Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

En  |  10. 11. 2019 09:10

No to je sračkaaaa. Zdechlý tříváleček, baterky s houno dojezdem no nekup to.

Odpovědět  |   | 
komik  |  11. 11. 2019 09:03

1) mě by zajímalo jak to jede v hybridním modu.
2) největším přínosem toho systému je podle mě ta vnitřní síť... to že si můžete udělat chladící vestavbu na elektrinu a i mimo síť to tak 2 dny dá bez připojení. To se může třeba takovýmu rohlíku hodit :). Ale chtělo by to k tomu elektromotoru aspoň 1.5 tdci.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  10. 11. 2019 09:49

super popis, prave si redaktor sam popsal jake je poleno a ze si neumi auto nastavit aby mu baterku nezdimalo a ponechavalo mu energii na dobu kdy je nejvice potreba , a tohle dela testera na automobilovem webu

Odpovědět  |   | 
iPace  |  10. 11. 2019 09:50

pardon testera ve svete motoru

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  10. 11. 2019 10:23

Když testujete dojezd na baterky zak holt musíte na ty baterky jet.

Odpovědět  |   | 
Evžen  |  10. 11. 2019 11:32

Přesně já bych si baterku ponechal na horší časy.

Odpovědět  |   | 
Jmeno  |  10. 11. 2019 10:27

Provozni hmotnost u 2,5 tunoveho auta uvadite jako 500 cm3. Neni to nahodou spatne? A Tranzit cystom? Asi nejaky novy typ...

Odpovědět  |   | 
Jmeno  |  10. 11. 2019 12:19

Super, tak uz vam zbyva jen opravit tu uzitecnou hmotnost. Nebo opravdu ten lehci transit uveze vic, nez ten tezsi?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 11. 2019 12:24

Zpusobuje cysty tem co v africe tezi kobalt pomoci chemie.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 11. 2019 13:28

Těžej ho pro baterky do tvýho telefonu/noťase na kterým to píšeš a pro výrobu tvý spalovací popelnice. Bez kobaltu nevyrobíš ani motor ani převodovku. Zeptej se v ocelárně.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 11. 2019 14:36

jenze baterka meho telefonu ma par desitek gramu narozdil od stovek kil v automobilu. a ze se neda obrabet bez primesi kobaltu? ale da.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 11. 2019 00:09

Jenže baterky v elektronice odcházej za pár let, kdežto v elektroautech vydržej řadově dýl. A smůla kobaltu není v Tesle ani těch sto kilo. Zase ses seknul o řády. Při prudký úmrtnosti elektroniky a miliardách lidí se to nechutně nasčítá. Dá se obrábět s kde čím, ale jak moc je to efektivní a ekonomický?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  14. 11. 2019 08:35

Ja ze psal, ze v aute je kobaltu stovky kilo? Ja psal, ze baterky v aute maji stovky kilo. Kobaltu jsou tam nizsi desitky kilo.
Takze zhruba jako v desetitisicich baterek do telefonu. Prepocitam ti to i na fabie, jestli chces.
Ohledne nascitani... nechteji nahodou zeleni egoaktiviste nahradit vsechna auta elektroautama? (Nastesti tu zustanou kontejnerove lode spalujici mazut se sirou).
Jo a za umrtnost elektroniky podekuj take egoaktivistum a zakazu olovnatych pajek.
Toz tak.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  14. 11. 2019 19:13

Oprava: ne desetitisice ale skoro miliony...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 11. 2019 05:40

Až se nahraděj ty spalovací popelnice elektroautama, tak se konečně zruší 90 % tý desetitisícový armády ropnejch tankerů co nonstop zasíraj nejen vzduch, ale i moře z toho jak vozej ropu kolem dokola celý planety. A zruší se i spousty rafinérií, ropovodů a ropnejch vrtů. To bude ohromná úleva. Za úmrtnost elektroniky taky děkujem blbýmu powermanagementu a balancování na který výrobce sral a těžil z toho že nepoučený uživatel vymlátí batereky co nejdřív.

Odpovědět  |   | 
Kszotek  |  10. 11. 2019 11:42

Sorry, ale tohle je nájezd úplně k ničemu. Kam za těch cca 25km chcete něco odvézt, přivézt. Pak ti stejně jede na motor. Tak není to zbytečné tam rvát tu elektriku? Pokud to neujede aspoň 200-300km aby to zvládlo rozvoz po městě a okolí. Tak je to úplně k hov.u.

Odpovědět  |   | 
Jmeno  |  10. 11. 2019 12:22

Souhlasim, 25 je na nic. Na montazni vozidlo nebo rozvazku to chce tak 100 az 150, ale to zrejme nebude mit ekonomicky smysl (ne, ze by 25 km melo).

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  11. 11. 2019 08:45

na rozvazku coho? ak tak pizze, kurier s tym nema sancu v meste ako napr Bratislava, Brno a v takej Prahe uz vobec nie, a to sa nebavim este o letnych mesiacoch, jedine ze by si rano zobral plavky a mrazak ladu. Cez den pocas sichty lad nahradi klimu, no a po sichte sa v kabine moze spokojne kupat Tak blbe napady maju tie automobilky, ze VAN na elektriku! Pokial to nebude mat aspon 2 nasobnu kapacitu akumulatorov tak dnes si to uvazujuci kupujuci musia velmi dobre spocitat, lebo aby som v polke pracovneho dna odstavil auto na nabijacku aby som dokoncil sichtu pripadne sa s dodavkou vobec vratil domov a to nehovorim o tom ze pridem domov neskor akoby som siel MHD pripadne vlastnym autom.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 11. 2019 12:30

Moje predstava je, ze to je baterka na nabijeni brzdenim a pomoc pri rozjezdu. Otazkou je, jestli ta hmotnost navic nesmaze vyhodnost ci dokonce nezvysi prumernou spotrebu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 11. 2019 12:59

Připadá ti 5,4 litru benzinu jako vysoká spotřeba u takového auta? Mně teda ne.

Odpovědět  |   | 
Jmeno  |  10. 11. 2019 13:37

Vzhledem k tomu, ze 23 z 65 km to jelo na elektrinu, tak to zas takova vyhra neni.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 11. 2019 16:44

Jo jo, chápu, proč vidět věci pozitivně, když umíš hledat jen chyby.

Odpovědět  |   | 
Cenda  |  10. 11. 2019 19:49

Tak si to spočítejte a reálně zhodnotte sam. Je to chciply a zere to. Jediný důvod, proč tohle auto vzniklo, jsou flotilove emise. Elektro by mělo smysl, hybrid s realnym dojezdem alespoň 50km také. Ale tohle ujede polovinu a pak to žere jak zjednany.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 11. 2019 21:48

Stejne tak bych se i ja mohl zeptat, jestli nahodou trvale noseni ruzovych bryli neohyba realitu v uzivatelove hlave.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 11. 2019 07:50

Růžová netřeba, stačí nebýt zaslepený odpůrce.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  11. 11. 2019 10:01

Ono to ale nejelo za 5.4L benzínu. Ono to jelo za 5.4L benzínu/100km + hromádka uhlí

Odpovědět  |   | 
puk123  |  11. 11. 2019 12:48

Smysl to má třeba ve městě, kde je do centra povolen vjezd jen vozům s nulovými emisemi nebo jen tyto neplatí poplatek. Auto jezdí po městě, ale jen semtam do centra. Podobně třeba dělá občas jízdu do lázeňského nebo nemocničního komplexu, apod..

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  10. 11. 2019 15:16

Ty se do­bí­jí z do­má­cí 240V zá­suv­ky za 4,3 ho­di­ny z 16A při­po­je­ní za 2,7 H. To je guláš, že

Odpovědět  |   | 
Jan  |  10. 11. 2019 15:40

Pro drobného řemeslníka je to kauf. Hnusné auto s hnusným interiérem nacpané sračkami a tříválec, co jede max 120. Za 1,5 milionu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 11. 2019 16:46

Protože u dodávky je samozřejmě nejdůležitějším parametrem maximální rychlost... A ještě jsi mohl dodat, že to neudělá stovku za deset.
Ty jo, fakt jste takoví tupci?

Odpovědět  |   | 
jozka  |  10. 11. 2019 20:26

Je videt, zes nikdy dodavku neridil. To, ze je maximalka tak mizerna, by se dalo jeste kousnout, ale to, ze o neexistujici dynamice pise novinar po zkusebni jizde bez zateze (predpokladam, ze by ji jinak zminil) naznacuje jedno: auto stoji za starou backoru. Nalozte ho a zavzpominejte na casy dvanactsettrojek. At zije pokrok!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 11. 2019 20:42

O tom, co jsem řídil a neřídil se naštěstí hlupák jako ty může jen dohadovat. Novinářské bláboly o "dynamice" beru s velmi velkou rezervou, když za nedynamické označí i auto, které dovede stovku za deset sekund. Ale nedává přitom ten úžasný turbokopanec, který si pissálci stále zaměňují za projev dynamiky.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  11. 11. 2019 10:46

Takze jen nadavky, k veci nic. OK, beru na vedomi.

Odpovědět  |   | 
Paly  |  10. 11. 2019 17:40

Mali ho otestovať s tonou nákladu.Ale to by už išlo o život v momente keď začne trojvalec dobijať baterku.V minulosti obrovske mondeo s jednolitrovym trojvalcom sa oproti tomu javí celkom ok.Časy sa menia,musíme si zvyknuť...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 11. 2019 23:00

Dodavku na elektrinu potrebuje napr. UPS - v Londyne pouzivaju LEN elektricke dodavky.

Ale co su amateri z UPS proti redaktorovi motoristickeho platku, vsak ;)

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 11. 2019 00:12

Tady jsou nějaký redaktoři? Od kdy?

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  11. 11. 2019 07:39

Tahle kombinace je nesmysl. Aby to mělo smysl, tak by tam musela být pořádná baterka a diesel. Potom by to stálo tolik, že by to byl nesmysl. A tak se baterkově točíme v kruhu.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  11. 11. 2019 09:30

Uz vidim,j ak naky reeslnik si kupuje tento nesmysl za 1.5 mega. Kdyz si Transita muze koupit ve spalovaku za pulku. V tom Fordu se uz totalne pomatli, blazni.
V GLE hybridu mercedesu je baterka 30kWh a bude stat kolem 2milionu a je to premie.

Odpovědět  |   | 
MM  |  11. 11. 2019 10:55

Spíš za třetinu.

Odpovědět  |   | 
Admin  |  12. 11. 2019 16:30

SPONZOROVANÝ OBSAH:
Přejít na http://bit.ly/2jWiN3c... ... - je skvělá seznamka pro dospělé s inteligentním vyhledávacím systémem, kde najdete partnera pro sex! Prosím. Pouze pro občany USA 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Odpovědět  |   | 
peter  |  13. 11. 2019 22:24

Ford Novinky na jednom mieste: http://www.fordauto.sk/...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  12. 12. 2019 01:34

Ten nájezd mi přijde slaboučkej. Asi bych šel spíš do klasiky. Co říkají místní odborníci na tohleto? Mně přijde supr. Díky moc! https://www.vanscentre.com/uzitkove-vozy/furgon-van/... ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 58 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A