz: palec nahoru ale uplne bych elektro neodepisoval, pokud to někdo používá v městě místo metra (což nechápu) nebo v městě kde metro neni (což chápu) tak ok

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  31. 08. 2019 16:30

Ja EV neodpisujem. Práve naopak. Sám si chcem v dohľadnej dobe EV “kúpiť”.
Ale ako plnohodnotne auto. Nie, niečo takéto.

Nerozumiem prečo napríklad Kona atd majú väčšie baterky a Ioniq stále nič.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 08. 2019 15:25

Treba tomu tak jinde je, ale myslim, ze v CR se takto vetsina nechova.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  31. 08. 2019 16:32

Akože v CR nikto nikam nejazdi? Každý ma napr. Lyžiarske stredisko vedľa domu atd?
Hovorí sa, že ste chalupári ale aj tak.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 08. 2019 17:17

Vetsina nejezdi na otocku a ani lyzovat. Jinak zrovna chalupari mohou dobijet.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  31. 08. 2019 17:35

Sa potom celkom divím prečo nepredávajú auta s 15l-20l nádržami na benzín. Auta by mohli mat ešte väčšie kufre.

Veď by to väčšine stacilo a zvyšok si priplatí.

Odpovědět  |   | 

každý není hovado jak ty, že mají domácí sklad paliva, ale elektřina doma je.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  31. 08. 2019 20:24

Si kľudne kúp ten Ioniq a po každých 2h jazdy po diaľnici nabíjaj hodinu niekde na pumpe.

Odpovědět  |   | 

a proč bych měl jezdit přes dvě hodiny po dálnici, když v republice je xx vlakových dopravců. Snad autem se dojede k nádraží jak v ostatních zemí.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  01. 09. 2019 08:26

Aha áno. Sa divím, že tie diaľnice vôbec stavali.

Odpovědět  |   | 
U  |  01. 09. 2019 23:22

Takze si koupim auto za milon a budu jezdit vlakem?

Odpovědět  |   | 

správně píšeš, pivečko, oběd a na nádraží tě doveze manželka. Musíš si uvědomit, že peníze nejsou všechno nebo ty si myslíš, že jak člověk má auto za milion, tak vlakem nesmí jezdit a třeba i na kole?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 08. 2019 20:45

Vsak nadrze se zmensuji - kvuli papirovym emisim

Odpovědět  |   | 
oh.c!  |  31. 08. 2019 13:03

A navíc ještě pokud je to orámováno cenou cca 850 tisíc Kč. Produkt čistě určený pro zelené spasitele budoucnosti. Jestli jim to jejich status umožňuje, je to čistě jejich volba, ale ať k tomu nikoho dalšího nenutí. Gretenismus je na postupu. Bude další doba temna, tentokrát zeleného.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 08. 2019 14:02

Kolika lidem vadi mala (pritom naprosto neskodna, mytizuji ji demoni a jeji odpurci) Greta. Vic takovych na vas

Odpovědět  |   | 

mně se Greta líbí, že provozuje yachting akorát nevím, co mají doma za flotilu aut. Tuším bud hyundai nebo toyotu.

Odpovědět  |   | 
Chuchmi  |  01. 09. 2019 12:26

Je vidět že elektro auta jste viděl maximálně tak na internetu :)

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  01. 09. 2019 13:11

Čo sa ti nezda na tom prepočte?

Odpovědět  |   | 
Michal220  |  31. 08. 2019 12:36

kdo nechce byt otrok za pul platu dela za hranicemi za plny plat plus příspěvek na phm,deti,13 a 14plat,vratka danni takze rozdil 30t mesicne za to ze jede o hodinu dele tam a odpo zpet není nic hrozneho

Odpovědět  |   | 

a není lepší být chudý a ty dvě hodiny být v bazéně nebo s manželkou spojeni? Víme jak někteří přijedou od lepšího výdělku a už nic doma neudělají, jasně mají peníze tak zaplatí si zahradníka, čističe bazénu, uklizečku, chůvu a nějakýho týpka pro manželku, ale co ty o tom můžeš vědět, když všichni vědí v kolik přijedeš, jenom ty si myslíš, že všichni jsou jak ty a všechny peníze dáš za služby co můžeš udělat ty, kdybys nebyl otrok dojíždění.

Odpovědět  |   | 
jsem otrok  |  31. 08. 2019 22:39

Právě jsem se vrátil z Východních Čech, jde jsem byl z Prahy za babičkou v domově důchodců, tam a zpět 400 kiláků. Byl jsem za 5 hodin doma i s návštěvou. Holt jsem asi otrok.

Odpovědět  |   | 

tos tedy tam moc nebyl dlouho, ale co už, zkoumám kde by to bylo a kilometry jsou až na hranici kraje, ale ten čas mně nevychází. Vlakem by to nešlo?

Odpovědět  |   | 
x  |  01. 09. 2019 08:06

To jsi tak akorát stačil vyzvednout důchod. Tomu říkáš návštěva?

Odpovědět  |   | 
U  |  01. 09. 2019 23:25

Timhle vozem by se to dalo udelat 300 kilaku ujede a zbytek je max 15 minut u dobijecky.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  02. 09. 2019 05:56

To je iba teória. Isiel by si úplne nadoraz (0%) a to ešte veľmi defenzívne?
Čiže nabíjanie po 200km. Co znamená niekde okolo domova dôchodcov hľadať rychlonabijacku lebo z normálnej zásuvky by sa to počas tej krátkej návštevy nedobilo.

Reálne by to 15min viac oproti spalovaku podľa mna nebolo.

Odpovědět  |   | 
Net  |  31. 08. 2019 14:33

S tím dojezdem elektromobilů, mě to povětšinou připadá, jako jezdit s normálním autem s konstantně rozsvícenou ikonou skoro prázdné nádrže...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  31. 08. 2019 20:52

Rumre ty seš čuráčí hlava. Pozoruju tě už dlouho.

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 09. 2019 08:08

Tebe taky. Další idiot do sbírky.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  31. 08. 2019 09:54

https://www.lidovky.cz/byznys/firmy-a-trhy/firma... ...

Tohle bude celkem slusny test a ukazka pouzitelnosti alernativnich pohonu.

Odpovědět  |   | 
Net  |  31. 08. 2019 10:12

Elektroauto je ideální auto do města (nebi ministátu), pokud máte zajištěné parkování s dobíjením a vysoký roční nájezd.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  31. 08. 2019 15:57

Ho.vn.aj nebrat !!!

Odpovědět  |   | 
gamblik  |  31. 08. 2019 22:14

Takové malé upřesnění pro autora ohledně elektrotechniky: Nová 7,2kW palubní nabíječka rozhodně nemůže nic "slibovat při výkonu 100 kW". Když má 7,2, tak prostě víc neusměrní. Při nabíjení 100 kW se nabíjecího procesu vůbec neúčastní, protože ji v tomto případě supluje nabíječka externí, jinak taky označovaná jako "rychlodobíjecí stanice". Do auta jde stejnosměrný proud již na vstupu, kdežto při využití palubní nabíječky připojujeme kabel a konektor s proudem střídavým.

Odpovědět  |   | 

ta palubní nabíječka je tam, aby se to auto dalo nabíjet doma 220V. Elektronika sama pozná na co to auto napojíš.

Odpovědět  |   | 
x  |  01. 09. 2019 08:10

Píše snad něco jiného?

Odpovědět  |   | 

asi ano, nějak jsem to blbě napsal.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  12. 09. 2019 14:07

Ioniq nedrzi krok s Leafom.

Ioniq Leaf prekovanval uz s mensou bateriou!!

EV Hyundai/Kia maju daleko vyssiu efektivitu ako ine EV - vratane Leafu.
Kapacita baterky nie je jediny parameter - tak ako velkost nadrze na benzin nic nevpoveda o spotrebe benzinoveho auta!!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

dnes | Michal Dokoupil | 39 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 51 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan