Ten nájezd mi přijde slaboučkej. Asi bych šel spíš do klasiky. Co říkají místní odborníci na tohleto? Mně přijde supr. Díky moc! https://www.vanscentre.com/uzitkove-vozy/furgon-van/... ...
Ford Novinky na jednom mieste: http://www.fordauto.sk/...
SPONZOROVANÝ OBSAH:Přejít na http://bit.ly/2jWiN3c... ... - je skvělá seznamka pro dospělé s inteligentním vyhledávacím systémem, kde najdete partnera pro sex! Prosím. Pouze pro občany USA 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
Uz vidim,j ak naky reeslnik si kupuje tento nesmysl za 1.5 mega. Kdyz si Transita muze koupit ve spalovaku za pulku. V tom Fordu se uz totalne pomatli, blazni.V GLE hybridu mercedesu je baterka 30kWh a bude stat kolem 2milionu a je to premie.
Spíš za třetinu.
Tahle kombinace je nesmysl. Aby to mělo smysl, tak by tam musela být pořádná baterka a diesel. Potom by to stálo tolik, že by to byl nesmysl. A tak se baterkově točíme v kruhu.
Dodavku na elektrinu potrebuje napr. UPS - v Londyne pouzivaju LEN elektricke dodavky.Ale co su amateri z UPS proti redaktorovi motoristickeho platku, vsak ;)
Tady jsou nějaký redaktoři? Od kdy? :-D:-D:-D
Mali ho otestovať s tonou nákladu.Ale to by už išlo o život v momente keď začne trojvalec dobijať baterku.V minulosti obrovske mondeo s jednolitrovym trojvalcom sa oproti tomu javí celkom ok.Časy sa menia,musíme si zvyknuť...
Pro drobného řemeslníka je to kauf. Hnusné auto s hnusným interiérem nacpané sračkami a tříválec, co jede max 120. Za 1,5 milionu.
Protože u dodávky je samozřejmě nejdůležitějším parametrem maximální rychlost... A ještě jsi mohl dodat, že to neudělá stovku za deset.Ty jo, fakt jste takoví tupci?
Je videt, zes nikdy dodavku neridil. To, ze je maximalka tak mizerna, by se dalo jeste kousnout, ale to, ze o neexistujici dynamice pise novinar po zkusebni jizde bez zateze (predpokladam, ze by ji jinak zminil) naznacuje jedno: auto stoji za starou backoru. Nalozte ho a zavzpominejte na casy dvanactsettrojek. At zije pokrok!
O tom, co jsem řídil a neřídil se naštěstí hlupák jako ty může jen dohadovat. Novinářské bláboly o "dynamice" beru s velmi velkou rezervou, když za nedynamické označí i auto, které dovede stovku za deset sekund. Ale nedává přitom ten úžasný turbokopanec, který si pissálci stále zaměňují za projev dynamiky.
Takze jen nadavky, k veci nic. OK, beru na vedomi.
Ty se dobíjí z domácí 240V zásuvky za 4,3 hodiny z 16A připojení za 2,7 H. To je guláš, že
Sorry, ale tohle je nájezd úplně k ničemu. Kam za těch cca 25km chcete něco odvézt, přivézt. Pak ti stejně jede na motor. Tak není to zbytečné tam rvát tu elektriku? Pokud to neujede aspoň 200-300km aby to zvládlo rozvoz po městě a okolí. Tak je to úplně k hov.u.
Smysl to má třeba ve městě, kde je do centra povolen vjezd jen vozům s nulovými emisemi nebo jen tyto neplatí poplatek. Auto jezdí po městě, ale jen semtam do centra. Podobně třeba dělá občas jízdu do lázeňského nebo nemocničního komplexu, apod..
Moje predstava je, ze to je baterka na nabijeni brzdenim a pomoc pri rozjezdu. Otazkou je, jestli ta hmotnost navic nesmaze vyhodnost ci dokonce nezvysi prumernou spotrebu.
Připadá ti 5,4 litru benzinu jako vysoká spotřeba u takového auta? Mně teda ne.
Ono to ale nejelo za 5.4L benzínu. Ono to jelo za 5.4L benzínu/100km + hromádka uhlí ;-)
Vzhledem k tomu, ze 23 z 65 km to jelo na elektrinu, tak to zas takova vyhra neni.
Jo jo, chápu, proč vidět věci pozitivně, když umíš hledat jen chyby.
Stejne tak bych se i ja mohl zeptat, jestli nahodou trvale noseni ruzovych bryli neohyba realitu v uzivatelove hlave.
Růžová netřeba, stačí nebýt zaslepený odpůrce.
Tak si to spočítejte a reálně zhodnotte sam. Je to chciply a zere to. Jediný důvod, proč tohle auto vzniklo, jsou flotilove emise. Elektro by mělo smysl, hybrid s realnym dojezdem alespoň 50km také. Ale tohle ujede polovinu a pak to žere jak zjednany.
Souhlasim, 25 je na nic. Na montazni vozidlo nebo rozvazku to chce tak 100 az 150, ale to zrejme nebude mit ekonomicky smysl (ne, ze by 25 km melo).
na rozvazku coho? ak tak pizze, kurier s tym nema sancu v meste ako napr Bratislava, Brno a v takej Prahe uz vobec nie, a to sa nebavim este o letnych mesiacoch, jedine ze by si rano zobral plavky a mrazak ladu. Cez den pocas sichty lad nahradi klimu, no a po sichte sa v kabine moze spokojne kupat :-D Tak blbe napady maju tie automobilky, ze VAN na elektriku! Pokial to nebude mat aspon 2 nasobnu kapacitu akumulatorov tak dnes si to uvazujuci kupujuci musia velmi dobre spocitat, lebo aby som v polke pracovneho dna odstavil auto na nabijacku aby som dokoncil sichtu pripadne sa s dodavkou vobec vratil domov a to nehovorim o tom ze pridem domov neskor akoby som siel MHD pripadne vlastnym autom. B-]
Provozni hmotnost u 2,5 tunoveho auta uvadite jako 500 cm3. Neni to nahodou spatne? A Tranzit cystom? Asi nejaky novy typ...
Zpusobuje cysty tem co v africe tezi kobalt pomoci chemie.
Těžej ho pro baterky do tvýho telefonu/noťase na kterým to píšeš a pro výrobu tvý spalovací popelnice. Bez kobaltu nevyrobíš ani motor ani převodovku. Zeptej se v ocelárně.
jenze baterka meho telefonu ma par desitek gramu narozdil od stovek kil v automobilu. a ze se neda obrabet bez primesi kobaltu? ale da.
Jenže baterky v elektronice odcházej za pár let, kdežto v elektroautech vydržej řadově dýl. A smůla kobaltu není v Tesle ani těch sto kilo. Zase ses seknul o řády. Při prudký úmrtnosti elektroniky a miliardách lidí se to nechutně nasčítá. Dá se obrábět s kde čím, ale jak moc je to efektivní a ekonomický?
Ja ze psal, ze v aute je kobaltu stovky kilo? Ja psal, ze baterky v aute maji stovky kilo. Kobaltu jsou tam nizsi desitky kilo.Takze zhruba jako v desetitisicich baterek do telefonu. Prepocitam ti to i na fabie, jestli chces.Ohledne nascitani... nechteji nahodou zeleni egoaktiviste nahradit vsechna auta elektroautama? (Nastesti tu zustanou kontejnerove lode spalujici mazut se sirou).Jo a za umrtnost elektroniky podekuj take egoaktivistum a zakazu olovnatych pajek.Toz tak.
Až se nahraděj ty spalovací popelnice elektroautama, tak se konečně zruší 90 % tý desetitisícový armády ropnejch tankerů co nonstop zasíraj nejen vzduch, ale i moře z toho jak vozej ropu kolem dokola celý planety. A zruší se i spousty rafinérií, ropovodů a ropnejch vrtů. To bude ohromná úleva. Za úmrtnost elektroniky taky děkujem blbýmu powermanagementu a balancování na který výrobce sral a těžil z toho že nepoučený uživatel vymlátí batereky co nejdřív.
Oprava: ne desetitisice ale skoro miliony...
Super, tak uz vam zbyva jen opravit tu uzitecnou hmotnost. Nebo opravdu ten lehci transit uveze vic, nez ten tezsi?
super popis, prave si redaktor sam popsal jake je poleno a ze si neumi auto nastavit aby mu baterku nezdimalo a ponechavalo mu energii na dobu kdy je nejvice potreba :-D , a tohle dela testera na automobilovem webu :-O
Přesně já bych si baterku ponechal na horší časy.
Když testujete dojezd na baterky zak holt musíte na ty baterky jet.
pardon testera ve svete motoru
No to je sračkaaaa. Zdechlý tříváleček, baterky s houno dojezdem no nekup to.
1) mě by zajímalo jak to jede v hybridním modu. 2) největším přínosem toho systému je podle mě ta vnitřní síť... to že si můžete udělat chladící vestavbu na elektrinu a i mimo síť to tak 2 dny dá bez připojení. To se může třeba takovýmu rohlíku hodit :). Ale chtělo by to k tomu elektromotoru aspoň 1.5 tdci.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.