Poprvé za volantem VW Polo GTI: S manuálem bude perfektní! (+videa)

6 komentářů

ACE
12. prosince • 14:10

Asi to nebylo cílem článku, jde v podstatě o samou chválu, ale podanou tak mezi řádky, že bych si auto nekoupil. Dobře a chytře napsaný test.

Antiautomat
11. prosince • 18:16

Za dvojliter pochvala, ale zasa na druhej strane....taky Nissan Sunny 2.0GTi pred takmer TROMA DEKADAMI (nie to nie je vtip) vedel 0-100 za 8s. Teraz tu mame ten isty objem, turbo k tomu...nie je to nejak...zvlastne...?

Shimi
11. prosince • 19:10

Sunny GTi měl provozku 1185 kg. Hmotnost je klíč ke všemu, to platilo, platí a bude platit.

JA-NE
11. prosince • 12:11

tlsty Helmut

Shimi
11. prosince • 11:51

No tvl, 1355 kg provozka? Tak to je mazec. Kde to ta nákupní taška proboha nabrala? Clio RS, které má totožnou konfiguraci, má provozku 1280 kg. I o třídu větší Mazda 3 s 2.0 a automatem má provozku 1315 kg. To je pro mě docela zklamání. Tedy pokud to redakce nespletla a nemá tam být 1255 kg, což by dávalo větší smysl.

LOL2000
11. prosince • 10:21

Cenovka je super, o tom žádná.B-] Myslím že to hodně brzo zdražej....

Doporučujeme

Články odjinud