Za volantem Audi Q7 po faceliftu: Nový kokpit, lepší motory, nová generace?

Hans  |  01. 08. 2019 08:27

Motor 55 TFSi je velmi zdařilý a pokud s nim umíte jezdit tak překvapivě úsporný. Mám ho ve své A7 a dokázal jsem se dostat na spotřebu 7,2l/100, ovšem při zapnutém adaptivním tempomatu jinak budete jezdit okolo devíti, bavíme se o dálnici, město je na deseti litrech, ale to jste i s dieselem. Diesel 50 TDi je dobrý, ale auto je zbytečně těžké a vlastnosti benzinu proste nemá. Je to o volbě. Ke Q7 se samozřejmě více hodí diesel, ale 55 určitě nezatracujte.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  01. 08. 2019 10:28

Benzín ale nemá Torsen nebo ano?

Odpovědět  |   | 
//  |  01. 08. 2019 10:36

jj, je to ojeb, ultra quattro..

Odpovědět  |   | 
R  |  01. 08. 2019 15:52

Jj Haldex (bývalý)

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  01. 08. 2019 21:09

Za prvé haldex nemá s ultra quattro absolutně nic společného a za druhé žadna verze Q7 a Q8 nemá ultra quattro.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  02. 08. 2019 00:10

Problém s pochopením psaného textu? V prvním příspěvku byla řeč o zkušenosti s benzínem v A7 a od toho se odvíjela další debata. Takže tvoje osvěta je mimo mísu.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  02. 08. 2019 22:26

Problém s chápáním psaného textu: R tvrdí, že ultra quattro je bývalý haldex.... a to tedy není

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  01. 08. 2019 16:53

Q7 i Q8 má u všech motorizací včetně benzínu mezinápravový diferenciál.

Odpovědět  |   | 
WP  |  01. 08. 2019 15:58

Sice na zmatečném německém audi.de, ale proč je A7 55TFSI o metrák těžší než 50TDI? TDI je model 2020, TFSI zatím jen 2019...

On así ten TFSI nebude lehčí...

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 08. 2019 16:59
WP  |  01. 08. 2019 19:48

Omluva, hodilo mi to čyřhrnek...

65kilo rozdílu a nechce se mi hledat systém pohonu, ale žádný drama. Drama je to, že 540ix má 1735kg a 540xd 1825kg. Ooops, Vorsprung durch Gewicht.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  01. 08. 2019 09:02

Pro mě příliš drobné a ne příliš bezpečné pro posádku, kdyby to mělo alespoň 3 tuny, tak tisíc koní a trochu víc elektroniky, tak bych snad zauvažoval.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  01. 08. 2019 09:20

Na tom autě není z venku jediná hezká věc. Aneb slovy klasika - kolik metrů té Q7 byste si přál? 5.... 5,70 můžu nechat?

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  01. 08. 2019 13:31

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 08. 2019 09:31

Je to konfekcia... XS, S, M, L, L skinny, XL, XXL, XL Long, XXL boot cut

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  01. 08. 2019 12:21

Juuuu,Honzík poprvé seděl v jiném autě než ve Škodovce ! Páni, to byla extáze!

Odpovědět  |   | 
šofér  |  01. 08. 2019 14:54

To má ale tlamu !

Odpovědět  |   | 
WP  |  01. 08. 2019 15:47

...tak určitě, velkou tlamu má většina aut. Naštěstí ji nemá jako Lexus.

Odpovědět  |   | 

Nejel jsem v tom, nikdy nepojedu, mít nikdy nebudu, protože si kupuju věci, které se mi musí také líbit. Jak je to dávno, co všichni ohrnovali rypáky nad dyzajnem asijských aut? A hle - dnešní BMW, Audi - to je ultrahnusfialovejvyblitej. Korea potažmo Japonsko dnes dyzjanem tyto dvě značky zcela válcuje. A bojím bojím, že i spolehlivostí. Zejména tedy BMW, které se s kvalitou dost pere.

Odpovědět  |   | 
WP  |  01. 08. 2019 15:46

Kolik jsi měl nových Audi a BMW, že to o kvalitě takto tvrdíš? O designu (myslíš-li svým dyzjanem právě ten) se nemá smysl bavit. Jsem Evropan a mám tedy z našeho pohledu klasický vkus, tedy obecné povyšování vzezření asijských vozů nad evropské je mi cizí.

Odpovědět  |   | 
Albatros  |  01. 08. 2019 19:46

A jak se jako fanoušek díváš na nové vozy bmw z hlediska designu? Mně to připadá asijské až přímo hnusné (x5,6,7) Tuhle jsem zahlédl 3er, už mě míjelo z boku a pomyslel jsem si, to je ale pěkný Lexus co to je za model? Audi je poslední mohykán, který alespoň z části ctí německou školu.

Odpovědět  |   | 
WP  |  01. 08. 2019 19:52

Nová X5 se mi lííbí víc než GLE, Q7. 5er dtto proti E či A6. Malý sedan je pro mě naopak nej C-Klasse. 7er se mi líbí víc teď po FL, A8 vypadá jako něco z USA a S-Klasse je příjemný klasik.

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 08. 2019 18:52

Můžete nám prozradit jaké auto vlastníte? Abychom měli představu o tom správném dyzajnu a kvalitě.

Odpovědět  |   | 

Subaru + Infiniti

Odpovědět  |   | 
R  |  01. 08. 2019 15:54

Q7 je slušné auto, ale kupovat to pro rodinu jako sedmimistné? To uz lépe Multivan nebo V-klasse

Odpovědět  |   | 
WP  |  01. 08. 2019 15:59

Tohel asi jako plnohodnotné 7-mi místné auto nikdo kupovat nebude. Stejně jako s Transporterem nemůže fungovat jako Q7.

Odpovědět  |   | 
homer  |  01. 08. 2019 18:37

Vybavenej transporter zvladne to co Q7 ale nic hezkyho to neni

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  01. 08. 2019 19:35

Nezvládne. Dodávka není totéž, to MLB platforma na vzduchovém podvozku a s motory V6/V8. Každý z nich je jiný a má své místo na slunci.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  02. 08. 2019 01:16

Mám doma plně vybavenou Q7 a plně vybavenou V-Klasse a rozhodně se stále jedná o dvě naprosto rozdílná auta. Každé z nich je pro jiný účel a službu.

Odpovědět  |   | 
R  |  02. 08. 2019 17:16

Ano, tohle je ideální stav. Ja myslel kompromis kdy člověk koupi q7 a ma 5 deti ...

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  02. 08. 2019 22:20

Tak v tom případě mu zbyde pouze prodloužená verze V-Klasse nebo Multivanu, pokud chce ještě vozit nějakou bagáž.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  05. 08. 2019 10:58

Upřímně, pokud máte 5 dětí (a máte na Q7), tak si spíš koupíte V-Klasse nebo Multivan, protože v Q7 ta třetí řada je opravdu je jen pro malé děti, takže to auto vám dlouho nevydrží.

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 08. 2019 22:47

Zajímavá logika Audi, do S4/S5/S6/S7 dávají v Evropě výhradně dieselový šestiválec a do velkého SUV dávají klidně i benzínový šestiválec, přitom logické by bylo dělat to přesně naopak. Mám takový dojem, že v září 2020 nás v EU čekají velká jatka benzínových víceválců a tohle chování tomu napovídá, u novějších modelů (S6 etc.) už se nenamáhali s homologací benzínu a zařízli jej v předstihu, u starého modelu stodolního typu jej nechávají a zaříznou jej až za rok v září.

Odpovědět  |   | 
Albatros  |  01. 08. 2019 23:19

A proč Porsche zařízlo naftu? Situace je krajně nepřehledná.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  02. 08. 2019 01:17

Na benzín si musiš počkat na RS verze. S verze je ekvivalent M50d.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  01. 08. 2019 23:49

Nevim, nevim jak se to bude prodavat. Myslim, ze si uvedenim Q8 docela konkuruji sami sobe. U BMW je to v pohode, protoze X6 je proti X5 vyrazne mene praktictejsi, takze pro soccer mums X5 stale funguje. U Mercedesu je zase GLE v kupe nejenom neprakticke, ale i nadmiru hnusne, takze jenom pro zbohatliky bez vkusu. Nicmene Audi Q8 vypada a funguje v podstate tak jak by se od Q7 ocekavalo, zatimco Q7 zustalo jako sice extremne funkcni, ale seredna krabice bez designoveho napadu. Nova Q8 vypada do te miry lepe, ze velky prostor pro Q7 uz moc nevidim.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  02. 08. 2019 01:20

Q8 je rozhodně méně praktičtější než Q7 (stejně jako X6 proti X5). Stačí se posadit na zadní lavici a otevřít kufr.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  02. 08. 2019 14:30

Tak se nám sem už dostali šetřílkové od Hujajdej a Kii a ukazují ramínka )... tohle spotřební zboží se omlouvám s vozy Audi ani BMW neporovnávejte, vypadáte pak jak naprostí pitomci. To je jako porovnávat hodinky Casio s Rolexkami, obojí Vám ukáží čas, ale řemeslo, tradice, luxus a prestyž prostě ničím nenahradíš, propagovat Hyundai je jako tvrdit, že nejlepší jídlo na světě je žvýkačka.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  02. 08. 2019 15:11

Tak určitě. Design a kvalita jsou na stejné, ne-li lepší úrovni než německá prémie. Takže zbývá jen tradice. Tradice bude k ničemu za 100 let. Mercedes bude mít v tu domu 225 let tradici a Hyundai 175 let. No a tradici bych jim po 125 letech už uznal - nebo..? A jediný argument bude ten tam...

Odpovědět  |   | 
Hans  |  02. 08. 2019 17:32

Zřejmě pan co píše takové pitomosti bere hodně špatne drogy ... Hujda je automobilka bez naprosté historie, je to plagiat Toyoty z jižní Koreje, která vyrábí vágní a nijak zajímavé vozy a v podstatě na zdařile úrovni kopíruje vyjizdejici modely premiovych značek. Kvalita špatná nebude, ale člověk co má rad auta si ho nekoupí, proste ne.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  02. 08. 2019 19:16

Člověk co má rád auta si koupí přesně to co mu bude vyhovovat a jen zabedněnec předem zavrhne značku aniž by se projel, pokud ano je to jen pozér a vlastně mu o jízdu samotnou moc nejde.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  03. 08. 2019 00:40

Přesně tohle je "argument" majitelů Hujdy ... běžte si pro Hyundai Pony v edici N, nebo Ž nebo jak to pojmenovali.

Odpovědět  |   | 

presne tak , ved su o tom dokumenty filmove a ine , korejci sa snazilli napodobnit japoncov z uspechom vo vsetkych sferach priemyslu, dnes uz len buduju znacky aby boli udrzatelny, samsung fony su cisty rip off napriklad ,,,hranie sa na coca colu
dnes chvalabohu si uz kazdy vacsi stat alebo schopnejsi vyraba auta svoje same pre seba..ako Cinani a iny ,.. ZAS zapad eu ma ost otrokov , take audi v madarsku , sa hadaju medzi sebou lebo su vlastne na sebe zivotne zavisly , madari pre investicie a udrzanie statu pokope a audi pre lacnejsiu vyrobu a tym viac konkurencie, schopnosti
a to len priklad jednej automobiky o slovenskych by boli pribehy uz len ta pracovna doba,, to je kapitalismus 19 storocia v manufakturach , proste DEATH system

amd2990WX,x399Taichi,Corsairvengeance64G B 2133mhz,crucialCT2050GB.SSD,NV1080TI.FE, PhilipsBDM4350,logitechG910+MXmaster, | ASUS RT-AC87U

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 18 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A