První jízda s Audi RS Q8: Urusu dýchá na krk, největší zbraň je ale nepodstatná

Lord Jim  |  17. 12. 2019 13:13

Jasne,vy uz se tim ani netajite,kdo vas vsude zve a vsechno plati. Tak uz to konecne prejmenujte na VAGREVUE.CZ,a bude klid. Takhle je to jen zavadejici nazev pro koncernovy PR web.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 12. 2019 13:43

Proč by cokoliv předělávali? Ty a tobě podobní sem lezou, klikají, píší příspěvky, sice debilní, ale to ničemu nevadí, penízky z reklam se jen sypou.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  17. 12. 2019 14:24

Měl by sis tebou vymyšlené domény zaregistrovat.

Možná bys na nich mohl i vydělat, pokud si tedy věříš, ...tedy těm "myšlenkám", které se zde snažíš, s takovou železnou pravidelností neustále opakovat.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  17. 12. 2019 16:20

Se s tím smiř a táhni.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  17. 12. 2019 13:44

Paráda. To se zase proletáři a zelení mozečci všech zemí zase pose.rou.

Odpovědět  |   | 
Kritikus  |  17. 12. 2019 14:00

Když se s tím nebude majitel kokot srát na veřejné parkoviště, aby se pak náhodně vybraný chudák, nemohl dostat do svého vozu dveřmi, tak neposere. Narozdíl od bmw, ze kterých je mi na blití, tohle vypadá normálně. Až na to, že to má šířku 1.5 násobku dodávky.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  17. 12. 2019 15:17

Debilnejší příspěvek jsem dlouho neviděl.

Odpovědět  |   | 
Kritikus  |  17. 12. 2019 15:28

Mám ti posílat fotky kreténů, kteří se serou tam, kam se nevejdou? Až se budeš kvůli čurákům, kteří potřebují machrovat kamionem, soukat za volant přes spolujezdce, tak pochopíš.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  17. 12. 2019 15:43

Raději pošli fotky kreténů, kteří projektují parkoviště a drží se starých norem (přestože všechna auta díky požadavkům na bezečnost značna narostla do všech směrů - netýká se jen SUV), jen aby dosáhli papírově co největšího možného čísla o počtu parkovacích míst.

Odpovědět  |   | 
ZF  |  17. 12. 2019 15:47

Nedávno jsem tohle vyhledával a našel jsem jen, že se stávající norma na parkovací místa nebude měnit. Na soukromém parkovišti by to prý šlo. Ale který z majitelů ubere parkovací místa, aby to bylo pohodlnější a pro ně méně výdělečné?

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  17. 12. 2019 23:32

Třeba Globus to pochopil. Takže sice tam oficiálně zaparkuje méně aut, ale za to má moje peníze (a věřím, že nejsem sám).

Odpovědět  |   | 
Kritikus  |  17. 12. 2019 23:40

Ano, u Globusu je luxusní parkování. Bohužel, světlá vyjímka.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  18. 12. 2019 11:31

Přesně tak. Chtěl jsem tím říct, že norma se měnit nemusí. Ta pouze stanovuje minimum a developerovi nic nebrání rozšířit místa dle svého uvážení.

Odpovědět  |   | 
Kritikus  |  17. 12. 2019 15:52

Ti za to nemohou, to je záležitost investora. Ten je schopný se s tebou hádat o výstuži za 80tis na akci za za 300mil.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  17. 12. 2019 15:58

Tak alespoň víš u koho máš brečet, že se nemůžeš nasoukat do auta.

Odpovědět  |   | 
Kritikus  |  17. 12. 2019 16:06

Brečet u investora, ale viníkem zůstává arogantní sobec s kamionem, který odchází od vozu s vědomím, že někoho úmyslně bloknul. Takové chování je neomluvitelné.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  17. 12. 2019 16:25

Jsou takové vozy homologované na provoz ve státech EU? Jsou. Splňují tedy veškerou legislativu a jsou legálně ke koupi a k užívání? Jsou. Je řízení takového vozu neetické, nemorální, nezákonné? Není.
Dost marný boj, to co tu předvádíš.

Odpovědět  |   | 
Kritikus  |  17. 12. 2019 16:29

Jsi odporný alibista. Přesně takový, o kterém píši.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  17. 12. 2019 16:45

Takže si to shrňme - já řídím vcelku malé auto, normální velikost. Velká auta mi nevadí, osobně je nevyhledávám. Ale jsem alibista. Ty tu ublíženě brečíš, že si lidé kupují velká auta, auta, která jsou legální pro provoz na pozemních komunikacích. Ale z nějakého důvodu se tobě nelíbí. A myslíš si o sobě, že jsi rozumný. To už není ani k smíchu. Jsi odporný hlupák.

Odpovědět  |   | 
Kritikus  |  17. 12. 2019 17:11

Když dojdou argumenty, začíná podsouvání výmyslů, které nikdy nezazněly. Zopakuji. Až kvůli sobeckému hovadu, které přijede s hovadem, které se ani nemůže vejít mezi čáry, nenastoupíš, pak pochopíš.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  17. 12. 2019 19:33

Skoč do zdi. Až kvůli řidiči vozu "normální" velikosti, který zaparkuje hovadsky a nevejde se mezi čáry, nenastoupíš, pak už ti tuplem praskne cévka.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 12. 2019 08:41

Ano, když dojdou argumenty, začne podsouvání nesmyslů. Takže, psal jsi něco o rozměrech přes zrcátka (dají se sklopit btw).

http://www.imagebam.com/image/782d521328081351...

Čekal bych něco jako uznání toho všeho. Možná už budeš vnímat svět těchto aut jinak.

Odpovědět  |   | 
Jig  |  17. 12. 2019 16:28

Když někdo úmyslně někoho blokne, tak je to bezesportu pitomec, avšak bez ohledu na velikost auta se kterým přijel. Resp. pořádně zaškodit umí i malé auto, se kterým přijel "ne-řidič"

Odpovědět  |   | 
Kritikus  |  17. 12. 2019 16:33

Pravda. Jenže s Q8 v Praze nezaparkuješ mezi čáry skoro nikde tak, aby mohl vedle někdo nastoupit. Je to výrazně širší než S klasse. A to jistě uznáš, že to už není vůz, se kterým se někam vejdeš. Někde je ta pomyslná stopka, s jakým vozem již ne. Jistě, že to je homologované, na silnici nevadí, na veřejném parkovišti určitě ano.

Odpovědět  |   | 
Robo78  |  17. 12. 2019 17:21

Mam vypozorovane, ze nejhure parkuji mikro auta. Jejich neridici nemaji o okolnim svete ani poneti. Zatimco dodavka proporci od L2H2 po L3H3 parkuje na sidlisti pred panelakem usporne. Dlouhy zadni previs vystrci nad travu, ale kolem na ni neni (mestaci paragraf braneni verejne zelene), sklopi zrcatka, vsechny 4 pneumatiky maji k caram shodnych 5 cm.

Velikost parkovacich mist je obecne nestesti, sam za sebe bych rekl zlomyslna prasarna. Sam proto parkuji na konci parkoviste kde je prazdno pres 2 nekdy 4 boxy. Ono mit auto sirky 198 a delky 530 cm, pekne si pohodlne otevrit dvere aby posadka vystoupila v zimnich bundach s taskou se neda. O kvalite najizdeni, oderkach od dveri jinych aut s neridici nemluve. Proto parkuji tam kde se da, ne kde je ofiko boxik. Navic nemam rad, kdyz se mi tesne kolem auta nekdo ochomejta.

Jak radnice stavela nove garaze, tak jsem mel zajem. Pani na me myslela, jak jsem to sel s bonbonierou pro ni podepsat at jsem mezi prvnimi, vypadlo z ni 15 ctverecnich. (!) Tak jsem je poslal do zadni casti tela, ze si ze me delaji legraci, ze meli rict, ze stavi garaze pro motorkare. Nejaci s Panda/kratka Fabia to pak casem rozebrali, ale v najezdu pred vraty taky najizdeji na nekolikrat. Vlk se nazral a koza je cela.

Pak se divite, ze se zacina ve mestech rozjizdet nesvar a to na 2 proude komunikaci parkovat v pomalejsim pruhu. Ale hlavni je, ze se preznacili stare cesty prvni tridy na dalnice a vsecko je v poradku.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  17. 12. 2019 18:55

Takže SQ7 / Q7 nebo SQ8 / Q8 nemá vlastně šanci zaparkovat mezi normované čáry?
Jedna aktuální fotka. Vedle je E class... Zdá se ti, že to auto je nějak příliš široké?

http://www.imagebam.com/image/1116641328042861...

Odpovědět  |   | 
Kritikus  |  17. 12. 2019 22:29

Tam to ještě jde. Q8 je skoro o další 3cm širší. To je opět jiná. Zkus si zaparkovat na Čerňáku před Hornbachem, tam je kámen úrazu. A takových veřejných parkovišť je většina. Hotelové parkingy apod. ty jsou většinou v pohodě. Q8 již přesáhla únosné meze. A narozdíl od jiných rozměrových gigantů gypu Bentley, q8 již teď lze vidět v nákupácích, jak se rve tam, kam se nevejde. Když udělají u audi q9 se šířkou 2.55, bude též v pořádku? Q7 tak nějak ještě beru. Ale q8 je u nás fakt jen o měření pindíků. Jestli bydlí někdo na venkově nebo má do města něco dalšího co dává smysl, ok.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  17. 12. 2019 22:37

Já nevím o co ti jde. Kdyby těch Q8 jezdilo tolik jako Octavií nebo Fabií, tak bych možná i dokázal akceptovat, že to holt někoho omezuje. Ale tohle auto je/bude okrajová záležitost, a na parkovišti u Hornbachu tuplem. Tohle auto si povětšinou nekupují lidi, co o víkendech vymetají nákupní centra. Bydlím v Praze a nepamatuji si, kdy naposledy jsem stál vedle nějaké podobně "obludy" na parkovišti před hypermarketem. Jo, vlastně nedávno Ford Transit Kombi Van s ukrajinskou RZ, asi o metr a půl přečuhoval do uličky ostatní osobní vozy.

Odpovědět  |   | 
Kritikus  |  17. 12. 2019 22:56

Demence nepotřebného zvětšování vozů tu bude stále, než se dosáhne šířky 2.55. Schválně co budeš říkat, za 20let, až budou všechny vozy širší o dalších 10cm.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  18. 12. 2019 07:22

Já ti řeknu přesně co na to budu říkat - nic. Zvětšování aut mi bude vadit zhruba stejně jako mi vadí teď, takže vůbec.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 12. 2019 08:41

http://www.imagebam.com/image/782d521328081351...

Čekal bych něco jako uznání toho všeho. Možná už budeš vnímat svět těchto aut jinak.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  18. 12. 2019 10:20

Musím připustit že parkování je opravdu především o majiteli, ale přeci jen významné omezení přináší a to že se s ním nesmí předjíždět na dálnici ve zúžení. A to musí bejt krapet vopruz, táhnout se za kamionáma 60 v kopci a nesmět do levého jako ostatní.

Odpovědět  |   | 
ddd999  |  18. 12. 2019 13:21

Jelikož je na dálnicích v zůžení většinou omezení do 2,2m (2200mm) - jiné jsem neviděl, tak RSQ8 s šířkou 2,19m (2190mm) včetně zrcátek v zůžení předjíždět samozřejmě může viz. snímek od stealth01. Otázka kolik nezkušených řidičů to doopravdy bude dělat, když kolikrát vidím, že si to nelajznou ani řidiči menších vozidel viz. https://www.youtube.com/watch...

P.S.: Já bych to klidně projel, místa je tam dost, ale lidi nemají odhad.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  18. 12. 2019 13:32

Ano reagoval jsem na obrázek, Q7, osmička je u nás na rozdíl od Německa v pohodě tam je tuším 2050mm nebo tak něco. Popravdě já bych to asi taky projel v některých případech, ale stačí aby třeba kamion lehce vybočil nebo se vlivem nerovné silnice nahnul a veškerá zodpovědnost nejspíš pujde za tím co tam neměl co dělat.

Odpovědět  |   | 
Chytrak  |  18. 12. 2019 13:52

Hehe tak to ses pekně odkopal. Nebýt tam ten sloup, který tlačí MBčko na druhý kraj parkovacího místa, tak z tý audiny vlevo nikdo nikdy nevystoupí. A vpravo přitmo místa jen tak tak.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 12. 2019 15:49

Chytráku, neznáš souvislosti. Ten Mercedes patří mému kamarádovi a je to tak domluveno kvůli Octavii napravo, protože tam už jsou trubky a pani se s námi dohodla, aby tam měla místo pro výstup s kočárkem.
Ja tam vystoupim úplně v pohodě.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 12. 2019 22:27

"Debilnejší příspěvek jsem dlouho neviděl."

Vidim, ze si po sebe prispevky necitas.

Odpovědět  |   | 
josef  |  18. 12. 2019 08:10

chudáčku

Odpovědět  |   | 
Vošotraktory a radlice  |  17. 12. 2019 14:15

Wau docela střela, kdo to má tak je king

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  17. 12. 2019 14:27

v testu uvádíte: "čtyři funkční koncovky výfuku", já ale na fotkách vidím jen dvě

Odpovědět  |   | 
Mariuss  |  17. 12. 2019 15:49

Presne tak, RS ma mit prece dve ovalne koncovky a S ma ctyri kruhove koncovky.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 12. 2019 19:39

No ale to vidíš fejk na karoserii, za každou velkou oválnou fejkovou koncovkou jsou dvě skutečné.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 12. 2019 21:14
Rolf  |  17. 12. 2019 15:15

Nejkrásnější SUV, ČR zaplavila vlna Kodiaqů a X5 potažmo Dusterů a Tusconů ... tohle je ukázka neskutečně propracovaného designu a vynikajících jízdních vlastností. Naživo je to auto neskutečně pěkné a jízdně uchvacující, bohužel jsem řídil jen 50 TDi, ale i tak skvělé.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  17. 12. 2019 21:06

Aj mne sa paci, ale dnes som ho videl na parkovisku v ciernej a cierne kolesa - zla kombinacia.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  17. 12. 2019 15:25

Pokud někomu jedno přebývá, tak klidně dejte. zn: žena bude mít na Vánoce radost

Odpovědět  |   | 
ZF  |  17. 12. 2019 15:53

Chybí tomu fake výfuky. Ladily by k těm zbytečným výdechům pod zadními světly a celým zadním nárazníkem. Jinak pěkný.

Odpovědět  |   | 
R  |  17. 12. 2019 17:17

RS6 Avant nebo Q8RS? zkusme anketu

Odpovědět  |   | 
Robo78  |  17. 12. 2019 17:26

Mel jsi dat, kdo RS6 plus, Q8RS minus a slo by to rychleji. Ted se bude kazdy rozepisovat. Ono na Q8 neni treba RS, takze pokud RS tak sestka at se vic vyblbnes, pokud luxusnejsi parnik tak osmicka.

Odpovědět  |   | 
ddd999  |  17. 12. 2019 19:45

RS6 - doufám, že bude verze Performance jako u předešlé generace.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  17. 12. 2019 19:49

Za mě RS6 Avant. Q8RS vypadá také dost dobře, ale nemám rád SUV.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  17. 12. 2019 21:28

Pro mě jsou kombiky příliš malé... už bych asi do takového typu karoserie nešel.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  17. 12. 2019 22:24

Malé v jakém slova smyslu? Nízké? Nedostatečná kapacita cestujících? Nedostatečná kapacita zavazadlového prostoru? Já si neumím představit, co by mě (aktuálně) přimělo koupit si kombi, natož SUV Zatím si vystačím s HB/Coupé/Sedan, maximálně liftback.

Odpovědět  |   | 
Kritikus  |  17. 12. 2019 22:30

Zmenšuje se v nich pindík. Nic víc.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 12. 2019 22:49

Tak to máš blbý.

Odpovědět  |   | 
Kritikus  |  17. 12. 2019 23:21

Mě penisy nezajímají, nejsem ty. Jděte si kluci vybrat své nové auto na setra.de

Odpovědět  |   | 
pirate  |  18. 12. 2019 07:26

Takže ty tady jako první zmíníš penis, abys vzápětí napsal, že tě penisy nezajímají. Ty jsi opravdu prvotřídní imbecil, to už není možné.

Odpovědět  |   | 
josef  |  18. 12. 2019 08:13

sice jsem neviděl , že by se něco zmenšilo spíš ze zvětšují pocity pohodlí a pokud ti to vadí kup si na zvětšení toho svého nějaký elektro hejblátko ...občas ho někde nabiješ a budeš echt spokojený

Odpovědět  |   | 
Michal  |  17. 12. 2019 22:17

I s tahačem když občas jedu sólo do obchodu se mezi čáry vejdu.Každý kdo si koupí 2,20-2,30 široké auto a nebo jezdí dodávkou se tam vejde ale už by nevylez.Mít to já tak taky stojím přes 2místa ale s autem do 1,80 se můžu postavit ještě normálně abych vylezl já i spolujezdec.

Odpovědět  |   | 
Miroman  |  18. 12. 2019 21:25

To je ono, projet a nebo vylézat z auta. Dveře si otevřeš asi nad něcí střechou, ale sešplhat dolů po schůdkách bys neměl kam, kdyby tam někdo stál a nebyl to trabant. Mimochodem jaký máte tahač? FH - Actros... ?

Odpovědět  |   | 
Driver  |  19. 12. 2019 14:00

Kdo máte už Q7 nějaký pátek, nedejbože starší generaci, neříkejte mi, že Vám tohle netrhá žíly! Yessss! Cayenne Coupé i Urus mi osobně nepřijdou pro rodinu jako daily car vhodné, servis taky není tak snadný a hlavně v CZ je lepší mít něco běžného, prostě nějaká audina, hledáš vyšší kombík a máš klid. Ale občas se rád svezeš v něčem ostřejším a lituješ, že v tom nemůžeš jezdit denně... Tady je řešení! Hlavně to nevypadá jak stodola. Akorát za mě tedy bez RS, a nafta, ale já jsem prostě pacient. Tohle je šupa tak jako tak záleží jen na tom, co kdo preferuje, hlavně žijeme jen jednou a věčně tady nebudem. Pusťte si nějaké videopostřehy z prvních jízd, ale pak si nestěžujte, že jsem Vás navedl

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

1.  3.  2020 | | 35 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A