Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Kankunen  |  17. 07. 2019 08:22

Za mě to motorově vypadá výborně. Nejmenší motor dvoulitr a navzdory protinaftové kampaně je vidět, že zákazníci jdou po naftě.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  17. 07. 2019 09:28

Nafta v nabídce ano, ale když se bavíme o S4, tak jako doplněk benzínu. Ne jako jediná motorizace. Takhle ten model nemá úroveň.

Odpovědět  |   | 
zaplacena zaplata  |  17. 07. 2019 09:47

Chapu jak to myslis a z toho uhlu pohledu mas zrejme pravdu.

Osobne mam na vec ovsem jiny pohled: Pokud nebudu S4 povazovat za konkurenta BMW M3, coz Ty zrejme povazujes, ale za o neco agilnejsi rodinne auto na normalni jezdeni, nemusim nutne tu naftu odsuzovat. A to i presto, ze sam davam prednost benzinu.

Mozna, ze prave o tohle Audi jde. Treba se snazi oslovit potencialni zakazniky, kteri by radi neco sviznejsiho, lec nechteji vylozene kousavou certovu karu.

Ono ale nejde az tak moc o to, co si o tom kdo mysli, ale o to kolik se najde realnych kupcu.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  17. 07. 2019 09:50

Jenže ono půjde cenou proti 340i a c 43 amg, takže kolik kupců bude chtít "agilnější rodinné auto" tohoto segmentu s cenovkou začínající na 1,5-6 mil? což je u audi s výbavou tabulkově někde na 2 mil. za naftu...

Odpovědět  |   | 
zaplacena zaplata  |  17. 07. 2019 10:10

Muze byt. Prece s nikym nehadam. Jen jsem vyjadril nazor, ze nekdo jiny to muze videt jinak.

To jako hodlas od dealera Audi odhanet lidi, protoze u konkurence maji prece lepsi "deal"? A ty ubozaky, kteri se nepodvoli, nechas zastrelit?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  17. 07. 2019 10:26

Jenze ono velka cast lidi kupujicich si auto za 1,6 mega resi spotrebu. A ten rozdil mezi 340i a s4 tdi bude dost velky

Odpovědět  |   | 
Jan  |  17. 07. 2019 10:50

Rozhodně řeší, ale zájemci o 340 i a c 43 amg už tu spotřeba asi tolik neřeší, u těchto aut už s tou spotřebou počítá.Tyhle modely jsou v nabídce pro nadšence. Co jsem tím chtěl říct je, že S4 asi nevidím jako konkurenci C 43 AMG, neumím si představit, že si jdu pro 390 koňový 43 amg (jsem jeden ze zájemců o tyto vozy) a skončím u nafty, pro mě ty modely nejsou zaměnitelné, narozdíl třeba od zmiňované 340 i. A zároveň si nejsem jist, že většině lidí, kteří prahnou po silné naftě v tak vcelku malém autě, jako je A4, nebude stačit ten 286 koňový, nebo kolik teď má, s celkem znatelně odlišnou cenovkou...

Odpovědět  |   | 
jano  |  17. 07. 2019 12:23

Zamerané na BMW 340i 370 PS keď sme pri výkone nebuď labuť. M3 477-510ps. Aten hnusný volant na jednej a druhej strane odlišné pružiny a inné nešváry od výroby HOTOVA DOKONALOSŤ.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  17. 07. 2019 12:29

Spotřebu řeší skoro každý a to i u aut za dvojnásobnou cifru. To je jen takový mýtus, že člověk co má jedničku na auto neřeší spotřebu.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  17. 07. 2019 10:26

tyhle S modely Audi v nafte jsou spise urcene pro firmy, aneb obchodaci chteji jako odmenu lepsi auto a tak dostanou jakysi vrchol v nafte, u Audi je tato snaha jasne diky koncernu, je potreba na dieselech jeste poradne vydelat a tedy jich za pristich par let prodat co nejvice s vyzsi cenou

Audi do par let ceka stejne rozhodnuti jake udelalo Porsche, a tyhle nafty byli vyvojem zrejme urcene prave pro Porsche ktere je ale jiz nedostalo, takze zrejme padlo rozhodnuti ze kdys se nebudou pouzivat v Porsche, tak se pouziji v Audi aby ten vyvoj nebyly zbytecne vyhozene penize, s vyvojem se jiste pocitalo pro modely Macan, Panamera a Cayenne

z lidi co znam a maji S a RS modely Audi, tak s dieselem nepocitaji a poridi si spise jine modely zase v benzinu, Audi na tom jiste tratna nebude, proda o mnoho vice techto vozu prave do flotil, ale o par mensich zakazniku jiste prijde, otazkou je jestli jim to vydrzi i pote co diesel nahradi treba hybridy nebo elektrikou, ale asi to maji dobre zpocitane

Odpovědět  |   | 
nikdo  |  17. 07. 2019 13:43

nekde jsem cetl, ze to neudelali kvuli nicemu jinemu nez emisim co2, proste benzin bude zrat o 1/3 vice minimalne dle norem

ja bych diesela bral, pokud jedes delsi trasu svizneji, rekneme praha ostrava, tak benzin bude realne na dvojnasobne spotrebe proti nafte, a jeste budes muset jednou zastavit a natankovat
s M3 budes muset zastavit cca dvakrat

Odpovědět  |   | 
chytrak1  |  17. 07. 2019 15:55

Přesně. Jako reprezentativní služebák pro někoho kdo lítá často dálky nová S4 nemá chybu. A to že motivací audi jsou emise je zřejmý už z toho že tato nabídka se týká jen Evropy. Přesto to podle mne dává smysl. Mohlo by se jim stát něco co se stalo škodovce. S naftovou RS jim rapidně narostly prodeje.Pokud bych měl ten budget vůbec bych nepřemýšlel jiné variantě A4.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  17. 07. 2019 16:00

Evropy se to tyka z jedineho duvodu, nikde jinde s naftou neuspeli ani v beznych modelech, takze davat tam naftu jeste do "sportovnich" modelu by jim prodeje srazilo uplne

maji proste v koncernu vyvynute vykonnejsi nafty puvodne pro Porsche a zaroven jim Porsche od nafty ustoupilo, tam se proste v lonskem roce hejbalo s hodne skatulatama sem a tam a premejslelo jak z toho co nejvic ytriskat na vsechny strany, tedy samozrejme i co se imisi tyce a tedy i pripadnych pokut

Odpovědět  |   | 
iPace  |  17. 07. 2019 15:57

tohle ale neni konkurent M3, tohle je spise komkurent 340i, navic co je sviznejsi jizda? to 2x natankovat by znamenalo jet jako hovadsky prase ktery nema na silnici co delat

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  17. 07. 2019 16:18

Mohu potvrdit. M3 v Praze na Strakonické, v Ostravě další nádrž a na cestě zpět u Prahy jsem raději dotankoval další na zbytek dnů po Praze. Měl jsem M3 rok a najel jsem skoro 40 tisíc. Náklady byly šílené.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  17. 07. 2019 17:32

pokud sis s M3 obcas nezajel na okruh a nebo si nedaval nejake amaterske erzety, tak je samozrejme M3 na bezne jezdeni a navic 40kkm za rok ekonomicky nesmysl, a bude lepsi spousta jinych daylicaru za podobne penize

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  17. 07. 2019 21:52

Možná jsem se vyjádřil špatně. Ja si vůbec nestěžuju...

Odpovědět  |   | 
iPace  |  18. 07. 2019 09:06

sak ano, clovek ma zivot zit a ne prezivat, ja si take radsi poridil atmosferickej benzinak a ujel s nim cca 300 tisic kilometru za 9 let nez abych se trapil s naftou ktera me nebavi a neuzival bych si v jizdu od prvniho ujeteho metru, ale pro vetsinu lidi asi nebude M3 idelanim daylicarem pokud hodlaji jezdit vetsi porci kilometru rocne a za obdobne penize jim lepe asi poslouzi nejake auto treba i tridu vyse

ono vseobecne, to jak se tu pisou ty klise ze kazdy by nejradsi 8 valec v benzinu, tak to vesmes plati jen o tech forech plnych "petrolheadu" a proste fandu do aut, bezny clovek a ze jich je drtiva vetsina co proste auto pouziva jako neco v cem jede z bodu A do bodu B neresi jestli je tam 4 nebo 8 valec, proste proto ze v tom nevidi neco cemu by mel venovat pozornost, a mnohdy v tom nehraji roli ani finance, ty lidi by casto meli na uplne jine auto, ale nemaji duvod o tom uvazovat

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  17. 07. 2019 12:41

Ani ne tak za konkurenta M3 jako spíš 340i. M3 je přece jenom jiný level, proti kterému stavím RS5. Ale pokud budu fanda značky (Audi) a budu chtít něco podobného jako má BMW ( vdiskuzi několikrát zmíněné 340i), u Audi mám smůlu. Což mi přijde škoda.
Aby bylo jasno, osobně naftové motory neodmítám, v určitých autech mají rozhodně smysl. Já osobně nad Golfem GTD nebo dieselovou Oktávií RS ohrnuji nos, ale chápu, že jsou lidé, co jezdí dálky a tato auta jim vyhovují. Ale na druhou stranu existuje dost zákazníků, co si takto "sportovně" střižený model koupí v benzínu, a myslím, že jich je více než těch co sáhnou po naftě. Proto mi tady ta možnost volby dost chybí.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  17. 07. 2019 13:25

S4 nikdy nebyla konkurencí pro M3.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  17. 07. 2019 09:48

Ono je to tak, že všichni bychom chtěli osmiválec a když příjdeš pro auto v reále, tak nakonec odjedeš v naftě. S6 toho najede nejvíc po dálnici.

Odpovědět  |   | 
homer  |  17. 07. 2019 10:28

Fakt si nekdo kdo ma penize na tyhle auta jde koupit diesel aby usetril kelimek kafe na sto km? Tvl...

Odpovědět  |   | 
chytrak1  |  17. 07. 2019 16:00

Ten tvůj kelímek kafe v reálu může dělat 1000€ ročně. A to i pro někoho kdo má plat 8 000 € měsíčne dává smysl. To auto mu bude pro jeho potřeby fungovat stejně jako benzín a ušetří.

Odpovědět  |   | 
homer  |  17. 07. 2019 22:46

Zil jsem v naftacich 20 let protoze jezdily za pulku co srovnatelny benaly ale dneska je to uplna hovadina.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  17. 07. 2019 12:29

Wau tak skvělé auto. Těším se na velky test. Snad zanedlouho.

Odpovědět  |   | 
Q  |  17. 07. 2019 15:29

V Německu nyní tvoří diesely 67 % prodejů Audi A4. Bývaly doby, kdy to bylo přes 90 %.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  17. 07. 2019 09:31

"Aktuálně nejostřejší verze S4 TDI sice v Evropě přešla na naftový motor, pokud jste ale schopni tento fakt akceptovat a jde vám vyloženě o požitek z jízdy, zklamaní nebudete. Více na: https://www.autorevue.cz/prvni-test-audi-a4-2019-s... ... "

Při vší úctě budeme. Nejde o sílu motoru, i-když samozřejmě benzínová konkurence je pořád dál (viz nová 340 i apod), ale o projev. Auto dokáže táhnout jak blázen, ale prostě tomu něco chybí, jel jsem zmiňovanou bi-tdi a auto skutečně táhne, ale je to oproti benzínům takové nicneříkající, tupé (viz testy nové S6 a S7 v dieselu). Takže rychle se v tom určitě svezete, ale za srdce Vás to nevezme.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  17. 07. 2019 10:11

Hele v čr chce každý benzín a nejlíp osmiválec. Když si to ale jde koupit odjede v naftě. Tak to prostě je.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  17. 07. 2019 10:15

Samozřejmě, když ty osmiválce nikdo nedělá.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  17. 07. 2019 12:30

No jo...ale proč je nikdo nedělá? Hm. A točíme se v kruhu.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  17. 07. 2019 15:23

No... nezacalo to kvuli zmene mysleni lidi...

Odpovědět  |   | 
iPace  |  17. 07. 2019 10:30

to je samozrejme vetsinovej nesmysl, soukromy zakaznik ma predstavu predem co zhruba chce a jen malo z nich se necha ukecat na jinou variantu, velka spousta tam pro tu naftu jde jiz od zacatku a take v ni odjede, a flotilovej zakaznik o benzinovem 8 valci neuvazuje ani chvilicku, ma to v drtive vetsine pripadu dane shora od vedeni co muze poridit a za kolik to muze poridit a stejne vesmes objednava jen pdole tabulky

Odpovědět  |   | 
Martin  |  17. 07. 2019 12:31

To jsme se ale vůbec nepochopili.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 07. 2019 10:43

Jo, na forach skoro kazdy jazdi na V8 fully loaded a este rychlo ale bezpecne ;)

V praxi jazdi na R4 TDI Comfort 'jak prase'...

Odpovědět  |   | 
Šmerda  |  17. 07. 2019 11:00

Tyhle bláboly o braní za srdce evidentně v EU nefungují. Audi samozřejmě má S4 také v benzínu, ale prodává jí mimo EU, takže určitě mají dobře spočítané, kolik těch "srdcařů" v EU je, protože kdyby jich bylo více než minimum, tak ten benzín i nadále bez problémů nabízí. Ale je jich evidentně méně než aby se vyplatilo benzín vůbec homologovat. A nakonec kdo ten benzín mermomocí chce, tak tu pořád má RS4/RS5.

Odpovědět  |   | 
Maieris  |  17. 07. 2019 15:12

Nebo si Audi spíš spočítalo, že prostě nadšenci o tyto vozy volí spíše 340i a AMG, které se nabízejí pořád a že Audi je, řekněme si to narovinu, spíše dieselová automobilka. Benzínový šestiválec má snad jeden a nabízí ho v hodně omezené škále modelů.

Odpovědět  |   | 
Q  |  17. 07. 2019 15:34

Kdeže loňské sněhy jsou. Například na německém trhu tvoří diesely už méně než třetinu prodejů Audi (v rámci všech modelů). A ani vyloženě fleetová A4 nemá podíl dieselů nějak extra vysoký, už klesl na 67 %.

Odpovědět  |   | 
Šmerda  |  17. 07. 2019 15:43

Podíl dieselů na prodejích v EU
Volvo 79%
BMW 68%
Mercedes 68%
Audi 59%
Pokud se v prémii kupuje benzín, tak nejvíce právě u Audi.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  18. 07. 2019 09:15

jeden z mala dukazu ze Audi tady proste jen plni to co koncern nakazal, tedy jakkoliv zuzitkovat pohonne jednotky ktere byli pripravovane pro Porsche, akde nejlepe zuzitkovat jednotky ktere byli vyvynute pro "sportovnejsi" Porsche nez prave v S modelech? a ano 3 litrove nafty byli puvodne planovane do Panamery, Macanu a Cayenne, stejne jako 4 litr ktery je v SQ7, v Cayenne mel tento motor byt take

zabili tim 2 mouchy jednou ranou, zuzitkovali neco do ceho koncern dal velke finance a zaroven tim na nejakou dobu zvednou zrejme podil prodeju techto aut treba do flotil

Odpovědět  |   | 
TVL  |  17. 07. 2019 13:37

To bychom ještě museli přehlédnout těch 1860 kg pohotovostní hmotnosti.

Odpovědět  |   | 
Danny  |  17. 07. 2019 09:32

Výborné auto, takový sportovní univerzál. A nafta? Možná jen jediná piha na kráse ...

Odpovědět  |   | 
E15  |  17. 07. 2019 19:33

bradavice přes půl ksichtu je to

Odpovědět  |   | 
Blbeček  |  17. 07. 2019 10:29

To vypadá úplně jak Hnůjdaj

Odpovědět  |   | 
nathan  |  17. 07. 2019 10:35

Pošli nám sem fotky jak vypadáš ty, tvoje žena a děti, ať se pobavíme. To musí být hotové panoptikum hrůzy ty hnújdaje

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  17. 07. 2019 10:53

Na tebe úplně sedí to známé "nomen omen"

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 07. 2019 12:04

Rakovinomet zachrání svět.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  17. 07. 2019 12:05

Audi umějí zatáčet...vždyť jde o malý sedan a váží to 1855 kg. Takže srovnání s C43 nebo BMW 340 - a pochybuju, že s tou zátěží před přední nápravou to bde porovnatelné. Vyznívá mi to jak PR reklama.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  17. 07. 2019 13:07

Já nevím jak jezdí ostatní lidi po cestách, ale já mám plný plyn celkem často, ale abych drtil zatáčky na limitu se svezu tak jedno promile z celkového nájezdu.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  17. 07. 2019 14:32

Tak nějak...souhlas.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  17. 07. 2019 20:47

Od ostrého sedanu čekám, že bude zábavný právě i v těch zatáčkách, na okresce nebo na dráze.

Odpovědět  |   | 
Blofeld  |  19. 07. 2019 15:00

Ostrym sedanem neni ani C43, o byvale 335/340 ani nemluve. Vsechno to jsou cestovni vozy s nejakou vykonovou rezervou pro svizne a komfortni presuny (i kdyz u te C43 je ten komfort horsi). Sportovni nacini rozhodne ne. K tomu se priblizuji az varianty, ktere stoji v hierarchii o level vyse. Ale i ty se treba na okruhove jezdeni vubec nehodi. V tomto kontextu me tedy diesel neurazi, kor kdyz V6 benzin v predchozi S4 byl umele seskrceny, aby zbyl prostor pro RS4.

Odpovědět  |   | 
PR coach  |  17. 07. 2019 13:53

To není reklama, nýbrž prezentace klienta. Což je úúúplně jiná věc.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  17. 07. 2019 15:47

A o kolik to ma vetsi zatez pred predni napravou nez tak konkurence?

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  17. 07. 2019 16:39

Přesně, mám 335i F30 a váží 1595 kg, takže o 260 kg míň než tato S4

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  17. 07. 2019 20:48

No a to je hodně citelný rozdíl.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  17. 07. 2019 13:47

Přední nárazník plný fejkových průduchu a k tomu čtyři falešný koncovky výfuku. Pohřeb S4 v přímém přenosu. Audi A1 přefiklo postarší A4 a vzniknul tento Quasimodo.

Odpovědět  |   | 
Q  |  17. 07. 2019 15:39

Včera jsem viděl nějaké nové Audi A6 a ty fejkové koncovky jako součást nárazníku, to hned bije do očí.

Odpovědět  |   | 
Rišo  |  17. 07. 2019 17:43

Takže také GTD od Audi?
Veď prečo nie, ten dízel nad prednou nápravou, to je presne to čo v zákrute zaručuje zábavu ;)

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  17. 07. 2019 22:22

Velký diesel před přední nápravou zaručuje nedotáčivost a přímou cestu do svodidel, pokud bude chtít držet krok s benzínovou konkurencí v této třídě.

Odpovědět  |   | 
E15  |  17. 07. 2019 19:30

Absurdní motorizace - tohle může oslovit snad leda píčuse v teplákách se zlatým řetězem, který přicestoval strojem času z devadesátých let...

Odpovědět  |   | 
Mario Lakatoš, Žižkov  |  17. 07. 2019 22:07

Tím myslíš koho?!

Odpovědět  |   | 
Eržika Demeterová  |  17. 07. 2019 22:24

Teba, maďarský dežo.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  17. 07. 2019 21:32

Na rychlou jízdu po dálnici to bude stačit a lidi nebaví co 400km stát u pumpy.Kdyby se dala na úkor kufru připlatit za 90l nádrž no.. a hlavní trh je německo kde je benzín dražší o 5-6korun.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  17. 07. 2019 21:37

Jo tam to pojede pěkně vodspodu a můžeš dělat dlouhý nos na ty co se zatím zmohli jen na Octavii RS TDI která tak vodspodu nejde.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  17. 07. 2019 21:44

Na 130 po dálnici ti stačí i 30 TDI a ještě ti zbyde půl mega v peněžence.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  18. 07. 2019 00:14

Ten tester tam pise, ze ak v zatacke nechate napr trojku dlhsie sa nic nedeje a potom to ma tendenciu vam otrhnut hlavu. Uplne zle!! To je auto na jazdu po rovine. Podvozkovo nie ale motoricky 100%. A k tym zazitkom. Golf GTI s 230 konmi je v zatackach radost oproti tomuto mamutovi. A to viem o com hovorim.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  18. 07. 2019 07:58

Audi od nástupu Piecha dělá pro ostatní výrobce vlajkonoše. Definuje to jak budou auta v dražším (prémiovém) segmentu vypadat. Takže po několika letech uvidíme klony s naftovými motory i u medvědů a vdolečků. Takhle to funguje posledních čtyřicet let. Piech tam sice už nevládne, ale nějakou setrvačností to ještě u audi jede dál. Otázkou je jak dlouho a kdy to skončí.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  18. 07. 2019 12:28

Ne že bych byl fandou, ale Daimler to dělá lépe... Audi je taková napůl prémie vedle něj.

Odpovědět  |   | 
Alfonso Rodriguez  |  18. 07. 2019 13:34

Některé modely Mercedesu se začínají podobat čínskému cirkusu. Když je auto divné, technika to nezachrání.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A