Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

42 komentářů

Michal
12. prosince • 1:34

Ten nájezd mi přijde slaboučkej. Asi bych šel spíš do klasiky. Co říkají místní odborníci na tohleto? Mně přijde supr. Díky moc! https://www.vanscentre.com/uzitkove-vozy/furgon-van/... ...

peter
13. listopadu • 22:24

Ford Novinky na jednom mieste: http://www.fordauto.sk/...

Admin
12. listopadu • 16:30

SPONZOROVANÝ OBSAH:
Přejít na http://bit.ly/2jWiN3c... ... - je skvělá seznamka pro dospělé s inteligentním vyhledávacím systémem, kde najdete partnera pro sex! Prosím. Pouze pro občany USA 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Lojza
11. listopadu • 9:30

Uz vidim,j ak naky reeslnik si kupuje tento nesmysl za 1.5 mega. Kdyz si Transita muze koupit ve spalovaku za pulku. V tom Fordu se uz totalne pomatli, blazni.
V GLE hybridu mercedesu je baterka 30kWh a bude stat kolem 2milionu a je to premie.

MM
11. listopadu • 10:55

Spíš za třetinu.

Kankunen
11. listopadu • 7:39

Tahle kombinace je nesmysl. Aby to mělo smysl, tak by tam musela být pořádná baterka a diesel. Potom by to stálo tolik, že by to byl nesmysl. A tak se baterkově točíme v kruhu.

Joe Doe
10. listopadu • 23:00

Dodavku na elektrinu potrebuje napr. UPS - v Londyne pouzivaju LEN elektricke dodavky.Ale co su amateri z UPS proti redaktorovi motoristickeho platku, vsak ;)

Kuk Vykuk
11. listopadu • 0:12

Tady jsou nějaký redaktoři? Od kdy? :-D:-D:-D

Paly
10. listopadu • 17:40

Mali ho otestovať s tonou nákladu.Ale to by už išlo o život v momente keď začne trojvalec dobijať baterku.V minulosti obrovske mondeo s jednolitrovym trojvalcom sa oproti tomu javí celkom ok.Časy sa menia,musíme si zvyknuť...

Jan
10. listopadu • 15:40

Pro drobného řemeslníka je to kauf. Hnusné auto s hnusným interiérem nacpané sračkami a tříválec, co jede max 120. Za 1,5 milionu.

mpolan
10. listopadu • 16:46

Protože u dodávky je samozřejmě nejdůležitějším parametrem maximální rychlost... A ještě jsi mohl dodat, že to neudělá stovku za deset.
Ty jo, fakt jste takoví tupci?

jozka
10. listopadu • 20:26

Je videt, zes nikdy dodavku neridil. To, ze je maximalka tak mizerna, by se dalo jeste kousnout, ale to, ze o neexistujici dynamice pise novinar po zkusebni jizde bez zateze (predpokladam, ze by ji jinak zminil) naznacuje jedno: auto stoji za starou backoru. Nalozte ho a zavzpominejte na casy dvanactsettrojek. At zije pokrok!

mpolan
10. listopadu • 20:42

O tom, co jsem řídil a neřídil se naštěstí hlupák jako ty může jen dohadovat. Novinářské bláboly o "dynamice" beru s velmi velkou rezervou, když za nedynamické označí i auto, které dovede stovku za deset sekund. Ale nedává přitom ten úžasný turbokopanec, který si pissálci stále zaměňují za projev dynamiky.

jozka
11. listopadu • 10:46

Takze jen nadavky, k veci nic. OK, beru na vedomi.

Kankunen
10. listopadu • 15:16

Ty se do­bí­jí z do­má­cí 240V zá­suv­ky za 4,3 ho­di­ny z 16A při­po­je­ní za 2,7 H. To je guláš, že

Kszotek
10. listopadu • 11:42

Sorry, ale tohle je nájezd úplně k ničemu. Kam za těch cca 25km chcete něco odvézt, přivézt. Pak ti stejně jede na motor. Tak není to zbytečné tam rvát tu elektriku? Pokud to neujede aspoň 200-300km aby to zvládlo rozvoz po městě a okolí. Tak je to úplně k hov.u.

puk123
11. listopadu • 12:48

Smysl to má třeba ve městě, kde je do centra povolen vjezd jen vozům s nulovými emisemi nebo jen tyto neplatí poplatek. Auto jezdí po městě, ale jen semtam do centra. Podobně třeba dělá občas jízdu do lázeňského nebo nemocničního komplexu, apod..

Michal
10. listopadu • 12:30

Moje predstava je, ze to je baterka na nabijeni brzdenim a pomoc pri rozjezdu. Otazkou je, jestli ta hmotnost navic nesmaze vyhodnost ci dokonce nezvysi prumernou spotrebu.

mpolan
10. listopadu • 12:59

Připadá ti 5,4 litru benzinu jako vysoká spotřeba u takového auta? Mně teda ne.

Jakub
11. listopadu • 10:01

Ono to ale nejelo za 5.4L benzínu. Ono to jelo za 5.4L benzínu/100km + hromádka uhlí ;-)

Jmeno
10. listopadu • 13:37

Vzhledem k tomu, ze 23 z 65 km to jelo na elektrinu, tak to zas takova vyhra neni.

mpolan
10. listopadu • 16:44

Jo jo, chápu, proč vidět věci pozitivně, když umíš hledat jen chyby.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
10. listopadu • 21:48

Stejne tak bych se i ja mohl zeptat, jestli nahodou trvale noseni ruzovych bryli neohyba realitu v uzivatelove hlave.

mpolan
11. listopadu • 7:50

Růžová netřeba, stačí nebýt zaslepený odpůrce.

Cenda
10. listopadu • 19:49

Tak si to spočítejte a reálně zhodnotte sam. Je to chciply a zere to. Jediný důvod, proč tohle auto vzniklo, jsou flotilove emise. Elektro by mělo smysl, hybrid s realnym dojezdem alespoň 50km také. Ale tohle ujede polovinu a pak to žere jak zjednany.

Jmeno
10. listopadu • 12:22

Souhlasim, 25 je na nic. Na montazni vozidlo nebo rozvazku to chce tak 100 az 150, ale to zrejme nebude mit ekonomicky smysl (ne, ze by 25 km melo).

kolkyno
11. listopadu • 8:45

na rozvazku coho? ak tak pizze, kurier s tym nema sancu v meste ako napr Bratislava, Brno a v takej Prahe uz vobec nie, a to sa nebavim este o letnych mesiacoch, jedine ze by si rano zobral plavky a mrazak ladu. Cez den pocas sichty lad nahradi klimu, no a po sichte sa v kabine moze spokojne kupat :-D Tak blbe napady maju tie automobilky, ze VAN na elektriku! Pokial to nebude mat aspon 2 nasobnu kapacitu akumulatorov tak dnes si to uvazujuci kupujuci musia velmi dobre spocitat, lebo aby som v polke pracovneho dna odstavil auto na nabijacku aby som dokoncil sichtu pripadne sa s dodavkou vobec vratil domov a to nehovorim o tom ze pridem domov neskor akoby som siel MHD pripadne vlastnym autom. B-]

Jmeno
10. listopadu • 10:27

Provozni hmotnost u 2,5 tunoveho auta uvadite jako 500 cm3. Neni to nahodou spatne? A Tranzit cystom? Asi nejaky novy typ...

Michal
10. listopadu • 12:24

Zpusobuje cysty tem co v africe tezi kobalt pomoci chemie.

Kuk Vykuk
10. listopadu • 13:28

Těžej ho pro baterky do tvýho telefonu/noťase na kterým to píšeš a pro výrobu tvý spalovací popelnice. Bez kobaltu nevyrobíš ani motor ani převodovku. Zeptej se v ocelárně.

Michal
10. listopadu • 14:36

jenze baterka meho telefonu ma par desitek gramu narozdil od stovek kil v automobilu. a ze se neda obrabet bez primesi kobaltu? ale da.

Kuk Vykuk
11. listopadu • 0:09

Jenže baterky v elektronice odcházej za pár let, kdežto v elektroautech vydržej řadově dýl. A smůla kobaltu není v Tesle ani těch sto kilo. Zase ses seknul o řády. Při prudký úmrtnosti elektroniky a miliardách lidí se to nechutně nasčítá. Dá se obrábět s kde čím, ale jak moc je to efektivní a ekonomický?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
14. listopadu • 8:35

Ja ze psal, ze v aute je kobaltu stovky kilo? Ja psal, ze baterky v aute maji stovky kilo. Kobaltu jsou tam nizsi desitky kilo.
Takze zhruba jako v desetitisicich baterek do telefonu. Prepocitam ti to i na fabie, jestli chces.
Ohledne nascitani... nechteji nahodou zeleni egoaktiviste nahradit vsechna auta elektroautama? (Nastesti tu zustanou kontejnerove lode spalujici mazut se sirou).
Jo a za umrtnost elektroniky podekuj take egoaktivistum a zakazu olovnatych pajek.
Toz tak.

Kuk Vykuk
16. listopadu • 5:40

Až se nahraděj ty spalovací popelnice elektroautama, tak se konečně zruší 90 % tý desetitisícový armády ropnejch tankerů co nonstop zasíraj nejen vzduch, ale i moře z toho jak vozej ropu kolem dokola celý planety. A zruší se i spousty rafinérií, ropovodů a ropnejch vrtů. To bude ohromná úleva. Za úmrtnost elektroniky taky děkujem blbýmu powermanagementu a balancování na který výrobce sral a těžil z toho že nepoučený uživatel vymlátí batereky co nejdřív.

Michal
14. listopadu • 19:13

Oprava: ne desetitisice ale skoro miliony...

Jmeno
10. listopadu • 12:19

Super, tak uz vam zbyva jen opravit tu uzitecnou hmotnost. Nebo opravdu ten lehci transit uveze vic, nez ten tezsi?

iPace
10. listopadu • 9:49

super popis, prave si redaktor sam popsal jake je poleno a ze si neumi auto nastavit aby mu baterku nezdimalo a ponechavalo mu energii na dobu kdy je nejvice potreba :-D , a tohle dela testera na automobilovem webu :-O

Evžen
10. listopadu • 11:32

Přesně já bych si baterku ponechal na horší časy.

Pavel
10. listopadu • 10:23

Když testujete dojezd na baterky zak holt musíte na ty baterky jet.

iPace
10. listopadu • 9:50

pardon testera ve svete motoru

En
10. listopadu • 9:10

No to je sračkaaaa. Zdechlý tříváleček, baterky s houno dojezdem no nekup to.

komik
11. listopadu • 9:03

1) mě by zajímalo jak to jede v hybridním modu.
2) největším přínosem toho systému je podle mě ta vnitřní síť... to že si můžete udělat chladící vestavbu na elektrinu a i mimo síť to tak 2 dny dá bez připojení. To se může třeba takovýmu rohlíku hodit :). Ale chtělo by to k tomu elektromotoru aspoň 1.5 tdci.

Doporučujeme

Články odjinud